קריאה מהנה ♥

hey you ?.., I LOVE you -פרק 13

14/08/2013 1311 צפיות 3 תגובות
קריאה מהנה ♥

-נ.מ של ג'סטין –
"היה כיף" שמעתי את הקול של שאנל מהשירותים "כן" שמעתי קול של גבר מהשירותים .."מה לעזעזל שאנל? " שאלתי בזמן שראיתי מישהו נמרח עליה "הו נזכרת לבוא" אמרה וסימנה לו ללכת .." מה זה היה?" שאלתי בעצבים "טוב..אז נכון ג'ן..אני רוצה לדעת מיזאת ..וחשבתי שאם אני יעשה את זה .." אמרה והלכה לכיווני. ." לא ..לא פשוט לא שאנל תפסיקי להתנהג כמו ילדה קטנה!" צעקתי .."סליחה?!..אני משקחת את המשחק שאתה שיחקת. ."
"אבל אנחנו חברים ..את בגדת בי..עוד פעם"
"וואו ..וואו ..רגע.." אמרה ונרגעה "אני ..ואתה?" אמרה בזמן שצחקה והצביע עליי.."אנחנו כלום ג'סטין!"
" אבל שאנל..אני אוהב אותך ..וגם את .." אמרתי לה בזמן שהחזקתי לה את היד…" אבל .." אמרה והורידה אצ הראש .."אבל מה..?" אמרתי והרמתי לה את הראש עם היד .."אני מצטערת..אני לא אוהבת אותך יותך.." אמרה והלכה מהר ..נשארתי המום.
-נ.מ רגילה –
יצאצי מהשירותים מהר שלא יגיד עוד משהו ..אני עבר לא מרגישה אליו כלום וזאת האמת.."חתיכת זונה" פתאום שמעתי אותו צועק מהשירותים. ."מה?" שאלתי והלכתי לכיוונו "סליחה .אני מתכוונת ..סתכלי על עצמך ..כל פעם שאת יוצאת כל התחת שלך בחוץ..הדבר שהיה איתך פה היום? הוא לא לומד בבית ספר הזה בכלל ואני בטוח שהוא לא היחיד שזיין אותך היום" אמר שהעיף את היידים שלו לכל הכיוונים "תתעוררי שאנל ..תראי למה הפכת.." אמר
"אין מה לעשות ביבס .." אמרתי בשקט והלכתי לבית.

"הו שאנל הנה את.. בשבע תהיי מוכנה ישלי הפתעה .." ישר אמא שלי אמרה לי שנכנסתי לבית.." או.קי..ומה ההפתעה?" שאלתי שסגרתי את הדלת .."לא אומרת אבל תלבשי שמלה ..הולכים למסעדה " אמרה .
18:45
לבשתי שמלה קצרה צמודה , אודם איליינר עיפרון ומסקרה…, שמתי נעלי עקב וירדתי למטה"אני מוכנה" אנרתי בזמן שירדתי "וואו …זה כולה מסעדה" אמא שלי אמרה "כן..אבל אמרת שזה חשוב אז..את יודעת" אמרתי ונכנסנו למכונית .."אז..איך בבית ספר? " אמא שלי שאחה בזמן שהעיניים שלה היו ממוקדות בכביש ..מוזר שהיא שואלת.."הכל טוב בבית ספר. ." אמרתי והיה מתח .ת"מה עם חבר?"
" אמאא! "
"מה?"
"אל תדברי איתי על דברים כאלה. ., פאדיחה .." הדבר האחרון שאני צרחכה שהיא צדע זה מה שאני עושה בבית ספר. .
" הגענו" אמא שלי אמרה ייצאה מהאוטו…" וואו" אמרצי בזמן דיצאצי מהאוטו והסתכלי על המסעדה .."זאת ההפתעה?" שאלתי בבלבול.." לא .., ההפתעה בפנים" אמרה ונכנסנו .." שלום" המארחת אמרה בזמן שבאנו אליה. ." ההזמנה של מר.צוקרבק" אמא שלי אמרה והיא הובילה אוצנו לשולחן .."כריסס (השם של אמא שלי)" גבר מסתורי אמר ונתן לה חיבוק ..לא הבנתי מה קורה ומיזה .."שאנל מה שלומך?" פתאום הוא שאל ופתח את היידים לתת לי חיבוק ..לא נתתי לו והמצב היה מביך.."טוב שאנל ..זה נייתן ..חבר שלי ..אנחנו יוצאים תקופה והיה צריך לספר לך .." אמא שלי אמרה ועדיין היה שקט .." אז שנשב" הוא אמר והלכנו לשבת…המלצרית נתנה לנו תפריטים "שאנל שמעתי עלייל הרבה מאמא שלך" אמר וחייכתי .."מה קורה איתך איך בלימודים" שאל בשביל להתחיל נושא שיחה .." הכל טוב בלימודים .." אמרתי וחייכתי ..עוד פעם. ."אז שנזמין" אמא שלי אמרה והם קראו למלצרית ..פתאום ראיתי את ג'סטין ועוד מישהי נכנסים למסעדה ..והם צחקו והיו ממש קרובים אחד לשנייה ..הסצכלתי עליו למשך כמה דק' עד שהוא קלט וישר הפסיק לצחוק .., לא מסביק הניתן הזה עכשיו הוא? כמה מביך הערב הזה יכול להיות "שאנל..שאנל.." נייתן קרא לי .." אה מה?" נבהלתי והסתכלתי עליו .." מה את רוצה להזמין? " שאל..
"אמ.." אמרצי והסתכליבתפריט .."ספגטי בולונז" אמרתי והיא רשמה ..המשכתי להסתכל על ג'סטין עד שקלטתי שהוא סימן למי שהוא היה איתה עם האצבע שהוא הולך שנייה ..
-נ.מ של ג'סטין –
מה שאנל עושה במסעדה? ..שאלתי את עצמי ..הסתכלי עליה בזמן שהם הזמינו "ג'סטין" סלינה צעקה .." מה?" עניתי והסתכלתי עליה .."אצה מקשיב? " שאלה בעצבים .." כן כן דיברת על איזה שמלה תבחרי להשקה שלך" אמרתי בזלזול .." יודעת מה ..אני הולך שנייה וכבר בא" אמרצי והלכתי לכיוון השולחן של שאנל..ניסיתי לגרום להיראות לזה רגיל כאילו אני עובר בטעות..הכוס של שאנל הייצה בקצה השולחן .., בול מה שאני צריך..עברתי ו'בטעות ' הפלתי אותה " חתיכת מטומטם" צעקה .." אוי סליחה .." אמרתי והיא התעצבנה .." עוד כמה דק' תהיי ליד השירותים" לחשתי "באמת סליחה ..אני יביא לך חדש" המשכתי להגיד והלכתי ..הבאתי לה כוס חדשה והלכתי לשולחן " מה זה היה לעזעזל? !" סלינה שאלה. .
"סתם..לא שמתי לב לאן אני הולך " אמרתי בתקווה שלא תמשיך לשאול עןד שאלות.."טוב בייב . בוא נזמין"
-נ.מ רגילה-
"מה זה היה?" אמא שלי שאלה .." סתם הוא נתקע בי ועכשיו הוא הולך להביא חדש" אמרתי .."זה ג'סטין?" אא שלי שאלה שפתאום הוא בא עם הכוס " הנה הכוס שלל ..וסליחה . 'אל תשכחי. .עוד חמש דק'" ..הביא לי אצ הכוס ואת המשפט האחרון לחש .."זנ נראה כטפאילו את מכירים" נייתן התערב ואמר …" כי הם באמת מכירים" אמא שלי אמרה .." מה איך? " שאל ..
" הם ה.." אמא שלי באב להגיד
" אנחנו באותו בית ספר .." אמרתי וחייכתי ..ראיתי את ג'סטין הולך לכיוון השירותים.."יודעים מה? אני הולכת לשירותים. .בינתיים תעשו משו" אמרצי בזמן שקמתי ו סידרתי את השמלה ..
"וואו אפילו סלינה יותר לבושה ממך.." אמר וצחק קצת ..
" מה אתה עושה פה? "
"זהו שזאת הייתההשאלה שלי .."
"אני פה עם אמא שלי וה'חבר' החדש שלה.."
"וואו זאת אמא שלך ..היא נראת יוצר טוב ממך" אמר וצחק. .
"חה חה חה ..מאוד מצחיק ..מה אצה עושה פה?" שאלתי
" אני עם סלינה כמו שאת רואה ..ואני הולך לזיין אותה הערב ..לא כמוך שישר הולכת לשירותים. ."
" וואו לא נמאס לל לרדת עלי , נכון? ..וחשבתי שנפרדתם..?"
"כן נפרדנו..אבל אנחנו עדיין ידידים את יודעת.."
"אתה מתכוון יזיזים"
" 1-1 יפה!"
"אם כבר אנחנו פה. .צסםר לי על ג'ן.."
"לא" הוא אמר ישר..
" טוב ביי ..בתיאבון" אמרתי והלכתי לכיוון השולחן וראיתי שהאוכל הגיע.."מה עשית שם כל כך הרבה זמן ?" אנא שלי שאלה בסקרנות בזמן שלקחה ביס מהבשר שהזמינה.."סתם" אמרתי והתחלתי לאכול.

גמרנו לאכול ונכנסנו לאוטו ..ישבתי מאחורה ושתיהם ישבו מקדימה .."אוי שחכתי את הציק במסעדה..אני הולכת להביא" אנא שלי אמרה בלחץ והשאירה אותי ואת נייתן באוטו.."אז..מה קורה? " ניסיתי לשבור את המתח.."קחי ותפתחי בבית" אמר והוציא מעטפה מהג'קט.."מה ? מה זה?" שאלתי.." מאבא שלך ..הוא שלח אותי.." אמר שפתאום אמא שלי נכנסה לאוטו והוא חייך אלייה .


תגובות (3)

~~

משולםםםםם :))
תמשיכייייייייי

14/08/2013 15:08

או מיי פאקינג גוד!!!!!!!!
את חייבת להמשיך את זה דחוף
Xx

14/08/2013 20:50

יאא שאנל הזאת 0.o חע
תמשיכי !!!!!!!!!!!!! וג׳סטין עושה בעיות ! חחחח
יאאאא ומה סלינה נדחפת ??

15/08/2013 16:17
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך