Zohar horan malik
סם- 1. http://www.polyvore.com/%D7%A1%D7%9D/set?id=85979847(הראשון זה מה שהיא לבשה ) 2.http://www.polyvore.com/%D7%A1%D7%9D/set?id=85980581 3.http://www.polyvore.com/%D7%A1%D7%9D/set?id=86074521אמנדה -http://www.polyvore.com/%D7%90%D7%9E%D7%A0%D7%93%D7%94/set?id=86083405אנג'ל-http://www.polyvore.com/cgi/set?id=86081456אביה-http://www.polyvore.com/%D7%90%D7%91%D7%99%D7%94/set?id=86084159 אני ממש מצטערת שלא העלתי מלא מלא זמן עכשיו זה סוף שנה אצלי ויש לי מחר מסיבת סיום ...וגם תכננתי להעלות למחר עוד פרק אבל יש לי טיול ואז את המסיבה אז אני עמוסה מכול כיוון !סורי סורי סורי אני מבטיחה לפצות על זה ! אני ישתדל להעלות ברציפות בחופש !! שירז תעני בפוליבור !love you all 3

give your heart a break ~פרק 42~♥

Zohar horan malik 19/06/2013 725 צפיות 3 תגובות
סם- 1. http://www.polyvore.com/%D7%A1%D7%9D/set?id=85979847(הראשון זה מה שהיא לבשה ) 2.http://www.polyvore.com/%D7%A1%D7%9D/set?id=85980581 3.http://www.polyvore.com/%D7%A1%D7%9D/set?id=86074521אמנדה -http://www.polyvore.com/%D7%90%D7%9E%D7%A0%D7%93%D7%94/set?id=86083405אנג'ל-http://www.polyvore.com/cgi/set?id=86081456אביה-http://www.polyvore.com/%D7%90%D7%91%D7%99%D7%94/set?id=86084159 אני ממש מצטערת שלא העלתי מלא מלא זמן עכשיו זה סוף שנה אצלי ויש לי מחר מסיבת סיום ...וגם תכננתי להעלות למחר עוד פרק אבל יש לי טיול ואז את המסיבה אז אני עמוסה מכול כיוון !סורי סורי סורי אני מבטיחה לפצות על זה ! אני ישתדל להעלות ברציפות בחופש !! שירז תעני בפוליבור !love you all 3

~נקודת מבט לואי טומלינסון~
"לואי, אתה לא מבין שאני גוסס פה עוד שנייה? למה אתה מתעכב כל כך הרב-"נייל אמר, פתח את האור ונעצר בשוק.
מיד התעטפנו בשמיכה כדי לכסות את עצמנו. כל כך הסמקנו באותה שנייה שקשה לתאר את הגוון של צבע עורנו.
"א..אני..בדיוק..אה..בדרך..החוצה..נדמה לי.." הוא מלמל לעצמו והצביע על הדלת ונעלם
מיד אספנו את הבגדים שלנו והתלבשנו במהירות.
"איזה בושות." אביה אמרה תוך כדי שלבשה את מכנסיה. "איפה אני אקבור את עצמי עכשיו?" היא שאלה.
"אל תדאגי, נייל לא יעשה מזה סיפור גדול.." אמרתי מנסה להרגיע אותה.
"אביה! לואי! מה עשיתם שם כל כך הרבה זמן? דאגנו!" סם אמרה.
"אנחנו בסה"כ נעדרנו לחצי שעה.." אמרתי מבולבל. מה יש להם לדאוג? ולמה בכלל הם ערים?
"אנחנו כבר שעתיים מחפשים אתכם!" הארי אמר.
"אבל נייל ביקש מאיתנו להביא לו כמה דברים מהמרתף," הסברתי.
"עד אז כבר הספקתי לישון צהריים. אתם שם כבר קרוב לשעה," נייל אמר וצחקק.
"מה למה אתה צוחק?" אנג'ל שאלה.
"לא, כלום." הוא אמר ומרוב צחוק כבר נהיה אדום. דפקתי לו מרפק בצלעות באלגנטיות וחייכתי.
"כלום, הוא הבהיל אותי כשהוא בא אז קצת צרחתי כמו בחורה." אמרתי ונתתי לנייל עוד חבטה על ראשו. אנג'ל גלגלה את עיניה ונאנחה.
"טוב לא חשוב," ליאם אמר "יש לנו בעוד שעה את הראיון." הוא אמר ועלה ללמעלה.
"אתה כל כך הולך למות." אמרתי והוצאתי את הנעל שלי מרגלי והשלכתי אותו עליו. הוא ברח ללמעלה במהירות. אביה עמדה מחובקת בזרועותיי.
"זה היה מדהים לואי." אביה לחשה לי.
"מה היה מדהים?" אנג'ל שאלה לפתע. היא עמדה מאחורינו עם כוס בידיה. היה נדמה שהיא באה מהמטבח. התחלנו להאדים.
"כלום, ראינו סרט אתמול בלילה ודווקא אני בחרתי אותו אז היא הודתה שהיא נהנתה." אמרתי וצחקתי בלחץ. אביה נעלמה תוך שניות ועלתה למעלה.
"אתה בטוח שלא קרה כלום?"היא שאלה בחשדנות והרימה גבה.
"כן."אמרתי ובאתי ללכת אך היא תפסה את ידי.
"לואי אני מציעה לך לא לשקר לי. אל תשכח שאני ואביה חברות טובות. מאוד טובות אפילו." היא אמרה וניסתה לסחוט ממני מידע. היא חייכה חיוך תחמן.
"אנג'ל אני לא יכול לספר לך, לפחות לא עכשיו. אל תסחטי ממני מידע!" התחננתי. "אם אביה תסכים אני אספר לך הכל." הוא אמר.
"הכל בסדר לואי, אתה יכול לנשום. אני לא באמת מתכוונת לסחוט אותך."

~נקודת מבט סם ברוס~
התיישבתי מול הארון ובהיתי בו בחוסר אונים ובחוסר מעש.
חיפשתי רעיונות מה ללבוש- אחת הבעיות הכי גדולות של כל אישה באשר היא אישה.
"בייב, למה את לא מוכנה?"הארי שאל כשיצא מהאמבטיה וחלוק עוטף את פלג גופו התחתון והוא מנגב את שערו.
"כי אין לי מה ללבוש."נאנחתי.
"לך?" הוא גיחך לעצמו. "לך אין מה ללבוש?"
"אני אנסח את זה אחרת," אמרתי. "זה לא שאין לי פיזית מה ללבוש, זה שאין לי רעיון למה ללבוש."
"אז יש לי רעיון." הוא אמר והתיישב על המיטה. " תראי לי את כל מה שאת חושבת ללבוש ואני אחליט. בסדר?" קמתי מהמיטה ונעמדתי מול הארון. התלבטתי כמה שניות ומיד הוצאתי סט ראשון. (כל הסטים נמצאים ברציתי להוסיף.)
"איך?" שאלתי. הוא הביט בי לכמה רגעים, בוחן את גופי מכף רגל ועד ראש.
"יפה," הוא אמר אך נשמע מעט ספק בקולו. "אך פשוט מדיי לדעתי. תראי לי את הבא."
***
~נקודת מבט אנג'ל מלינסון~
"נוו אנג'י כמה זמן?!" נייל דפק על הדלת של השירותים דפיקות חזקות. חייכתי לעצמי מהעובדה שהוא קורא לי אנג'י. " אני צריך לשירותים! אני עוד שנייה משתין על עצמי!"
"הנה, הנה יצאתי!" אמרתי הייתי עטופה במגבת אחת על הגוף ואחת על השיער
"תודה לך באמת!"הוא אמר ורץ לשם.
נשמעו כמה דפיקות על הדלת.
ניגשתי לדלת ופתחתי אותה למחצה.
"זאין," מלמלתי במבוכה.
"אנג'ל." הוא אמר וניסה להיכנס אך קצת מנעתי בעדו. הוא הבין את זה ונשאר במקומו. "א..אני באמת מצטער. אני לא יודע מה עבר עליי באותו רגע. אני לא כזה. אני לא אנסה לגעת במישהי שיש לה חבר. אני לא יודע איך להתנצל בפנייך ואני לא רוצה לאבד את הקשר שלנו." הוא אמר.
"אני חושבת שכדאי שנדבר על זה יחד עם נייל. לא כרגע." אמרתי. "מבחינתי- הכל בסדר." אמרתי וסגרתי את הדלת במהירות כשקלטתי שנייל יוצא מהאמבטיה.
"מי זה היה?" הוא שאל וחייך.
"סם," אמרתי במהירות כשמזלי קלטתי מהר שיש לי גופייה ביד. "היא החזירה לי את הגופייה שלי." חייכתי זורקת אותה על המיטה וניגשתי לארון לבחור לי בגדים.
קלטתי שנייל יושב על המיטה ופשוט בוהה בי עם חיוך מטופש.
"נייל?"שאלתי מובכת, רומזת לו על הרעיון להפסיק.
"אני פשוט חושב לעצמי כמה מפגר הייתי כשלא האמנתי לך וכשלא בטחתי בך. את המקור לאושר שלי." הוא אמר והעביר את מבטו ממני אל הארון והחל לבחור את בגדיו להיום בערב. הוא התנהג כאילו לא אמר דבר.
"מה גורם לך לחשוב שאתה תגיד לי דבר כזה ושתוכל להתחמק מנשיקה בסוף?" שאלתי מחייכת חיוך גדול וטיפשי. נישקתי אותו והמשכתי בבחירת הבגדים. ראיתי אותו מחייך מהצד. לפתע הרגשתי את ידיו עוטפות את גופי העטוף במגבת והרגשתי שהוא קופץ יחד איתי על המיטה.
יצא שהייתי מעליו והוא מתחתי.
הסמקתי מעט והרמתי ליתר ביטחון את המגבת שלא תיפול.
"נדמה לך שזו הנשיקה שאני אקבל אחריי שאמרתי משפט כזה?" הוא שאל, התהפך וגרם לכך שהייתי מתחתיו והוא נישק אותי. נשיקה מלאת תשוקה ולהט.
שמענו דפיקות בדלת.
תוך שניות השתחלתי מתחתיו והמשכתי בעיסוקיי. נייל גלגל את עיניו בעצבים על כך שסם נכנסה ונאנח.
"אנג'ל אפשר לקחת ממך את החולצה הכחולה? " היא שאלה, במבט מוזר וחשדן.
"כן,בטח." עניתי לה ברוגע והבאתי לה אותה.
"מה יש?" היא שאלה חושדת כבר יותר ממקודם.
"כלום." ענינו שנינו ביחד. היא הביטה בינינו ומשכה בכתפיה.
"אתם זוג מוזרים." היא אמרה ויצאה מהחדר.

~נקודת מבט אמנדה ברוק~
נכנסתי לחדר וליאם שכב על המיטה כשהוא מסתכל בתמונות במחשב.
"בייב אתה מוכן?"שאלתי והתיישבתי בשידת האיפור שהעברנו לא מזמן לחדר שלנו. הוא הנהן בשקט. "מה אתה עושה?" שאלתי וטשטשתי את המייקאפ על פניי.
"סתם..מסתכל בתמונות מהיום הולדת של אנג'ל.." הוא אמר וסגר את המחשב. "זאין קרא לי,אני הולך אליו." הוא אמר ויצא מהחדר.
הבטתי בדלת ואז הבטתי במחשב.
אני מודה שאני קצת חשדנית. פניו לא כל כך קרנו כמו תמיד. היה נראה שהוא מעט עצוב. ממש רציתי לדעת למה.
התלבטתי ארוכות אם לפתוח את המחשב או לא ולבסוף החלטתי שאני אפתח.
לא ממש הבנתי למה הוא כל כך עצוב מהתמונות יום הולדת של אנג'ל.
פתחתי את המחשב וראיתי תיקיה שכתוב עליה משפחה.
פתחתי אותה והייתה שם תמונה של ליאם.
הוא היה נראה שם בערך בגיל 16 או 15.
ראיתי לו עצב בעיניים למרות החיוך הגדול שהתנוסס על פניו. מתחת לתמונה היה כתוב 'אז- אף אחד לא בא ליום הולדת 16 שלו והיום אלפי אנשים באו.'
"אני לא מאמינה."אמרתי והייתי בהלם. אני לא ידעתי את כל הדברים האלו עליו. לא העלתי בדעתי שהוא היה כזה. אחד שקוף.
ליאם נכנס לחדר וקלט אותי במחשב. הוא תיאר לעצמו שכבר קלטתי את התמונה.
ידיי רעדו וסגרתי את המחשב לאט.
הוא התיישב על ידי והניח את ידו על ברכיי.
"אתה לא אמרת לי את זה." אמרתי והבטתי ברצפה.
"כי זה כבר לא אני- זה ליאם אחר. שנשאר בעבר. עכשיו אני מישהו חדש." הוא אמר וחיבק אותי.

~נקודת מבט אנג'ל מלינסון~
"נדמה לי שכולם פה לא?" זאין שאל
אביה אישרה את מה שאמר בהנהון.
"מעולה, זזים." הארי אמר.
"אני נוהג!"לואי אמר ורץ לשידה שבה היו המפתחות.
"היום אף אחד לא נוהג, יש נהג." ליאם אמר והפנה את מבטו של לואי לחלון.
נכנסנו לוואן.
התיישבנו כל זוג ביחד חוץ מזאין שישב ליד הנהג שכנראה במקרה הוא קרוב משפחה שלו.
שמתי אוזניות וניסיתי להירדם אך לאחר זמן מה שניסיתי להתעלם- הרגשתי נשימות על פניי. פתחתי עין אחת וראיתי את פניו של נייל מולי .
"אתה אכזרי." מלמלתי. הוא הוריד לי את האוזניות מהאוזניים.
"זוכרת מה הבטחת לי?"הוא שאל כשנשך את שפתיו והתכוון לנשוך את שלי.
"לא עכשיו." אמרתי "זאין פה." אמרתי.
"אז מה? הוא חבר שלך שאת צריכה לתת לו דין וחשבון?"
"נייל, אל תהיה אכזרי. אתה יודע שקשה לו עם כל המצב הזה."
"ומה איתי? לי לא קשה עם המצב הזה?" הוא אמר.
"עם איזה מצב?"
"שאני לא יכול לנשק את חברה שלי מתי שרק בא לי." הוא אמר ונשק לי בעורף.
"לילה טוב נייל." אמרתי, גלגלתי את עיניי והחזרתי את האוזניות שלי לאוזניי.
התחלתי להרגיש המון המון נשיקות על פניי.
"טוב אבל ממש קצת." צחקקתי ונתתי לו לנשק אותי.

***
"חברה תקשיבו, הזמן שלנו מאוד קצוב ואין לנו שנייה לבזבז. כל שנייה עולה הון תועפות." מישהי אמרה במהירות והתחילה להריץ אותנו. אם יש לכם שאלה- כל שאלה, תבואו אליי קוראים לי קמיל." היא אמרה והובילה אותנו אל מאחור הקלעים. ברקע שמעתי מאחורי גדר בנות צורחות והמון פפרצי. זה לא הרגיש כל כך נוח כשההבזקים כמעט עיוורו אותי.
נייל הבחין בכך שאני לא מנוסה בקטע הזה אז הוא תפס את ידי וגרר אותי אחריו.
"בנות, זה החדר שלכן, כאן אתן תוכלו לראות את ככל מה שמתרחש דרך הטלוויזיה הזו. יש לכם פה מיני בר ושירותים. כל מה שתצטרכו בשעתיים הקרובות". היא אמרה והתרחקה עם הבנים.
"גן עדן בערך." אמנדה אמרה כשנכנסה לחדר.
זה היה נראה כמו חדר וי איי פי.
כמובן שסם מיד רצה למיני-בר והוציאה משם כמה בקבוקים של מיץ תפוזים.
"אני יכולה להתרגל לזה." אמרתי והתיישבתי על הספה והן התיישבו אחריי.
"תראו כמה אנשים יש שם!" אביה הצביעה על המסך.
חשבתי עכל כך שאיזה מזל שאנחנו לא נמצאות בתוך ההמון הצורח הזה. הבנים נכנסו לחדר שלנו. וצחקו על הפוזה בה ישבנו.
שבנו שם כאילו זה הסלון בבית שלנו.
"עוד כמה דקות אנחנו עולים לשידור וחשבנו לקפוץ אליכן קצת." זאין אמר והתיישב על ידי. חייכתי אליו חיוך קצת מובך ומעט מרוגז כי כבר דיברנו על זה. נייל התיישב בצד השני.
"קחו את הזמן, תשתדלו לא לחזור." סם אמרה ונגסה בתפוח תוך כדי שנשכבה על הספה.
"איפה הם?" שמענו צעקה מחוץ לחדר.
"יש לי תחושה שמחפשים אתכם," אמנדה צחקקה.
"בהצלחה בנים!" אמרנו וחיבקנו אותם. הם יצאו בריצה החוצה.
"זה מתחיל!" אביה אמרה והצביעה על המסך. התיישבנו במהרה על הספה צפינו.
"שלום וברוכים לתוכנית שלי "חיי הסטאר!" למי שרואה בפעם הראשונה אני ג'ייסון." הוא אמר. "היום מגיעים אלינו אנשים מיוחדים מאוד, יש להם מליוני מעריצים ומעריצות ,קטנים אבל גדולים מהחיים קבלו את להקת וואן דיירקשן!" לפתע נשמעו צרחות עזות ונלהבות שבחיים לא יכולתי להבין איך הבנים לא חרשים בגללן.
הבנים נכנסו פנימה בריצה ותוך כדי נפנפו למעריצים לשלום.
"ערב טוב!" ג'ייסון אמר.
"ערב טוב מאוד אפילו!" הארי אמר.
"אני רואה שאני לא היחידי שמתרגש פה?"
"האמת שאנחנו מתרגשים מאוד. זה כבוד מאוד גדול להתארח בתוכנית שלך." ליאם אמר.
"אויש ליאם והתחנפויות שלו" אמנדה צחקקה.
"הכנו להערב כמה שאלות מעניינות שקיבלנו דרך האתר שלנו ממעריצים שלכם שרוצים לדעת קצת יותר."הוא סידר את הכרטיסיות שלו. "נתחיל עם הבושם. לא מזמן יצאה הפרסומת הראשונה שלכם לגביי הבושם. המעריצים כל כך מסקרנים לדעת מתי הוא יוצא, לאיזה ארצות ומה הריח שלו."הוא שאל.
"יש לי את הדוגמית של הבושם." צחקתי ברשעות. הבנות כבר מאז שהרעיון להוציא בושם יצא לאוויר לקבל דוגמית.
"מה מאיפה?" סם שאלה וקמה לכיווני זה לא הולך להיות טוב.
"ליאם, הביא לי ליום הולדת." חייכתי חיוך מרושע.
"ליאם? אין בעיה. תראי איך בדקה יש לי גם את הבשמים הבאים שלהם." אמנדה אמרה.
"אבל אין להם עו-" אביה אמרה אך נקטעה על ידה.
"יהיה לי." היא קבעה וצחקנו.
"תשמע, אנחנו מתים לגלות אבל כרגע אין לנו שום אפשרות. לא יכולים לגלות כמעט כלום. לא מזמן היה לנו ראיון בהשקה של הבושם. אתם מוזמנים לקבל תשובות באתר שלנו." ליאם אמר.
"כל מה שאנחנו יכולים להגיד שבעוד חודש בדיוק זה יוצא בפעם הראשונה באירופה במטרה שזה יצליח, הבושם יגיע גם לאמריקה, אוסטרליה ואסיה." הארי אמר.
הוא שאל עוד מלא שאלות על הסרט מתי הוא יצא והאלבום ועוד דברים שכבר לא היה לנו כוח להקשיב.
"טוב עכשיו נעבור לקטע מעניין במיוחד. שהרבה מאוד סקרנים לגביו."הוא אמר.
"זאין, כולנו יודעים שבשבוע האחרון ראינו תמונות שלך ושל אנג'ל.. יודע מה, אני אראה לכם."הוא אמר והפנה את הבנים למסך ענקי.
"מה לעזאזל?" מלמלתי והתקדמתי לעבר המסך של הטלוויזיה.
ראו שם תמונות שלי ושל זאין יושבים בבית קפה, מתחבקים ובמצב מוזר שנראה כיאלו אנחנו עומדים להתנשק. נייל יהרוג אותו ואותי.
"אני רוצה לדעת, אני הבנתי שנייל ואנג'ל ביחד ושזאין ואנג'ל נפרדו. פספסתי משהו?"
הבנים היו בשוק מטורף. זאין הסמיק בטירוף בדיוק כמוני.
"זה נכון אנג'ל?" הן שאלו. מביטות בי במבט חודר. לא הצלחתי לענות. רציתי להקשיב לתגובות.
זאין הביט בנייל. מחכה שיאמר משהו.
"נייל מה יש לך להגיד על זה?"שאל ג'ייסון. נייל בא להגיב.
"הנה הצרות מתחילות.."אמרתי וקברתי את פניי בין שתי ידיי.

"נייל מה אתה חושב על זה?" ג'ייסון שאל.
"הנה מתחילות הצרות.." אמרתי וקברתי את פניי בין שתי כפות ידי.
***
"יש לי וידוי קטן." נייל אמר לפתע. לרגע אחד הייתי בטוחה שליבי הפסיק לפעום.
"אני ואנג'ל רבנו לא מזמן. הייתי אידיוט גמור וחשבתי שאנג'ל כל כך נפגעה שהיא כבר לא אוהבת אותי. מכיוון שזאין הוא האקס שלה, אז שלחתי אותו שינסה לנשק אותה. זאין ניסה לנשק אותה והיא התחמקה. היא נשארה נאמנה אליי וזה רק הוכיח לי כמה היא אוהבת אותי ושגם כשהיה לה את כל הסיבות בעולם לחזור לזאין היא לא חזרה אליו." נייל אמר. הלב שלי חזר לפעום. נשמתי לרווחה. כבר נכנסתי לכל כך הרבה סרטים ואיך אני מסבירה לו שזה לא באמת קרה אך בסופו של דבר- זה היה רעיון שלו.
אחרי דקה או שניים שהפסיק לדבר שמענו קריאות של הקהל של התלהבות והתרגשות של הקהל. "אז בבקשה אל תשנאו אותה ואל תתחילו לקלל אותה. הייתה אי הבנה ענקית כאן. "נייל אמר.
"לא אמרת לי את זה." סם לחשה לי.
"לא הספקתי. כל האירועים רצו לי כל כך מהר." לחשתי לה בחזרה.
"טוב. הגענו לסופה של עוד תוכנית מוצלחת." ג'ייסון אמר והוא והבנים קמו ממקומם.
"בשבוע הבא יגיע לכאן אד שירן שיתראיין על דברים שאתם תשאלו באתר שלנו. נתראה בתוכנית הבאה שלי חיי הסטאר! "גייסון אמר והמצלמות כבו.
נייל נשף בכבדות אחרי זה.
"הייתה אחלה תוכנית. "גייסון אמר ולחץ לכולם ידיים ישר הלכתי לנייל.
"אפשר להגיד לך משהו? "שאלתי.
"אני יודע. אני אידיוט. " הוא אמר ונישק אותי. "את אוהבת את האידיוט הזה." הוא אמר וחייך חיוך מרושע.
"זזים."זאין אמר. נזכרתי שאני צריכה להתנצל בפניו על איך שדיברתי אליו אז אבל הוא התחמק ממני במהירות.
נכנסנו לוואן. זאין התיישב מאחורה לבד. זאת הייתה ההזדמנות שלי לדבר איתו.
"היי." אמרתי.
"היי" הוא החזיר מובך. הוא הסמיק כל כך. זה היה חמוד באיזה שהיא מידה.
"אני מצטערת על מה שאמרתי ביום ההוא. אם הייתי יודעת שכל זה סתם הצגה לא הייתי מעלה את זה בדעתי להגיד לך את זה."
"כן.. זה לא היה באמת." הוא מלמל והשפיל את פניו.
" יופי. זה ממש מקל עליי." אמרתי והרמתי את רגליי והנחתי את ידיי על ירכו.
"אני שמח." הוא אמר בשקט ונאנח.
"אז מה? ראיתי שאתה והיילי מתקרבים. הייתם יחד כל המסיבה." אמרתי וחייכתי אליו.
"כן הכרתי אותה עוד לפני." הוא אמר. "כשעבדת בחנות נגינה יצא לי לדבר איתה פעם."
"באמת? זה..מעולה.." אמרתי והורדתי את רגליי והורדתי את ידי מירכו. " אני אתן לך לישון. אני שמחה שהכול בסדר בינינו." אמרתי. הוא חייך והחזיר את האוזניות לאוזניו.
לאחר נסיעה של שעה בערך הגענו.
"לילה טוב,"אמרתי וחלצתי את נעליי והרמתי אותן.
לואי חסם את דרכי.
"שום לישון. אנחנו עושים עכשיו משהו."הוא אמר וסימן להם עם העיניים.
"אהה.. המשהו המיוחד. "הארי אמר.
"מילים יעזרו לי להבין," צחקקתי.
"תכף," לואי חייך חיוך מרושע.
"שבי פה על הרצפה."לואי הושיב אותי על כרית ולקח חולצה וכיסה לי את העיניים.
"כמה דקות אנחנו באים. אל תנשמי." הארי אמר
~נקודת מבט נייל הורן ~
"קדימה תעני כבר!" אמרתי ורקעתי ברגלי מלחץ.
"הו תודה רבה באמת."אמרתי ללקסי.
"אני בדרך! תירגע." היא אמרה. "תגיד תודה שלא גנבתי לך את המתנה." היא אמרה.
"היא תאהב את זה?" שאלתי.
"מי לא? כולם רוצים את זה."
"אוקיי אני יוצא אליך"אמרתי וניתקתי לה. לאחר 3 דקות היא חנתה בחנייה אצלנו.
"אני ממש מודה לך. הצלת אותי!" אמרתי, נתתי לה נשיקה על הלחי ונכנסתי פנימה.
"הנה הוא." הארי אמר.
האמת שקצת חששתי. אף פעם לא שאלתי אותה לגבי זה, אם היא רוצה בכלל.
התיישבתי לידה והורדתי לה את המטפחת מעל העיניים.
"איזה יופי..אפשר ללכת ?"היא שאלה ובאה לקום אבל הושבתי אותה.
"חכי קצת. "אמרתי והצמדתי אותה אליי וחיבקתי אותה.
"אני ממש עייפה תזדרזו בבקשה."היא אמרה ופיהקה.
"רצינו להביא לך את המתנות שלנו ליום ההולדת שלך," ליאם אמר וכולם הוציאו חבילות חוץ ממני "אבל אם את רוצה לישון- לכי." הוא אמר במבט מתחכם.
"אני חושבת שאני יכולה להחזיק את עצמי עוד קצת."
"טוב שנתחיל?"סם שאלה
"טוב אני וסם הבאנו לך .. רגע רק שנייה."הארי אמר 'ולחש' לסם בקול. "מה הבאנו לה?"הוא שאל וצחקנו.
"הארי, שקט." סם אמרה ולקחה את החבילה. "זוכרת שכול יום הולדת שלך יצאנו לגלידה והלכנו לקניון אני את אביה ואמנדה?" סם שאלה.
"איך אפשר לשכוח ימים מפחידים כמו אלו."היא אמרה וצחקקה.
" וזוכרת שעברנו בחנות הצדדית בקניון ונכנסו סתם למדוד והיינו צעירות מדיי בשביל זה והימרנו על מי תצטרך את זה קודם? אז קניתי לך את זה. סתם לזכר הימים הטובים וכדי שתפעלי כבר." היא אמרה וצחקקה.
"את לא רצינית נכון?" היא שאלה וצחקה.
"אני רצינית."
"מה זה? " שאלתי.
"בקרוב מאוד תדע." היא אמרה וגלגלתי את עיניי.
"טוב אז מכיוון שגיליתי לא מזמן שאת אחותי ואמרתי לעצמי שאני לא יכולה להביא לך מתנה לא מיוחדת אז אני ואביה החלטנו להביא לך את זה. " הוא אמר והכניס יחד עם ליאם קופסת קרטון ענקית עטופה.
"מה זה?"היא שאלה וניגשה לפתוח את המתנה הענקית. היא קרעה את העטיפה ומולה ניצב דובון ענקי בצבע חום בהיר.
"הגזמת לואי!" היא אמרה וחיבקה את הדובי ואז את לואי ואביה. "מה אני אצטרך לעשות ביום הולדת שלך אם ככה זה בשלי?" היא מלמלה.
"אחרי המתנה של לואי המתנה שלי קצת עלובה. הבאתי לך את השרשת הזו." הוא הוציא קופסא קטנה עם שרשרת בצבע זהב עדינה עם אבן קטנה בצבע כחול.
"לא נכון זאין, זה מהמם. תודה" היא אמרה ונשקה לו על הלחי.
ליאם ואמנדה התלחששו ביניהם או יותר התווכחו מי ידבר.
"טוב אז אני אדבר." הוא אמר. "הבאנו לך מתנה מיוחדת או יותר נכון, מזכרת מהזמן שכולנו עברנו ביחד."הוא אמר והוציא מאחוריי גבו תמונה גדולה ממוסגרת. היו בה מלא מלא תמונות שלנו ושלה.
"וואי זה נפלא! בחיים לא הייתי חושבת על זה!" היא אמרה.
"אתם החברים הכי טובים שיכולתי לבקש אי פעם!"היא אמרה וכולנו קמנו לחבק אותה
"אוויר."היא לחשה בקול חנוק.
"טוב אז אני הבאתי לך מתנה קצת יותר מיוחדת."אמרתי.
"טוב אז אני הבאתי לך מתנה מיוחדת במינה."אמרתי.
ראיתי את הארי צוחק. דפקתי לו מבט כעוס.
הורדתי את השמיכה וחשפתי כלוב עם גור כלבים בצבע חום.
פתחתי את הכלוב והוא יצא,קפץ עליה וליקק אותה.
היא לא הפסיקה לצחוק ולהתלהב ממנו.
"אין לי מה להגיד. אתם פשוט מדהימים. תודה!" העיניים שלה ברקו מההתרגשות. עשיתי את שלי.
"עכשיו אפשר ללכת לישון." אביה אמרה וחייכה.
עלינו אני ואנג'ל למעלה, עזרתי לה לסחוב את המתנות. היא סידרה לגור פינה לשבת ולישון עם קערת מים ואוכל.
"אז איך נקרא לו?" שאלתי כשהורדתי את מכנסיי ואת חולצתי.
"קסם?"היא שאלה. נשכבתי על המיטה והיא נשכבה לידי. הנהנתי גם אני. הבטתי בה, בחיוך שלה.
ככה אני רוצה אותה. לתמיד.
~נקודת מבט אנג'ל מלינסון~
התעוררתי מכך שהרגשתי רטיבות על הלחי שלי. פקחתי עין אחת וגיליתי מול עיניי את נייל צוחק ושם את קסם עליי ונותן לו ללקק את כולי.
"בוקר טוב,"הוא אמר בחיוך ורכן כדי לנשק אותי. עצרתי בעדו "עוד לא צחצחתי שיניים" הסברתי.
"בוקר טוב גם לך מתוק! "אמרתי לקסם ונתתי לו ללקק את פניי.
"ולו מותר?" הוא שאל ועשה את עצמו נעלב
"עוד שנייה וגם לך יהיה מותר," צחקקתי ונכנסתי לאמבטיה. נייל נעמד בפתח הדלת והסתכל עליי בחיוך. "אתה עוקב אחריי?" שאלתי כשעוד יש קצף של המשחה בפי.
"אני מחכה לנשיקה שלי,"הוא אמר ונישק אותי, מה שגרם גם לשפתיו להיות מלאות בקצף. שטפתי את הפה שלי וניגבתי את פניי.
"יופי גאון."אמרתי וצחקקתי. "מה עושים היום ?"שאלתי
"לא יודע עדיין," הוא אמר, משך בכתפיו ותפס אותי עוד פעם כדי לנשק אותי אבל חמקתי והסטתי את ראשי הצידה.
"הבנתי אותך..את מתגרה בי.. נחמד, נחמד."הוא אמר כשמבט ערמומי על פניו. "אולי, "אמרתי בחיוך שובב ויצאתי מהחדר.
"לאן?"הוא שאל.
"ללמטה,"אמרתי וירדתי במדרגות
~נקודת מבט נייל הורן~
אנג'ל ירדה ללמטה.
עוד מאתמול אני סקרן לראות מה הארי וסם קנו לה- או יותר נכון סם.
עניין אותי לדעת מה הדבר שאני אגלה בקרוב.
פתחתי את הארון.
בתוך הארון הייתה השקית. ראיתי את הארי עובר שם במסדרון.
"הארי,"לחשתי ומשכתי בחולצתו.
"מה קרה?"הוא לחש חזרה. "למה אנחנו לוחשים?"
"תסתכל, "אמרתי והוצאתי מהשקית עוד שקית מלאה בהלבשה תחתונה.
עיניי נפערו לרווחה. "מה זה הדבר המושלם הזה,"הוא אמר.
"תאר לך את אנג'ל בזה, "אמרתי ונשכתי את שפתיי כשדמיינתי אותה.
"תראה את זה," הוא אמר.
"כיאלו שסם ידעה בדיוק מה אני אוהב."אמרתי "
"יפה נכון? "שמענו כול מאחורינו הסתובבנו וראינו את אנג'ל עומדת מולנו ומשלבת ידיים קמתי במהירות והתחלתי לגמגם.
"אני צריך ללכת. ביי. " הארי ברח מהחדר.
"אנג'ל אני-" אמרתי
"כול עוד חלמת עליי בזה- זה בסדר."היא אמרה ונישקה אותי.
לאחר שנייה היא נפלה מידיי והתעלפה.

– הגרסה הישנה-

"מה אתם עושי….."נייל אמר אבל נקטע והיה בשוק התעטפנו בשמיכה והתחלנו להסמיק מרוב בושה
"אז אני מבין שהעניינים התחממו פה"נייל אמר ועשה עם הגבות
"נייל בבקשה תשמור על זה בסוד"אמרתי ואביה הנהנה
"בסדר בסדר"הוא אמר והסתובב ונתן לנו להתלבש
"איזה פאדיחות"אביה לחשה לי
"כן"אמרתי ונעלתי את נעליי
עלינו למעלה
"אביה ,לואי מה עשתם שם וכל כך הרבה זמן דאגנו!!"סם אמרה
"כלום כלום ממש כלום"אמרנו ונייל התחיל לצחוק כמו מטורף
"נייל!"אמרתי ודפקתי לו מרפק לצלעות
"כמו שהם אמרו כלום"נייל אמר וחייך חיוך מתפוצץ לצחוק
"טוב לא חשוב עוד חצי שעה אנחנו זזים יש לבנים ראיון"אמנדה אמרה ועלתה ביחד עם ליאם למעלה
"טוב הלכתי להתארגן"אביה אמרה
"להתארגן"הארי אמר ועשה עם הגבות
"אוי תשתוק"היא אמרה והעיפה עליו כרית
באתי גם אני ללכת אבל הארי עצר אותי "בטוח שלא קרה כלום?"הוא שאל בחשדנות
"נווו באמת שלא קרה כלום תפסיק להציק לי!"אמרתי ובאתי ללכת אבל הוא תפס את ידי
"מה יש לך אחי זה היה בצחוק ! ממתי אתה לוקח את זה ללב כולכך?"הארי שאל
"כלום,עזוב ,סליחה .."אמרתי
"ככה אתה מבקש סליחה מאישתך?!"הארי אמר ועשה את עצמו נעלב ומנגב את דמועתיו
"סליחה?"אמרתי וקרעתי ברך
"זה בסדר"הוא אמר וחיבק אותי
ועליתי לחדר
~נקודת מבט סם~
התיישבתי מול הארון והסתכלתי על רעיונות מה ללבוש
"היי בייב למה את לא מוכנה?"הארי שאל והתיישב מאחורי וחיבק את מותני ושם את ראשו על כתפי
"כי אין לי מה ללבוש"אמרתי
"לך?אין מה ללבוש?"הוא שאל וגיחח
"זה לא שאין לי מה ללבוש אני מתלבטת מה ללבוש"אמרתי
"אז יש לי רעיון תראי לי את כול מה שאת חושבת ואני יגיד לך מה הכי יפה לך למרות שאני בטוח שהכול יהיה לך יפה"הוא אמר ונשק לכתפי וקמתי מהמיטה והוא נשכב על הבטן ושילב את רגליו
לקחתי מהארון גופיה מג'ינס שמודפס עליה פסים שחור לבן ומכנס תואם נעלי אולסטאר שחורות פפיון שחור וצמידים שחורים
ונכנסתי לאמבטיה כדי להתלבש (http://www.polyvore.com/%D7%A1%D7%9D/set?id=85979847)
"איך?"אמרתי
"ממש יפה"הוא אמר
"אז את זה?"שאלתי
"תראי לי את השאר"הוא אמר
לקחתי מהארון גופיית בטן בצבע שחור וטייץ ורוד בוהק ונעלי בובה ושרשרת עם השם של הארי בצבע ורוד
ונכנסתי שוב לאמבטיה
(http://www.polyvore.com/%D7%A1%D7%9D/set?id=85980581)
"ועכשיו?"שאלתי
הוא לא אמר כלום ונשך את שפתו התחתונה ואז לרגע "התעורר"
"לא לא גברים יתחילו איתך ככה את יכולה להתלבש ככה רק לכבודי"הוא אמר
"למרות שאהבתי מאוד את השרשרת"הוא אמר וקרץ לי
לקחתי חצאית ארוכה בצבע אפרסק חגורה חומה גופית בטן שהפעם הוא לא יראה שזה גפית בט כי אני ישים את החצאים עד לקו של הסוף של הגופיה ולקחתי נעל עקב בצבע אפרסק וטבעת בצבע כסף (נכון יש את ה8 הפוך אבל שזה מסמן לא יודעת על אהבה (?) אז זאתי )
(http://www.polyvore.com/%D7%A1%D7%9D/set?id=86074521)
"איך זה?"שאלתי כבר מוטשת מלהוריד בגדים ולהחזיר
"מממממאת תמותי על ללכת על העקבים האלו וגם כן חם בחוץ אם את תלכי עם החצאית הזו את תמותי מחום"הוא אמר
"אהה ואני יודע שזו גופיית בטן!"הוא הוסיף וציחקקתי
"אז הראשון?"שאלתי
"יאפ"הוא אמר
ושמתי את זה התאפרתי קצת ויצאתי לכיוון החדר של אנג'ל
~נקודת מבט אנג'ל~
"נוו אנג'י כמה זמן? אני צריך לשירותים אני עוד שניה משתין על המיטה"נייל צעק לי מחוץ לאמבטיה
"הנה יצאתי !"אמרתי כשהייתי עטופה במגבת אחת על הגוף ואחת על השיער
"תודה באמת"הוא אמר ורץ לשם
שמעתי דפיקות על הדלת ניגשתי לדלת ופתחתי אותה למחצה
"כן?"אמרתי
"היי אמממ רציתי להחזיר לך את הגופייה שלך"היא אמרה והביאה לי את הגופיית בטן
"אממ תודה"אמרתי
"פווווי זה היה שיחרור"נייל אמר ואז קלט שסם עמדה שם והתחיל להסמיק
"אני רואה שהאברבנל הגיע עד אלייך לחדר?"היא אמרה וציחקקה
"הלכתי לטפל באברבנל"אמרתי וסגרתי את הדלת (אברבנל=בית משוגעים)
"אני רואה שהייתה לך ישיבה חשובה מאוד"אמרתי
"כן אבל בסוף הגענו להכרעה"הוא אמר
"אני מאוד שמחה שההכרעה הייתה לטובתך ,אבל צריך להתארגן אז תזדרז"אמרתי ונשקתי לו בלחי ולקחתי גופיה שחורה עם כתוביות בלבן ג'ינס עם חלקים כהים וחלקים בהירים ונעליי עקב סגורות
ו4 צמידים 2בצבע תכלת ו2בצבע שחור
(http://www.polyvore.com/cgi/set?id=86081456)
יצאתי מהאמבטיה ונייל התחיל לבהות בי
"נייל.."אמרתי והתחלתי להסמיק וגירדתי בעורפי
"את יודעת שאת כול כך יפה שבאלי.."הוא אמר ונשך את שפתיו והצמיד את גופי אל גופו
"גם אתה ממש יפה ….עם בוקסר !"אמרתי וציחקקתי
"מה זה משנה במילא נשאר 5 דקות עד שנלך יהיה לי זמן להתארגן "הוא אמר מהופנט
"מה יש רק 5 דקות?! לא יהיה לי זמן להתארגן!!"הוא אמר ונשק לפה שלי נשיקה מהירה
"יופי !"אמרתי ושילבתי את ידי
"רגע אני חייב!"הוא אמר ורץ אליי ונתן לי עוד נשיקה מהירה
"נייל אין זמן חייבים להתארגן אחר כך נשיקות"אמרתי
הוא שם מהר את מכנסיו ואת החולצה הלבנה המכופתרת
"יאלה בואי"הוא אמר
"נייל לא שכחת משהו?"שאלתי והסתכלתי על רגליו היחפות
"אהה הנעלים"הוא אמר ולקח מהר מהמגרה זוג גרביים לבנות וגרב אותם ושם את נעליו בידים
"אני ישים אותם בדרך"הוא אמר וירדנו למטה שם כולם חיכו לנו
~נקודת מבט אמנדה~
נכנסתי לחדר וליאם היה שם והיה במחשב
"היי בייב מה אתה עושה?"שאלתי
"סתם מסתכל בתמונות של היומולדת של אנג'ל"הוא אמר
"אהה אוקי,למה?"שאלתי
"סתם אני עושה לה מתנה מזה"הוא אמר
"טווב"אמרתי ולקחתי גופיית בטן מג'ינס ומכנס סקיני אדום שרשרת פפיון נעלי עקב שחורות עגילי פרחים בצבע אדום ושרשרת פפיון בצבע שחור
(http://www.polyvore.com/%D7%90%D7%9E%D7%A0%D7%93%D7%94/set?id=86083405)
יצאתי מהאמבטיה וליאם לא היה בחדר
התיישבתי על המיטה וראיתי תמונה של ליאם כשהוא היה בן 16/15 היה כתוב בה
שליאם חגג יומולדת ואירגן מסיבה ואף אחד לא בא
"אומיגד"אמרתי והיתי בהלם ליאם נכנס לחדר וקלט אותי במחשב ועיניו היו אדומות מבכי
לא אמרתי כלום והוא כלום ופשוט חיבקתי אותו
"אני מצטערת"לחשתי לשקע עורפו והתחלתי לבכות
"היי לאב !אין לך על על מה !זאת היתה תקופה שעברה עכשיו אני בסדר כבר שכחתי מזה בבקשה על תבכי!"הוא אמר והרים את ראשי וניגב את דמעותיי ונשק לראשי
"בסדר"אמרתי
"כול עוד את חזקה גם אני חזק"הוא אמר
וירדנו למטה חובקים אחד בשני
~נקודת מבט אנג'ל~
"טוב אז כולם פה ?"זאיין שאל
"כן"אביה אישרה
"מעולה, זזים"הארי אמר
"אני נוהג"לואי אמר
"לא לואי אפאחד לא נוהג יש לנו פה נהג"ליאם אמר והסתכל דרך חלון המטבח
נכנסנו לוואן והתיישבנו כול זוג ביחד חוץ מזאיין שישב ליד הנהג
שמתי אוזניות ונרדמתי לאחר דקה הרגשתי רטוב על השפתים
פתחתי עין אחת וראיתי את פניו של נייל מולי
הוא הוריד לי את האוזניות מהאוזניים ואמר
"זוכרת מה הבטחת לי?"הוא שאל בחמדנות
"לא"אמרתי והחזרתי את האוזניות לאוזניי
"בטוחה?"הוא שאל
"כן"אמרתי וסגרתי את עייני שוב לאחר דקה הוא התחיל לנשק אותי
"נייל….אין…לי…אויר…"אמרתי בין נשיקה לנשיקה
הוא עצר לשניה והתנשפתי
"הגענו"הנהג אמר והחנה
לאחר כמה שניות הגיעה אלינו מישהי
"טוב אז שלום לכם קוראים לי מיכאלה אין לנו שנייה לבזבז אז הבנים ישבו פה בספה ופה ישב הנחה
קוראים לו ג'ייסון ולמעלה למעלה ישבו הבנות זוג"היא אמרה והובילה אותנו לפנים
"יש הרבה אנשים?"לואי שאל
"בינתיים הכול מלא עד אפס מקום"היא אמרה
"בינתיים?"שאלתי מופתעת
"בטח !אנחנו מוסיפים עוד כיסאות מפלסטיק לאנשים שישלמו עכשיו,בואו תכנסו מאחורה "היא אמרה לבנים והם הלכו והיא אמרה לנו הבנות להמשיך ישר עד שנראה דלת שחורה גדולה ולהיכנס משם
שמענו צעקות כמו "אומייגד הם החברות של הבנים!!" או "אומייגד אפשר חתימה ?"
היא ביקשה לא לחתום להם כי זה יקח שנים "אנחנו מצטערות אבל לא נוכל לחתום לכם עכשיו"אמרנו ונכנסנו
"מתחילים 3,2,1 ואקשן"מיכאלה אמרה
"שלום וברוכים לתוכנית שלי "חיי הסטאר!" למי שרואה בפעם הראשונה אני ג'ייסון ואני המנחה היום מגיעים אלינו אנשים מיוחדים מאוד, יש להם מליוני מעריצים ומעריצות ,קטנים אבל גדולים מהחיים קבלו את להקת וואן דיירקשן!!! ליאם,זאיין,הארי,נייל ולואי!"הוא אמר נשמעו צרחות עזות שאין אדם שלא ניהיה חירש מהם .הבנים רצו לבמה ותוך כדי ניפנפו למעריצים לשלום והתיישבו על הספה הרחבה
"שלום לכם!"הוא אמר
"שלום"הם אמרו
"טוב יש כמה שאלות מענינות כמו לדוגמא מה עם הסרט שלכם "this is us" ועם הבושם שלכם "our moment"(הולכים לקנות לי אותו !!-הערת הכותבת) ומה עם האלבום החדש שלכם "where we are"
כול זאת נדע לאחר פרסומת אחת קצרה ונחזור "הוא אמר
~לאחר הפרסומת אחת קצרה;)~
"חזרנו חברים שלי ! נתחיל עם הבושם מתי יוצא הבושם שלכם?"הוא שאל
"אנחנו לא יכולים לגלות אבל לא מזמן עשינו השקה לבושם ואנחנו יכולים לגלות לכם שהוא יצא בקרוב באירופה ואז לכול שאר העולם"הארי אמר
הוא שאל עוד מלא שאלות על הסרט מתי הוא יצא והאלבום וכאלה
"טוב עכשיו נעבור לקטע מעניין במיוחד"הוא אמר
"מערכות יחסים יש פה למישהו?"הוא שאל והבנים הרימו ידיים חוץ מזאיין
"נייל יקר ,לפני כמה ימים צלמי הפאפראצי שלנו קלטו תמונה הנה תראה"הוא אמר והראו שם תמונה שלי ושל זאיין יושבים בבית קפה
"שייט"מילמלתי והסתכלתי על זאיין והוא הסתכל עליי במבט דואג
"תשמע אני לא רוצה לסכסך אבל צילמנו אותם ביחד ו…"הוא אמר ותמונה עברה וראו אותי ואת זאיין כמעט מתנשקים
וכול הקהל הפנה מבטים אליי מבטי שנאה
לא ידעתי איפה לקבור את עצמי לא יכולתי להסתכל על נייל בעיניים
"זה לא נכון !! אנחנו לא התנשקנו"זאיין אמר להגנתי
"נייל מה אתה חושב על זה?"שאל המנחה
"הנה הצרות מתחילות …."אמרתי


תגובות (3)

אוווומי גאדדדד תמשיכייייייי אני במתחחח!!!

19/06/2013 09:14

תמשיכי!!!!(

19/06/2013 17:32

אעאעאע!
תמשיכי!
איזה מתח!

20/06/2013 05:43
48 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך