דירקשנית
אוקי, אני ממממממש מצטערת שרשמתי האיחור ענקיייייי!! בטח ירדו לי מלא קוראות :(
אז אני מקווה שמי שעדיין זוכרת את הסיפור שלי.. שהיא תהנה..
והפרק מוקדש ל:
אמנדה סטיילס
שירז סוייפר דיירקשנית
aviya
חייכנית 22
gaya3112
כמה תגובות וממשיכה... <3 מקווה שיהיו תגובות (:

He took your place, Now, You can't change that – פרק 11

דירקשנית 13/04/2013 936 צפיות 8 תגובות
אוקי, אני ממממממש מצטערת שרשמתי האיחור ענקיייייי!! בטח ירדו לי מלא קוראות :(
אז אני מקווה שמי שעדיין זוכרת את הסיפור שלי.. שהיא תהנה..
והפרק מוקדש ל:
אמנדה סטיילס
שירז סוייפר דיירקשנית
aviya
חייכנית 22
gaya3112
כמה תגובות וממשיכה... <3 מקווה שיהיו תגובות (:

אווווקי, אחרי הרבה הרבה הרבה זמן… המשכתי <3 ואני בטוחה שירדו לי מלאאאאאא קוראות.. \:

"כלום.."
רצתי לבית של זאין ודפקתי על הדלת.
"מי זה?" שמעתי אותו. "שני" אמרתי והוא פתח את הדלת. "היי" אמרתי. "היי" הוא אמר ונישק אותי נשיקה קטנה ועדינה.
"סימתי להתארגן, אתה מוכן?" שאלתי. "כן, בואי נזוז" הוא אמר, יצא מביתו וסגר אחריו את הדלת.

"אז….. איך היה בלעדיי?" הוא שאל וצחק. "בסדר, טיפה התגעגעתי" אמרתי וחייכתי. "עכשיו אני פה" הוא אמר. לא יכולתי להתעלם מהעובדה שראיתי את הארי…. הייתי חייבת לומר לו.. למרות שלא קרה משו……
"אמ… ראיתי את הארי לפני כמה דקות.." מלמלתי וראיתי איך חיוכו של זאין נמחק ברגע. "מה היה? הוא הציק לך?" זאין שאל בדאגה.
"כלום, אל תדאג… הוא פשוט רצה להסביר את עצמו.." אמרתי. "ו..? נתת לו?" הוא שאל.
"תבין שאני לא הוכלת לדבר איתו יותר.. אתה לא יודע כמה הוא פגע בי… אתה לא יכול להרגיש את מה שאני מרגישה.." מלמתי שהדמעות מתחילות לצאת.
"תתפלאי, אני כן" הוא אמר.
"איך? לא יכול להיות שבגדו בך…." אמרתי. "זה שאני מפורסם, לא אומר שיש לי חיים שונים.. יש לי חיים בדיוק כמו שלך… אכזבות, אושר, עצב, אהבה…" הוא מלמל. "הייתי לי חברה לפני כמה זמן.. קראו לה איימי… וממש אהבתי אותה… עד שהיא בגדה בי…… היא אמרה שהיא חושבת שיש טובים ממני…" הוא אמר וראיתי דמעה על פניו. "זאין… בבקשה אל תבכה.. אתה תגרום גם לי לבכות.." אמרתי וניגבתי בעדינות את הדמעות שלו.
"אני רק רוצה לומר לך… שתעריכי את מה שיש לך… כי יש אנשים שהיו רוצים להיות במקומך" הוא אמר.
"אוקי, יש לי רעיון.. שנינו צריכים לשכוח מהאקסים שלנו, ולהמשיך האלה" אמרתי. "את כנראה צודקת…" הוא מלמל.
"עכשיו בוא נלך להנות בקליפ שלכם" אמרתי וחייכתי.
– בקליפ-
"אנחנו פשוט צריכים להתנהג טבעי… הצלם יסמן לי מתי אני צריך לנשק אותך" זאין אמר והרגשתי שהלחיים שלי נהיות אדומות יותר מידי.
"ו… אקשן!" שמעתי את הצלם.
"אוקי.. אז על מה נדבר?" שאלתי. "לא יודע, תציעי נושא" זאין אמר וחייך. גאאאד החיוווך *~*.
"אממ.. בוא נדבר על בגדים" אמרתי וצחקתי. "בסדר… מה שיהיה לך נוח" הוא אמר.
איזה חמודדד.
מסכן, התחלתי לחפור לו על בגדים, ואני בטוחה שהוא לא הבין כלום חח.
"מצטערת שאני חופרת לך" אמרתי. "שטויות, עכשיו בואי נדבר על משו *במשותף*" הוא אמר והדגיש את המילה.
"אממ.. אין לי מושג" אמרתי והתפדחתי. "איזה צבע את אוהבת?" הוא ניסה להציע נושא לשיחה. "כחול" אמרתי. "אדיר! גמאני" הוא אמר וחייך. "מגניב לנו" אמרתי. "איזה צבע עיינים בא לך?" הוא שאל. "אממ.. חומות" אמרתי. "למה דווקא חומות?" הוא שאל. "עי אני בלונדינית עם עיינים ירוקות… לא יפה" אמרתי ומשכתי בכתפי. "את רוצה להחליף עיינים? אני מת שיהיו עיינים כמו שלך! ורק שתדעי, שעיניים ירוקות ובלונד זה הדבר הכי יפה שיכול להיות" הוא אמר וחייך.
"אני לא מסכימה איתך" אמרתי. "לא נורא, אז יש לנו דבר אחד לא במשותף" הוא אמר. "מצטערת" אמרתי וחייכתי. "אל תדאגי, אני עוד יגרום לך לאהוב את העיינים שלך.." הוא אמר וחייך.
"מה את מחפשת בבחור? בחבר שיהיה לך?" הוא שאל ורמז לי שזה הוא :)
"אני אוהבת בחורים מצחיקים, רומנטיים, שכיף איתם, והכי חשוב, שהם דואדים לבת זוג שלהם" אמרתי.
"ואני אחד מהבחורים האלה?" זאין שאל שהוא מחייך. "מה אתה חושב?" שאלתי. ראיתי שהוא חייך אל הצלם ואז הוא הסתכל עליי. "אני חושב שכן" הוא אמר והשעין אותי בעדינות על הדשא ונישק אותי.
זה הרגיש כל כך נעים.. לא רציתי לעזוב אותו…
"קאט!" שמעתי את הצלם אומר ושנינו התנתקנו. ניגשנו אליו וזאין דיבר איתו.
"עכשיו אנחנו הולכים לחוף הים, לצלם את הקטע של הארי עם הבחורה שהוא בחר" הצלם אמר והלך.
אין לי מילים.
"מתי נוכל לראות את הקליפ?" שאלתי את זאין. "רק מתי שהוא יוצא ליוטיוב… אבל אל תדאגי, את תצאי טוב בכל מקרה" הוא אמר ונישק אותי נשיקה קטנה. "אווו… תודה" אמרתי בביישנות.
"אין בעד מה" הוא אמר וחייך.
"אני רוצה לראות את מי הארי בחר.." אמרתי. "אני ישאל את הצלם אם את יכולה לראות את הקליפ לפני שהוא יוצא ליוטיוב אבל עכשיו… זה הזמן שלנו" הוא אמר.
"בסדר…" אמרתי.
"תתעודדי… הכל יהיה בסדר" זאין אמר וחיבק אותי.
"בואי נלך לראות סרט בבית שלי" הוא אמר. "סרט מפחיד?" שאלתי. "תבחרי איזה סרט שבא לך" הוא אמר. "טוב" אמרתי.
"אז.. איך הייתי?" זאין אמר. "היית מדהים! באמת שהרגשתי שאני הבחורה הכי מזליסטית בעולם שאני איתך" אמרתי וחייכתי. "אבל אני מרגיש שלא הצטיינתי בה…" הוא מלמל. "אל תדבר שטויות… זה היה מושלם" אמרתי וחייכתי.
"זה רק תירוץ כדי שאני ינשק אותך עוד הפעם" הוא אמר וצחק. "אז היית אומר" אמרתי ונישקתי אותו.
פתאום.. הייתה לי תחושה שהארי… טיילור… ביחד… בחוף……. מתנשקים.
"אימאלה.." מלמלתי שהתנתקנו.
"מה קרה?" הוא שאל.
"יש מצב שאנחנו יכולים לנסוע לחוף הים? יש לי תחושה ממש לא טובה לגבי הארי…" מלמלתי.
"בסדר… בואי נחזור לבית שלי, זה כמה דקות הליכה מכאן" הוא אמר. "בסדר"
-שהגענו לחוף הים-
התקדמנו לכיוון סט הצילומים… ושם ראיתי…… את הארי…. עם טיילור… מתנשקים…
קיבלתי שוק של החיים… רציתי למות באותו רגע….. פשוט התמוטטתי על החול.
"שני, מה קרה?!" זאין שאל בדאגה.
"תפסיק.. תפסיק את הצילומים האלה…" מלמלתי. "אני לא יכול להפסיק את הצילומים.." הוא מלמל.
"תפסיק!!" צעקתי. "חבר'ה, תפסיקו את הצילומים!" זאין צעק וכולם הסתכלו עלינו. "אתם מפריעים, תעופו מכאן!" טיילור אמרה. "תסתמי" אמרתי שקמתי מהחול. "הארי, אני לא מאמינה עלייך! היא בגדה בך! ואתה עוד מתנשק איתה?! בקליפ?!" צעקתי את הנשמה שלי.
"שני, אני מצטער… פשוט לא הייתה לי בת זוג לקליפ… את לא רצית אז לקחתי את טיילור.. היא בעצם האדם היחיד שעדיין אוהב אותי אחרי מה שעשיתי לך…" הארי מלמל.

"היא לא האדם היחיד שעדיין אוהב אותך…" מלמלתי.
WTF?! מאיפה זה הגיע?!?!
"מה?" שמעתי את הארי וזאין אומרים באותו הזמן. הסתכלתי על זאין וראיתי דמעות על פניו… הוא פשוט הסתובב והלך…
"אני מצטערת!" צעקתי לזאין, אבל כלום. הוא לא שמע, וכנראה שלא ישמע אותי יותר…
התחלתי לבכות כמו שלא בכיתי בחיים שלי… אני כן אוהבת את הארי! הנה! זה יצא! אני כן אוהבת אותו! אני לא מפסיקה לחשוב עליו.. הפנים שלו, הגוף שלו…. אבל זאין! אני גם אוהבת אותו!
אני לא רוצה לוותר על שניהם…
"אני אוהבת אותך…" מלמלתי. אין לי מושג למי התכוונתי שאמרתי את זה. זאין? אולי הארי?


תגובות (8)

פאקפאקפאקפאקפאקפאקפאקפאקפאק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
תמשיכיתישיכי!!!!!!!!!!!!! מהררררררררררר
ואימצת את הרעיון שלי להקדיש את הפרק.. חח נכון שזה מגנובי? וגמאני המשכתי D:

13/04/2013 09:53

חחח תודה שמחה שאהבת<3 כע וזה ממש מגניב <3 (:
והמשכתתת?! עפתי לקרוא >

13/04/2013 10:03

יואו איזה מאמי שהקדשת לי את הפרק אני גם יקדיש לך נסיכה ♥♥
וואו כמה שחיכיתי לפרק הזה!!!!!!!!
תמשיכייייייייייייייייייי ♥♥♥

13/04/2013 10:12

פרק מושלם 3> תמשיכי מהר !!!!

13/04/2013 10:16

אומיגד פרק פשוט מושלםםםםםם!! אני מאוהבת בסיפור שלך <3
ותמשיכי הכי מהר שאת יכולהההה <333

13/04/2013 10:17

תמשיייכי!!

13/04/2013 10:21

אומיגד ממש תודה <3 שמחה שאהבתן (((:
ואני ימשיך הכי מהר שאני יכולה

13/04/2013 11:09

תמשיכייי דחוףף זה מושלםםם <3 <3 <3

13/04/2013 11:58
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך