חחחחחח אני כותבבת פרקים רק בלילה..כי בלילה יש לי רעיונות..קראיה מהנה ..

Hey you?..,iLOVE you-פרק 7

08/08/2013 1093 צפיות 4 תגובות
חחחחחח אני כותבבת פרקים רק בלילה..כי בלילה יש לי רעיונות..קראיה מהנה ..

"חתיכת כלבה! תביאי לי את זה "צעק בזמן שניסה לקחת את זה ..
"ילד רע ביבר , אמא שלך וחבר שלה יודעים על זה . ?"
"שאנל אני נשבע שאם לא תתני לי את זה אני יהרוג אותך.."
"זה יהיה בתיק עד מתי שאני ירצה להביא לך את זה " אמרתי והלכתי.
-נ.מ של ג'סטין-
"זה יהיה בתיק שלי עד שאני יחליט להביא לך את זה " אמרה והלכה ..כל כך רציתי לקחת ממנה את זה בכוח ..אבל לא יכולתי . כאילו משהו עצר אותי מלפגוע בה .
-נ.מ רגילה-
חזרתי לבית אחרי כל היום הארוך הזה "אני בבית " אמרתי וזרקתי את התיק על הספה..אז.המנהל התקשר עלי היום.." אמא שלי אמרה בזמן שבאה לכיוון שלי.. "שיט " אמרתי .."הוא סיפר לי הכל..את הגרסא של ליאם ושל ג'סטין ואני מאמינה לליאם..למה שיקרת שאנל?!" שאלה..
"למה את כל כך בטוחה בזה ששיקרתי..,אולי את לא מכירה אותי כל כך טוב…,אולי השתנתי .." אמרתי כמעט בוכה..,אני לא מאמינה שאני ככה צריכה לשקר לאמא שלי בגלל ג'סטין ,לקחתי את התיק ובאתי לעלות לחדר שפתאום השקית עם הסמים נפלה מהתיק..רק זה חסר לי . "באמת שאנל?!" אמא שלי אמרה בזמן שתינו הסתכלנו על השקית ואז אחת על השנייה "לאלא אמא זה ממש לא מה שאת חושבת! זה של ג'סטין לקחתי לו אותם..,הוא זה שמשתמש.." אמרתי וניסיתי לצאת מזה.."אני כבר לא יודעת להאמין" אמרה מאוכזבת לקחה את השקית.
עליתי לחדר ואני רק חושבת על מה לעשות..,אמא שלי חושבת שנייתי זונה ..,ג'סטין מאיים עלי ואני לא יכולה לספר על זה לאף אחד..,ממש כיף.[NOT].
פתאום היה לי פלאפון.. זה היה ליאם..הדבר האחרון שאני צריכה זה לדבר איתו .."הלו" עניתי "שאנל בבקשהתספרי לי מה עובר עלייך..אני ואמילי דואגים לך" אמר בקול מודאג.."כלום לא עובר עליי..באמת שכלום" שיקרתי.."את בחיים לא היית מתחברת עם מישהו כמו ג'סטין , במיוחד לא עושה איתו סקס בשירותים ..ראיתי שהוא החזיק אותך בכוח שם בתא ..,"
"ליאם תפסקו כבר! אנשים משתנים! ולפעמים זה לא מרצון שלהם זה בא כי החיים רוצים שתשתנה..,ווואלה ?באמת שאין לי כוח לצומי שלך.. ישלי הרבה חרא עכשיו בחיים והדבר האחרון שאני צריכה זה את הרחמים שלך..,ואיך ג'סטין אמר? אל תתערב בעיניינים שהם לא שלך .! ביי" צעקתי עליו ונתקתי..ואז הבנתי שג'סטין רק ימשיך להרוס לי את החיים ..,ואין לי מה לעשות עם זה..,רגע..פתאום נזכרתי שבשירותים הוא אמר "תאמיני לי שאני לא יתחרט על זה ,אחרי מה שעשיתי לך במסיבה ההיא אני לא מתחרט על שום דבר שאני יעשה לך"..
"ג'סטין ..אני בדרך לבית שלך..אנחנו חייבים לדבר" אמרתי לו בפלאפון ..
"בכיף…" אמר וניתק.

"ג'סטין מה עשית לי במסיבה ההיא?!" ישר שאלתי שפתח לי את הדלת
"רגע מה עם שלום ..,חיבוק.." אמר..
"נו מה עשית לי?! אני זוכרת שאמת על זה משו שהיינו בשירותים.."
"את יודעת שאנל יש דברים שלא צריך לדעת.."אמר..ורק התעצבנתי יותר..
"תגיד לי כבר מה הבעיה?! מה כבר אני יעשה עם זה ?!" צעקתי "טובה נו אם את מתעקשת..שמתי לך סם אונס בשתייה..ואז הלכנו לבית שלי..ותאמיני לי את כמו חיה במיטה.." אמר והתחיל לצחוק..
"מה?!" אמרתי בקול חנוק ..
"מה ששמעת.." אמר בלי להסס..
"את מודע לזה שהרסת לי את החיים?!בגללך אמא שלי כבר לא יודעת מי אני..היא בכוח מנסה להאמין לגרסא של ליאם ..,והסמים?!הם נפלו לי מהתיק ובגללך לא יכולתי לספר לאמא שלי את האמת 'אמא זה לא שלי זה של ג'סטין הוא אונס אותי וסוחט אותי את מאמינה לי נכון' אם הייתי אומרת לה את זה היא לא הייתה מאמינה אף אחד לא היה מאמין ..איך את ישון בלילה?!" שאלתי וכל שנייה עמדתי לפרוץ בבכי..
-נ.מ של ג'סטין-
"תאמיני לי שאני יישן טוב מאוד" אמרתי וצחקתי צחוק מרושע.."עכשיו..,איפה החומר שלי?!" שאלתי..
"לי רע?ואתה חושה רק על הסמים שלך? אתה הורס לי את החיים !" צעקה
"טוב מאוד ..כמו שאת הרסת את שלי עכשיו החומר ,איפה הוא?!" שאלתי
"אמא שלי זרקה אותו.." אמרה בשקט והשפילה מבט..
"מה?!" צעקתי ונתתי לה בוקס
נ.מ רגילה-
"מה?!" צעק ונתן לי בוקס.. "אני לא מאמין חתיכת זונה" המשיך ודחף אותי על הקיר בחוזקה "די ג'סטין אבל זה לא אשמתי.." התחננתי.. פתאום היד שלו הייתה על הצוואר שלי וההוא הרים אותי "אני רציני ..,אם החומר לא אצלי עד מחר את תסבלי.. ולא רק ממני .." אמר בזמן שניחנקתי.


תגובות (4)

~~

באלי לתת בוקס עכשיו לג'סטיןןןן !! איזה דוחההה
תמשיכי ועכשיווו

08/08/2013 17:23

ג'סטיןןןןןןן אני רוצחתתת אותך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
תמשכי דחוףףףףףף
xx

08/08/2013 17:26

אני רוצה לתת לו בוקס עכשיו עלק לא יכול ליפגוע בה תמשיכי!!!!!

09/08/2013 04:19

באלי לתת לו בעיטה ל… זה מה שבאמת מגיע לו

09/08/2013 06:39
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך