דירקשנית
פרק 12 (: מקווה שאהבתן..
אשמח לתגובותתת ((:
מוקדש ל:
שירז סוייפר דיירקשנית
אמנדה סטיילס
aviya
zohar~horan
חייכנית 22
1D מושלמים
5-7 תגובות וממשיכה ((:

He took your place, Now, You can't change that – פרק 12

דירקשנית 14/04/2013 930 צפיות 15 תגובות
פרק 12 (: מקווה שאהבתן..
אשמח לתגובותתת ((:
מוקדש ל:
שירז סוייפר דיירקשנית
אמנדה סטיילס
aviya
zohar~horan
חייכנית 22
1D מושלמים
5-7 תגובות וממשיכה ((:

זאין? אולי הארי?

"טוב.. אנחנו נמשיך לצלם מאוחר יותר" הצלם אמר וכל הצוות התפזר מהמקום.
טיילור והארי התקדמו לכיווני. "בואי" הארי אמר והושיט לי את ידו כדי לעזור לי לקום. "תודה" אמרתי וניערתי את כל החול מהבגדים שלי.
"טיילור, את יכולה שנייה ללכת? אני רוצה לדבר איתה בפרטיות" הארי ביקש מטיילור. "בסדר.. אני יחכה לך בחדר במלון" טיילור אמרה וקרצה לו. אני לא טיפשה, כבר הבנתי שהם הולכים לשכב אחרי שאני יסיים לדבר עם הארי. הוא לא ענה וטיילור הלכה.

"את יכולה להסביר לי מה קורה?" הארי שאל. "אני לא יודעת מאיפה להתחיל.." מלמלתי.
"תספרי.. אני מבטיח לך שאני יבין" הוא אמר.
"טוב.. במועדון שהיינו, בתקופה שהיינו זוג, אתה בוודאי זוכר מה קרה.. אתה בגדת בי.. טיילור אמרה לי שאתה לא שיכור, וכמובן שלא האמנתי לה, אבל אז.. הסתכלת עליי.. במבט שלך, המבט שאני מכירה… ופשוט עמדת שם והמשכת לנשק אותה…
וכשיצאתי מהמועדון, ראיתי את זאין. התחלנו לדבר והוא שאל אותי אם אני רוצה להיות הבת זוג שלו לקליפ שלכם… והסכמתי.. הרי, אין לנו כסף במשפחה, וגם לא היהי לי חבר באותו רגע…
אז קבענו פרטים ואחרי כמה זמן… ניהינו זוג.
אבל ידעתי… ידעתי שאני עדיין אוהבת אותך.. למרות כל זה…" מלמלתי שהתחלתי לבכות.
"אני באמת מצטער.." הארי אמר וחיבק אותי. בצורה שזאין מחבק אותי…
"אני יודע שאני יצא לגמרי אידיוט עכשיו.. במקום להחזיר אותך אליי… אני חושב שאת צריכה להיות עם זאין" הוא אמר.
מה? ממש לא מתאים להארי לדבר ככה.. הוא בדרך כלל מתווכח.. שהוא הבחור הטוב, שהוא הבחור שלא טעה… עכשיו הוא כנראה הבין את הטעות שהוא עשה כל חייו….
"לא אופייני לך הארי…" אמרתי. "אני יודע, פשוט הבנתי מה הייתה הטעות שלי איתך.. שלא הקשבתי לך ולא שמרתי עלייך מספיק טוב…" הוא אמר. "את כנראה מעל הרמה שלי.. כנראה לא נועדנו להיות יחד.." הוא הוסיף.
"אז מה שאתה מנסה לומר זה… שזו הייתה טעות להיות איתך?" שאלתי.
"לא!.. אני רק אומר שזו תיהיה טעות להמשיך איתי.." הוא אמר
"אז אתה חושב שאני צריכה להיות עם זאין? זה ממש לא מתאים לך.." מלמלתי.
"אני יודע, אבל אני לא חושב שאני יכול לתקן את הנזק שגרמתי… ואני אומר את זה בצער רב.." הוא אמר.
"לא.. לא מתאים לך לדבר ככה.. אתה בדרך כלל היית עושה הכל כדי להשיג את הבחורה שאתה רוצה… למה פתאום.. שינית כיוון?" שאלתי.
"הבנתי את הטעות שעשיתי.. ואני נורא מצטער על זה.. פשוט אני לא חושב שאני יוכל לתקן את מה שעשיתי.. ואל תחשבי שאני אומר את זה בגלל שאני רוצה להיות עם טיילור.. כי אני לא… אני מנסה להתחמק ממנה.. אבל מצד שני, היא הבן אדם היחיד שאוהב אותי אחרי מה שעשיתי לך…
אני רוצה רוצה רק לטובתך.. ואני חושב שיהיה לך טוב עם זאין.." הוא הסביר את עצמו.
"אני לא יודעת מה לומר.." מלמלתי.
"את לא צריכה לומר כלום… אני רוצה שתלכי לדבר עם זאין.." הארי אמר.
בסדר…. אבל, הארי? אתה וטיילור לא הולכים לשכב אחרי שאני ילך נכון?" שאלתי ברוב חוצפתי.
"ממש לא.. היא אומרת את זה לכולם כדי לגרום להם לקנא בה" הוא אמר וצחקק.
"לא נעים לי לומר את זה לך.. אבל היא מפגרת" אמרתי.
"היא באמת מפגרת.." הארי אמר ושנינו צחקנו.
"אז שאני יסיים לדבר עם זאין אני יתקשר אלייך, בסדר?" שאלתי. "אין בעיה" הוא אמר.
"בסדר.. ביי" אמרתי ונישקתי אותו בלחי. "ביי" הוא אמר. הוא חיבק אותי ושנינו הלכנו לדרכים שונות. הוא למלון, ואני לבית של זאין.
שהגעתי לבית של זאין פקתי על הדלת. "מי זה?" שמעתי את קולה של אמא של זאין.
"שני" אמרתי.
היא פתחה לי את הדלת. "תיכנסי חמודה" היא אמרה.
"אז את בטח חברה של זאין" היא אמרה. "אממ.. כן, סוג של" אמתרי וצחקקתי. "בסדר, הוא למעלה בחדר שלו" היא אמרה. "תודה" אמרתי ועליתי לחדר שלו.
הייתי נורא בלחץ… ואם אנחנו לא נחזור להיות יחד? מה אני אמורה לעשות?

משהו נצץ לי בעין… הייתה תמונה קטנה על הדלת שלו.. תמונה שלי ושלו מתנשקים….. בקליפ..
אם הוא לא הוריד אותה… אז… הוא עדיין.. אוהב אותי?


תגובות (15)

ואוו תשמעי אני מזה מצתערת שלא עגבתי לך אבל קראתי את הסיפור שלך כול יום והוא מושלם והכתיבה שלך מאוד יפה
ובקשר לפרק של היום הוא מהמם תמשיכייייייי(ואת רוצה לדבר בצאט)
אוהבת שרית

14/04/2013 23:57

חח שמחה שאהבת <33 ויש כאן בכלל צ'אט?? חח

15/04/2013 00:24

כן יש פה צאט באוי לדבר משעמם לי חחח

15/04/2013 00:28

ולגבי נופר,
ככה אני רשמתי את הסיפור, אם יש לך בעיה אל תקראי אותו… ואם יש לך הערות, בבקשה תכתבי בהודעות כי כולם יכולים לראות את זה… ואם הם יקראו את התגובה שלך, יש סיכויים שהם לא ימשיכו לקרוא את הסיפור שלי…
אז למי שיש ההערות, יש כזה דבר שנקרא הודעות.
ואני אשמח לקבל ההערות, רק אם אלה הערות בונות והכל, בבקשה, בהודעות.

15/04/2013 01:03

אני לא עוקבת אחרי הסיפור, אבל מדי פעם אני נכנסת לפרקים של סיפורים ונכנסתי לזה, קראתי קצת, וראיתי את התגובה של נופר ואת התגובה שלך. שמעי, נופר רק נתנה לך הצעות. זה מה שנקרא הערות, ומטרת האתר היא שאנשים יקראו את הסיפורים שלך ויאמרו לך מה טוב ומה צריך לשפר. אף אחד לא יפסיק לקרוא את הסיפור שלך רק כי העירו לך. כשאני רק נרשמתי העירו לי מלא ותיקנו אותי. מישהו הפסיק לקרוא את הסיפורים שלי? לא. אז במקום לכתוב ׳אם יש לך בעיה אל תקראי׳, אני מציעה שתכתבי ׳תודה על הביקורת׳. כי כשמישהו מתקן אותך באתר הזה צריך לקבל את ההערה/ביקורת.

15/04/2013 01:46

צודקת. באמת צודקת.

15/04/2013 02:41

אהבתי ! תמשיכי !:)

15/04/2013 02:58

הינה יותר מ7 תמשיכי!!!

15/04/2013 03:11

מהמםםםםםםםםםםםםם

15/04/2013 04:20

תמשיכי זה פשוט מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ומה לעשות כל הטיילור מפגרות… חחחח
תמשיכי תמשיכי ♥♥

15/04/2013 04:39

את כותבת ממש יפה!
את מוכשרת מאוד!
מחכה להמשך ♥

15/04/2013 04:44

תמשיככככי!!!!!!!

15/04/2013 04:48

תמשיכייי

15/04/2013 05:32

תמשיכי!!!!!!!!!!!!

16/04/2013 11:51

אומיגד פשוט פרק מושללללללללללללללם <3333333 מחכה להמשךךךךךךך <33 (:
ותוגה שהקדשת לי את הפרק!! לאביו נסייייייכה <3

24/04/2013 06:18
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך