noalovejb6
כריסמס באמצע יולי, איפה נשמע דבר כזה?! פעילות: מהו השיר האהוב עליכם מאלבום הכריסמס של ג'סטין? שלי הוא מיסלטו

I have to believe in myself-עונה 2 פרק 13(73)

noalovejb6 02/07/2014 1271 צפיות 9 תגובות
כריסמס באמצע יולי, איפה נשמע דבר כזה?! פעילות: מהו השיר האהוב עליכם מאלבום הכריסמס של ג'סטין? שלי הוא מיסלטו

עונה 2 פרק 13 (73):

"בוקר טוב יפיפה" אמר ג'סטין כשפתחתי את עיניי וגיליתי את ג'סטין בוהה בי "כמה זמן אתה כבר בוהה בי ככה?" שאלתי "את יפיפה כשאת ישנה" אמר "ואתה מטריד כשאתה בוהה בי כשאני ישנה" אמרתי "מה קרה? קמת עוקצנית?" שאל "בדיוק אמרתי וקמתי מהמיטה לכיוון השירותים.

לקחתי מאחת המגרות מברשת חדשה- זה נמצא בדיוק איפה שתמיד היו מברשות שיניים בבית של ג'סטין.

"סופ, דברתי עם אימא שלי והיא הציע שתבואי לחגוג איתנו את חג המולד" אמר ג'סטין "כן, אני אשמח" אמרתי "מי עוד יגיע?" הוספתי "אימא שלי, סבא וסבתא שלי וכמה דודים" אמר "אה וגם דן, סקוטר, מאמא ג'ין. את יודעת הם יהודים אז אימא שלי חשבה שיהיה נחמד להזמין אותם לחגוג איתנו פעם אחת" הוסיף "נחמד" אמרתי.

ערב החג המולד הגיע ולבשתי על עצמי את שמלת החג האהובה עלי- שמלה אדומה פשוטה שמגיעה לי עד אחרי הברך ונעלי עקב לבנות פשוטות, לבשתי גם מעיל שחור כי ירד שלג.

התאפרתי במעט צללית בצבע שמנת ואייליינר, מעט מסקרה ואודם אדום- כמובן שזה יותר מהרגיל בשבילי.

המכונית של ג'סטין עמדה בכניסה לקולג'.
"היי" אמרתי "היי" אמר ונשק לשפתי "מזה?" שאל והצביע על שקית מתנה מקושטת שהחזקתי בידי "מתנה לאימא שלך" אמרתי "מה קנית לה?" שאל "ערכת טיפוח חדשה שיצאה לכבוד החג" אמרתי "אני יודעת שהיא אוהבת דברים כאלה" הוספתי "היא תאהב את זה" אמר ונשק לשפתי שוב.

דפקנו שלוש פעמים על הדלת והיא נפתחה מאחוריה עמדה אישה מנוכת קומה בעלת פנים מוכרות- פטי.
"היי האני (מותק)" אמרה פטי "היי, את נראת נהדר" אמרתי "גם את" אמרה "קחי" אמרתי והגשתי לה את השקית עם המתנה "מזה?" שאלה "מתנה, חג שמח" אמרתי ונכנסנו לבית שהיה חמים במיוחד, מקושט וברקע בקעו צלילי שירי חג המולד של ג'סטין.

"הארוחה הייתה נהדרת פטי, תודה" הודתי לפטי כשהתארגנו לצאת אני וג'סטין "תודה לך" אמרה "היה מאוד כיף" אמר ג'סטין ונשק לפטי על הלחי "תודה" אמרה ולוותה אותנו לדלת.


תגובות (9)

חיכיתי לפרק:)
אני קצת במתח עם הם יחזיקו מעמד כי את יודעת מה קרה בפעם הקודמת…
אני רוצה כלומר מקווה שהם היו ביחד תמיד כי ביחד הם חמודים!
ומצפה להמשך!

02/07/2014 20:31

    יאלל אני ואת סופרות פרקים עד הפרדה הבאה (אם תהיה..)

    02/07/2014 20:57

    כן אבל אני מקווה שאני לא ישכח כי בדרך כלל אני שוכחת ..חח

    02/07/2014 22:57

    חחח סבבה

    02/07/2014 23:48

חחחחחחחח כריסמס באמצע יולי חחחחחח
ממש יפה הפרק וגם אני אוהבת את השיר הזה

02/07/2014 20:38

    חחחחחחחחח כריסמס באמצע יולי ^^

    02/07/2014 20:56

תקשייבי זה פרק פשוטטט מושללם וזה באמת מצחיק כריסמס באמצע יוליי ….
והשיר האהוב עליי הוא מיסלטו אני פשוט שרופה עליו וגם על all i want for christmas
עם מריה קארי …

02/07/2014 22:33

    ואי אני מתה על השיר הזה.. ונראה לי אני היחידה שלא רק כותבת על כריסמס באמצע יולי אלא גם שומעת שירי כריסמס (דיי,אני מתה על האלבום כריסמס של ג'סטין!)

    02/07/2014 22:40

עלה פרק עופו לקרוא!!!

04/07/2014 16:35
סיפורים נוספים שיעניינו אותך