Hey you?..,iLOVE you-פרק 5 :)

07/08/2013 1163 צפיות 5 תגובות

"ילדה טובה" אמר וייצא מהחדר.

……
יצאתי כמה דק' אחרי ג'סטין המומה עדיין ממה שהוא אמר.."היי שאנל אפשר איתך שנייה.." ראיתי את אמילי "כן ברור " אמרתי והלכנו לצד…
"את החברה הכי טובה שלי ואני לא יכולה להסתיר ממך סודות..אתמול..שאת וג'סטין רבתם אחרי בכיתה..הייתי בחוץ"
מה?!" שאלתי
"כן אבל זה היה כי שחכתי ספר בכתה ואז שמעתי צעקות.." צעקה..
"רגע..ואת שמעת הכל ?!" שאלתי בשקט..
"כן" אמרה והשפילה מבט.."למה לא סיפרת לי?! " המשיכה.
"כי לא רציתי שתרחמי עלי.."
"אבל למה לרחם עלייך..1את החברה הכי טובה שלי..ותאמיני לי שאת יכולה לספר לי הכל.." אמרה והחזיקה לי את היד..
"לא זה לא ככה..!, תאמיני לי שאם הייתי מספרת לך את היית מסתכלת במבט של רחמים ..כמו שהיה עם ג'סטין.." אמרתי
"יודעת מה?את החברה הכי טובה שלי..ואם את לא רוצה אז הכל טוב..אני לא ילח…אני תמיד פה אם את רוצה לשפוך.." אמרה וחיבקה אותי…"תודה אמ'.." אמרתי לה בזמו החיבוק .
חזרתי לבית אחרי כל היום הזה ובדרך חשבתי על זה שג'סטין לא היה רוסהיום בבית ספר..,אחרי שהוא דיבר איתי הוא נעלם.
-נ.מ של ג'סטין-
יצאתי מהחדר של השרת וישר נסעתי לבית "אחי..?" שאלתי בזמן שבראיין ענה "מה?!" אני צריך עוד סמים.."
"לא ניראלי אחי..אתה כבר הגזמת"
"יבן זונה פשוט תמכור לי עוד ואני יביא לך את הכסף על המקום.."
"טוב .אני מחכה לך.."
~יום אחרי~
עוד יום רגיל התחיל ,התארגנתי והלכתי לבית ספר..מה שמוזר הוא שג'סטין מאחר..מעניין.."טוב תלמידים כפי שאתם יודעים שבוע הבא יתחילו החזרות להצגה הבית ספרית.." המורה אמרה ואני רק בהיתי בדלת ..מחכה שג'סטין יבוא…
"שאנל..,?שאנל?שאנל?!" שמעתי את המורה קוראה לי.. "אהה..,מה?!" נבהלתי והסתכלי עלייה.. "הכל בסדר?!" "כן ברור.." אמרתי ופתאום ג'סטין נכנס לכיתה שהעיניים שלו היו אדומות והוא בקושי הלך.."בוקר טוב ג'סטין..בוא תשב" המורה אמרה לו והוא בא לשבת.
נגמר השיעור וג'סטין תפס לי את היד ומשך אותי לאחד התאים בשירותים.."את יודעת שהתגעגעתי אלייך" אמר בזמן שהתחיל לנשק אותי בלי הפסקה בצוואר.."ג'סטין..דיי"..נאנחתי וזה הגיע למצב שהוא שאני נשענת על השירותים והוא בין הרגליים שלי..הוא התחיל להרים לי את החולצה לאט לאט עד שבסוף היא כבר הייתה על הרצפה.."וואו" אמר שהסתכל על החזה שלי…"די ג'סטין, אל תעשה משו שתתחרט עליו" אמרתי במן שהוריד חולצה.."תאמיני לי שאני לא יתחרט על זה..אחרי מה שעשיתי לך במסיבה ההיא אני לא מתחרט על שום דבר שאני יעשה לך.." אמר וניסה לפתוח את המכנס.." דיי נוו " ניסיתי לצעוק בתקווה שמישהו יישמע..
-נ.מ של ליאם-
יצאתי מהכיתה ואז שמעתי את שאנל צועקת ":דיי ג'סטין" וכמעט בוכה.. זה בא מהשירותים של הבנים.. נכנסתי וראיתי את רוב הבגדים שלה על הרצפה פתחתי את הדלת וראיתי את ג'סטין בין הרגלים שלה שהיא רק עם הלבשה תחתונה וג'סטין בלי חולצה.."ג'סטין אני נשבע לך שאם תפגע בא אני יהרוג אותך.." אמרתי "פח..אתה..אתה לא יכול לעשות לי כלום.." אמר בזמן שהשאיר את שאנל בתא ובא לכיווני.
-נ.מ רגילה-
"ג'סטין אני נשבע לך שאם תפגע בה אני יהרוג" ראיתי את ליאם אומר והסתכלתי עליו במבט מתחנן ..,"פחח..,אתה..אתה לא יכול לעשות לי כלום.." ג'סטין אמר בזמן שהשאיר אותי זרוקה על הרצפה והתקדם אליו… "מה קורה פה?!"שמעתי את המנהל אומר ..'שיט' אמרתי לעצמי.
ישבתי על הרצפה מקופלת ,חצי ערומה בזמן שאני לא מפסיקה לבכות. פתאום המנהל בא לכיוון התא הסתכל עליי..,על ג'סטין וליאם.."ממ…אני מבין..שלושתכם תבואו לבירור במשרד שלי שתירגעו " אמר והוא יצא מהשירותים.
"אל תתערב בעניינים שהם לא שלך" ג'סטין אמר בכעס לקח את החולצה שלו ויצא.. "שאנל הוא פגע בך?הוא עשה לך משהו?" ליאם שאל אותי .."תעזוב אותי ..אני רוצה להיות לבד."אמרתי בזמן שאני לא מפסיקה לבכות.


תגובות (5)

אומייגודדדדד!!!!ג'סטין יכלבבבבבב!לא באמיתי רק בסיפור…
תמשיכי דחוףףף
xx

07/08/2013 15:46

ג'סטין יאוווו איזה כלב הוא (לא לצאת עליי וזה רק בסיפור)

07/08/2013 15:58

ג'סטין רע :( איזה מזל שהוא לא כזה במציאות.. ):
תמשיכייי!!!

07/08/2013 16:02

ג׳סטין זבל תמשיכי!!!

08/08/2013 00:48
~~

איככככככ !! לוקח סמים ואונס בנות… פשוט מגעיל !
תמשיכי דחוףףף

10/08/2013 05:19
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך