Zohar horan malik
עוד פעם מתחחח :) יכול להיות שאני ימשיך עוד פעם היום כי גם אני במתח ;)כן אני מוזרה 0.0בפרקים האחרונים ירדו הכמות של הקוראים וחבל כי אני משקיעה ויש לי 2 תגובות ובמקרה הטוב 4 ...שבת שלווום♥

give your heart a break ~פרק 36~ ♥

Zohar horan malik 10/05/2013 752 צפיות 3 תגובות
עוד פעם מתחחח :) יכול להיות שאני ימשיך עוד פעם היום כי גם אני במתח ;)כן אני מוזרה 0.0בפרקים האחרונים ירדו הכמות של הקוראים וחבל כי אני משקיעה ויש לי 2 תגובות ובמקרה הטוב 4 ...שבת שלווום♥

~נקודת מבט אנג'ל מלינסון~
הבטנו ברופא שהלך והיינו בהלם. לואי לא הצליח להוציא מילה מהפה. הרגשתי שכל העולם מסתחרר מסביבי.
אחרי שהבטתי בלואי התעשתתי על עצמי.
"אז.. מה אתה אומר? שנלך לבדוק את זה?" שאלתי.
"את פאקינג צוחקת עליי אנג'ל?"הוא שאל ופלט צחוק לחוץ. הייתי בשוק. "את רציני מאמינה לזה?" הוא שאל המום ממני.
"לואי, זה לא סתם אדם. זה רופא." אמרתי. "הוא מבין קצת יותר מאיתנו,"
"גם רופאים טועים אנג'ל." הוא רתח באותן שניות. בחיים לא ראיתי אותו כך. "את לא רואה שהוא גמור מעייפות? בטח הוא אחרי משמרת של איזה 20 שעות. הוא קרא את התוצאות לא נכון." הוא אמר.
"למה אתה כל כך מפחד ונלחץ מזה?" שאלתי. לא הבנתי את פשר התגובה הקיצונית שלו לאירוע.
" אני לא מאמין שאת מאמינה לזה." הוא מלמל.
"לואי זה בסה"כ לבדו-" אמרתי אך הוא קטע אותי.
"תרדי ממני טוב?" הוא אמר, דחף אותי ויצא לכיוון הרכב.
-יום למחרת-
ירדתי במדרגות לכיוון המטבח.
העיניים שלי היו אדומות כי לא עצמתי עין במהלך אותו הלילה.
כעסתי על לואי שלא רוצה לבדוק. אני לא מבינה מה כואב לו? זה לא אמור לפגוע בו, זה אמור רק לעשות לו טוב!
ראיתי את לואי יושב לבד בשולחן עם קפה בידו והוא בהה בקפה. העיניים שלו היו אדומות כמו שלי. כנראה שגם הוא לא ישן כל הלילה. באתי לעשות את הצעד הראשון אל תוך המטבח אבל סובבתי את רגלי החוצה.
אני לא רוצה להתחיל מריבה ובמיוחד לא לפני הקפה של הבוקר שלי אבל הייתי חייבת. החזרתי את רגלי לכניסה של המטבח ונכנסתי. לואי עדיין כנראה לא הבחין שנכנסתי או שהבחין ובחר לא להתייחס.
"לואי," אמרתי בשקט ובקול מתחנן. חיפשתי טיפה של הגיון בתוכו.
"אנג'ל צאי לי מהווריד בסדר?" הוא מלמל ולגם מהקפה. הרמתי גבה. הייתי בשוק מאיך שהוא דיבר אליי. נתתי לו סטירה. "מה עובר עלייך?!" הוא היה בשוק.
"תגיד לי אתה אידיוט?!" הרמתי עליו את קולי. "זה בסה"כ בדיקה שלא תזיק לאף אחד מאיתנו!"
"אנג'ל את מודעת במה זה כרוך בכלל? זה כרוך בכך שאם יש סיכוי קטנטן שכל זה נכון-אחשוף את עצמי לדברים שאני לא בטוח שאני מוכן נפשית כרגע! אני לא רוצה לשנות את כל חיי בגלל הבדיקה הזו!" הוא הרים את קולו בחזרה.
"אז אתה מעדיף לחיות בבועה השקרית הזו? אתה צוחק עליי?" שאלתי.
"תאמיני או לא- אבל כן." הוא מלמל.
"אתה יודע מה? אתה פשוט פחדן ואגואיסט דוחה! איך אתה יכול לחשוב רק על עצמך?! איך החיים הוורודים שלך ימשיכו להיות וורודים." צעקתי עליו. "אתה יודע מה זה לחיות בלי משפחה לואי?! לא נשאר לי אף אחד! אף אחד בחיים. מה אני רוצה בסה"כ? אולי לגלות שאני לא לבד למרות הכל?! אתה לא מוכן לעשות את הבדיקה המסכנה הזאת ולהישאר בתוך התחת של עצמך? אתה רוצה להמשיך ככה? סע." אמרתי והלכתי מהמטבח. "אידיוט." מלמלתי בין שפתיי והוא שמע. אני יודעת ששמע.
זה הוריד לי את כל המצב רוח לכול היום.
יצאתי לגינה והכנסתי את רגליי לבריכה וחשבתי. חשבתי על כמה לואי הזה כל כך אגואיסט שעסוק בדאגה לעצמו. כל כך עצוב לי שזה בא דווקא מהצד שלו.

~נקודת מבט כללית~
"חשבתי על זה.." לפתע לואי אמר והתיישב על יד אנג'ל. כבר כמעט שעה שאנג'ל יושבת, בוכה וחושבת.
"מפתיע." היא מלמלה ומשכה את אפה. היא הסיטה את ראשה על מנת שלא יראה שבכתה.
"ואני מוכן לצאת מהבועה שלי ולעשות את הבדיקה." הוא אמר. "אבל חשוב לי שתיקחי את הדברים בפרופורציות. אני לא רוצה שכשתגלי שזו הייתה טעות, את תתאכזבי." הוא אמר. אנג'ל לא יכלה להחזיק את עצמה ופלטה חיוך.
"אז נצא מחר?" היא שאלה כשהתנתקו. נייל בא לצאת לגינה אך שמע אותם מדברים.
"את רוצה לגלות מה הסיפור לא? נלך היום." הוא חייך. "אבל בלי שאף אחד ידע. אני לא רוצה שסתם נקים מהומה בבית ובכללי." תוך שניות היא חיבקה אותו חזק. נייל שהסתתר מאחוריי הווילון הביט בהם בבלבול. 'מה יש להם להסתיר מפניי?' חשב לעצמו.
"נתארגן ונצא." שניהם קמו ונייל רץ ללמעלה. הוא נכנס למיטה והתכסה על מנת שתחשוב שהוא עדיין ישן. אנג'ל התלבשה תוך 5 דקות ויצאה מהחדר. נייל גם הוא התלבש, לקח את המפתחות של הרכב ויצא אחריהם.

~נקודת מבט נייל הורן~
"תראה במה אתה מסבך את עצמך עם הסקרנות והקנאה שלך."מלמלתי לעצמי תוך כדי אנחה ארוכה ופניתי ימינה בפנייה אחריהם.
הם נוסעים לבית חולים. נכנסתי אחריהם לחניון הגדול. חניתי את הרכב והתחלתי לעקוב רגלית אך במרחק מה מהם. אם הם יראו אותי אני אסתבך.
נכנסתי פנימה. הם נעצרו והביטו בשלט בכניסה. הם פנו שמאלה לאיזה שהוא מסדרון ושם היה עוד שלט "מחלקת אף אוזן גרון, מחלקת בדיקות דם מחלקת יולדות."קראתי לעצמי את השלט וראיתי שהם פונים עוד פעם שמאלה מחלקת הלב, חזה וכלי הדם ומחלקת נשים ויולדות.
פניי החווירו באותה שנייה.
"מה לעזאזל.." מלמלתי.
אל תגיע למסקנות כל כך מהר. ניסיתי להרגיע את עצמי. בימים האחרונים הם דיברו הרבה בפלאפון. הם היו הרבה לבד מאז שלואי חזר. במסיבה אתמול היא פשוט נעלמה באמצע.
היום הם אמרו שהם רוצים לשמור על זה בסתר ואז הם מגיעים לבית חולים למחלקת יולדות שזה קשור לנשים ולהריון..
לא. אין מצב. זה לא יכול להיות.
"אנג'ל בהריון מלואי!"אמרתי לעצמי בשוק.
"מה אמרת?!"שמעתי קול מאחורי. זאת הייתה אביה.
" אביה מה את עושה פה?" שאלתי בכעס על כך שהבהילה אותי.
"עוקבת אחרייך במונית," היא אמרה. "מה זאת אומרת אנג'ל בהריון מלואי?!" היא אמרה.
"כך זה נראה" מלמלתי.
"אין סיכוי. הוא רצה שנעשה את זה ביחד."היא מלמלה לעצמה אך שמעתי את זה.
"אני אהרוג אותו!" היא אמרה. ידיה התאספו לאגרופים בעצבנות והיא באה ללכת אחריהם אך גררתי אותה מיד אחורה.
"לא להרוג ולא שום דבר." אמרתי "אנחנו צריכים לתפוס אותם על חם."

-הגרסה הישנה-

~המשך נקודת מבט לואי~
"אז מה אתה אומר שנלך לבדוק את זה?"אנג'ל אמרה לי "לא יודע את מאמינה לו?"שאלתי "לא יודעת הוא ניראה אמיתי כזה מה אכפת לך נבדוק אם יצאו תוצאות חיוביות אז הוא לא שיקר ואם יצאו תצאות שליליות אז אין מה לעשות זה לא נכון"היא אמרה "אבל לא נספר את זה לאף אחד נכון?"שאלתי "כן"היא אמרה "איפה נייל ואביה?"היא שאלה "נייל בשירותים ואביה עם הארי וסם"אמרתי "טוב אז בוא נצא מהר שהם לא יראו אותנו"היא אמרה נסענו לכיוון בית החולים שבמרחק של חמישה רחובות מהמועדון הגענו לבית חולים נכנסנו למחלקת…
~נקודת מבט נייל~
"למה אנג'ל הלכה ככה עם לואי בלי להגיד לי כלום?"מלמלתי לעצמי ועקבתי אחריהם "הם נוסעים לבית חולים"אמרתי והתחלתי לרוץ אחריהם נכנסתי לבית חולים הם נכנסו לאיזה שהוא מסדרון ושם היה שלט "מחלקת בדיקות דם ,מחלקת התרמות דם(נגיד שיש דבר כזה),מחלקת יולדות"קראתי בקול את השלט וראיתי שהם פונים למחלקת בדיקות דם ומחלקת יולדות "וואט דה פאק !!! רגע רגע נייל אל תקח מסקנות כול כך מהר היא הייתה עם זאיין ואיתי בספות ואחרי זה הלכה ללואי ומאז לא ראיתי אותה בערך 3 שעות ואחרי זה ראיתי אותה שוב פעם עם לואי מדברת ואז הם יצאו מהבר והלכו לבית חולים למחלקת יולדות שזה קשור לנשים שהם בהריון ובדיקות הריו…"אמרתי והייתי בשוק אדיר "היא בהריון מלואי!!!!"צעקתי הם הסתובבו לרגע אבל המשיכו "מה אמרת?!!"שמעתי קול מאחורי "אביה מה את עושה פה לעזאזל?!"אמרתי "עוקבת אחרייך ואחרי לואי ואחרי אנג'ל מה זאת אומרת אנג'ל בהריון מלואי?! להה אין מצב הרי הוא רצה שנעשה את זה ביחד"היא אמרה "מה הוא באמת רצה לעשות את זה איתך?!אולי הוא רוצה כדי שלא תחשדי במשהו?"אמרתי "וואט דה פאקינג גאד!אני הולכת להרוג אותו!!"היא אמרה "לא להרוג ולא שום דבר אנחנו צריכים לתפוס אותם על חם"אמרתי


תגובות (3)

תמשיכייייייייייייייייייייייייי

10/05/2013 07:03

-,- למה מתח למה ?? תמשיכי!!!!!

10/05/2013 07:32

תמשיכיייייייי !!!!! אני במתחחחח ❤❤❤❤❤❤❤

10/05/2013 15:09
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך