אז.. הסיפור החדשש !! פרק 1 .בפרק הבא אני יותר יפרט איך נראה ומי ומו ,ואתם יכולות ביינתים לנסות לנחש על מי יהיה הפאנפיק (: אז.. עשר תגובות אני ממשיכה (:

…I can love you more than this game -פרק 1 סיפור על וואן דיירקשן (:

16/12/2012 1266 צפיות 7 תגובות
אז.. הסיפור החדשש !! פרק 1 .בפרק הבא אני יותר יפרט איך נראה ומי ומו ,ואתם יכולות ביינתים לנסות לנחש על מי יהיה הפאנפיק (: אז.. עשר תגובות אני ממשיכה (:

"אני…אני אוהבת אותך" אמרתי להארי,הוא הסתכל עליי עיניו הירוקות נצצו,הוא היה המום לא יודע מה להגיד "אני ידעתי שתגיב ככה במילא הכל היה בשבילך סטוץ אחד גדול,חשבתי שתרצה שהמשחק שלנו ייגמר אבל לא.." אמרתי תוך כדי שאני קמה מנערת את השמלה שלי מהחול,עמדתי על שפת הכביש מרימה את ידי להזמנת מונית אבל אז.. הרגשתי יד אוחזת בשלי "בבקשה סקיילר אל תלכי! " הארי אמר לי,הסתכלתי על עיניו במבט מתחנן "גם אני אוהב אותך" הוא אמר ומשך אותי לנשיקה, התוודיתי אליו על הרגשות שלי… הכל התחיל מלפני חצי שנה…
————-
"סקיי תתעוררי לאמא ואבא יש משהו חשוב להגיד לנו" טום אמר לי מעיר אותי ונושק לי במצח "אני כבר יורדת" אמרתי,טום הנהן לעברי יצא וסגר את הדלת. הסתכלתי על המראה רואה בהשתקפות ילדה יפיפייה בלונדינית יחסית גבוהה עם עיניים תכולות, אז כן,אני סקיילר פרקר בת 18 יש לי אח תאום שקוראים לו טום אנחנו ממש כמו החברים הכי טובים, ,אתם בטח שואלים את עצמכם יש לי חבר? אז לא אין לי למרות שכל אחד מתחיל איתי ברחוב,לא לדבר על החברים של טום,אני גרה בלוס אנג'לס עם הוריי ואחי,לפני משהו כמו חצי שנה סיימתי ללמוד בתיכון איזה הקלה!נמשיך בסיפור ,לפני שלוש שנים עזבנו את לונדון,עזבתי את כל החברות שלי יום אחד בהיר ועברנו לכאן אבל זה הולך להשתנות בקרוב. סידרתי את השיער לקוקו גבוה וירדתי למטה,ראיתי את השוקו הקבוע שחיכה לי על השולחן התיישבתי אמרתי לכולם בוקר טוב "טום סקיי יש לנו משהו חשוב להגיד לכם." אמא אמרה מסתכלת על אבא "אנחנו חוזרים ללונדון,קנינו לך ולטום בית משלכם,ואני ואמא נגור קרוב אליכם,יהיה לכם את החופשיות שלכם,אבל תבואו לבקר מדי פעם!" אבא אמר ולרגע ל האמנתי,אני חוזרת לחברות שלי,לביתי,לארץ מולדתי כל הזכרונות חזרו אליי לראש "אני מתה עליכם" מלמלתי תוך כדי שחיבקתי את אמא ואבא "איזה כיף,חוזרים הא?" אמרתי וחיבקתי את טום "תתחילו לארוז מזוודות מחר בשש בבוקר הטיסה,אה ואולי תכעסו עלינו כי קנינו את הכרטיסים ממש מאוחר אז לי ולאבא יש טיסה אחרת משלכם ויש לכם מושבים שונים במקומות אחרים במטוס" אמא אמרה די התעצבנתי על הקטע של המקום,אבל הכול בשביל לונדון אני לא סובלת כאן את לוס אנג'לס!! חשבתי וחייכתי אליה. עליתי לחדרי ארזתי את כול הבגדים שלי ,התכשיטים הנעליים, יו לי 4 מזוודות כן דיי הרבה כי אני לובשת רוב נעלי עקב!, הוצאתי דברים למחר על כיסא חדרי,וירדתי לקחתי את הפלאפון שלי והתקשרתי אל ג'ניפר וצ'ארלי החברות הכי טובות שלי מלונדון ששמרנו על קשר עד עכשיו! "אעאעעא אתם לא מאמינות אני עוברת ללונדוןן!!!" צרחתי להם בפלאפון,דיברנו קצת ואמרתי להם שאני ייתקשר אליהם מייד אחרי שאני יינחת כדי שנצא.לא היה לי ממי להיפרד,בכנות! בתיכון כולם התחנפו אליי,ונדבקו אליי,היו לי רק 3 "חברות" שגם הן היו מזוייפות,במשך 3 שנים טום היה "החברה" הכי טובה שלי, מזל שכבר סיימתי את התיכון,עכשיו אני חופשייה למה שאני רוצה,אני רק מוצאת עבודה ונגמר,אני מסודרת. השעה הייתה כבר 4 בצהריים, החלטתי ללכת לאכול בננדוס,במסעדה האהובה עליי. "טוםם"צרחתי "אתה בא איתי לננדוס?" המשכתי "כן,מתלבש כבר יורד" הוא ענה לי "טוב גם אני הולכת להתלבש" אמרתי לו נכנסתי לחדרי ונעלתי אותה שמתי את זה http://www.polyvore.com/cgi/set?id=65622038 שמתי בתיק את האייפון שלי כסף,שיש לי הרבה! ומפתחות של הבית,טום לקח את המפתחות של הרכב שלנו ויצאנו,אז כן יש לשנינו רכב משותף,לפעמים זה יוצר בעיות,אבל מסתדרים,יש לנו אוטו הונדה משהו 2012 ,וכן יש לנו הרבה מאוד כסף אנחנו סוג של עשירים,אני וטום גדלנו על כל דבר אפשרי! כל דבר שרצינו קנו לנו אפילו גם היום!. "מה עם חברה שלך?תשאיר אותה לבד?" שאלתי את טום תוך כדי שסגרתי את דלת האוטו "לא יודע,אני ממש אוהב אותה,נראלי אני יגיד לה היום בערב ואני יחזור לבקר אותה לפעמים." הוא אמר ונאנח,ראו שהוא עצוב "אווו" אמרתי לו וחיבקתי אותו "לא נורא,אתה תמצא חברה חדשה שמה." אמרתי לו,הוא התניע את האוטו ונסענו. הוא שם רדיו וכצפוי הלהקת הבנים הפלצנים האלה וואן דיידקשן או איך שקוראים להם "נו שוב המתלהבים האלה,אי אפשר לשמוע שיר אחד נורמלי,כל יום חייבים לשמוע אותם נכון" אמרתי בציניות וטום צחק "תרגעי מה יש לך בסך הכול להקה,ויש להם הרבה מעריצות" הוא המשיך "ואני לא אחת מהם ואני גם לא יהיה אחת מהם " אמרתי וצחקתי בציניות,דיברנו במשך הנסיעה על לונדון וכל זה. "הגענו" טום אמר ועצר את האוטו, "אני עכשיו אצטרך להתכונן לגל של ערסים באים אליי" מלמלתי לעצמי מתעצבנת מהעובדה שכול העולם מתחיל איתי אבל עדיין לא מצאתי את האחד שלי,כולם מעוניינים רק בחיצוניות. יצאתי החוצה לכיוון הננדוס אני וטום הלכנו ביחד ונכנסנו לננדוס "אני ייקח המבורגר צ'יפס וקולה" אמרתי לקופאי "אני גם" טום אמר והוציא תוך כדי כסף,לקחנו את האוכל והתישבנו "אני,רוצה לדבר עם ג'ן על לונדון וזה,אז מה את אומרת נזמין אותה לצאת היום בערב ונספר לה?" טום שאל אותי אה וג'ן זאת חברה שלו כנראה לשעבר עכשיו כשאנחנו עוברים "כן,רעיון טוב,תיקח אותה לים." אמרתי לו "תודה אחות" טום אמר לי קם וחיבק אותי,הלך לצד והתחיל לדבר עם ג'ן, הרגשתי צורך לצטט לו,לא שזה משהו חדש חחח אז צותתי ומה ששמעתי זה…


תגובות (7)

יפההההההה תמשיכי!!!! ואפשר להיות בסיפור??? עם מי שבא לך (עדיפות ללואה ונייל..) אותו תיאור של שחף מהאח החורג המפורסם שלי.. חיחי תודה מראש עפתי להשלים את כל מה שלא קראתי שם כי הייתי בעונשששש…

16/12/2012 11:15

תמשיכייייייייייייייייייי דחוףףףףף
מושלםםםםםםםםםםםםםם

16/12/2012 11:31

חוחווח שחף אני יוסיף אותך , וגם אני הייתי בעונש לפני כמה ימים חוחוחו ;)

16/12/2012 11:47

מושלמי!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!

16/12/2012 12:08

אני יוכל גם להיות בסיפור ?אני הבאתי לך פרטים בסיפור הקודם אם בכל זאת (;

16/12/2012 12:11

המשךךךךך אני רוצה להיות אם זאין בבקשה

16/12/2012 12:15

המשךךךךךךךךךךך ועם אפשר להיות בסיפור עם הארי ???? עם כן אז אני נראת ככה – שער חום עד אמצע הגב גבוהה עם עיניים כחולות וגומות :)

16/12/2012 13:41
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך