סורי שלא העלתי פרק מלא זמן , הייתי עסוקה והיום כתבתי פרק שייצא דיי ארוך (שלוש וחצי עמודים בוורד) כל פעם היום כתבתי קצת ..ומקווה שאהבתם <3

אע ודרך אגב ..עוד יומייפ הגמר של האח הגדול ..מי אתן אומרות שייקח את המיליון?
אני חושבת שטהוניה...

Hey you?..,iLOVE you-פרק 19

25/08/2013 1587 צפיות 4 תגובות
סורי שלא העלתי פרק מלא זמן , הייתי עסוקה והיום כתבתי פרק שייצא דיי ארוך (שלוש וחצי עמודים בוורד) כל פעם היום כתבתי קצת ..ומקווה שאהבתם <3

אע ודרך אגב ..עוד יומייפ הגמר של האח הגדול ..מי אתן אומרות שייקח את המיליון?
אני חושבת שטהוניה...

"אני מתחננת" לחשתי..
-נ.מ של ג'סטין-..
עמsתי מאחורי אחד הפחים שם והסתכלי עליהם.פתאום ראיתי שהם מכוונים אקדח על שאנל ..לא ידעתי מה לעשות .
'רוץ לשם ותעצור אותם' קול אמר לי בראש..' אבל אם אני יעשה את זה הם יירו בי' עוד קול אמר .. רעש של מכונית קטע אותי מהמחשבות ושמתי לב ששאנל כבר לא שם ' שיט הם לקחו אותה איתם', רצתי לבית שלי , לקחתי את המפתחות של המכונית השנייה וניסיתי למצוא את המכונית ששאנל נמצאת בה , נסעתי כמו משוגע ..'מה הם יעשו לה?' ' הם יהרגו אותה?' כל כך הרבה שאלות עלו לי בראש באותו רגע..נסעתי בכל השכונה וחיפשתי את הרכב שלהם .. לא מצאתי ..' פאק' צעקתי .. הייתי יכול להציל אותה ..אני כל כך מטומטם.
-נ.מ רגילה-
"אני מתחננת" לחשתי.. פתאום הרגשתי שהם החזירו את האקדח .., פתחתי עיניים ופתאום הרגשתי מכה חזרה בראש..התחיל להיות לי סחרחורת..והתעלפתי.
התעוררתי.., הסתכלתי מסביבי ..ראיתי שאני נמצאת במחסן נטוש קשורה לכיסא..פתאום מישהו נכנס "הוה תראו מה התעוררה"..מישהו אמר וסגר אחריו את הדלת..הוא היה כל כך מוכר לי… פתאום נזכרתי "ס-סיימון?" שאלתי מפוחדת..(מי שלא יודעת מזה סיימון לכו לפרק שלוש)
"חשבתי ששכת אותי" אמר והתקרב אליי
"תנו לי ללכת מפה בבקשה.., אני יעשה כל מה שתרצו.." אמרתי ולא הפסקתי לזוז..
"עד שלא נראה כסף לא נשחרר אותך.."
"אם לא תשחררו אותי איך אתם רוצים שאני יביא לכם את הכסף?"
"הו..בגלל זה יש את ביבר.., חבר שלך .. אני מניח.. תגידי מה איתכם?" שאל והתחלתי לדאוג.. אנחנו לא מדברים.. ואני יכולה להישאר פה לנצח..
"אנחנו בסדר.." שיקרתי
"יופי..אז אני רוצה שתתקשרי אליו ותגידי לו להביא את הכסף עד מחר בחמש.."
"אני לא יעשה את זה" אמרתי
"טוב אז אני מניח שאת מעדיפה למות "
"אני יעשה כל מה שבאלך .., רק תוותר לי על העיניין עם הכסף.."
"למה ..?"
"בבקשה.." התחננתי…
"אני רואה שאת לא מבינה את המצב שלך..את חייבת להתקשר אליו עם לא דברים רעים ייקרו.." אמר והתכופף לגובה שלי ..
"אל תעשה משהו שתצטער עליו" אמרתי ובלעתי רוק
"אז אל תעשי שטויות..עכשיו אני יתקשר אליו ואת תדברי.. " שאל ..
"אני לא עושה את זה" אמרתי בשקט..לא רציתי שהוא יידע שאנחנו לא מדברים..
"מה?"
"אני לא עושה את זה .." הרמתי קצת את הקול אבל הוא היה עדיין נמוך..
"לא שאלתי אותך.אמרתי לך ..אני הולך להתקשר ואת תדברי איתו.." אמר והוציא את הפלאפון מהכיס .."תתקשר .., אני לא ידבר" אמרתי וניסיתי להיראות קשוחה.., הוא נאנח והחזיר את הפלאפון לכיס
"טוב אז עד שתרצי..בואי נדבר..ישלנו את כל הזמן שבעולם" אמר "את זוכרת את כל הלילות שבאת אליי ו…"
"דיי" קטעתי אותו ותמונות רצו לי בראש..
"למה..? אני רק מעלה זכרונות…אני זוכר את זה כל כך טוב..לא היו עלינו בגדים..רק אני ואת ..אח…" אמר , ניסיתי לא לבכות .. כל כך ניסיתי ..לא רציתי להראות חולשה אבל הדמעות יצאו לבד..
"או את בוכה" אמר ולא הראה אפילו טיפת חמים .."הבכי שלך לא יעזור לכלום ..אני לא ירחם עלייך צאי מהסרט.." אמר וסטר לי ..
'שאנל ת חזקה ' 'שאנל את חזקה' אמרתי לעצמי וחזרתי על זה בראש מלא פעמים .. הרמתי את הראש…
"תגיע לעיניין סיימון .. , למה חטפתם אותי? מה הקשר שלך לסמים.. הכרנו מספיק זמן בשביל שאני יידע שאתה ל תיגע בחרא הזה" אמרתי בזמן שהפסקתי לבכות . הוא גיחח ולא ענה…רק הסתכל עלי..
"נו תענה " צעקתי..
"חיכיתי שהשאנל הזאת תצא את יודעת? , שאנל החזקה שלא מראה חולשה..שמבפנים? מבפנים היא שבורה .." אמר וניסה לשבור אותי
"זה לא יישבור אותי עם זה מה שאתה מתכנן .., תגיע לעניין .."
"חח אני חושב ששכחת עוד פעם את המצב..את זאתי שקשורה לכיסא פה.. אז אל תשחקי אותה 'גיבורה' .. אל תשכחי שאני יכול לעשות בך כל מה שאני רוצה.." אמר ונתן לי מבט שאומר 'את יודעת למה אני מתכוון' ..
"אני זוכרת טוב מאוד את המצב..אבל אני גם זוכרת את החולשות שלך " אמרתי והרמתי גבות ..
"אל תשכחי שגם אני .." אמר "ו-וואלה? צודקת. אני לא ייגע ולא נגעתי בסמים בחיים שלי.."..
"אז למה אני פה?" התחלתי להיות מבולבלת..
"עם להיות כן איתך (כן =כנה) אבא שלך לא נגע בסמים..אנ.."
"אז סתם עבדתם עלי? סתם? בגלל ה'תעלול' הקטן שלכם חטפתי מכות , הלכתי לבית חולים.. חשבו בבית ספר שג'סטין עשה לי את זה.. שיקרתי לג'סטין ..שקרתי לאמ.." התחלתי להתחרפן והוא קטע אותי..
"שקט!! תירגעי..עשיתי את זה מסיבה אחד.. אני רוצה אותך בחזרה.." אמר ואת שתי המילים האחרונות אמר בלחישה..הייתי בשוק.. איזה בן אדם היה עושה את כל הדברים האלה בשביל להגיד לי שהוא רוצה אותי.., בעצם הוא עומד מולי..
"זייפת חטיפה..בגללך חטפתי מכות , איבדתי חבר טוב .. וכל זה בגלל שאתה רוצה אותי..?"
"כן שאנל אני יודע שזה קצת דפוק.. אבל אחרי שעזבת הבנתי שבזמן שהיה לי אותך רק ניצלתי אותך.. ואז אחרי שעזבת הרגשתי משהו .., אחרי תקופה הבנתי שאני אוהב אותך"
"קצת דפוק? קצת? זה ממש מעוות , אתה בן אדם חולה…!" המשכתי לצעוק..
"אני שקשה לך לעכל אבל אני רוצה שתביני אותי… "
"אתה גרמת לי להכנס לסרטים.. לא היה לי מושג מאיפה אני יביא את הכסף על הסמים שמסתבר שהוא לא קנה …, לא היה לי מושג מה להגיד לאמא שלי על זה שהאנשים שלך נתנו לי מכות.., ועכשיו שאני חושבת על זה זה מחזיר אותי לתקופה שהייתי איתך .., זוכר? הימים האלה שפשוט היית עצבני והרבצת לי בלי הפסקה ואז זיינת אותי וזרקת אותי מהבית שלך כמו כלבה ואז חזרתי לבית שלי פצועה ..כל הדרך לבית היה כואב לי ..וחשבתי על מה לתרץ לאמא שלי..היא עד עכשיו לא יודעת מה עשית לי! , את תצא מהסרט שאני יחזר אלייך.. אני לא רוצה לחזור לעבר .. לא רוצה שעוד פעם ייפתחו הצלקות " אמרתי ולא נתתי לדמעה אחד לרדת
"אני מבין.. אני חושב שכדאי לך להישאר פה ללילה לחשוב על מה שאמרת .." אמר והלך לכיוון הדלת
"לא אל תשאיר אותי פה !.., " צעקתי והוא ייצא ..
ניסיתי לשחרר את הקשר ולא הצלחתי.. התפתלתי בכיסא עד שאיש אחד נכנס , פתח את הקשר בידיים שלי וייצא.."רגע איפה אני אמורה לישון?, לאכול ?" שאלתי מבובלבת.. שמעתי רעש של מנעול .., וצעדים שמתרחקים..הבנתי שאני תקועה פה.. הסתובבתי מאחורי. פתאום ראיתי מזרון על הרצפה ועל המזון היה כרית ושמיכה..'ממש יופי' נאנחתי ..
-נ.מ של ג'סטין-
אחרי שהסתובבתי שעה בעיר חזרתי לבית מתוסכל ..החנתי את האוטו , נכנסתי לבית ובעטתי בדבר הראשון שהיה ליד הדלת .. "ג'סטין ..מה זה היה?!" שמעתי את הקול של אמא שלי מלמעלה..
"כלום משהו נפל" אמרתי וישבתי על הספה .. מעניין איפה היא נמצאת עכשיו , מה עושים לה .., היא חיה?
'לא ג'סטין אל תחשוב על זה אפילו !' חשבתי ..

*כעבור שעתיים*
שעתיים ישבתי וחשבתי…לא ידעתי מאיפה להתחיל לחפש אותה..התקשרתי אליה בלי סוף..זה ישר עבר למענה הקולי.. פתאום הפלפון שלי צלצל ..גל כך קיוויתי שזו תיהיה היא …הוצאתיאת הפלאפון מהכיס וראיתי שזה מספר חסוי…עניתי "הלו:
"ג'סטין?" מישהו שאל בקו השני..
"מיזה ?" אמרתי ונלחצתי..
"אני בטוח שלא שחכת אותי..הרי איתי שאנל בגדה בך"
"יבן זונה מה עשית לה?"
"תירגע.., היא חיה אם זה מה שאתה שואל..,"
"תשחרר אותה , אני יביא לך את הכסף.."
"אל תדאג..רגע..איך אתה יודע על הכסף ?"
"לא עניינך..עכשיו תחזיר לי אותה" סיננתי בעצבים
"תספר לי אם אתה רוצה אותה בחזה.."
"ראיתי את ההודעה ששלחתם לה היום..היא הייתה מחוץ לכיתה.."
"ולמה היא כל כך חשובה לך?" שאל ..
"אני לא עונה על זה ץץפשוט תחזיר לי אותה.."
"כי איך שאני הבנתי היא לא רוצה לדבר איתך יותר בחיים " אמר וכל הגוף שלי קפא..
"מה-מה.. היא לא אמרה את זה אין מצב…"
"זה העובדות ביבר..,עכשיו אתה בטוח שאתה רוצה ותה בחזרה..?"
"כן.. תביאי לי אותה בבקשה.. אני אוהב אותה.." אמרתי בקול צרוד..
"רק חבל שהיא לא אוהבת אותך…"
"אל תשקר לי!"
"אני יגיד עוד פעם..זה העובדות .."
"אל תפגע בה.." אמרתי ודמעה ירדה …שמעית רעש של ניתוק זרקתי את הפלאפון על הרצפה ולא ידעתי מה לעשות..
-נ.מ רגילה-
שכבתי על המזרון , לא היה לי מושג כמה זמן עבר..הסתכלתי על הקיר וחשבתי .. מקודם שצעקתי על סיימון ..קלטתי שזה אותו דבר כמו ג'סטין.. שתיהם עשו לי אותם דברים ובסוף התאהבו בי .., הם לא ייפגעו בי אפילו עם הם יירצו.., טוב יש סיכוי שאני טועה.. אבל רוב הסיכויים שהם לא ייפגעו בי , גם עם כן ..הם יחזרו על ארבע .. כל בת רגילה שהייתה נחטפת הייתה עכשיו לחוצה ..אבל לי אין מה להיות לחוצה.
"אז.." סיממון נכנס וישר קפצתי והסתכלתי עליו… "דיברתי עם ביבר.." אמר והיתיישב ליידי
"ו-..?" שאלתי ולא יכלתי לחכות לתשובה שלו
"הוא אמר הרבה דברים .. חלק מהם היו ' אני שונא אותה ' .. ' תשאיר את הזונה הזו אצלך ' .. אמר , והלב שלי התנפץ.. אפילו שלא דיברתי איתו .. הרגשתי אליו משהו ..אני לא מאמינה שהוא אמר את זה.. "אתה משקר " אמרתי בלי שום הבעה..
"בחיים לא הייתי משקר לך שאנל.." אמר והסתכל עליי.., לא אמרתי מילה.."את מתכוונת להגיד משהו?" שאל..
"הוא בחיים לא יגיד את זה.." אמרתי ..
"את צריכה הוכחה בשביל להאמין .?"
"לא.."
"אני מבין איך את מרגישה עכשיו.. לב שבור.. נכון?"
"אתה בחיים לא תבין.., כי אין לך אחד כזה!" אמרתי ואחרי שקלטתי מה אמרתי הצטערתי..
"תחזרי על מה שאמת .." צעק ושתקתי.. "תחזרי !" צעק ונהייה עצבני יותר.. "מה אמרת?" עוד פעם צעק..
"שאין לך לב" אמרתי והשפלתי את הראש..
"לי אין? .. כל הימים שישבתי וחשבתי עלייך … על זה שגרמתי לך לסבול , על זה שהרסתי ילדה תמימה.. " אמר והתרב אלי יותר …
"אתה לקחת לי את הביתולין ..בלי רחמים ..פשוט משכת אותי למיטה הפשטת אותי .. ואמרתי לך שכואב לי ! לא היה לך אכפת ..המשכת בשלך.. ככה כל יום היית לוקח אותי לחדר שלך …, אז כן אין לך לב.." אמרתי בזמן שקמתי מהמיטה וצעקתי עליו
"אז בואי נעשה את זה עוד פעם " אמר , תפס אותי ביד וזרק אותי על המיטה…לפני שהוא הספיק להעלות מעלי בעטתי בו והוא נפל לרצפה..הוא נהייה יותר עצבני ופה התחלתי לפחד..
"הו את תצטערי על זה חתיכת זונה!" אמר ויצא מהחדר.. ישבתי על הרצפה .. לא ידעתי למה לצפות.. עם הוא יחזור או לא ..

-הקטע הבא יהיה סוטה-

פתאום הדלת נפתחה מהר , זה היה סיימון רק שהוא היה יותר עצבני ..הוא התקדם לכיווני לקח אותי בכוח מהיד למטיה וקשר את שתי היידים שלי למיטה "מה אתה עושה?!" שאלתי וניסיתי לשחרר את הידיים .."מה שהייתי אמור לעשות ממזן .." הוריד חולצה ועלה מעלי..התחיל לנשק אותי בצוואר וקרע ממני את החולצה.., לא היה לי מה לעשות.. הייתי קשורה והוא חזק ממני.. חשבתי שגמרתי עם כל הדברים האלה.. הוא קרע את החזיה והתחיל למשש לי את החזה ולשחק איתו "דיי" התחננתי ..
"היית צריכה לחשוב על זה לפני שבעטת בי!" אמר והוריד לי את המכנס..,
"די סיימון חשבתי שאתה אוהב אותי" אמרתי בזמן שייצאו לי כמה דמעות
"אהבה כואבת" אמר והוריד את המכנסיים שלו.. הוא קרע ממני את התחתון , הוא הוריד את שלו ובין רגע הוא היה בתוכי ..כל כך כאב לי ..לא הפסקתי לבכות .., "אח את כל כך טובה בייב" גנח… עד שהוא גמר ויצא ממני .. פתאום הוא שחרר לי את הידיים והוציא אקדח מהמכנס שלבש ..כיוון אותו עלי ואמר "תמצצי לי"
"מ-מה?" שאלתי בזמן שלא הפסיק לכאוב לי…
"תמצצי לי .. אמר ושם את האקדח על הראש לי.. ירדתי מהר ועשיתי את זה..

5 דק' אחרי-
"וואו ממתי נהיית כל כך טובה?" שאל בזמן שהתלבש ולי לא היה מה ללבוש כל הבגדים שהיו לי היו קרועים חוץ מהמכנס.. שמתי עלי את השמיכה ולא הפסקתי לבכות..
"לא נורא פעם הבאה תלמדי איך להתנהג.." אמר וצחקק
"תן לי ללכת מפה…, אמרתי
"אני לא רואה אותך יוצאת מפה בזמן הקרוב" אמר וייצא מהחדר השאיר אותי עירומה ומפוחדת 'איפה אתה ג'סטין?' אמרתי.
ישבתי על הרצפה מקופלת עם שמיכה עלי..כנראה שטעיתי ..זה שהם אוהבים אותי לא אומר שהם לא ייפגעו בי.., הרגשתי באותו רגע שבורה , נבגדת .. ג'סטין כבר לא אוהב אותי .. אני בטוחה שאמא שלי לא דואגת לי .. וחשבתי שגמרתי עם כל הסבל..

-נ.מ של ג'סטין-
ישבי עדיין בסלון .., וחשבתי על שאנל .היא לא אוהבת אותי יותר.. למה להמשיך לנסות ? ניסיתי כל כך הרבה לזכות בלב שלה בחזרה ..עד שזכיתי הרסתי את זה בגלל מחשבה קטנה שעברה לי בראש.., אני פוחד עליה.. היא סיפרה לי מה סיימון היה עושה לה.. ,שזה כמו שאני עשיתי .., אני מקווה שהוא לא נגע בה או פגע בה עם כן ..אפילו שהיא לא אוהבת אותי ..אני יציל אותה ממנו ואז אני יוותר .., אני לא יוותר עד שהיא תיהיה לידי .. ואז אני יעבור הלאה , שזה מה שהייתי צריך לעשות ממזמן .


תגובות (4)

יאא זה קצת מטריד! אבל גסטין וויתר עליה:( שמישהו יעזור לה !
והלוואי שלבנה תיקח

25/08/2013 14:51

אמפג!!!!סימון יכלב בן זונההההה!!!!
איזה נוראי זה לעשות כזה דבר!!!הוא אומר לה שהוא אוהב אותה ואז הוא פאקינג אונס אותה!!!!!!איזה מזדייייייין!!!שימות אמן!!!!
תקשיבי,את כל כך מוכשרת,ברמות לא אנושיות,אני פשוט נשאבת לתוך הסיפור!אני חייבת להודות שזה אחד הסיפורים היפים שקראתי בחיים!!!
אני מתה על הסיפור הזה ואת חייבת להמשיך דחוףףףףףףףף

25/08/2013 14:56

קצת סוטה אבל בכל זאת תמשיכי!!!!

25/08/2013 15:09
^^

~~ מטרידדד ~~
חחחח…
הסיימון הזבל הזה !!! כל כך דוחה *0*
רק שתדעי שאלו חלק מהשלשה סיפורים הכי מעניינים והטובים שקראתי !זה ממש מעניין וזה כיאלו שואב אותך לסיפור !
יש לך כישרון (:
תמשיכיייייייייי

26/08/2013 01:30
20 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך