מישהי שאלה אותי כמה אני ..אז אני בת 14.., וסורי שייצא פרק קצר..פרר הבא יהיה ארוך כמו הקודם.., קריאה מהנה

hey you ?.., I LOVE you -פרק 12

12/08/2013 1419 צפיות 4 תגובות
מישהי שאלה אותי כמה אני ..אז אני בת 14.., וסורי שייצא פרק קצר..פרר הבא יהיה ארוך כמו הקודם.., קריאה מהנה

"היי באלך ללכת לדיינר שבעיר אחר כך..?"ג'סטין שאל
"אמ..למה לא?"
"יופי..בארבע אני אצלך .." אמר ונכנס לאוטו שלו..בסך הכל זה הי יום מוזר ..שכבתי עם שתי בנים..,? אני לא יכולה להגיד שזה לא היה כיף..אפ הייתי אומרת ..זה היה שקר ..רבתי עם החברה הכי טובה שלי..אני בספק עם היא עדיין חברה שלי ..וליאם? הוא יחזור על ארבע כמן כלב טוב.
-נ.מ של אמילי –
נגמר היום והלכתי לבית…זה היה היום הכי מוזר בחיים שלי ..היה לי חבר לשעתיים…גיליתי את אחד הסודות הכי גדולים שלי ..רבתי עם שאנל ..אני חייבת להשלים אית פה איכשהו. .חייבת !"אני בבית " צעקצי בזמן שטרקתי את הדלת .." אמילי טוב שבאת..אני ואבא צריכים ללכת לסידורים. .את תסדתרי נכון?" שאלה בזמן שחיבקה אותי והשתחררה .." מה עוד פעם? ..אתם אף פעם לא שואלים אותי איך היה בלימודים או מה עשיתי ..אני רואה אותכם כל יום כמה דק' וגם זה לא ..מה נסגר איתכם?"
"תאמיני לי שאנחנו מצטערים שהבאנו אותך למצב הזה ..וזה אשמתנו ..אבל את צריכה להבין שזה ישתנה בעוד כמה חודשים" אמרה
"טוב".אמרתי והלכתי לחדר שלי.
-נ.מ רגילה-
15:30
עוד חצי שעה ה'דייט' עם ג'סטין ..סידרתי אצ השיער לבשתי שורט בגזרה גבוהה שהיה די קצר וגופייה פתוחה .., לא אכפת לי שזה זנותי . אני אוהבת את זה ..שמתי אודם אדום איליינר ומסקרה ויצאתי .."וואו" ג'סטין אמר ובחן את גופי.."למה התלבשת כל כך יפה ..?" שאל …"בשבילך" אמרתי וצחקתי .."תעשי סיבוב ." אמר ולא הפסיק להסתכל. .נכנסנו לאוטו והנסיעה הייתה שקטנה ..הגענו לדיינר ..ג'סטין פתח לי את הדלת כמו ג'נטלמן ונכנסנו ..פתאום קלטתי שכל הגברים שם מסתכלים עלי וראיתי על הפנים של ג'סטין שהוא נהייה עצבני .." תירגע" אמרתי והתחלתי לצחוק .
" מה תרצו להזמין?" באה אלינו מלצרית""ג'סטין? ! אני לא מאמינה" אמרה ישר שהסתכלה על ג'סטין והוא נהייה עצבני יותר .."ג'ן זאת את " אמר וחייך חיוך מאולץ .."כן אתה זוכר אותי? " שאלה וחייכה .."אפשר מלצרית אחרת?" רטן בעצבים.."מה? ? אבל ג'סטין" אנרה בקול "תקראי למלצרית אחרת " אמר בעצבים "טוב" סיננה והלכה.."ג'ן" שאלתי
"ג'ניפר.."
"מי זאת ?"
"סתם"
" מה סתם? גסטין אני חברה שלך.."
"יש דברים שאת לא צריכה לדעת!" אמר "שלום מה תרצו להזמין. ." מלצרית באה וחייכה. ."אמ..המבורגר וצ'יפס" אמרתי
"מה איתך אדוני?"
"אותו דבר" אמר והיא הלכה..
"טוב עכשיו אתה יכול להסביר לי מיזאת ג'ן?" אמרתי בזלזול..
"דאמ שאנל זאת אך אחד ..יש דברים שאני לא יכול לספר לך"
" טוב ..אני הולכת לשירותים להרגע קצת.."אמרתי וקמתי ..הדבר האחרון שאני רוצה זה להתעצבן עליו עכשיו.

יצאצי מהשירותים שטפתי ידיים ..פתאום אני רןאה את ג'ניפר נכנסת..רציתי לשאול אותה כל כך הרבה שאלות.."אולי טת לא מכירה אוצי אבל..מה היה לך ולג'סטין?" שאלתי והייתי בשוק ששאלתי אותה את זה .."את נראת חמודה ..את חברה שלו?" שאלה בזמן שניגבה ידיים.."כן.." החזרתי וחיכיתי לתשובה..
"חמודה.., יש דברים שאת לא צריכה לדעת..ככה זה הכי טוב לכולם" אמרה בקול רך ופתחה את הדלת.."הייתי מספרת לך בכיף..אבל אסור לי" אמרה וייצאה.
-נ.מ של ג'סטין –
"אמילי?"" שאלתי אותה שהיא ענתה..
"מה אתה רוצה?" שאלה עצבנית. .
"אין חי זמן שאנל בשירותים ואני צריל טובה ..מחר בבצםר תגידי לה שג'ן הייתה החברה הכי טובה שלך ואתן עדיין שומאות על קשר אבל קשר רופף.., ואם לא תעשי את זה אני יידע ..תעשי את זה או שאני יספר לשאנל הכל..אני יסביר לך כבר מחר ..שאנל יוצאת מהשירותים. .נדבר" אמרתי וניתקתי מהר .
-נ.מ- רגילה-
יצאתי מהשירותים וראיתי שג'סטיןדיבר בפלאפןן..
"מיזה היה?" שאלתי מסוקרנת..
"ראיין.."
"או.קי..תקשיב לגבי ג'ן אני לא דואגת אני סומכת עליך.." אמרתי.."הנה האוכל שלכם ..בתיאבון" המלצרית הגישה לנו את האוכל..והתחלנו לאכול.


תגובות (4)

~~

רגע, כבר הם ניהיו חברים ? כיאלו רק לפני פרק שניים הוא אנס אותה… חחח לא הבנתי…
בכל מקרה תמשיכייייי, אבל מה הוא אמור לספר לשאנל ? אין לו מה להסתיר….

12/08/2013 15:47

תמשיכיייי!!!אומייגוד ג'סטין אני רוצה לדעת מה עם ג'ניפר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
xx

12/08/2013 15:51
~~

אופסי…. לא קראתי את הפרק הקודם :(
חחחח טוב אבל תמשיכייייי אני עכשיו מתחילה לקרוא

12/08/2013 15:52

תמשיכי בא לי לדעת מי זו ג׳ין!!!!!

12/08/2013 16:06
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך