noalovejb6
פעילות: מה אתן הייתן לובשות למסעדה חגיגית? תענו לי בתגובות. אני בטח הייתי לובשת את אחת השמלות היותר פשוטות שלי, אמ.. אם אבל אם אני צריכה לבחור אחת זאת בטח הורודה/כתומה שלי- היא מגיעה לי עד אמצע הירך, מורכבת משני שכבות אחת ביתנה והשנייה תחרה.

I have to believe in myself-עונה 2 פרק 16 (76)

noalovejb6 05/07/2014 1172 צפיות 13 תגובות
פעילות: מה אתן הייתן לובשות למסעדה חגיגית? תענו לי בתגובות. אני בטח הייתי לובשת את אחת השמלות היותר פשוטות שלי, אמ.. אם אבל אם אני צריכה לבחור אחת זאת בטח הורודה/כתומה שלי- היא מגיעה לי עד אמצע הירך, מורכבת משני שכבות אחת ביתנה והשנייה תחרה.

עונה 2 פרק 16 (76):

כשחזרנו מהטיול אופניים שלנו ג'סטין אמר לי להתלבש חגיגי כי אנחנו יוצאים.
לבשתי את אחת השמלות שהבאתי, שמלה שחורה צמודה שלי, עם שרוולים ארוכים ומגיעה לי עד אמצע הירך.

התאפרתי מעט יותר מביום רגיל ועשיתי קוקו גבוה עם בננה מקדימה.
נעלתי נעלי עקב שחורות.

ג'סטין לבש ג'ינס בהיר וחולצה ארוכה ומעליה סווטשרט שחור עם סופה כמובן.
יצאנו מהמלון והלכנו כמה דקות ברגל מחזיקים ידיים.

הכל היה שקט ורק מעט מעריצים נתקלו בנו במקרה בגלל שהנסיעה לאמסטרדם לא נכתבה בשום מקום.

הגענו למסעדה, היא הייתי בבניין שנראה מאוד מתאים להולנד ובכניסה לבניין היו מדרגות שהובילו למסעדה.

נגשנו לשולחן שלנו והזמנו את מנת השף מהתפריט ושמפנייה.
בזמן הארוחה דיברנו וצחקנו הרמנו לחיים.

אחרי הארוחה הסתובבנו קצת באחד הרחובות של כיכר דאם.
היו ברחוב שורה של חנויות, חלקן רשתות בין-לאומיות כמו VANS ו-Adidas וחלקן חניות מקומיות או בוטיקים מעניינים.

אחרי שהסתובבנו זמן רב ברחוב שנראה כלא נגמר התחלנו לחזור בחזרה למלון שלנו.
עברנו בדרך ליד קונדיטוריה שהייתה פתוחה ובה היו שלל עוגות פשוטות וגם בעלות קומות אבל החלק המעניין יותר היה השוקולד המעוצב בצורות מדהימות שהיה בחלון הראווה.
קנינו כמה קופסאות שוקולדים עם צורות יפהפיות.

כשהגענו למלון עלינו לחדר שלנו והורדתי את נעלי העקב שהתחילו לכאוב ושמתי נעלי בית בצורת מגפי האג, וטרנינג אפור בהיר, אספתי את שערי לקוקו מרושל והורדתי את האיפור מפני.

צחצחנו שיניים אני וג'סטין וסוף סוף נשכבנו במיטה הנעימה של בית המלון.
התנשקנו קצת, דיברנו ולבסוף נרדמנו חבוקים.


תגובות (13)

אומיגד. אל תיגעו בי. נעעע. אני רוצה חברררררררררררר ועכשיו בגלל שג'סטין כל כך מושלם אז אני חושבת שיש לי קראש עליו… :(((((

05/07/2014 12:23

    די גם את אומרת נעעע? חוף ג'רזי אישתיייי

    05/07/2014 12:25

    ראית חוף ג'רזי??? מאוהבת בך ובסיפור שלך!! ולגבי הפעילות, אני בטח הייתי לובשת חצאית כמו אלה בטאמבלר המושלמות עם חולצת באן כזאת כמו בטאמבלר…

    05/07/2014 12:27

    כן גם אני ראיתי חוף ג'רזי..

    05/07/2014 12:28

אני מאוהבת בסיפור שלך!!
אני יש לי כמה הערות.
1. את חייבת לכתוב את הפרקים קצת יותר ארוכים,זה לא כיף לקרוא סיפור קצר )-: .
2. בבקשההההה תפרידי בינהם!! כבר בערך 8 פרקים הם דביקי !! תפרידי בינהם!! )=

סך הכל אני מטורפת על הסיפור שלך,בעיקר בגלל שאני בליברית ואני אוהבת את הסיפור.

תקראי גם את שלי ((=

(הפסקתי לכתוב כי יש לי בעיה,כל פעם אני מעלה סיפור וזה רושם לי שזה מחכה לתגובת המערכת ובסוף מה? זה בכלל לא מעלה -,- , אז תקראי את הסיפור האחרון שכתבתי)

MUUUUUUCH LOVE ♥

05/07/2014 21:15

    קודם כל תודה.
    בקשר להערות:
    כמו שאמרתי כבר לכל אחד שאמר שהפרקים קצרים- הם קצרים בכוונה, גם בגלל שמאוד קשה לכתוב פרקים אפילו באורך כזה ואני מצאתי לנכון שהפרקים יהיו באורך כזה, ושנית בגלל שאני חושבת שפרקים קצרים זה פחות מידע לקורא.
    הם דביקים כבר די הרבה זמן וזה בגלל שהולכת לבוא משהו גדול, מאוד גדול, שהולך לגרור הרבה מאוד דרמה.
    ואני אשמח לקרוא את הסיפור שלך..

    06/07/2014 14:05

הרגע קראתי את כל הפרקים איזה מושלם זה תמשיייככייי דחוווףף!!!!!

05/07/2014 21:16

    תודה, ויהיה המשך היום (או הלילה כי התעוררתי רק עכשיו וכנראה אני אלך לישון מאוד מאוחר ^^)

    06/07/2014 14:05

כמו תמיד את כותבת ממש יפה!
תמשיכי ואת הפרקים הקודמים שכתבת לא הייתי
באותו זמן באתר לכן לא הגבתי ולשאלה שלך אני
הייתי לובשת שמלה בצבע שמנת ושרשרת עם זוג עגילים בצבע שמנת.
נ.ב. מצפה להמשך :)

06/07/2014 11:13

    תודה, ואני חושבת שהבחירה שלך לבגדים למסעדה יוקרתית בהחלט לא יביישו אפילו את סופיה ג'ונסון.

    06/07/2014 14:07

פרק מקסים ! אני ממש אוהבת את הכתיבה שלך☺️מחכה לפרק הבא

06/07/2014 17:33

עלה פרק כפול

06/07/2014 20:43
סיפורים נוספים שיעניינו אותך