אז..מאיפה להתחיל?!חחח סורי שלא העלתי פרק הרבה זמן הייתי עסוקה..ו-החלטתי לעשות משהו אחר..אני מצאתי אפליקציה בפלאםון עם סיפורים באנגלית ואני אוהבת אנגלית ..אז החלטתי לתרגם סיפור על ג'סטין שדי אהבתי ואני עוד מעט גומרת אותו ולעלות אותו לפה..וגם זה יהיה לי יותר קל..כי אין לי כוח לחשוב על רעיונות לפרקים ..וגם עוד מעט תתחיל שנה אז בכלל אניי יהיה עסוקה..מה אתן אומרות?! :)

hey you ?.., I LOVE you-פרק 14

17/08/2013 1071 צפיות 4 תגובות
אז..מאיפה להתחיל?!חחח סורי שלא העלתי פרק הרבה זמן הייתי עסוקה..ו-החלטתי לעשות משהו אחר..אני מצאתי אפליקציה בפלאםון עם סיפורים באנגלית ואני אוהבת אנגלית ..אז החלטתי לתרגם סיפור על ג'סטין שדי אהבתי ואני עוד מעט גומרת אותו ולעלות אותו לפה..וגם זה יהיה לי יותר קל..כי אין לי כוח לחשוב על רעיונות לפרקים ..וגם עוד מעט תתחיל שנה אז בכלל אניי יהיה עסוקה..מה אתן אומרות?! :)

"שאנלי שלי , אני יודע שאת לא תרצי לקרוא את המכתב אבל בבקשה…אחרי שתקראי אותו את תהיי מאושרת..
דבר ראשון אני מצטער על הכל..כל מה שעשיתי השתייה השפיעה עלי ואז בא כל הקטע עם הפיטורים בעבודה , אני מודע לזה שהרסתי לך את החיים ואת לא מבינה כמה אני מצטער על זה.
אני דואג לך כל יום לכן שלחתי סוכנת סודית שתרגל אחריך , היא הייתה הBFF שלך ..עד שקרה שוה ..אז שלחתי את נייתן..הוא היה איתי בכלא וריצה את עונשו ..ואם את קוראת את המכתב אני מבין שהוא הצליח ..אם את רוצה לדעת ,בבית הקודם בחדר שלך יש כספת בתור הקיר ..יש שם מלא שטרות ששמרתי בשבילך.
כל יום התחושה שגרמתי לך לסבול הורגת אותי..זה אוכל אותי מבפנים !ולכן החלטתי לעשות סוף לחיי , כנראה שבזמן שתקראי את המכתב אני כבר לא יהיה פה.., עשיתי את זה בשבילך..
אוהב המון אבא"
המכתב עדיין היה ביידים שלי ופשוט הייתי המומה , לבכות או לכעוס? אבא שלי מת , חברה שלי בעצם הייתה סוכנת , לא יכלתי לזוז , לא ידעתי מה לחשוב או לעשות באותו רגע..םתאום שמעתי את הפלאפון של אמא שלי מצלצל מלמטה..
"הלו" היא ענתה וכעבור כמה דק' שמעתי אותה מתחילה להיכנס ללחץ "מה? מתי?!" שמעתי אותה שואלת.. "תודה בי" שמעתי אותה מנתקת ועולה לחדר שלי "שאנל?"היא אמרה בזמן שפתחה את הדלת ומהר החבאתי את המכתב.
"אני צריכה להגיד לך משהו.." אמרה ושתינו ישבנו על המיטה..זה היה נראה כאילו היא לא יידעה איל להתחיל..
"אבא שלך.." היא אמרה ונשמע כאילו עוד שנייה תתפרץ בבכי
"מה איתו?"
"התקשרו אליי מהכלא .., הוא תלה את עצמו.." אמרה ולא יכלה להסתכל עלי..
"אז..הוא מת?!" שאלתי..
"כן.." שתינו לא יגענו מה לעשות , הייתה שתיקה מפחידה בחדר..מצד אחד זה אבאשלי ..מצד שני ..הוא לא יהיה לי כל כך חסר.
"טוב אני הולכת לחברה.." אמרתי ויצאתי מהר לפני שהיא הסםיקה להגיד עוד משהו.

עם להגיד את האמת..,אין לי מושג לאן אני הולכת..,העיקר לצאת מהבית.."ג'סטין אני צריכה אותך.." שלחתי לו הודעה.., לא יודעת למה אבל אני כל כך רציתי שהוא יעטוף אותי בחיבוק החם שלו , ורק רציתי לבהות לו בעיניים החומות ..
"מה קרה?" הוא שלח
"אפשר לבוא אליך ..אני ממש צריכה אותך..משהו קרה "
"מה קרה לך ..?, פאתום את רוצה אותי?"
"תעזוה שנייה שנייה את כל הטינה והשנאה בצד .., אי מבולבלת , אני צריכה אותך עכשיו." שלחתי והייתי בדרך לבית שלו..
"אני מחכה" שלח בהודעה.

הגעתי לבית שלו וראיתי שהוא מחכה בפתח הדלת ..ישר באתי אליו וחיבקתי אותו , הוא לא הבין מה קורה וחיבק אותי בחזרה.."ג'סטין"אמרתי בזמן שהתחלתי לבכות.."מה?!" שאל ונלחץ..
"אבא שלי" אמרתי וראשי היה על החזה שלו "הוא מת.." אמרתי והוא חיבק אותי חיבוק דוב חזק

-נ.מ של ג'סטין-
"אני מחכה" שלחתי לה והלכתי לפתח הדלת..פתאום ראיתי אותה מקרבת אלי ..והיא הייהת בלי כוחות ..היא באה וחיבקה אותי "ג'סטין" היא אמרה בזמן שהתחילה לבכות "מה?!" שאלתי והתחלתי להילחץ..
"אבא שלי" אמרה והניחה את הראש על החזה שלי בזמן שחיבקתי אותה..
"הוא מת.." אמרה וחיבקתי אותה חזק יותר , יכולתי להרגיש את הכאב שלה פתאום …

חיבקתי אותה כמה דק' והיא לא הפסיקה לבכות "שש..שאנל הכל יהיה בסדר..,בואי ניכנס " אמרתי שהעינים שלי היו אדומות..נכנסנו לבית והבאתי לה כוס מים..
"אני מצטער.." אמרתי אחרי כמה דק' של שקט..
"על מה?"
"על כל מה שעשיתי לך התנהגתי כמו מטומטם .., לא שלטתי על עצמי…גרמתי לך לסבול כמו אבא שלך.."" אמרתי והיא בכתה אפילו יותר ..' שיט ג'סטין ' חשבתי לעצמי
"אפילו ש.." היא התחילה להגיד…
"אפילו שהוא היה עושה לי את הדברים האלה אהבתי אותו..הוא אבא שלי..ואני אוהבת אותו..הוא חשב שאני לא רוצה לדבר איתו ..ושאני שונאת אותו..אבל לא" אמרה בזמן שלא הפסיקה לבכות..
"אני הולכת לשירותים" אמרה וישר תפסתי לה את היד
לא..אל תלכי אני יודע מה את הולכת לעשות וזה לא הפיתרון" אמרתי ומשכתי אותה אלי לחיבוק
"תודה" היא אמרה וליטפתי את שיערה החלק והארוך..


תגובות (4)

^^

פרק מושלםםםם… ועצב :'(
לא הבנתי את הרעיון אבל את חייבת להמשיך את הסיפור הזה ! אני במטחחחחח…
תמשיכייייייי

17/08/2013 11:04

לא!!! למה ??? הוא מת…:(
עצוב …:/
תמשיכי !!!! המתח הורג אותי

17/08/2013 11:39

או ג'סטין!!!!!הוא סוף סוף חמודדדדד:)
את חייבת להמשיך!!!!
xx

17/08/2013 12:17

תמשיכי!!!!
ואים הוא יפה יותר מזה אז עדיף לך לתרגם

17/08/2013 14:27
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך