noalovejb6
נוו.....? היה שווה לחכות שבוע?! אהה ובגלל שעשיתי הפסקה של שבוע מהסיפור הזה אז הפרק הזה ארוך יותר.

I have to believe in mysel- עונה 2 פרק 1 (61)

noalovejb6 15/06/2014 1285 צפיות 21 תגובות
נוו.....? היה שווה לחכות שבוע?! אהה ובגלל שעשיתי הפסקה של שבוע מהסיפור הזה אז הפרק הזה ארוך יותר.

עונה 2- פרק1 (61):

_נקודת המבט של סופיה_

עבר חודש מאז שאני וג'סטין נפרדנו ואני לא מפסיקה לחשוב עליו אפילו לא לרגע במיוחד עם כל הכותרות שעולות עכשיו.

ג'סטין ביבר מעשן סמים, ג'סטין ביבר אלכוהוליסט, ג'סטין ביבר ביקר בבית זונות אלו רק חלק מהכותרות והשמועות שיש על ג'סטין ואני כבר לא יודעת אם זה נכון או לא כי הוא נראה נורא, הוא ממש רזה וחיוור והוא ניתק קשר עם ראיין, צ'אז,כריס,קייטלין קייט ואשלי- שמאוד נפגעו מזה.

הוא החליף את החברים הטובים שלו בניגות (סליחה על המילה,ניגה= כושי = מילת גנאי).

אני שמרתי על קשר עם פטי המדהימה שמתקשרת כל יום לשאול לשלומי, היא ספרה לי שהיא כבר כמעט ולא בקשר עם ג'סטין ושהוא השתנה כל כך.
כואב לי על פטי- היא השתדלה כל כך הרבה לחנך את ג'סטין והיא עשתה כל דבר כדי לשמור אותו נורמאלי.

המעריצים, התקשורת, השונאים וסקוטר הם כולם מאשימים אותי בשינוי של ג'סטין כי כל זה קרה אחרי שנפרדתי מימנו וזה כואב.

ג'סטין הוא אחד האנשים הכי חשובים לי ואני אוהבת אותו כל כך וכשמאשימים אותי בהתדרדרות שלו זה מרגיש לי כאילו אני אשמה בזה, אולי כי אני באמת אשמה בזה?

_נקודת המבט של ג'סטין_

עבר חודש מאז שאני וסופיה נפרדנו ואני מתגעגע.
אני אוהב אותה כל כך שזה כבר כואב.

מאז שנפרדנו אני הולך ומסתבך בפרשיות- הרבצתי לצלם פאפרצי, ירקתי על מעריצים זה רק חלק מה דברים שעשיתי.

ביום שהיא נפרדה מימני התקשרתי לחליל שהציע לי הצעה פעם.

~פלשבאק~
"היי,ג'יי ביי" אמר חליל "היי חליל" אמרתי והתחבקתי איתי כשנכנסתי למועדון הרועש והתיישבתי עם חליל על הבר "מה תרצו לשתות?" שאל הברמן "בירה" ענינו אני וחליל והוא מזג והגיש לנו שתי כוסות בירה.

"אז למה היה לך דחוף להיפגש?" שאלתי "ואוו, זה היה ישיר" אמר חליל "בכל מקרה אני יודע כמה לחץ יש מכל העניין הזה של להיות מפורסם" הוא התחיל לומר והקשבתי זה נכון, באמת יש הרבה לחץ , "המעריצים, הצוות, המשפחה, החברים, המוזיקה וכל זה ולך יש גם חברה- שאני בטוח שעושה הרבה צרות." הוא המשיך "יש לי משהו שיכול לשחרר אותך קצת" הוא אמר והוציא מכיסו שקית ובה חומר לבן "אתה מציע לי להשתמש ב… אהה… סמים?" גמגמתי "כן ברו(אחי) , זה ישחרר אותך" הוא אמר "לא תודה, אולי יש לי לחץ בחיים אבל אני אוהב אותם ולא מעוניין לקחת סמים" אמרתי "טוב, החלטה שלך, אבל אם יום אחד תחליט שאתה רוצה תתקשר אלי" אמר ונתן לי את מספר הטלפון שלו.
~ סוף פלשבאק~

בכל מקרה,התקשרתי לחליל ביום שסופיה נפרדה מימני ונפגשנו שעה אחרי הוא נתן לי שקית עם קצת חומר ולמד אותי להשתמש.

מאז אני לוקח סמים בכל יום, שותה ומעשן בלי הפסקה.

עשיתי קעקועים בכל מקום שאפשר: שרוול ביד ימין, חצי שרול ביד שמואל, על החזה, על הגב, על הבטן, על הצוואר ועל הרגל.

בהתחלה לקעקועים היה משמעות אבל לאט לאט התמכרתי לכאב של המחט על עורי,זה כמו לחתוך והתחלתי להתקעקע בלי מחשבה.

התחלתי לזלזל במעריצים, בסקוטר, במשפחה ובצוות שלי והכל בגלל הבת זונה הקטנה סופיה ג'ונסון שגרמה לי להתאהב כל כך חזק ולהיפגע פי 100 יותר חזק.


תגובות (21)

שיחזרו אמן

15/06/2014 15:47

    פחחח לפני שבוע התפללתם שאני אפריד בניהם …. סתם חכו זה רק הפרק הראשון והעונה הזאת הולכת להיות מפתיעה ומרגשת ותתכוננו להפתעה של החיים שלכם.

    15/06/2014 15:50

אני כועסת על גסטין שתדעי לך!!!
סופיה חמודה כזאת היא עדיין דואגת לוו

15/06/2014 16:10

    פרק קודם שנאת את סופיה עכשיו את שונאת את ג'סטין ואוהבת את סופיה?! וואט? חחחח

    15/06/2014 16:13

    את גורמת לי לפיצול אישיות זה לא אשמתי!!!
    הוא לקח סמים כי הוא פחד להתמודד עם המצב החדש בחיים שלו אני שונאת אותו לבנתיים… עד שהוא יפסיק…

    15/06/2014 16:14

    סליחה שאני גורמת לך לפיצול אישיות :(
    והוא לוקח סמים לא רק כי הוא מפחד להתמודד אלא גם בגלל שכואב לו שהם נפרדו,וכי נשבר לו הלב וזה גורם לו לחשוב שאין טוב יותר בעולם (או זה לפחות מה שאני הרגשתי כשנשבר לי הלב פעם, אבל כאילו לא השתמשתי בסמים._.)

    15/06/2014 16:35

קודם כל הסיפור הזה הוא הסיפור הכי מושלם שקראתי בחיים שלי ……
את פשוט כותבת מדהימה ומוכשרת שאין לי אפילו משהו רע להגיד על הכתיבה שלך כי את כותבת כל כך מושלם ויפה הפרק הזה מהמם אבל את חחיייבת להמשייךך דחוףף כי אני עוד שנייה מתה …..
בבקשה תעלי עוד פרק היום אם את יכולה …

15/06/2014 17:05

    היום לא כי יש לי "מסיבת סיום" אבל מחר בלי נדר יעלה פרק.

    15/06/2014 17:09

סבבה תודה ותהניי במסיבת סיום!!!!

15/06/2014 17:13

    תודה למרות שזזה לא בדיוק מסיבת סיום כאילו,ככה קוראים לזה אבל תכלס- זה איזה הרצאה על סמים להורים והרצאה על התבגרות לנערים.

    15/06/2014 17:21

תמשיכייי מסכנה איזה רע ג'סטין בסיפור

15/06/2014 19:31

    היא לא מסכנה הוא לא עשה לה כלום, חוץ מלשבור לה את הלב אבל גם שלה נשבר.

    15/06/2014 21:22

לא יודעת מה איתכן אני תמיד אהבתי גם את ג׳סטין וגם את סופיה;)
תמשיכיייי

15/06/2014 20:55

    חחחח חנפנית ^^

    15/06/2014 21:21

התגעגעתי לסיפור שלך אבל באמת ג'סטין ?
תראי בהתחלה הוא היה טוב אבל לאט לאט ירד
מהתנהגות הזאת בכך שהוא מעשן ועושה קעקועים בכל הגוף וכ'ו .
ואני לא אוהבת דברים כאלה אני כנעה איתך לחלוטין!!
למרות שיש שמסכימים איתי ויש שלא מסכימים איתי…
דעה שלי ,בכל מקרה תמשיכי!
אני מצפה לכך..

15/06/2014 22:05

    קודם כל תודה.
    שנית כל הקטע זה שג׳סטין באד אס, לוקח סמים, מעשן ושותה ומסתבך בפרשיות (זה מבוסס על מה שקרה במציאות, כאילו הפרשיות והקעקועים).

    16/06/2014 08:08

דיי בווכה נהר :'(
מווושלם.! ג'סטין חייםשליי מיסכן..
נועה מאווהבת בך את חייבת להמשייך ♥
נ.ב. את זוכרת אותי ? הביליברית המושלמת שדיברת איתה אתמול? ( חחח סע ' , עפה על עצמי xx )

16/06/2014 13:41

    חחחחח ברור שאני זוכרת.
    ואני אמשיך היום כנראה.

    16/06/2014 14:43

וואו וואו וואוווווו!!
אני מתחננת שתמשיכי היום לפחות שניים או שלושה פרקים וככה גם מחר!!
אני שרופה על הסיפורים שלך ותעזבי את זה שאני בליברית ואני חולתתתתתתת סיפורי אהבה על גסטין אני פשוט מטורפת על הכתיבה שלך!

הגולשת ♥

16/06/2014 14:46

    היום יעלה פרק אחד פה ופרק אחד בסיפור השני שלי.

    16/06/2014 15:24

עלה פרק.

16/06/2014 17:17
סיפורים נוספים שיעניינו אותך