זה לא ייצא פרק כל כך מוצלח אבל פרק הבא יהיה יפה..,ישלי כבר רעיון לפרק הבא..,קריאה מהנה ^_^

Hey you?..,iLOVE you-פרק 4

06/08/2013 1034 צפיות 5 תגובות
זה לא ייצא פרק כל כך מוצלח אבל פרק הבא יהיה יפה..,ישלי כבר רעיון לפרק הבא..,קריאה מהנה ^_^

-נ.מ של ג'סטין-
"אני לא רוצה אותך…"אמרה ויצאה. 'פאקק' צעקתי והעפתי את כל התמונות בחדר..'היא עוד תראה מה זה להתעסק עם ביבר'..אמרתי לעצמי ויצאתי מהכיתה מהר בלי לשים לב שהתמונות שם.
……
-נ.מ של אמילי-
הייתי בשירותים ופתאום שמעתי מישהו נכנס לשירותי הבנים…הלכתי לכיוון הדלת וראיתי שזה היה ג'סטין..,רציתי לשאול אותו כל כך הרבה שאלות..אבל לא היה לי האומץ…בסוף החלטתי שאני ישאל..מה כבר יכול לקרות..
"שאנל לא סיפרה לי שהיא בגדה בך..או שאבא שלה היה אבא מכה.."
"אשמתי שיש לך חברה שקרנית..?" אמר בעצבים ושטף פנים..
"היא החברה הכי טובה שלי..ומעניין למה היא לא סיפרה לי את כל הדברים האלה..זהו…"
"מה את רוצה ממני?" אמר בזמן שהתקרב אליי..
"כלום! אני רק רוצה לדעת על שאנל דברים וקיוויתי שתספר לי.."
"למה?!"
"כי היא חברה שלי…" אמרתי
"יש דברים שעדיף לך לא לדעת.." אמר והלך מהר בלי שהספקתי להגיד עוד משהו
-בוקר אחרי-
-נ.מ רגילה (שאנל)
עוד בוקר עוד יום בבית ספר..,קמתי ,הכל היה רכיל..התארגנתי אכלתי והגעתי לבית ספר קצת באיחור..נכנסתי לכיתה..וראיתי שלא היה מורה וכולם עמדו במעגל סביב משהו שלא כל כך הצלחתי לראות והיו הרבה ליחשושים.כמו 'זאת היא' 'איכ זונה.' …אני חושבת שזה היה תמונות..אבל של מי?!..כולם הסתכלו עלי.."מה?..,מה קורה פה?!" שאלתי וחייכתי קצת, הייתה שתיקה בחדר ..הם הסתכלו עלי למשך כמה דק' המומים… "שאני יסביר?!" שמעתי את ג'סטין אומר .."או.קיי.." אמרתי..
"זה מה שקרה.." אמר ,הרים שתי תמונות מרצפה והראה לי..
"מ..מה..מה זה?!" שאלתי בגמגום כאילו אני לא יודעת מה קרה אתמול ..
"זה תמונות..שלך ,אני מנחש..עירומה ומתמזמזת עם מישהו..,תזכירי לי איך קוראים לו.?!" ג'סטין אמר בקול רם וכולם הקשיבו..,השפלתי מבט..
"למה אתה עושה לי את זה ג'סטין?!" התקרבתי אליו ולחשתי לו..
"הגיע הזמן לנקום ..,לא?!" לחש לי באוזן וחייך..בלעתי את הראש..,הרגשתי מושפלת..עד שיצרתי לעצמי מוניטין של ילדה טובה ..ועכשיו כולם כולל המורים יחשבו שאני 'זונה'..
"תלמידים מה קורה פה?!" המורה נכנסה ושאלה..
"כלום " אמילי ענתה והתחילה להרים את כל התמונות מהר. "תודה" לחשתי לה..
"טוב תשבו במקומות שלכם ונתחיל את השיעור.."המורה אמרה וכולם ישבו.
אחרי כמה דק' ג'סטין לחש לי "קחי ..,פתק מנתי.." והעביר לי פתק ..'אם אני ייתן לך שתי שקל..,תשכבי איתי?!' הסתכלי על נתי ועשיתי פרצוף של 'לא מצחיק' והוא והחברים שלו התחילו לצחוק בשקט..
נגמר השיעור ובאתי ללכת לאמילי לדבר איתה שפתאום ג'סטין החזיק לי ביד ולחש לי "בואי לחדר של השרת עכשיו .! ." וייצא..נתתי לה חיוך קטן ויצאתי לכיוון החדר..
"מה ?"מה אתה עוד רוצה ממני?! תגיד לי" אמרתי מיואשת בזמן שנכנסתי..
"אני רוצה להסביר לך את המצב עכשיו.."אמר והתקרב אליי ממש קרוב.."את עכשיו כמו צעצוע שלי..את תעשי כל מה שאני ייבקש ומתי שאני יבקש.." אמר בקול מאיים .."אני רוצה לשכב איתך..אני יעשה את זה..אין משהו שיעצור אותי..ואם תגידי מילה אחד למישהו חבל ,באמת חבל…הבנת?!"
"למה את עושה לי את זה?!" שאלתי..
"כדי לנקום בך.."
"מה אתה ילד קטן?!"
"חבל!,אל תדברי ככה אלי.." והחזיק לי את היד חזק.."אאוץ זה כואבב.." אמרתי בשקט..
"אז ברור לך החוקים עכשיו!?, אמר והידק את האחיזה..
כן..,כן.." אמרתי בזמן שכאב לי..
"ילדה טוב" צחק וייצא מהחדר.


תגובות (5)

יווווו!!ג'סטין לא!!!אבל זה מעניןן גרררררר
המשך היום פליזושששש
xx

06/08/2013 14:05

יוא איזה מעצבן יוא אעאעאעא תמשיכי זה מושלם!!!!!! ( וואי יש לי קטעים שאני נישמעת כיאילו יש לי פיצול אישיות 0__0)

06/08/2013 15:12

יוא איזה מעצבן יוא אעאעאעא תמשיכי זה מושלם!!!!!! ( וואי יש לי קטעים שאני נישמעת כיאילו יש לי פיצול אישיות 0__0)

06/08/2013 15:12

יאווו למה ג'סטין עשה לה את זה יאוו אוווף

07/08/2013 15:55
~~

תמשיכייי, ג'סטין הדוחה הזהההה !!

10/08/2013 05:15
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך