Hey you?..,iLOVE you-פרק 15

17/08/2013 1275 צפיות 5 תגובות

"ג'סטין.." אמרה בזמן שהתנתקה מהחיבוק..
"מה?"
"אני אוהבת אותך" אמרה ונישקה אותי בעדינות על השפתיים , אני עמדתי והייתי המום , היא התנתקה מהנשיקה והסתכלה עליי מודאגת "מה קרה?" שאלה..
"א-אני..אני לא יכול" אמרתי ולא יכלתי להסתכל עליה..,אולי היא אומרץ את זה רק כי היא נסערת..קשה לי להאמין לאנשים
"מה אתה לא יכול?" שאלה והתרחקה..
""אני ל-לא.." ניסיתי להסביר
"אני מבינה" אמרה ובאה ללכת ..
"לא , אל תלכי ..עכשיו 23:00 , מסוכן להיות בחוץ"
"מסוכן יותר להיות פה.." נתנה לי מבט קטן וייצאה לפני שהספקתי להגיד משהו.

-נ.מ רגילה-
יצאתי מהבית ווהלכתי מהר , הייתי עצבנית לא הסתכלתי אפילו לאן אני הולכת , הגעתי לאיזה רחוב שאף פעם לא הייתי בו..היה שקט , הרעש היחיד ששמעתי זה היה הצרצרים ..פתאום קלטתי מאחורי שתי דברים חזקים , רצתי וראיתי שהם גם התחילו לרוץ..עד שהגעתי לאיזה סמטה התחבאתי שם והפללתי לאלוהים שיעזור לי
"איפה הילדה?" שמעתי מישהו שואל..
"לא יודע אבל מה שבטוח אין לה איפה להתחבא..אנחנו בסוף נמצא אותה" האיש השני אמר ..והם המשיכו לחפש.
עשיתי צעד אחורה ואז שמעתי רעש..דרכתי על פחית 'פאק' חשבתי לעמצי פתאום ראיתי את שתי האנשים באים אלי ..ישבתי על הרצפה והלכתי לאט לאט לאחורה עד שנתקעתי בקיר , הנשימות שלי נהפכו לכבדות יותר , הלב שלי דפק מהר יותר , הגשתי כאילו אני הולכת להתעלף , טוב היה עדיך עם הייתי מתעלפת.
"זאת היא?" אחד מהם שאל בזמן שהסתכל עלי.."כן" השני ענה ..הסתכלתי עליהם מלמטה מפוחדת..
"אז את הזונה ההקטנה "אחד מהם אמר ובעט בי ..
"מי אתם?" שאלתי בזמן שהתקפלתי על הרצפה והיה חשוך..
"את חושבת שאבא שלך מת סתם?!" אחד מהם שאל ונתן לי עוד כמה בעיטות.."תעמדי" אחד מהם ציווה אחרי כמה בעיטות ..ניסיתי לעמוד עם הכוחות שנותרו לי ..נשאנתי על הקיר ודממתי "וואו הוא לא אמר לנו שאת כוסית" אחד מהם אמר ובחן אותי עם העיניים."מי אתם?" שאלתי בתקווה שהם יענו..
"טוב אז..אבא שלך התעסק בהרבה חקא בכלא..הוא סחר סמים ולא החזיר את הכסף..בגלל זה הוא התאבד…" אמרו בקצרה "ומה זה קשור אלי?"
"או ..ישר לעיניין ..,הוא חייב לנו כסף..ושמענו שאת מכירה אחד בשם ביבר..גם הוא חייב להחזיר לנו כסף..אז…תביאי לנו את הכסף ונעזוב אותך.." אמר ובלעתי רוק..
"טוב.." אמרתי והסתכלתי על הפציעה שלי בבטן .."ילדה טובה…" אחד מהם אמר ושתיהם צחקו והלכנו , נשארתי באיזה חור פצועה ואבודה.

~אקסטרה פרק-
התחלי לצאת מהסמטה והלכתי לפחות חצי שעה..היה לי כל כך קשה ללכת..כל צעד כל כך כאב ורק ייצא דם..פתאום ראיתי את הבית של ג'סטין..ג'סטין ישב על מדרגות הכניסה עם היידים בצוואר..הוא היה נראה אבוד..הסתכלתי עליו ולא רציתי לריב עוד פעם .., הלכתי לכיוון האחר בתקווה שאני רק יגיע לבית

-נ.מ של ג'סטין-
עבר כבר הרבה זמן מאז שהיא הלכה ..עברו בראש שלי מלא מחשבות.., עם משהו קרה לה? זה יהיה אשמתי..,אני מרגיש כל כך חרא..במקום לשמור עליה אני רק מעצבן אותה ..יצאתי למדרגות בחוץ וחשבתי רק עליה..,'דאמ מה הבחורה הזו עושה לי..' אמרתי לעצמי ועטפתי את היידים סביב הצוואר..פתאום הסתכלי אל הכביש ראיתי דמות מוכרת..זאת הייתה שאנל אני חושב.."שאנל " צעקתי ורצתי לכיוונה..פתאום ראיתי את אותה דמות מתעלפת..רצתי מהר יותר וראיתי את שאנל., הלב שלי פשוט נשבר שראיתי אותה..כל הגוף שלה היה חבלות ודם ..,הרמתי אותה ורצתי לרכבב..שמתי אותה מהר באוטו ונסעתי לבית חולים מהר.


תגובות (5)

אני מגיבה ראשונה??

17/08/2013 17:03

תמשיכי

17/08/2013 17:05

כןןן !!!! חיות הבני אדם האלו!!!
גסטין מתחשב?!
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! #התעלפות

17/08/2013 17:05
^^

O.M.G
תמשיכיייי דחוףףףףףףף

18/08/2013 01:08

דיי אני מאוהבתתתתת!!!בזכותך הפכתי לבליברית פחחחחח…
המשך פליז דחוף!!!!כי הסיפור הזה פאקינג מ-ד-ה-י-ם!!!
xx

18/08/2013 05:11
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך