פרק הבא יהיה פרק כפול..שיהיה שלוש תגובות..אני ימשיך..^_^

Hey you?..,iLOVE you –פרק 2

05/08/2013 1075 צפיות 3 תגובות
פרק הבא יהיה פרק כפול..שיהיה שלוש תגובות..אני ימשיך..^_^

-נ.מ של שאנאל-
'תיכחדד' צעקתי בזמן שסגרתי את השעון המעורר..הסתכלתי על השעה..'6?פאק מי קם בשעה כזו?רק אתמול קמתי ב4..אחח.." נאנחתי וקמתי להתארגן.
"אני מריחה אוכלל" אמרתי בזמן שהלכתי לכיוון המטבח ולקחתי פנקייק.."אז..את מתרגשת..שנה אחרונה ?!"..אמא שאלה..
"אמ..אני חושבת שכן.." אמרתי בזמן שלקחתי ביס גדול מהפנקייק..
"אבל אל תעשי צרות השנה..תבטיחי לי.." היא הסתכלה עלי במבט רציני והרימה גבות..
"טוב אמא.." אמרתי ונשמע דפיקה בדלת.."פתוחח" צעקתי..
"היי את מוכנה..?!" ליאם נכנס ושאל.."כןכן ברור..שנייה אני רק ייקח את התיק ונלך.. לקחתי את התיק וצעקתי "ביי אמא".. ונכנסנו לאוטו.."אתמול במסיבה איזה מישהו התחיל איתך.."..הוא אמר..
"באמת..אני לא זוכרת כלום..אני רק זוכרת שנכנסנו והבאתי משקאות.."..
"מוזר.."
"מאוד.."
"אבל בטח תיזכרי..,מה איתך ואם אבא שלך..?"
"אחרי מה שהוא עשה לי ולאמא שלי אני בחיים לא יסלח לו..,ותפסיק לדבר על זה!"..אמרתי ושאר הנסיעה הייתה שקטה.
"שאנלל"..כל החברות שלי באו וחיבקו אותי שניכנסתי לבית ספר.. "היי" אמרתיי "אז..ביבר ?!" נטלי אמרה..
"מה?!"
"אתמול במסיבה את היית איתו כל הערב..ואז נעלמתם..את לא זוכרת..?!"
לא.." אמרתי.."אמ'..אני צריכה לדבר איתך לבד שנייה.." אמרתי לה והלכנו לצד.. "ישלי בעיה.." אמרתי..
"מה קרה?" היא שאלה..
"אני לא זוכרת כלום ממה שקרה לילה שעבר ..כלום!"..
"שטויות בטוחתיזכרי ..אל תהיי לחוצה.."היא אמרה ואז היה צלצןל..
"שלום תלמידים.." המורה אמרה ולא הקשבתי.."כפי ששמעתם היום מצטרף אלינו תלמיד חדש..תתיחסו אליו יפה ובכבוד..ג'סטין תיכנס.." הרמתי את הראש והסתכלי על אמ'.. "זה הוא!" היא לחשה לי.. "כן" אמרתי ונהייתי מודאגת.
הוא נכנס וחיפש מקום פנוי..,"ג'סטין יש מקום פנוי ליד שאנל" ..המורה אמרה 'דאמ..' לחשתי.. וג'סטין בא לשבת ואמר "התגעגעת?" התעלמתי ..
בסוף השיעור ראיתי איך כל הבנות נמרחות עליו…,כל כך מגעיל,הוא הסתכל עליי וישר הסטתי את מבטי.."אמרתי לך או לא אמרתי לך?" אמ' באה מאחוריי ואמרה.. "אמרת לי .." אמרתי ונאנחתי.."ישלי תחושה שמשו רע עומד לקרות.." המשכתי.."תירגעי את סתם לחוצה.." היא אמרה והיום המשיך כרגיל..
-סוף היום-
כולם הלכו ורק אני נשארתי בכיתה ..שמתי את הדברים בתיק..פתאום שמעתי מישהו נכנס ונועל את הדלת.."תראו מי פה.." שמעתי את ג'סטין אומר.."די ג'סטין.." אמרתי..שמעתי אותו סוגר את החלונות והוא התקרב אלי.."הילדה ששברה לי את הלב.." אמר והתקרב יותר.."אבל אתה יודע את הסיבות .." אמרתי "לא אכפת לי..,אהבתי אותך..ואת זרקת אותי.." אמר בלחש ושם את ידיו על מותניי שהפה שלו כל כך קרוב לשלי.. "דיי ..אני מתחננת.." " ..לחשתי..היה שקט.. "את זרקת אותי..ושברת אותי.., זה הזמן להתנקם..לא?" אמר ופתאום הוא התרחק הוציא מעטפה מהתיק שלו וזרק על השולחן .."מהזה..?" שאלתי .."הפתעה.." אמר.
."את פותחת ?!" הוא שאל אחרי כמה דק' של שתיקה ..הרמתי אליו את המבט והרדתי עוד פעם..פתחתי את המעטפה..
"מה זה ..?מאיפה ישלך את זה..?!"


תגובות (3)

לא ממש הבנתי אבל בטח בהמשך אני יבין…פרק ממש יפה!!!
xx

05/08/2013 08:59

הצילו תמשיכי!!!!

06/08/2013 09:48
~~

תמשיכי דחוףףףף

10/08/2013 05:11
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך