אני יעלה עוד פרק יותר אוחר..,תהנו..^_^

Hey you?..,iLOVE you-פרק 3

06/08/2013 1029 צפיות 3 תגובות
אני יעלה עוד פרק יותר אוחר..,תהנו..^_^

."את פותחת ?!" הוא שאל אחרי כמה דק' של שתיקה ..הרמתי אליו את המבט והרדתי עוד פעם..פתחתי את המעטפה..
"מה זה ..?מאיפה ישלך את זה..?!"
…..
"זה..ז..זה.." אמרתי בגמגום.."סיימון " ג'סטין השלים אותי..
"ואת יכולה להגיד לי מתי זה היה?!"
"מתי ש.." אמרתי בשקט והפסקתי..
"ש..?"
"בגדתי בך.." אמרתי והשפלתי את הראש..
"יפה..אבל אני כמו מטומטם סלחתי לך וניסיתי רק לעזור לך!"הוא הרים את הקול..
"אתה הרגת אותו מה נחשב לעזור בזה?! מה?!".. צעקתי..
"את לא אמרת לי מה קורה איתך אך פעם…אז ניסיתי להבין בעצמי ולעזור.."
"המצב היה שונה ג'סטין !" צעקתי.."הוא היה הבן של המנהל של החברה שאבא שלי עבד בא..הוא הכריח אותי להישאר איתו כי אם הייתי נפרדת ממנו הבוס היה מפטר אותו..,לא יכולתי לעשות כלום..הוא אהב אותי [סיימון] והכריח אותי לעשות דברים שאני לא רציתי.." צעקתי והתחלתי לבכות..הייתה שתיקה בחדר..לא היה לג'סטין מה להגיד..
-נ.מ של ג'סטין-
"אני מצטער.."
"מה?!מה מצטער..?עלזה שהרגת את ה'חבר' שלי והאשימו אותי..ואבא שלי הצליח איכשהו לשכנע את הבית משפט שזו לא הייתי אני..ופיטרו אותו ונשארנו בלי כלום..,מצטער..?זה מה שיש לך להגיד..?" "ובוא לא נשכח שכמעט הרגת את אבא שלי.." המשיכה..
"כי אני ראיתי מה הוא עושה לך ולאמא שלך..! דאגתי לך אני רוצה שתביני אותי.." אמרתי לה והתקרבתי אליה..
"יודע מה ג'סטין?!…לא אכפת לי תפרסם את התמונות..יחשבו שאני זונה.., סבבה…כבר לא אכפת לי..ואם אתה רוצה הסבר אני יסביר לך עכשיו..אחרי שראית מה שראית לא יכלתי להסתכל לך בעיניים..,כי חשבתי שתרחם עלי..לא רציתי את הרחמים שלך ולא את שלך אף אחד.. אתה! אתה הסיבה שהוא נהייה יותר אלים…,אתה גרמת לו לאבד את העבודה..אתה גרמת לו להיכנס לכלא..איך אתה תכננת להמשיך להיות ביחד שכל שנייה רק ריחמת עלי..?!" אמרה בזמן שהיא לא מפסיקה לבכות ובאה ללכת לכיוון הדלת .."חכי רגעע" אמרתי ,תפסתי להאת היד ומשכתי אותה אלי.."מה אתה רוצה?!" שאלה בזמן שנגבה את הדעמות.. "אותך.., בחזרה.." ונישקתי אותה.
-נ.מ של אמילי-
היה סוף היום וגליתי ששחכתי את הספר בכיתה..חזרתי וראיתי שהדלת נעולה.., שמעתי את ג'סטין ושאנל צועקים אחד על השנייה ..,'המצב היה שונה ג'סטין!' שמעתי אותה צועקת.. לא רציתי להקשיב אבל הייתי חייבת..
-נ.מ שאנל-
"אותך..בחזרה.." הוא אמר ונישק אותי.
"ג..ג'סטין.." ניסיתי להגיד בזמן הנשיקה… "מה?!" ענה והתרחק קצת.."אני..אנ.."
"את מה!?" אמר בקול שקט..
"לא רוצה אותך..אמרתי ויצאתי.
-נ.מ של אמילי-
שמעתי את צעדים שבאים לכיוון הדלת..והלכתי לשירותים שהיו ליד הכיתה..
-נ.מ של ג'סטין-
"אני לא רוצה אותך…"אמרה ויצאה. 'פאקק' צעקתי והעפתי את כל התמונות בחדר..'היא עוד תראה מה זה להתעסק עם ביבר'..אמרתי לעצמי ויצאתי מהכיתה מהר בלי לשים לב שהתמונות שם.


תגובות (3)

אומייגוד!!!התמונות!!!!!!!תמשיכי מהר ודחוףףף!
xx

06/08/2013 12:28

אומייגוד!!!התמונות!!!!!!!תמשיכי מהר ודחוףףף!
xx

06/08/2013 12:28

אעאעעעע תמשיכי!!!!!!!!!

06/08/2013 13:24
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך