תקשיבו שנייה ...אני כותבת פרקים רק בלילה כי אני עוברת דירה ורוב היום אני עסוקה. .ובלילה יש ל רעיונות הזויים לפרקים חח ..אז סליחה מראש..חח .., קריאה מהנה ^-^

hey you ?.., I LOVE you -פרק 8

09/08/2013 1237 צפיות 3 תגובות
תקשיבו שנייה ...אני כותבת פרקים רק בלילה כי אני עוברת דירה ורוב היום אני עסוקה. .ובלילה יש ל רעיונות הזויים לפרקים חח ..אז סליחה מראש..חח .., קריאה מהנה ^-^

"עכשיו בואי איתי.."אמר ומשך אותי לחדר שינה שלו..
"לאלא ג'סטין מה אתה עושה.." שאתי בזמן שזרק אותי על המיטה והתחיל להרים לי את החולצה
"ממשיך את מה שהפסקנו.."אמר בזמן שעלה מעלי והתחיל להוריד לי את החולצה..
"בבקשה תפסיק." התחננתי ..
"כאילו שסייימן לא עשה לך את זה..תהיי בשט.." ציווה והוריד לי את החולצה.."ואו התגעגתי לחמודים הלה" אמר ,הסתכל על החזה שלי והמשיך לנשק אותי ..לאט לאט ירד עם הראש לכיון הצוואר ..,ואז לכיוון הבטן ..עד שהיגיע לשורט.."דיי!" צעקתי בתקווה שמישהו יישמע…, פתאום הרגשתע שהוא פתח את הכפתור של המכנס והוריד אותו ..ואז הוריד את שלו "וואו "אמרתי שהסתכלתי על התחתון שלו .."תודי שהתגעגעת לזה.." לחש לי באוזן בזמן שפתח את החזייה ..נניסתי להתנגד אבל הוא היה חזק מדי …"דיי תעזוב אותיי" צעקתי.. "תסתמי קצת אני הולך להביא הפתעה.." אמר והלך , ובזמן הזה ניסיתי להגיע לפלאפון שהיה זרוק על הרצפה .."מה נראלך שאת עושה" צעק שבידיו היו שתי זוגות אזיקים .."די בבקשה אני מתחננת ג'סטיןן אל תעשה את זהה" עוד פעם אמרתי "שרט זונה!" אמר וקשר את היידים שלי למיטה.."עכשיו..איפה היינו?" אמר והמשיך.
-יום אחרי-
קצתי בבוקר בלי חשק לכלום..הסתכלתי במראה וראיתי שיש לי פנס בעין מהבוקס שג'סטין הביא לי אתמול..,הוא חושב שאני בובה שלא..,הלוואי שזה יפסיק. שמתי קצת איפור בשביל לכסות את הפנס ויצאתי לכיוון הבתי ספר.."שאנל את מוכנה למבחן שיש היום?!" אמילי שאלה…"מה?!איזה מבחן?!" שאלתי.."אל תגידי לי שאת לא יודעת ממנו ..,מה עובר עלייך את לא מרוכזת.." אמרה ולר כך כך הקשבתי לה..,הייתי עייפה וכל שנניה רצו לי תמונות בראש על מה שג'סטין עשה לי אתמול .."שאנל שאנל ?שאנל?!" שמעתי את אמילי .."אה מה?" עניתי והתעוררתי מהמחשבות..מה עובר עלייך "כלום אני רק עייפה.." אמרתי ונכנסנו לשיעור.."טוב תלמידים המבחן הזה יקבע 75% מהציו שלכם בהצלחה.." המורה אמרה בזמן שחילקה את המבחנים , באתי לקרוא את המבחן פתאום נהייתה לי סחרחורת וכאבי ראש חזקים .."הכל בסדר שאנל את נראת חיוורת..?" המורה שאלתה וכל הכיתה הסתכלה עלי ."כ..כן ברור..,אני הולכת לשטוף פנים" אמרתי חלשה.
הסתכלתי במראה על עצמי וםשוט התחלתי לבכות..,אני נזכרת בתקופה החשוכה שהייתה לי..חתכתי מלא..,הייתי מופנמת..אני לא רוצה שזה יחזור עוד פעם.
נשענתי על הקיר ולאט לאט ירדתי עם הגב לכיוון מטה..,ישבתי עם הראש בין הרגליים וםשוט בכיתי .
-נ.מ של ליאם –
גמרתי את המבחן ויצאתי מהכיתה ..פתאום שמעתי בכי מהשירותים ..הוא היה של שאנל..כל כך רציתי ללכת לחבק אותה..אבל בטח היא לא רוצה שם דבר איתי..
-נ.מ רגילה-
פשוט נשברתי …בכיתי בשירותים לפחות חצי שעה..ורק המשכתי..קמתי בלכתי לכייון המראה..הנחתי את היידים על הכיור והסתכלתי על עצמי..כל האיפור נמרח ..פשוט שנאתי להסתכל עצמי..נתתי בוקס למראה ..כל המראה התנפצה..ירד לי דם..לקחתי חלק קטן מהמראה..הסתכלתי עליו לכמה שניות..ואז על היד שלי..'לעשות את זה או לא ' שאלתי את עצמי..ישבתי על הרצפה בזמן שאני משחקת עם החתיכת זכוכית וחושבת.
-נ.מ ש ליאם-
לא יכולתי להמשיך ללכת..רק המשכתי להסתכל על שאנל..היא ישבה בשירותים עם חתיכת זכוכית ביד..ושיחקה איתה..רציתי להכנס לפני שתעשה משו מטומטם..,אבל לא היה לי מה להגיד לה..היא בחיים לא תקשיב לי..או תקבל עצה ממני ..היא שונאת אותי.לא ראיתי אותה במצב כל כך קשה מאז שהיא ספרה לי שאבא שלה נכנס לכלא והיא נפרדה מחבר שלה..,מעניים מי היה החבר הזה, פתאום ראיתי את שאנל באה עם החתיכת זכוכית ליד "לא!" צעתי ונכנסתי.."אל תעשי את זה שאנל.." אמרתי לה והיא הרימה את הראש בזמן שהיא לא מפסיקה לבכות.."למה לא?!".. שאלה..
"כי אני אוהב אותך"


תגובות (3)

~~

אעאעאעא מושלםםםם ועצוב :'(
את חייבת לעלות עוד פרקקקק, לאב יווו ♥

09/08/2013 06:22

אעאעא וואי תמשיכי!!!

09/08/2013 06:36

אעהאעהא את חייבת להמשיך:)

09/08/2013 07:05
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך