פרק 7 יעלה היום בלילה..,קריאה מהנה..^_^..כתבתי את הפרק לפני שהלכתי לישון ..(ב-6) אז סורי עם יש קצת טעויות..

Hey you?..,iLOVE you-פרק 6

08/08/2013 1179 צפיות 4 תגובות
פרק 7 יעלה היום בלילה..,קריאה מהנה..^_^..כתבתי את הפרק לפני שהלכתי לישון ..(ב-6) אז סורי עם יש קצת טעויות..

"לפני שנתחיל .., שאנל הכל בסדר?!" המהל שאל בזמן שאני ג'סטין וליאם היינו במשרדשלו .."כן" עניתי בשקט. "ליאם אתה יכול לספר לי מה קרה שם?!"
"אני לא כל כך יודע ..הלכתי לשתות ובדרך שמעתי רעש מהשירותי בנים ..שמעתי את שאנל מתחננת ובוכה ..נכנסתי וראיתי שג'סטין מנסה לא.."
"טוב זה מספיק .." המנהל קטע את ליאם .."ג'סטין..מה ישלך להגיד על זה ..?!" המנהל שאל ..ג'סטין הסתכל עלי והתחיל לדבר
" טוב אדוני ליאם לא ראה טוב ..שאנל הייתה חרמנית והיא אוהבת את זה קשה ..וזה סוג של משחק.."..ג'סטין אמר עם מלא ביטחון .."שאנל זה נכון?!" המנהל שאל "סליחה המנהל זה בכלל לא מה שראיתי ..אני מכיר את שאנל יוצר טוב מההורים שלה !" ליאם קם וצעק .."ליאם שב..שאלתי את שאנל שאלה" אמר והסתכל עלי "אמ..ממ.." גמגמתי .." האמת שג'סטיו עש.." באתי להגיד , פתאום הרגשתי צביטה ברגל וג'סטין יסתכל עלי במבט מאיים. "האמת ש..ג'סטין צודק ..זה היה משחק.." אמרתי בשקט עם ראש מושפל .."אני מבין.
"טוב אז ליאם איתך אני ידבר יותר מאוחר בינתתים אתה ושאנל משוחררים..ג'סטין יש לי עניין קטן לסגור איתך." המנהל אמר ושתינו יצאנו.
יצאתי מהחדר בהליכה מהירה וליאם היה מאחורי.., "שאנל עצרי שנייה את יכולה להסביר לי מה זה היה?!" אמר בזמן שניסה לעמוד בקצב שלי .."ליאם זה לא היה כלום , כמו שג'סטין אמר תתעסק בעיניינים שלך…" הסתובבתי והמשכתי ללכת לכיתה ..
-נ.מ של ג'סטין-
"טוב אז ליאם איתך אני ידבר יותר מאוחר ,בינתיים אתה ושאנל משוחררים ..ג'סטין ישלי עיניין קטן לסגור איתך" המנהל אמר ושתיהם יצאו…"על מה אתה כבר צריך לדבר איתי?!" שאלתי
"ביומיים האחרונים אתה נעלמת מהרבה שיעורים ,נהייתה עייף יותר מהרגיל ..ועודו לא התחילה תקופת המבחנים ,ועשיו שמתי לב לשקיות האדומות מתחת לעיניים שלך..,אתה משתמש ג'סטין?" שאל
"מה?! פחח איזה שטויות..אני לא .." הכחשתי כל קשר לזה..
"אני לא קורא צהובונים אבל הכותרות בזמן האחרון מצביעות על זה שכן..,אל תשקר לי…אני ואמא שלך דואגים לך.."
"לא אני לא משתמש ואל תצפה שאני יתנהג אלייך בכבוד..! זה שאתה יוצא עם אמא שלי לא אומר כלום…בישבילי אתה כלום!כי ישלי אבא..וזה לא אתה" אמרתי ויצאתי בעצבים מהמשרד..
"אז אבא שלך..,שאנל יודעת מיזה?!" שמעתי את הקול של ליאם..
"ליאם באמת שאין לי כוח לשטויות שלך " אמרתי בעצבים..
"אתה עשית משהו לשאנל..היא לא מתנהגת רגיל..אני מכיר אותה.." אמר והתקרב אלי..
"אז כנראה שאתה לא מכיר אותה מספיק טוב.." התקרבתי יותר
"היא התנהגה נורמאלי.., עד שאתה חזרת לחיים שלה עוד פעם.." אמר ודחף אותי..
"אוו אחי אתה לא עשית את זה הרגע.." אמתי ונתתי לו בוקס.."תאמין לי שאם לא היית חוזר החיים של שאנל היו הרבה יותר טובים…" אמר ודחף אותי לקיר בחוזקה.. "תעשה ליטובה אתה מאוהב בה!" אמרתי בזמן שקמתי ונתתי לו עוד בוקס, וככה התפתח ריב גדול וזה הגיע למצב שכל השכבה עמדה מסביב.."שקט!מה קורה פה!" אבא שלי או יותר נכון המנהל בא ועצר את הריב עם הצעקה של .."אוו הנה ה'אבא' הדגול הגיע .." ליאם צעק..כלולם היו בשוק.."אתה ואתה עכשיו למשרד..,כולכם תחזרו לכיתות" צעק ונכנסנו לחדר שלו.
"מה קרה שם בחוץ , לפני שנניה רק יצאתם מהמשרד שלי..?"
טוה מה שקרה הוא שג'סטין עשה משו לשאנל ..וזה משהו רע..ורק ניסיתי להגן עליה!" ליאם אמר בזמן שניגב את הדם..
"יודעים מה? פשוט תצאו מהמשרד שלי יש לי דברים הרבה יותר חשובים לטפל בהם עכשיו..אבל עם עוד פעם כזה דבר ייקרה..אני כבר יידע מה לעשות" המנהל אמר.
-נ.מ רגילה-
כל הילדים יצאו מחוץ לכיתה כי היה איזה ריב..אותי זה לא כל כך עניין ..פתאום אחרי כמה דק' כלום באו .."שאנל ג'סטין וליאם רבו עלייך" נטלי באה ואמרה לי.. "מה?!" שאלתי..
"אני הייתי שם מתחילת הריב..ג'סטין ייצא מהחדר של המנהל ואת לא תאמיני מי יוצא עם אמא של ג'סטין?!, המנהל! ואז ליאם אמר משו על זה שג'סטין שינה אותך וכל מיני דברים כאלה..ואז התחילו המכות.."
"מה?!" אמרתי והייתי בשוק..
"אע וג'סטין אמר לליאם 'זה לא אשמתי שאתה מאוהב בא " לפני שהמכות האמיתיות התחילו.."
"מה!?" אמרתי
פתאום ג'סטין וליאם נכנסו לכיתה..כולם הסתכלו עליהם..שתיהם היו מלאים בדם..לשתיהם היה פנס בעין..וכל זה בגללי?
"מרוצה?"ג'סטין שאל שבא לשבת..
"אני?עכשיו אתה מאשים אותי..או.קי הבנתי אותך..,אתה זה שסוחט אותי..אתה זה שמתנהג אליי כמו אל בובה ליאם הוא הידיד הכי טוב שלי הוא מכיר אותי הכי טוב..והוא תמיד ידאג לי..! אתה זה שגרמת לזה..! רק עם לא היית בא לפה הכל היה טוב.."
"הילד מאוהב בך" ג'סטין צעק וכולם הסתכלו עלינו.. משכתי אותו מהיד והלכנו לבחוץ.."ותאמיני לי שזו לא הייתה בחירה שלי להיות פה..אמא שלי תמיד אהבה את ניו יורק והיא רצתה להתרחק מאבא שלי ..אז עברנו לפה..ואז היא מצאה את הבן זוג שבמקרה הוא גם המנהל ואז היא בכלל לא רצתה לעזוב.." אמר..
"תאמיןלי שליאם לא מאוהב בי.., אנחנו רק ידידים.." אמרתי וניסיתי להתחמק מכל הנושא של המעבר של ג'סטין לניו יורק
"שאנל לפעמים את כל כך עיוורת שזה מדהים! איך שהוא דואג לך ,איך שהוא מחבק אותך ומסתכל עלייך.. בחייך כולם רואים את זה!"
"די בבקשה די..,נמאס לי מהחיים האלה.." אמרתי בזמן שהתחלתי לבכות ורצתי לאיזה פינה קטנה בבית ספר.."חכי שאנל" שמעתי את ג'סטין צועק אבל התעלמתי והמשכתי ללכת..בזמן שרצתי ראיתי מישהו מסתורי..עם מעיל עור שחור כזה..קרחת..איש מסתורי.."שלום ..,מי אתה?" שאלתי בזמן שהתקדמתי לשם וניגבתי את הדמעות…"לא עיניינך ילדה.." אמר בקול גברי.."זה קשור לג'סטין ביבר נכון!?" ראיתי שקית עם אבקה לבנה שיצאה קצת מהג'קט.."כן..איך את יודעת?!" שאל בסקרנות והתקרב.."אמ..אני חברה שלה..ובאתי לקחת לו את החומר כי הוא עסוק והוא אמר שהוא ישלם לך בפעם הבאה.." המצאתי משהו.. "קחי" נתן לי את החומר והלך.
אחרי כמה דק' שהייתי שם ראיתי שג'סטין בא לשם בריצה ..,'פאקק' הוא צעק כי הוא לא מצא את הסוחר.."מחפש את זה..?!" שאלתי וניפנפתי עם השקית.


תגובות (4)

אומיייגזר תמשיכי עכשיוווו

08/08/2013 10:16

תמשיכי!!!

08/08/2013 10:49

יו זה מושלםםםםםםם תמשיכי דחוף!!!
Xx

08/08/2013 13:26
~~

מושלםםםם :))
תמישכיייי. איזה רע הג'סטין הזה !!

10/08/2013 05:51
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך