noalovejb6
אני יודעת שהפרק משעמם אבל אני קצת במחסום כתיבה. פעילות: תכתבו לי רעיות לפעילויות כי אין לי. מי שתיתן הכי הרבה רעיונות תקבל הצצה לפרק הבא (תכתבו לי לאיזה כתובת מייל לשלוח את הצצה)+ הקדשה לפרק הבא.

I have to believe in myself-עונה 2 פרק 11 (71)

noalovejb6 29/06/2014 1310 צפיות 11 תגובות
אני יודעת שהפרק משעמם אבל אני קצת במחסום כתיבה. פעילות: תכתבו לי רעיות לפעילויות כי אין לי. מי שתיתן הכי הרבה רעיונות תקבל הצצה לפרק הבא (תכתבו לי לאיזה כתובת מייל לשלוח את הצצה)+ הקדשה לפרק הבא.

עונה 2 פרק 11(71):

בבוקר התעוררתי והלכתי למקלחות הקולג' היום אין לי לימודים אז חשבתי להישאר בחדר ולראות טלוויזיה.

כשסיימתי את ארגוני הבוקר שלי הלכתי לקנות קפה בסניף של סטארבאקס שנמצא ליד הקולג', הטלפון שלי צלצל ועל הצג הופיע השם 'הסוואגי המסוקס שלי'.
"היי" אמרתי "בוקר טוב בייבי" אמר ג'סטין ולבי דפק במהירות מהכינוי שהוא נתן לי "בייבי?" שאלתי כשחיוך מטופש מרוח על פני "בייבי" אמר "תקשיבי היום האחים הקטנים שלי באים, וטוב אני רוצה שתכירי אותם" אמר "אתה פשוט מחפש סיבה להזמין אותי לבית שלך" אמרתי "גם" אמר "טוב, אתה רוצה לבוא לאסוף אותי עכשיו?" שאלתי "אוקיי" אמר "טוב אז ביי" אמרתי "ביי" אמר.

חמש דקות מאוחר יותר הוא חיכה לי בכניסה לקולג'.
"היי" אמרתי "שלום" אמר ונישק לי בלחי- שהפכה להיות אדומה וסמוקה "אני אוהב שאת מסמיקה בגללי" אמר ואני כיסיתי את פני בעזרת ידיי "אל תכסי את הפנים שלך, את יפיפה וכל העולם צריך לראות אותך" אמר.

כשהגענו לבית של ג'סטין אביו וארין ישבו בסלון ולידיים שני ילדים קטנים.
"סופ, תכירי זה אבא שלי ג'רמי- שכבר פגשת, אשתו ארין, והילדים שלהם ג'זמין וג'קסון" אמר "גזי" הילדה תיקנה אותו.

אחרי ששתינו איתם כוס קפה ארין וג'רמי הלכו והשאירו אותנו לבד עם הילדים.

"ג'סטין אנחנו רוצים שוקו" התלוננה ג'זי "טוב" אמר "בייבי את באה לעזור לי?" שאל עם מבט ערמומי "כן אני יבוא לעזור לך" עניתי וקמנו מהספה.
ג'סטין החזיק מידי ורצנו למטבח כשהגענו הוא התקרב אלי ושנינו היינו מתנשפים מהריצה, הוא פשוט הצמיד את שפתיו לשלי ובמשך דקות ארוכות עמדנו שם מתנשקים עד שג'קסון בא ושאל מתי השוקו יהיה מוכן.

בסופו של דבר הכנו ארבעה כוסות שוקו ולקחנו לסלון, שמנו את הסרט 'לשבור את הקרח' ובנו שמיכות מהחדר כשג'סמין וג'קסון מתכסים באחת ואני וג'סטין בשנייה (להזכירכם זה חורף שם כרגע).

רגע אם אתמול יצאנו לדייט והתנשקנו, היום התנשקנו, הוא הכיר לי את אבא שלו ואשתו והילדים שלהם והתכרבלנו ביחד זה אומר שחזרנו רשמית?


תגובות (11)

קשה לי לחשוב על זה אבל אולי היא תחשוב שג'סטין בוגד בה
אולי חטיפה רצח מוות אלימות אלכוהול
וממש יפה אז תמשיכייי

29/06/2014 20:56

    דרמה! ותודה

    29/06/2014 21:13

אני שולחת לך הודעה מהאתר

29/06/2014 20:59

    אוקיי.

    29/06/2014 21:12

    לא משנה אל תתיחסי למה שרדמתי לך.

    29/06/2014 21:25

    שרשמתי*

    29/06/2014 21:26

    למה? זה ממש טוב..

    29/06/2014 22:16

יש לי רעיון אני שולחת לך במייל …
ואת כותבת ממש יפה!
תמשיכי!!

29/06/2014 22:55

    רעיון ממש טוב אני יחשוב על להשתמש בו.. ולא יהיה פרק היום כי אני כל היום לא הייתי בבית ועכשיו אני נוסעת לים ומחר אני נוסעת למפגש בליברס (אם תהיו שם תבואו להגיד שלום) ואחר כך אני הולכת מהמפגש לים עם חברים ואני חוזרת הביתה רק בערב.. סורי.

    30/06/2014 17:16

    בסוף לא הלכתי למפגש היום כי קצת התקררתי מהמזגן אז היה לי זמן לכתוב פרק ואני עורכת אותו עכשיו אז כנראה שהוא יעלה עוד מעט..

    01/07/2014 20:30

עלה פרק

01/07/2014 22:17
סיפורים נוספים שיעניינו אותך