וואו ייצא לי פרק ארוך..,בפרק הבא יעלה במוצאי שבת..,בינתיים קריאה מהנה.

Hey you?..,iLOVE you-פרק 9

09/08/2013 1019 צפיות 2 תגובות
וואו ייצא לי פרק ארוך..,בפרק הבא יעלה במוצאי שבת..,בינתיים קריאה מהנה.

"מה?" שאלתי וירדו לי עוד כמה דמעות "כן..אני רצי.." "אומייגאד שאנל את בסדר ? מה קרה ?" אמילי נכנסה וקטעה את ליאם.."ליאם" אמרתי והסתכלי עליו "שאנלל? אבל מה קרה ?" אמילי שאלה בלחץ "אני מצטערת" הסתכלתי עליו ולא הפסקתי לבכות .."ליאם עשה לך את זה ?" אמילי שאלה וליאם יצא..הסתכלתי על הדלת שלא הפסקתי לבכות ..קיוויתי שליאם ייכנס .."שאנל תעני לי מה קרה? מי עשה לך את זה ? " לא עניתי ורק המשכתי לבכות ."טוב אני הולכת לקרוא למורה ולג'סטין.." אמרה ובאה ללכת .."לא , לא ג'סטין" אמרתי .."אבל אתם נראים קרובים..אני בטוחה שהוא יעזור לך ".אמרה וייצאה ..אחרי כמה דקות ג'סטין נכנס "תראו מי פה" אמר ומחא כפיים "מה אתה רוצה ממני עכשיו " שאלתי ..
"הו טוב ששאלת" אמר והתכופף ככה שהוא היה מולי.."עם מישהו שואל אותך מי עשה לך את זה ..את אומרת ליאם" . "מה?" אמרתי והסתכלי עליו . "והסיפור הוא כזה ..ליאם אמר לך שהוא אוהב אותך ואת אמרת שאת לא ..ואז קרה מה שקרה ..ברור לך?"שאל..
"לאלא אני לא יעשה את זה .." אמרתי .."טןב חבל ..אני רואה שלא הספיקו לך התמונות…" אמר ובא לקום . "מה??" שאלתי ותפסתי לו את היד .."כל מה שקרה אתמול היה מצולם ..וחבל שכל הבית ספר ייראה את זה ..ותחשבי על מה שאמא שלך תגיד אחרי מה שקרה.." אמר..פתאום אמילי פתחה את הדלת ג'סטין קלט וישר חיבק אותי ואמר "שאנל את בסדר?" ..
"מה קןרה פה ..?" המורה נכנסה ושאלה .."אמילי חיפשה את שאנל והיא מצאה אותה בשירותים עם פנס בעין ..שליאם היה איתה ןאז היא קראה לי .."..ג'סטין אמר וכל כך רציתי להרוג אותו באתו רגע ..,"ג'סטין קח את שאנל לחדר של האחות ואז תבואו למשרד של המנהל .." המורה אמרה .."רגע מה איתי?: אמילי שאלה .."תקראי לליאם למשרד של המנהל" המורה אמרה לה וכולם התפזרו .."אז הבנת מה שאמרתי" שאל בזמן שהלך איתי לחדר אחות.."כן" אמרתי והמשכתי לבכות.."שאנל מה קרה לך ?" האחות שאלה שנכנסנו .."סיפור ארוך " ג'סטין אמר והיא בדקה אותי.."טןב אז נחטא לך את הפציעה ונעשה בדיקת דם. " אמרה .
-נ.מ מבט של ליאם-
"ליאם רוצים אותך בחדר של המנהל…" אמילי נכנסה לכיתה ואמרה לי.."לי..למה?" אמרתי והלכתי .."שלום ליאם .., תשב .." המנהל אמר והוא ןהמורה הסתכלו עלי "תספר לי בדיוק מה קרה בשירותים" אמר …"טוב..גמרתי את המבחן , ושמעצי את שאנל בוכה בשירוצים ..רציתי לבוא אליה אבל רבנו ..פתאום ראיתי אותה מנפצת את המראה ובאה לחתוך ..אז נכנסתי ..ועצרתי אותה ..דיברתי איתה כמה דק'..ואז אמילי נכנסה ויצאתי"
"זהו?" המנהל שאל ועמד .."היה לה פנס בעין ..איך תסביר את זה …?"
"אני לא עשיתי לה את זה עם זה מה שאתם חושבים ….באתי לשירותים וראיתי אותה ככה .."
"יודע מה..נחכה ששאנל תספר את הסיפור שלה ונראה."
-נ.מ של האחות-
"מר.בראון עשיתי לשאנל כמה בדיקות והיא נאנסה .."אמרתי בזמן שנכנסתי לחדר שלו. .
"לא יכול להיות..תראי לי .."..
"מי אתה חושב שעשה את זה ..ליאם או ג'סטין..?" שאלתי..
"תאמיני לי שאני כבר לא יודע..".
-נ.מ רגילה-
יצאנו מהחדר של האחות אחרי שהיא בדקה אותי..ונרגעתי.."אם את אומרת משו עלי ..המוניטין שלך פה ייהרס" ג'סטין אמר והלך.
"שאנל את יכולה לספר לנו מה קרה?" המהל ביקש והמורה הייתה ליידו..
"אממ.." אמרתי..
"לפני שתתחילי ..בבדיקות שלך היה כתוב שנאנסת..זה נכון ?" שאל ..
"אמ..כן.." אמרתי וירדה לי דמעה ..
"אתה יכולה לספר לנו שנטפל בזה?"
"אז אתמול ..אמ.." לא ידעתי מה להגיד ..הייתי מבולבלת..
"שאנל לפחות תגידי לנו מה קרה בשירותים.."
"ליאם לא נתן לי את הבוקס ..זה היה ג'סטין .

~ שלוש שעות אחרי זה ~
"חתיכת זונה , למה עשית את זה" ג'סטין אמר בזמן שהייצי על הרצפה ובעט בי …
"די ג'סטין ..לא היה לב להאשים את ליאם בהכל "אמרתי חלשה מרוב כל המכות.


תגובות (2)

~~

לאאאאאא, איך אני יחזיר עד מוצאי שבת ?!
טוב … אבל את חייבת להמשיךךך !!
איזה מגעיל הג'סטין הזה, איכככככ
תמשיכי דחוףףףף או לפחות תעשי הצצה, פליזוששש ♥ (פרצוץ פאפי פייס חמוד שאי אפשר לעמוד בו 3:)

09/08/2013 09:49

לאאאא אומייגוד!!סיפור כזה מושלם איך נחכה למוצאי שבת???????אני הולכת למות מעצבים פליז תעלי היום או מחר בבוקר עוד פרק פליזזזזזזזזזזזזזזזזזזז!
סורי שאני לא מגיבה בכל פרק פשוט בזמן האחרון אין לי זמן…אבל אני קוראת הכל!
xx

09/08/2013 15:29
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך