אני עוברת דירה אין לי זמן לכתוב..,אז אני יפרסם עוד פרק ביום שני...,כי עכשיו זה תקוהה דיי לחוצה.. ישמצב קטן שאני יעלה בראשון..,קריאה מהנה..

Hey you?..,iLOVE you-פרק 10

10/08/2013 1285 צפיות 5 תגובות
אני עוברת דירה אין לי זמן לכתוב..,אז אני יפרסם עוד פרק ביום שני...,כי עכשיו זה תקוהה דיי לחוצה.. ישמצב קטן שאני יעלה בראשון..,קריאה מהנה..

~ שלוש שעות אחרי זה ~
"חתיכת זונה , למה עשית את זה" ג'סטין אמר בזמן שהייתי על הרצפה ובעט בי …
"די ג'סטין ..לא היה לב להאשים את ליאם בהכל "אמרתי חלשה מרוב כל המכות .."את סיפרת לאבא שלי על הכל ..ועכשיו את הולכת למות!" צעק והמשיך. .
~שלוש שעות לפני~
"שאנל ..הכל בסדר איתך ?" המנהל שאל. .
"כן.." עניתי..
"אז בואי נתחיל ..תספרי לי מה קרה .."
"מתי שהתחיל המבחן הרגשתי קצת סחרחורת אז הלכתי לשירותים ..שטפתי פנים ופתאום ליאם בא ..ואמר לי שהוא אוהב אותי..ואז אמרתי לו שאני לא ..ואז הוא התחיל להרביץ לי..וזהו .." אמרתי וכל כך כאב לי לשקר.
"את יכולה לספר לי על משו חריג שקרה אתמול אחרי שעות בית הספר? !" שאל בסקרנות..
"אמ..הכל היה רגיל. ." שיקרתי ..
"טוב , משוחררת.."אמר ..באתי לצאת וכל כך רציתי לספר למישהו על מה שג'סטין עושה לי .."רגע מר. בראון ישלי וידוי .." אמרתיי והסתכל בסקרנות.."הכל שקר .ג'סטין מאיים עלי מתחילת שנה ..הוא זה שאנס אותי ..הןא זה שהרביץ לי ..הוא עשה הכל . ואני לא יכולה לעשות כלום עם זה ..הוא צילם את כל מה שקרה אתמול ..והספייקו לי התמונות .." אמרתי והרגשתי משוחררת ..זה כל כך כיף. ."מ..ככה חשבתי" אמר כאילו יידע.."ואם אצה כל כל רוצה לדעת הוא לוקח סמים .., ובבקשה אל תעשה עם זה כלום ..פשוט הייתי חייבת להגיד למישהו" אמרתי. ."או.קי שאנל זה יהיה בינינו…תודה ששיתפת אותי…., עם ככה תגידי לליאם שלא ייכנס ..תגידי שפתרת את זה…" אמר והוא היה נראה מוטרד.
"ליאם הכל בסדר ..סידרתי את זה" אמרתי בזמן שיצאתי מהחדר של המנהל…"באמת? איך?" שאל מופתע. ."אני לא מדברת איתך " אמרתי והמשכתי ללכת …נכנסתי לכיתה ..לא הייתה מורה וכולם התלחששו…, וואו שמועות רצות מהר בבית ספר הזה "אם ישלכםלהגיד לי או לשאול אוצי תעשו את זה בפנים" אמרתי וכולם הסצכלו עלי "זה נכון שאת וג'סטין הייתם חברים..?" יונתן שאל.."כן זה נכון ." אמרתי והלכתי לשבת .."ומה באמת קרה בשירותים היום? " דור שאל והמורה נכנסה .
-סוף היום-
הלכתי לכיוון הבית עם אוזניות שפתאום קיבלתי הודעה ממסר חסוי "תסתכלי תמיד בכל הפינות" 'מה?' לחשתי לעצמי והסתכלי מסביבי..המשכתי ללכצתשפתאום גיפ שחור עצר ליידי ושתי גברים שריריים הכניסו אוצי בכוח לרכב .."תעזבו אותי מי אתם?" שאלתי ..
"שקט ילדה" אחד מהם אמר בקול גברי ..
"ביבר , הילדה אצלנו …אנחנו בדרך" פתאום שמעתי את הנהג מדבר בפלאפון .."ביבר?" שאלתי וישר המחלתי לפחד .."תנו לי לצאת" צעקתי כמו משוגעת וניסיתי לפתוח את הדלת…פתאום הגענו לאחוזה שלה והם הוציאו אותי מרכב ולקחו אוצי בכוח לאחד החדרים שם .."תישארי פה ואל תזוזי " אחד האנשים אמר ודחף אותי לחדר "ג'סטין?" שאלתי מפוחדת והסתכלי על החדר ..הוא היה ריק ..והיה שקט. פתאום שמעתי את הדלת ננעלת וצעדים שמתקרבים אלי כל שנייה ..עד שהוא היה קרוב אלי "את יכולה להגיד לי מה אמרת אצל המנהל היום? " שאל .."כלום.." אמרתי ובלעתי רוק .."אל תשקרי לי שאנל" צעק ונתן לי סטירה שהעיפה אותי לרצפה .."מה אמרת לו ..?"שאל עוד פעם .."סיפרתי לו" עניתי .."מה סיפרת לו?" שאל ופחדתי לענות "מה סיפרת לו?" שאל עוד פעם והרים את הקול "סיפרתי לו את האמת..את כולה .., בבקשה אל תפגע בי" אמרתי בתקווה שלא ייפגע והתקפלתי בפינה "חתיכת זונה למה עשית את זה?!" אמר ובעט בי בחוזקה .."לא רציתי להאשים את ליאם בהכל לא רציתי שיסבול" אמרתי בזמן שכאב לי .."חבל , כי עכשיו את הולכת לסבול " אמר בזמן שהתחיל לבעןט בי .."די ג'סטין זה כןאב" אמרתי בזמן שהתחלתי לבכות ..פתאום הוא הפסיקו יצא מהחדר ..לא הבנתי מה קורה ..נשארתי קפואנ במקום ..לא ידעתי עם הןא יחזור ..לא ידעתי מה לעשות ..אחרי כמה דק' קמתי "ג'סטין? " שאלתי ויצאתי מהחדר בשביל לראות עם הוא שם ..הוא נעלם ..ירדתיי למטה בזמן שכל הגוך שלי כאב פתאןם ראיתי אוצו במטבח עם בקבוק בירה וסיגרייה. .לא הבנתי מה קורה .."את יכולה ללכת אם את רוצה" אמר ושתה מהבירה .."אבל..מ..מה? מה קןרה פה?" שאלתי ולא הבנתי .."פשוט תלכי !" צעק.
-נ.מ של ג'סטין –
"די ג'סטין זה כואב…" אמרה ופתאום התחילה לבכות ..פתאום הרגשתי מוזר ..יצאתי מהחדר והשארתי אותה שם ..פתאום הבנתי שאני עדיין מאוהב בה ..ועשיתי את כל זה רק כי היא לא שלי .., הוצאתי בירה מהמקרר , לקחתי סיגרייה , ישבתי וחשבתי ..פתאום ראיתי את שאנל יורדת ..לא יכולתי להסתכל עליה ..היא הייתה נראת הרוסה..כל המכות שנתתי לה..כל מה שעשיתי לה .."את יכולה ללכת אם את רוצה" אמרתי ולא הסתכלי עליה אפילו "אבל מ..מה? מה קורה פה?" שאלה והייתה מבולבלת.."פשןט תלכי" צעקתי ..לא יכלתי לראות אותה אפילו .היא ייצאה ונשארתי לבד …"אחי אתה נראה עצבני" ראיין אמר אחרי שנכנס .."אע וראיתי את שאנל יוצאת מפה ." אמר "כן אני יודע " אמרתי .."מה היא עשתה לך הפעם?" שאל כאילו יידע כבר .."כלום " צעקתי…וניהייה שקט , פתאום חשבתי שאם אני ישתנה ויתנהג אחרת ..שאנל תבין שזה מוזר ..וגם כולם יחשבו ככה..ואם אני ימשיך להתנהג כמו שאני עכשיו יהיה טוב לכולם. .אני בטוח שמתישהו אני יפסיק לאהןב אותה. ."אחי תתקשר לאלפרדו וליל ..תגיד להם לבוא לפה ונצא לחגוג קצת..אני הולך להתארגן" אמרתי לראיין.
-נ.מ רגילה-
יצאתי מהבית של ג'סטיו ולא הבנתי מה הלך שם ..רגע אחד הוא לא הפסיק להרביץ לי ורגע שני הוא פשוט רוצה שאני יעוף..ישמצב שהוא ישתנה?! ..
חשבתי לעצמי וחיוך עלה על פני ..פתאום הבנתי שאני עדיין מרגישה אליו משהו ..אני מקווה שהוא גם.
-נ.מ של ג'סטין –
" שראיתיי את שאנל היא נראתה חלשה ..מה עשית לה?" ראיין שאל בזמן שנכנסנו למועדון "לא משהו מיוחד , בוא נחגוג" אמרתי וצעקתי.
-נ.מ רגילה –
-יום אחרי-
הגעתי לבית ספר וקיוויתי שג'סטין יבוא אבל הוא לא בא ..כל דקה בשיעור הסתכלי על הדלת והוא עדיין לא בא "למה את הסתכלת על הדלת כל הזמן?" אמילי שאלה .."סתם" עניתי…"אני לא עיוורת ..זה בגלל ג'סטין" אמרה .."לא זה לא בגללו" שיקרתי "ג'סטין הןא היחיד שלא בא היום .." אמרה .."טוב נו ..זה ג'סטין" אמרתי .."אעע ידעתי " צעקה וישבה לידי " פרטים" אמרה "לא".."נו" התחננה ונתנה לי מכה ביד איפה שג'סטין הרביץ לי "אאוץ" אמרתי בשקט והחזקתי את המכה .."שאנל מהזה?" אמ' אמרה והרימה את השרוול .."כלום " אמרתי ויצאתי מהכיתה מהר . פתאום נתקעתי בג'סטין "חתיכת כלבה סתכלי לאן שאת הולכת .." ג'סטין אמר בעצבים והיה צמנו ריח חזק של אלכוהול."ג'סטין ?!" שאלתי וחסמתי אותו מלהיכנס לכיתה "מה את רוצה עכשיו?" שאל בעצבים "שתית? "
"למה לי להגיד לך בשביל שתספרי למנהל" אמר בזלזול "לא, אני רק דואגת לך " עניתי .."אני רואה שלא הספיק לך אתמול .., אע?" שאל והתקרב אלי .."אם את לא רוצה עוד פעם תני לי לעבור" אמר ונתתי לו להיכנס לכיתה ..
-נ.מ של אמילי-
"שאנל מהזה?" שאלתי אוצה הזמן שהרמתי את השרוול וראיתי כחול על היד "כלום" אמרה ויצאה מהכיתה לפני שהספקתי להגיד משו , אחרי כצה דק' ג'סטין נכנס .."אתה" צעקתי והלכתי לכיוון שלו .."מה ?" ענה " אתה נתת לשאנל את המכה הזאת, נכון?"
"אולי כן ואולי לא " עמה והתחלתי להתעצבן..
"למה שאני יאמין לך?" ..
"תאמיני למה שאת רוצה"..אמר וריח חזק של
אלכוהול בא מהפה שלו "אע..עכשיו אני מבינה הכל.." אמרתי.."את לא מבינה כלום" צעק . "אני מבינה הכל אתמול הזמת את שאנל לבית שלך והיית שיכור" .."תחשבי מה שבאלך " אמר ובא להמשיך.."לא אתה תגיד לי את האמת" אמרתי ועצרתי אותו מללכת "למה לי?" שאל "כי אני יודעת ממי אתה סוחר סמיןם..,וחבל שזה יגיע לתקשור.." אמרתי והוא הסתכל עלייי בשוק.."כן גם אני לוקחת.."טוב כן עשיתי לה את זה כי הפה שלה גדול מידי " אמרתי "חח כן.ועוד שנייה תגיד לי שאתה מאיים עליה ואונס אותה.." אמרתי בציניות וצחקתי "בואי" אמר ומשך אותי מהיד לאיזה מרום שומם "איך את יודעת..?" הוא שאל.."מה? מה אני יודעת..?" שאלתי ולקח לי זמן להבין…" אע לא משנה.." אמר ובא ללכת.."חתיכת ממזר אתה באמת עושה לה את זה" צעקתי.


תגובות (5)

אני מתה רשמית.הזמנות להלוויה ישלחו מחר!!!!
ג'סטין הכלבבבבבבבבבבבב!
xx

10/08/2013 16:32
~~

לאאאאאא !! לפחות מחר שיהיה פרק או ביום שני כפולללל ! פילזוששש
אניל א אחזיק מעמד …
וג'סטין עם כל מה שהוא עשה האו בחיים לא ישתנה ! מניאק קטן…
תמשיכיי דחוףףףף

10/08/2013 16:50

קראתי עכשיו הכל ! ג׳סטין הזה.. תמיד ידעתי שהוא רע !!!חע
תמשיכי !! אני אתעלף !!! מסכנה…:/
מהר !!

10/08/2013 17:10

הוא דפק את עצמו עכשיו……
ותמשיכי
וואי הזבל הזה הוא מכאיב לה ואז יש לו רגשות…..
ותמשיכי!!!!
אני לא יכולה לחכות!!!!

10/08/2013 17:35

איכככ ימגעילה לא מעניין אותי שזה על מפורסמים אבל למה את מוציאה אותו כזה רע!!! גם אם זה סתם סיפור!!!

09/05/2014 22:50
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך