עמית באטמן^-^
אויש שמויש תמותו. SORY NOT SORY BITCH.
אעאעאעאע 2014 בייבה יאאאא!

happily – פרק 2

עמית באטמן^-^ 01/01/2014 651 צפיות 2 תגובות
אויש שמויש תמותו. SORY NOT SORY BITCH.
אעאעאעאע 2014 בייבה יאאאא!

"אני מתייאשת" הודעתי לג'ון לאחר שהמתמודד ה 83 יצא מהדלת "זה עבוד."
גון גירד את הקרקפת הריקה שלו,"יש עוד יותר מ 500 נבחנים!" הוא הודיע, מה שגרם לי להכנס לדיכאון עמוק יותר.
"אתה יודע מה ג'ון?" הנחתי את כיף ידי על כתפיו "אתה המאסטר! את זה שיודע הכל! אתה הבמאי! למה שלא תבחן את כולם, תחליט מי שנראה לך לנכון, ותודיע לי מחר בבוקר?" קמתי מהכיסא והסתובבתי לכיוון הדלת.
"שבי במקום קליאו" צעק ג'ון בלי להסתכל עליי "זה לא נשמע תוכנית טובה"
התיישבתי שוב בכסא "באמת? לי זה נשמע דווקא תוכנית אחלה" מלמלתי.
"תראי" אמר ג'ון "אם את כל כך מיואשת,-"
"אני כל כך מיואשת" קטעתי אותו.
ג'ון התעלם מדבריי "אם את כל כך מיואשת" הדגיש "קבלתי הצעה מהמפיקים של הבוי בנד וואן דיירקשן"
"כולי אוזן"
"אני בטוח ששמעת על תקרית היילור,"
עייני נפקחו לרווחה "זה לא הביצ' והבלונדה שהיו ביחד ואז הוא נטש אותה על חוף ים בזמן שהם היו בחופשה?" צחקתי. גאד אני כאזות ביצ'.
ג'ון הייה מופתע אבל מיד המשיך "זה כן" בלע את רוקו ברעש "בגלל היחסי ציבור, המפיקים רוצים שהוא ישתתף בסרט, שיהיה לו תדמית טובה"
ידעתי בדיוק על מה הוא מדבר. הרי לא לפני כמה זמן אני הייתי מורדת והיו צריכים לעשות לי תדמית טובה, אז השתתפתי בקאמפ רוק. "אם אני אגיד כן, לא נצטרך לראות עוד מבחני במה כושלים?"
"פחות או יותר"
"אפשר את המספר של המתולתל?" שאלתי.
ג'ון הושיט לי את הטלפון שלו וחייגתי, ממתינה שיענה.
"הלו?" הקול היה רדום, לא אתפלא אם הערתי אותו מהשינה.
"ברכותיי מתולתל, קבלת את תפקיד הגבר הראשי בסרט 'happily' כל הפרטים יועברו דרך המייל שתצטרך לשלוח באסאמ אס למספר הזה, להתראות!" הוא החניק 'מה לעלז' לפני שנתקתי, אבל זה כבר לא הבעיה שלי.
"ביי ג'ון" דלגתי מחוץ לדלת. מותירה את ג'ון מבולבל, ואיתו מטר של שיחות טלפון מבולבלים על מה שקרה עכשיו.
-נק' מבט סטיילס [אוקיי הייתי חייבת!]
" אוקיי חברים" נעמדתי מול הארבעה זמן קצר לאחר שקבלתי את שיחת הטלפון. " מי מכם לעזאזל רשם אותי לתפקיד הגבר הראשי בסרט happily?!" כמה צחקוקים עברו בין כולם.
"ההפקה" לואי ענה בסוף.
רתחתי מזהם "המה?! אוקי ליאם, אתה בא איתי ואנחנו הולכים להוציא אותי מהבוץ הזה!"
"למה אני?!" הוא התלונן שמשכחתי אותו בידי.
"פשוט תסתום" טרקתי את דלת הבית והתקדמנו אל המכונית.
~
"עשיתם מה?!" התקשתי להאמין. "אני לא שחקן!!"
"לא היית צריך לעזוב את טיילור ככה ואז לתפוס את הדוגמנית ולשכב איתה!" היה נראה שהוא עומד להתחרפן.
"זה חסר טעם" ליאם לחש לאוזני.
קמתי בעצבנות מהכיסא והתקדמתי לעבר הדלת, טורק אותה מאחוריי.
"דרך אגב…" הוא קרא לי מאחורי הדלת "אתם צריכים לעבור לגור ביחד"


תגובות (2)

שלום עמית סטיילס לאב
דבר ראשון את רושמת מושלם !! תמשיכי (:
אז ככה .. אני כותבת סיפור , ואני בפרק 8 . אני אשמח אם תקראי אותו ותגיבי לי מה דעתך עליו (:
-הסיפורים הכי יפים באתר-

01/01/2014 11:07

אהבתי ממש , תמשיכי וגם את הסיפור הקודם 3>

15/01/2014 11:52
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך