דירקשנית
ארוך ומשעמםםם. עוד הפעם! אוףף.
תגידו לי מה חשבתן (:

He took your place, Now, You can't change that – פרק 2

דירקשנית 18/03/2013 825 צפיות 2 תגובות
ארוך ומשעמםםם. עוד הפעם! אוףף.
תגידו לי מה חשבתן (:

התחלתי להתהלך בבצפר..
הסתובתי עד שראיתי את טיילור והארי מתנשקים.. עוד הפעם.
זה כאילו הם עוקבים אחריי ורוצים לגרום לי לקנא. אבל… זה לא ניראה כמו הארי.. התקרבתי קצת כדי לראות יותר מקרוב.. זה לא היה הארי. זה היה ריאן. האקס שלי.
רצתי ישר לכיתה של הארי.
הארי!" אמרתי והוא הסתובב אלי.
"מה?" הוא אמר. הוא ניראה ממש לחוץ.
"תקשיב עכשיו ראיתי את ט.." התחלתי להסביר לו והוא קטע אותי "אני מצטער, אני חייב ללכת, נדבר אחר כך".
זהו! נמאס לי!
הוא כל שנייה מתחמק ממני! אז כדי לתת לו בחזרה… אני לא יאמר לו שטיילור 'בגדה' בו.. הוא יצטרך לגלות בעצמו…
חזרתי הביתה, למרות שהבצפר לא הסתיים. הרגשתי שאני חייבת מנוחה. חזרתי הביתה ושמתי את ראשי על הכרית. אחרי דקה קיבלתי הודעה מהארי "אני צריך לבוא לדבר איתך" הוא רשם.
"אל תבוא" רשמתי חזרה. מה אני צריכה אותו עכשיו?!
"למה?" הוא ענה.
"כי אני לא רוצה לדבר איתך" רשמתי ונירדמתי.
ישנתי משהו כמו 20 דקות עד ששמעתי דפיקה בדלת. פתחתי את הדלת ואיזו הפתעה.. זה הארי.
"מה אתה רוצה?" שאלתי שהתיישבתי על הספה בסלון.
"מה קורה לנו?" הוא שאל.
"מה קורה *לנו*?! מה קורה לך?! אתה מתעלם ממני לגמרי בשבוע האחרון!" צעקתי.
"זה בגלל טיילור נכון?" הוא שאל.
"ממש לא!" צעקתי.
"אז בגלל מה?" הוא שאל רגוע.
"בגללך!!! ולא בגלל מה שטיילור הזאת עשתה לך!!" צעקתי את הנשמה שלי.
"מה?? מה היא עשתה??" הוא שאל מודאג.
ישר שהוא שומע את המילה טיילור הוא קופץ. זה מין ריפלקס כזה. יש לו בעיה, ובעיה רצינית מאוד.
אני מדברת איתו על מה שקורה לנו, ופתאום איך שטיילור 'התערבה' הוא קפץ והתחיל להקשיב.
"הנה! ראית איך קפצת ושאלת מה היא עשתה?!" צעקתי.
"כי אני דואג לה!" הוא אמר.
"אם אתה כל כך דואג לה.. איך יכול להיות שהיא בגדה בך?" שאלתי וחייכתי חיוך ערמומי. ניצחתי בזה. עכשיו הוא שבור.
הייתה שתיקה. לקח לו זמן להבין שטיילור היא זונה אמיתית. מנצלת כל בחור שהיא רואה ומנשקת אותו.
"איך את יודעת?" הוא שאל בקול המתוק שלו. זה הקול שאני מכירה.. זה הקול שאני אוהבת.. עכשיו שטיילור כבר מחוץ לתחום הוא ניהיה הארי שאני מכירה.
"ראיתי אותה ואת האקס שלי מתנשקים" אמרתי.
"האקס שלך?" הוא שאל.
"כן.. אני גם נפגעתי קצת.. אבל זה לא מזיז לי.. הוא נפרד ממני.. בעיה שלו" אמרתי.
אחרי 2 דקות של שקט הארי פשוט חיבק אותי..
הזמנים שהיינו מתחבקים.. הכל חוזר… אני מתחילה לאהוב אותו מחדש.. כאילו לא קרה כלום.. כאילו זו הפעם הראשונה שניפגשנו..
שהתנתקנו מהחיבוק הסתכלנו אחד לשנייה בעיינים.. הדרך שהוא מביט בי.. העיינים שלו.. אי אפשר שלא לטבוע בהן! זה פשוט לא אמיתי..
הוא רכן לעברי… זה סימן.. סימן שהוא רוצה אותי..
תמיד רציתי את זה! תמיד רציתי לדעת איך זה להיות איתו! עכשיו יש לי את ההזדמנות..


תגובות (2)

זהההה מושלםםםםםםםםםם תמשיכייי מייייד !!!!

18/03/2013 08:44

אומיגאד אומיגאד אומיגאד אומיגאד אומיגאד!!!!!!!!!
תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי!!!!!!!!!!! מהר!!!!!!!

18/03/2013 12:45
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך