עשיתי פרק ארוך Vפעם .., ואני חושבת שעכשיו אני יתחיל לכתוב את הפרק הבא..ויש מצב שהוא יעלה היום בלילה או מחר..קריאה מהנה

Hey you?..,iLOVE you-פרק 18

21/08/2013 2872 צפיות 4 תגובות
עשיתי פרק ארוך Vפעם .., ואני חושבת שעכשיו אני יתחיל לכתוב את הפרק הבא..ויש מצב שהוא יעלה היום בלילה או מחר..קריאה מהנה

-נ.מ של ג'סטין-
חזרתי לבית , זרקתי את המתפתחות על השולחן , לקחתי בקבוק בירה מהמקרר ונזרקתי על הספה.
באתי לפתוח טלוויזיה ופתאום שמעתי רעש של עקבים יורד למטה..'סלינה' חשבתי..'מה היא עושה פה?' שאלתי את עצמי ואז נזכרתי שהיא שכפלה מפתח ..
"חיכיתי לך הרבה זמן ..,איפה היית?" שאלה והתקדמה לכיוונים שהיא עם הלבשה תחתונה ועקבים
"התעקבתי "
"פחות דיבורים יותר מעשים ביבר" אמר בזמן שישבה עלי והתחילה לנשק אותי בצוואר .., או הצוואר זה החולשה שלי..אבל באותו רגע לא היה לי חשק לכלום..
"בייב אני לא רוצה לעשות את זה.." אמרתי בזמן שנישקה אותי..
"נו בחייך ..ממתי ג'סטין ביבר לא רוצה לעשות סקס?" אמרה ושתקתי ..
"נו אבל סלינה אני לא רוצה" צעקתי ודחפתי אותה ממני ..,
"ג'סטין?" היא אמרה שהיא הייתה על הרצפה.."מה עובר עליך?" שאלה 1בזמן שקמה מהרצפה וחיכתה לתשובה
"או את רוצה לדעת מה עובר עלי? את! את איתי רק בגלל התקשורת ..בגללי יש עלייך יותר כותרות , בגללי הסרט המזויון של הצליח …..אז תעופי לי מהעיניים ..אנחנו נפרדים רשמית!" צעקתי..הלכתי לכיוון הדלת , פתחתי אותה וסימנתי לה לצאת…
"אני קוראת אותך כמו ספר פתוח ג'סטין..אתה מאוהב במישהי אחרת..אבל מאוהב קשה.." אמרה והייתה רצינית..
"דלת סלינה , סלינה דלת..תכירו" אמרתי בציניות ..סלינה לבשה את הבגדים שלה , אם זה בגלל נחשב בגדים , וייצאה.
-נ.ק מבט רגילה-
השארתי עדיין בכיתה ..לא יודעת עם לצחוק , או לבכות..הוא וויתר עלי..,הוא וויתר עלינו ..
"שאנל מה יהיה איתך?" שמעתי את הקול של אמילי והסתכלתי על הדלת.. "הוא עושה לך רק רע.. תאמיני לי שהוא עשה את הדבר הנכון" אמרה
"את עוד פעם.. תגידי מה בכלל השם האמיתי שלך?" שאלתי בסקרנות..
"אני מצטערת שזה יצא ככה..אב.."
"מה השם האמיתי שלך??" קטעתי אותה בצעקה וקמתי לכיוונה
"אנה "
"יופי.." אמרתי "אנה " אמרתי בלגלוג "אני לא רוצה לראות אותך בבית ספר הזה עוד פעם אחד ..ואם תהיי כאן אני הולכת להרוג אותך ..,ואני מתכוונת לזה..את תיראי צד שלי שלא ראית אף פעם " איימתי
"את לא מפחידה אותי.. את סתם ילדה קטנה ותמימה עם חיים קלים.. את לא איום בשבילי.. ברשותך אני יגיד כמה מילים ויעלם לך מהחיים ..ג'סטין עשה בחירה נכונה ונבונה.. את לא תביני את זה עכשיו אבל אם תחזרי אליו יהיו לך רק צרות….שתיכם לא אמורים להיות ביחד.. אם תחזרו זאת תיהיה הטעות הכי גדולה שלכם , של שתיכם. .האהבה הזאת מסוכנת.. זה בסוף יתפוצץ לכם בפנים ..,אז אל תמשיכי לנסות ..כי חבל עלייך ועליו." אמרה וייצאה בטריקת דלת .
נשארתי בחדר חושבת על מה שהיא אמרה..המילים של ושל ג'סטין רצות לי בראש..וואלה? אולי היא צודקת האהבה הזו מסוכנת..אבל זה טוב להסתכן בחיים ..זה כל כך מבלבל.
"אני בבית" אמרתי שנכנסתי ושמעתי צחקוקים מהמטבח ..'מוזר' .אמרתי לעצמי.. הלכתי למטבח וראיתי את נייתן ואמא שלי מבשלים …"הו היי שאנל" אמא שלי אמרה ונייתן אפילו לא הסתכל עליי "הי נייתן" אמרתי לו
"היי" סינן והמשיך בבישולים ..הלכתי לסלון לראות טלוויזיה.. פתאום נייתן בא
"אני צריכה לספר לך משהו…" אמרתי..
"טוב תעלי לחדר שלך ואני יעלה עוד מעט.." אמר ועליתי ..חיכית כמה דק' והוא עלה..
"זה בקשר לאבא שלי.." ישר אמרתי..
"מה איתו?"
"דבר ראשון קראתי את הפתק..ודבר שני אמא שלי בטח ספרה לך שהייתי בבית חולים.."
"כן..היא אמרה לי משהו על זה " אמר
"אז מה שקרה הוא שהייתי אצל ח.. ידיד והתעצבנתי עליו אז יצאתי מהבית שלו בעצבים ולא ראיתי לאן אני הולכתת..ו"
"תגיעי לנקודה" אמר בעצבם וקטע אותי ..
"איכשהו הגעתי למצב שהייתי באיזה סמטה והם נתנו לי מכות ואמרו שאבא היה חייב להם כסף כי הוא קנה מהם סמים..ובגלל שהוא מת הם אמרו שאני חייבת להחזיר להם את הכסף..עד מחר.." אמרתי
"או.קי וואו ..! כמה הוא היה צריך?" אמר בזמן שעיקל את זה
"10,000.." אמרתי והשפלתי את הראש..
"וואו אז את אומרת שעד מחר את צריכה להשיג את הכסף..?"
"כן"
"אל תדאגי לכי לשם ..ותגידי להם שתשיגי להם את הכסף ש..שיתנו לך עוד שבוע.."
"הם חזקים..,אל תראה אותם ככה..אני פוחדת" אמרתי בדאגה..
"אל תדאגי הכל יהיה בסדר.." אמר והרגיע אותי..
"הארוחה מוכנה" שמעתי את אמא שלי צועקת מלמטה "טוב בואי נרד ונשכח מזה בינתיים " הוא אמר לי וירדנו לאכול.
-נ.מ של ג'סטין"
הסתכלתי על השעון , השעה הייתה 22:30…ולחשוב שתמול שאנל הייתה פה ..ונשקה אותי..אוח אני כל כך מתגעגע למגע שלה..הלכתי לחדר שלי בתקווה שמחר יהיה יום יותר טוב .
קמתי בבוקר , עשיתי את הארגונים הרגילים ונסעתי לבית ספר..החניתי את האוטו ונכנסתי לבית ספר..פתאום הייתה לי הרגשה מוזרה הבית ספר היה שקט מהרגיל .., נכנסתי לכיתה וישר כולם הסתכלו עלי והיה נראה כאילו הם מפחדים..הלכתי למקום שלי לא מבין מה קורה.. , ואז שאנל נכנסה.. כולם הסתכלו עליה גם מוזר…אולי כי היא הייתה עם חבלות על הגוף..אבל מה הקשר אלי..? היא נכנסה ונתנה לי מבט קטן והיתיישבה..כל העיניים היו עלינו ..לקח לשאנל רגע לקלוט שכולם מסתכלים עלינו .."טוב נו מה נסגר?" צעקתי ועדיין היה שקט..,"טוב שמישהו יגיד לי מה קורה פה.." שאנל התחילה להתעצבן .., צחקקתי ..תמיד היה לה פתיל קצר .
פתאום נטלי סימנה לשאנל לבוא איתה לבחוץ..שאנל הלכה והשאירה את האייפון שלה על השולחן פתאום היא קיבלה הודעה.."שאנ.." באתי לקרוא לה אבל אנחנו לא מדברים והיא הייתה בחוץ..עשיתי את הסיסמא וראיתי את ההודעה.."היופ ב16:00 באותו מקום , תביאי את הכסף..אם את לא תבואי \תבואי עם עוד מישהו את מתה " קראתי את ההודעה ולקח לי כמה שניות לעקל את ההודעה.., כסף? שאנל? על מה היא כבר צריכה לתת כסף?סמים..? ..לא אין מצב שהיא משתמשת ..
"תעזוב לי את הפלאפון " שמעתי אותה צועקת והיא לקחה את הפלאפון במהירות .., בדרך כלל היא נותנת את הפלאפון שלה לכולם ..היא מסתירה משהו .
"או.קי סליחה.." אמרתי
"אני צריכה לדבר איתך על משהו.., ולא זה לא אומר שאנחנו חוזרים לדבר" אמרה ומשכה אותי לבחוץ..
"זה בקשר לכל המבטים.." אמרה..
"אע נו" אמרתי והסתקרנתי
"נכון ליאם ..? אז הוא די גאון בפוטושופ וכאלה דברים..הוא פרסמם כמה תמונות שמראות שאתה מכה אותי… ויש לי עכשיו פנס בעין ועוד כמה כחולים על היד .אז.." אמרה והייתה עם הראש לרצפה.
הרגשתי את הגוף שלי מתחמם .., התחלתי להתעצבן .."בן של זונה!" אמרתי …
"וואו ג'סטין תירגע" שאנל אמרה .."אל תעשה עם המידע הזה כלום..תן להם לחשוב מה שבא להם ..הרי אתה ואני יודעים שזה לא אמיתי ..נכון?!"
"אבל זה היה .." אמרתי ופתאום רצות לי תמונות בראש של כל מה שעשיתי לה..
"תודה באמת שאתה מזכיר לי " אמרה , והיא פתאום איבדה את כל המצב רוח … "יודע מה.. זה טוב שאנחנו לא ביחד.., תעשה מה שאתה רוצה עם העיניין של ליאם ואל תערב אותי.. " אמרה והלכה….

-נ.מ שאנל-
חזרתי לכיתה יושבת .., ועדיין כמה עיניים היו עלי.., זה לא כל כך הפריע לי.. מה שהפריע לי הוא מאיפה אני ישיג את הכסף.. אם הייתי מדברת עם ג'סטין הייתי אולי מבקשת ממנו .. אבל אני לא רוצה לנצל אותו .., התחלתי לחשוב על מאיפה אני ישיג את הכסף..נייתן אמר לי לבוא ביידים ריקות…אבל זה מפחיד מדי …הם יכולים להרוג אותי..
"זה נכון שג'סטין עשה לך את זה?" פתאום ילד מהכיתה קטע את המחשבות שלי..
"מה? לא..!"
"אז מי,?"
"אישי " חייכתי והמשכתי במחשבות ..
-נ.מ של ג'סטין-
ישבתי בכיתה והמשכתי לחשוב למי שאנל צריכה לתת כסף ..ולמה ..'מאפיה?' ..חשבתי ..
"הו תראו את מי אני רואה" ליאם אמר שנעמד מולי..
"תחפף מפה" אמרתי בעצבים
"למה מה תעשה לי ..?, תרביץ אותי?"
"אמרתי לך ללכת" צעקתי בזמו שעמדתי והעפתי את הכיסא לאחורה..
"או-אה ביבר מתעצבן בואו תראו" צעק וניסה להתגרות בי ..
"יפה.. למדת לשחק מלוכלך .." אמרתי וצחקתי.."אבל אתה מודע לזה שלא יעשו לי כלום על התמונות ..המנהל במקרה חבר של אמא שלי.. והוא היום מאושר יותר מתמיד .. אתמול בלילה שמעתי רעשים מהחדר שלהם .., תחשוב לבד.." אמרתי
"חה . מצחיק מאוד.., הפעם אתה לא תצא מזה בזול.. אין לך את שאנל שתשקר בשבילך .. ובכללי אין לך אותה " אמר .נשמתי נשימה עמוקה ולא חשבתי ..ישר נתתי לו בוקס שהעיף אותו לאחורה..
"חבל ליאם , באמת שחבל עליך .. " אמרתי בשקט..
"אתה לא איום בשבילי " אמר בזמן שהחזיר לי בוקס לעין ..
"אז אתה רוצה להתחיל עוד פעם ?"
"למה לא.? " שאל שהשפה שלו דיממה .. באתי לתת לו בוקס לבטן עד שלרגע עברה לי מחשבה שלא כדאי לי להתחיל עוד פעם …, לא ייצא לי מזה כלום .. עצרתי את עצמי וחזרתי לשבת ..
-נ.מ רגילה-
כל שנייה הסתכלתי על השעון עד שקלטתי ש 14:30 ..נגמר היום וישר רצתי לבית ..הלכתי לבית ופתאום המכונית של ג'סטין נעצרה ממני.."צריכה טרמפ?" שאל בזמן שחלון המכונית השחור נפתח..שמתי לב שיש לו פנס בעין .., מעניין מי עשה לו את זה.
"ממך ? לא!" אמרתי והמשכתי ללכת ..ואז הוא נעלם ..חשבתי שהוא יציק לי ..
הגעתי לבית וכל דקה שעברה נלחצתי יותר..
15:40.., 15:41.. התחלתי ללכת לכיון הסמטה וכל שנייה אמרתי לעצמי "הכל יהי בסדר " , הכל יהיה בסדר"..אני לא יכולה לצפות שאני ייצא משם בלי שם שריטה..אני באה בלי הכסף ..
-נ.מ של ג'סטין-
החלטתי שאני חייב לדעת למי שאנל חייבת את הכסף ..נסעתי לבית שלה וחיכיתי עד שהיא תצא..השעה הייתה 15:45 והיא יצאה מהבית ..ישר הלכתי אחריה ..אחרי כמה דק' היא עברה ליד הבית שלי ואז היא הגיע לסמטה שהייתה שם ..היא הסתכלה לצדדים בשביל לראות שאף אחד לא עוקב אחריה , ישר הסתתרתי מאחורי מכונית…ואז היא נכנסה לסמטה..' מה לעזעזל?' אמתי שראיתי שתי גברים עם חליפה נכנסים

-נ.מ רגילה-
הגעתי לסמטה ..לפני שנכנסתי הסתכלתי לצדדים לבדוק שאך אחד לא היה מאחורי.. נכנסתי וחיכיתי באותו מקום .. שתי הגברים עם החליפה נכנסו .., שתיהם הסתכלו על היידים שלי וראו שהם ריקות , הם התקרבו
"איפה הכסף?, אחד מהם שאל .., בלעתי רוק..
"זהו ש.." אמרתי והשפלתי את הראש.."אין לי אותו" אמרתי ועצמתי עיניים בתקווה שלא יעשו כלום .., היה שקט , פתאום הרגשתי אקדח על הראש שלי.


תגובות (4)

בדיוק חיפשתי את הסיפור בשביל לראות אם העלית עוד פרק…איזה קטע!!
יצא מהמם , תמשכי

21/08/2013 14:47

עאעאעאעאעאעאעאעאע שגסטין יעזור לה!!!
שלא יהרגו אותה :( עצוב לי !!
תמששיייכככיי
ליאם נהיה מעצבן

21/08/2013 14:53

אעאעאעא פליזוש תמשיכי היום אני לא יכולה לחכות אני במתח!!!!!

21/08/2013 15:56
^^

מושלםםםםם , תמשיכיייייי

22/08/2013 06:59
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך