noalovejb6
סורי שמלא זמן לא עלה פרק. איך הפרק? אתם רוצים שאני אמשיך לכתוב פרקים כאלה או לשנות צורת כתיבה?

I have to believe in mayself 46

noalovejb6 23/05/2014 1095 צפיות 9 תגובות
סורי שמלא זמן לא עלה פרק. איך הפרק? אתם רוצים שאני אמשיך לכתוב פרקים כאלה או לשנות צורת כתיבה?

פרק 46:
היום השני שלי ושל ג'סטין התחיל עכשיו.
144 שעות נותרו לנו ביחד.

התעוררתי כשג'סטין העיר אותי, מסתבר שהוא הכין לנו הפתעה להיום, רומנטי+ חבר שלי.
לבשתי על עצמי טייץ וגופיה חלקה לבנה עם ג'קט ג'ינס-הכי פשוט הכי יפה.
יצאנו בפרארי האדומה של ג'סטין ( המועדפת עליו, הוא נישק אותה שהוא חזר מהמסע הופעות)מלווים רק בקני, ג'סטין רצה שזה יהיה יותר רגוע ויותר אינטימי, לכיוון 'פארק לוס אנג'לס' המקום בו אני וג'סטין הכירנו.

כשחנינו בחניית הפארק המון צלמי פפראצי התנפלו עלינו.
כשרק מעטים נשארו יצאנו מהמכונית ונכנסנו לפארק, שם פגשנו חבורת בליברס קולנית במיוחד הם צעקו וצרחו ועוד ועוד אנשים התקהלו סביבנו.שיט.
ג'סטין רצה להישאר להצטלם עם כולם או לפחות עם חלק, אני?
אני קנאתי שהם כל כך חשובים לו, זה הציק לי שבשבוע היחיד שלנו ביחד מזה ארבע חודשים אני צריכה לחלוק את החבר שלי.

"ג'סטין, בוא נלך" התחננתי "לא, נו… תראי כמה הם יפים, הם רוצים להצטלם איתי" הוא התעקש "ג'סטין נמאס לי!" הרמתי מעט את קולי "ממה נמאס לך? זה רק כמה ילדים שרוצים תמונה כמה דקות ונלך" הוא אמר "ג'סטין!" הרמתי את קולי יותר "תפסיקי לצעוק את השם שלי אנחנו במקום ציבורי זה ימשוך עוד אנשים" הוא אמר עם מבט מעוצבן מעט בפניו "נמאס לי מזה" אמרתי והצבעתי על כל המעריצים "נמאס לי לחלוק אותך עם יותר מידי אנשים, נמאס לי שהם יותר חשובים לך מימני, נמאס לי מכל הפפראצי המזורגגים, ונמאס לי שאנחנו לא יכולים לריב מקום ציבורי כי 'זה יהרוס את תדמית הזוג המושלם שלנו'! " צעקתי הכל בנשימה אחת, בלי פילטר כל מה שעבר בראשי.

בלי לומר מילה ג'סטין פנה עם פניו למעריצים והצטלם איתם לאט לאט הוא נעלם בין כל המעריצים עם קני והמעגל סגר עליו ואני נשארתי בחוץ.
בלי מאבטח או איש לצידי הלכתי עד שהגעתי לאגם בסוף הפארק המקום בו הכרתי את ג'סטין, המקום בו היה לדייט הראשון שלי ושל ג'סטין וכנראה גם המקום שבו היה הריב הרציני הראשון שלנו.

איך אני יודעת שזה הריב הרציני הראשון שלנו? הוא לא ביקש סליחה או רץ אחרי אחרי הריב, הוא הלך לבליברס.


תגובות (9)

אויש הם רבו :(
אני אצא מגעילה אבל והוו כפרה עליו הוא פשוט נמשך אלינו

23/05/2014 21:34

    חחחחח הוא נמשך אלינו. בוכה.

    23/05/2014 21:56

בבקשההההההההההההההההההה תעלייייי עוווודדדד פרקקקקקקקקק

23/05/2014 21:43

    אולי יעלה עוד פרק היום

    23/05/2014 21:57

תמשיכי מושלם!
מצטערת שלא הגבתי לא הייתי אתמול באתר אז לא קראתי …
כותבת מדהים!

24/05/2014 01:08

    זה בסדר ותודה.

    24/05/2014 08:51

עלה עוד פרק בננות

24/05/2014 09:37

סיפור פשוט מושלם

24/05/2014 20:48

מושלםםםםםם

24/05/2014 23:29
סיפורים נוספים שיעניינו אותך