פרק הבא יעלה מצי שיהיה לי זמן ..בקושי היה לי זמן לכצוב את זה ..כל פעם כתבתי קצת ..קריאה מהנה :)

hey you ?.., I LOVE you -פרק 11

12/08/2013 1386 צפיות 5 תגובות
פרק הבא יעלה מצי שיהיה לי זמן ..בקושי היה לי זמן לכצוב את זה ..כל פעם כתבתי קצת ..קריאה מהנה :)

-עדיין נקודת מבט של אמילי-
-יום המסיבה-
אמ..?״ שאנל שאלה לפני שנכנסנו למסיבה..
״מה?״ עניתי וחייכתי..
״אני חייבת להגיד לך משהו ..ואפילו שזה לא קשור לאיפה שאנחנו נמצאות עכשיו ..,אני חייבת..״
״נו תגידי״ אמרתי והייתי במתח.,
״אני עדיין מאוהבת בג׳סטין..והמחשבה שלא יהיה לי איתו סיכוי עוד פעם הורגת אותי..עדיין ישלי רגשות אליו..״
״שאנל..? באמת ..אבל לפי מה שסיפרת לי הור נשמע מניאק..״
״הוא אחד כזה..אבל איכשהו עדיין אני מרגישה אליו משהו..״ אמרה..
״יודעת מה? בואי נכנס למסיבה ונחגוג כאילו אין מחר..תשכחי מכל מה שמטריד אותך ״ אמרתי לה ונכנסנו.
-חזרה להווה-
חתיכת ממזר אתה עשית לה את זה?״ צעקתי בזמן שבא ללכת.
-נ.מ של ג׳סטין-
׳שיט׳ זה היה הדבר היחיד שעבר לי בראש באותו רגע.., ניסיתי להמשיך ללכת כאילו לא שמעתי ״אם תמשיך ללכת זה יהיה הסוף שלך״ אמרה ועצרתי ״יופי..,עכשיו תגיד לי למה אתה עושה לה את זה?!״ שאלה..״יודעת מה?,אולי ניפגש פה אחרי בית ספר ונדבר על זה..כי ידמצב שמצטטים לנו..״אמרתי והלכתי לכיוון שלה..״אני לא תמימה כמו שאנל..אני יודעת מה את מתכנן ..שאני יבוא ..לעלף אותי איכשהו ולהרוג/לכלוא אותי כי אני יודעת יוצר מדי..״
״וואו את חכמה..למה את משחקת אותה מטומטמת?״ שאלתי
״תענה לי על השאלה ואז אני ייענה על שלך.,״
״וואו..ולמה את חושבת שאני ייענה לך..״ אמרתי והפנים שלה נהיו יוצר קרובות לשלה.. "כי אני יכולה להכניס אותך לכלא להרבה מאוד זמן" אמרה והיינו קרובים אחד לשנייה "מה את?" שאלתי..
"שוטרת סמויה ..נעים מאוד" אמרה "וואו ואל מסתירה את כל זה משאנל? …ולמה את כל כך קרובה לשאנל? "
"קודם תענה לי אתה ..למה אתה עושה לה את זה..?"
" כי אני עדיין מרגיש אליה משו ..וזה משגע אותי כי היא לא רוצה אותי
בחזרה ..עכשיו את עונה.."
"טוב..אבא שלה שלח אותי. .והוא רצה שאני ייראה מה שלומה .., ואני יכולה להגיד לך משהו? ..שאנל עדיין מרגישה אליך משהו ..היא אמרה לי את זה לפני המסיבה" אמרה והיינו עדיין קרובים ..
"וואלה?" אמרתי ..
"וואלה.."
"אז..?"
"אז..?"
"אז אני אוהב אותה והיא אותי.למה לא לגרום לה לקנא " שאלתי ושמתי את היידים על המותניים שלה ..
"הייתי מסכימה בכיף..אבל היא לא תיהיה חברה שלי ו.."
"תאמיני לי ..היא כן..אני מכיר אותה " קטעתי אותה ואמרתי לה ..
"טוב נו מי לא תרצה להיות חברה של ביבר ..? מה כבר יש לפספס..?" אמרה ונשקה אותי נשיקה רטובה וארוכה.."וואו ג'סטין אמילי??" התנתקנו מהנשיקה וראינו את נטלי מבולבלת "אין מצב ..שתיכם?" שאלה ..
"כן.." אמילי ענתה ישר
"וואו אני חייבת לספר לכולם , מזל טוב" אמרה והלכה…
"טוב ..ביבר..אז רשמית אנחנו זוג " אמילי אמרה והלכה.
-נ.מ רגילה-
"או אמ גי אתם בחים לא תאמינו מי זוג!" נטלי נכנסה לכיתה וכל העיניים היו עלייה ..
"מוכנים?.., ג'סטין ואמילי" צעקה בהתרגשות…כולם היו בשוק "מה?" צעקתי והייתח בשוק . יצאתי מהכיתה לחפש את ג'סטין וראיתי את אמילי " בבקשה תגידי לי שזה לא נכון" אמרתי וקיוויתי "מה לא נכון?" שאלה בתממימות והרימה את הראש מהפלאפון "את וג'סטין"
"שאנל..אני מצטערת זה נכון "
"אז למה לא סיפרת לי?" צעקתי. .
"כי רק עכשיו החלטנו לצאת בחוץ ןלא חשבנו שזה יגיע אלייך כך כך מהר.." אמרה "אבל אמ'..את יןדעת שאני עדיין מאוהבת בו ..למה עשית את זה?" שאלתי והדמעות עוד שנייה ייצאו.."ככה ייצא..ואת ראית שהוא חזר ושאתם לומדים באותו בית ספר ..ואת לא עשית את הצעד הזה אז הוא עבר הלאה " אמרה והאשימה אותי …
"טוב ..הבנתי" אמרתי ויצאה לי דמעה..
"שאנל תקשיבי ..אני לאלא רוצה שנפסיק להיות חברות רק בגלל בן " נאנחה ..
" בגלל בן? ..בשבילי הוא סוג של הכל ..הוא היה האהבה הראשונה שלי ומשהו בו פשוט גורם לי להתאהב בו" אמרתי בזמן שעוד כמה דמעות יצאו והלכתי לשירותים לשטוף פנים.."הכל בסדר איתך?" פתאום ליאם נכנס ושאל .."חשבתי שאתה שונא אותי" אמרתי בזמו שניגבתי את הפנים .."אני בחיים לא יישנא אותך " אמר ובהיתי לו בשפתיים .."אני רק רציתי לדבר אית.." הלכתי אליו ונישקתי אותו נשיקה ארוכה וחושנית " פחות דיברים יותר מעשים" אמרתי ומשכתי אותו לתא.
-נ.מ של ג'סטין –
הלכתי לשירותים (למי שלא הבינה יש שירותים שזה גם בנים וגם בנות) ושמעתי רעשים מאחד התאים "אעעע כן" שמעתי את שאנל גונחת והתחלתי לצחוק "שאנל?" אמרתי בזמן שאני לא מפסיק לצחוק "עוף מפה ג'סטין" אמרה בעצבים והם המשיכו בשלהם.
-נ.מ רגילה-
"וואו זה היה טוב" אמרתי בזמן שסגרתי את הכפתור של המכנס.."כן אע?" ליאם אמר וצחקק "מה 'כן אע'? ?" שאלתי בזמן ששמתי חולצה "כן זה היה טוב ..במיוחד את" תיקן את עצמו "אז..חברים?" שאלתי בזמן שחיבקתי אותו "..ר..רגע מה?" שאל מבולבל .." חחח אתה מצחיק..אז..אנחנו חברים? , כן?" שאלתי " כן" אמר וחיוך רחב עלה על פניו "יופי" אמרתי בזמן שנתתי לו נשיקה קטנה על השפתיים ויצאתי .."אעע כןן" ג'סטין בא מאחורי וחיכה אותי.."ישלך בעיה ביבר?" שאלתי בעצבים. ."לא ..אבל האמת שזה קצת חרמן אותי " לחש בקול סקסי. גאד זה כל כל עשה לי את זה .., אבל אני קשה להשגה .."ישלך חברה.." הזכרתי לו .."ואת לא במצב של להגיד לי מה לעשות" הזכיר לי ."היא כבר יודעת.., עוד משהו?"
"מה? ..איך ?" שאלתי מופתעת " היא יודעת הכל ואני גם יודע סודות שאת אפילו לא יודעת.." אמר והתגרה בי.."טוב יודע מה? בוא" אמרתי ומשכתי אותו לשירותים..משכתי לו את היד ועלה לו חיוך כמו של ילד קטן שמקבל ממתק .
נכנסנו לשירותים ןהתנשקנו בפראות. העפנו כל מה שראינו ..נכנסנו לתא ..ג'סטין הוריד חולצה והרים אותי ככה שהיה בין הרגליים שלי ונשאנתי על הקיר של התא ..לאט לאט הוא העלה את החולצה והוריד אותה בזמן שנישק לי את הצוואר פתח את החזיה והוריד אותה גם ..אחרי כצה דק' שתינו היינו ערומים בתא שירותים והוא החדיר את איבר מינו לשלי ."אעע הקשר שלי ושל אמילי מבוים" אמר בזמן שגמר בתוכי " רגע מה " שאלתי והוא הפסיק לנשק אותי .."שיט?" אמר ועשה פאפי פייס …"כן , שיט" אמרתי בזמן שהתחלתי להתלבש מהר "נו בייב ..ישלנו את הסיבות שלנו לעשות את זה"
"ואני העיקר קינאתי" אמרתי ..נתתי לו סטירה ויצאתי לכיוון הכיתה ."וואו" כל הבנים צעקו בזמן שניכנסתי "מה? מה
עכשיו?" סיננתי בעצבים "טום התקין מצלמה באחד התאים בשירותים ..ובמקרה את היית בתא הספציפי הזה." איד מהבנים אמר "מה? אתם בטח צוחקים עלי " אמרתי וחטפתי את הפלאפון מהיד של טום , פתאום ראיתי שזה נכון ..ורואים הכל "אז שתיים בחצי שעה?" תומר בא מאחורי ואמר.."תעשו לי טובה תעזבו אותי" אמרתי ולקחתי איתי את הפלאפון "הנה את חתיכת זונה ..אם תסטרי לי עוד פעם אני יפרסם את הסירטון" ג'סטין בא לכיווני ואמר "מה אכפת לי תסתכל! הכל היה מוקלט" אמרתי והראתי לו …הסתכלנו אחד על השנייה ופצגום ראינו שכולם מקבלים הודעה וגם ג'סטין קיבל וזה היה הסרטון .."שיט" שתינו אמרנו ביחד בזמן שכולם ראו והיו המומים .."באמת שאנל? " ליאם בא והראה לי את הסירטון עם הפלאפון שלו "אמ..ממ…ליאם" גמגמתי. ."ג'סטין יבן של זונה ! " אמילי באה והראתה את הסרטון לג'סטין "יש לי הסבר הגיוני.." ג'סטין התחיל להילחץ "אוי נו תעשי לי טובה אמילי..זה מבוים הקשרשלך ושלך ג'סטין אז אל תעשי סרטים!" סיננתי לאמילי בעצבים "חתיכת כלבה..את שכבת עם ליאם וג'סטין בחצי שעה .., תזכירי לי איך קוראים לזה?! אמ..כן זונה" אמרה והדגישה את המילה האחרונה "שאנל את עשית איתי סקס רק כי היית עצבנית על אמילי וג'סטין באמת?" ליאם שאל בעצבים "אמילי .? ותאמיני לי שגם את ככה את שכבת עם חצי תיכון אז תהיי בשקט..ואתה ליאם? אין מה לעשות חיים קשים" עניתי וג'סטין צחק "מה אתה צוחק אתה זה שאיימת עלי וגמתה לי להאשים את ליאם ..אע ובוא לא נשכח ..הרבצת לי ואנסת אותי" אמרתי " אתה באמת עשית את זה ג'סטין?" ליאם שאל .." כן ..מה תעשה תרביץ לי עוד פעם ..?" ג'סטין אמר וניסה לצאת גבר "שאנל..אני לא מאמינה איך פעם הייתי חברה שלך " אמילי אמרה בזמן שליאם וג'סטין התחילו לריב מכות .."ולחשוב שהיינו חברות הכי טןבות" אמרתי ודחפתי אותה..היא דחפה אותי וככה ייצא שכולנו רבנו .
-15 דק' אחרי-
"אז…עוד פעם אתם במשרד שלי והפעם עם אמילי." המנהל אמר ורק רצה להיפטר ממנו.."מר.בראון באמת שאני ואמלי לא קשוריים" ליאם אמר מהר וניסה לצאת מזה "פחדן" לחשתי לו "זונה" לחש .."טוב..יודעים מה?..לא אכפת לי מה קרה…לארבעתם יש ריתוק אחרי בית ספר..משוחררים.., עד הפעם הבאה .." אמר וייצאנו מהמשרד שלו.."שאנל אני לא רוצה שום דבר איתך..אל תדברי איתי " ליאם התקדם מהר ונשארנו רק אני ג'סטין ואמילי..פתאום עברנו ליד כמה תלמידים "אע כן ג'סטין" הם ניסו לחכות אותי. .והסתכלי הם התחילו לצחוק .."וואו ..תראי מה עשית עכשיו כל הבית חושב שאת זונה..ואל תאשימי את ג'סטין ..כי את זאתי שמשכת אותו לשירותים " אמרה וגם הלכה…."את קבורה עמוק בחרא של עצמך" ג'סטין אמר .."שקט ביבר אתה זה שגרמתה לזה "
"הו עכשיו אני?" שאל ובא ממולי
"כן אם לא
היית מאיים עלי לא הייתי ככה היום .."
"טוב אז אני יכול להגיד שהשגתי מה שרציתי" אמר והתקרב אליי יותר ..
"טוב השגת מה שרצית שזה היה לנקום בי ..זה אומר שתפסיק?" שאלתתי והתקרבתי יותר. .
"כן זה מה שזה אומר ..ועכשיו אפשר להגיד ש.." אמר והשפתיים שלנו היו קרובות..
"ש..?" שאלתי..
"שהגיע הזמן לעשות את הצעד הבא"
"אמ.." אמרתי והוא נישק אותי "שאנל..אני אוהב אותך" אמר והמצח שלו היה על שלי.


תגובות (5)

דאממממ!!!אני עדיין מעכלת תסיפור…אפשר רק לשאול בת כמה את?חחחחחחח תמשיכי דחוף,ובאמת דחוף!
xx

12/08/2013 12:42

תמשיכי!!!

12/08/2013 13:12

ג׳סטין הזה … אין לי מילים!!
תמשיכי !!!!
יאאא אמילי קרצייה !!! ושנאל קצת זו** , מצטערת…
מסכן ליאם:( ג׳סטין הזה שוב… !!
תמשיכי !!

12/08/2013 13:13

אני בת 14..אםשר לראות לפי התמונת פרופיל חח

12/08/2013 15:28
~~

וואו ! מושלםםםםם :)
אבל פה שנאל באת יצאה לא בסדר…
תמשיכיייי

12/08/2013 15:59
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך