noalovejb6
מי אמר שילדים זה שמחה? אם כן הוא כנראה לא נתקל בסופיה וג'סטין שעם הילד באו הצרות שלהם..

I have to believe in myself-עונה 2 פרק 23(83)

noalovejb6 18/07/2014 1526 צפיות 7 תגובות
מי אמר שילדים זה שמחה? אם כן הוא כנראה לא נתקל בסופיה וג'סטין שעם הילד באו הצרות שלהם..

עונה 2 פרק 23 (83):

"את לא מתכוונת לעשות הפלה, נכון?" שאל ג'סטין "אני לא יודעת" נאנחתי וניגבתי דמעה נוספת שירדה במורד הלחי שלי "את יודעת, את יודעת שאת לא יכולה, זה מתנה שהאל נתן לנו" אמר "ג'סטין אנחנו רק ילדים, אנחנו בני 19 אתה רואה את עצמך אבא בעוד 9 חודשים? ומה לגבי הקריירה שלך? אתה תעזוב אותה בשביל התינוק שלנו? אתה יכול לצאת למסע הופעות לשלושה חודשים ויותר ולהשאיר אותי לבד בבית עם הילד? אני מספיק בוגרת להיות אימא? ג'סטין יש המון שיקולים שאנחנו צריכים לקחת בחשבון לפני שאנחנו מחליטים להביא ילד!" צעקתי עליו והוא בתגובה יצא מהבית תורק את הדלת אחריו ונוסע. משאיר אותי לבד.

פרצתי בבכי, חזק יותר הפעם כאילו שאם אבכה חזק יותר ג'סטין ישמע ויחזור.

הרמתי את הטלפון מחייגת לקייטלין.
"הלו" קולה נשמע רגוע יותר הפעם ואני זאת שהתייפחה "סופ, מה קרה?" היא שאלה "קייטלין, אני לא יודעת מה לעשות, אני בהיריון" אמרתי והבכי שלי התגבר "את מה?!" היא שאלה "בהיריון, בדיוק כמוך" אמרתי "ג'סטין יודע?" שאלה "כן, הוא היה איתי כשבדקתי ועכשיו הוא רוצה לשמור את ההיריון, ו.. ואני לא בטוחה שאני מוכנה להיות אימא ו.. ו.." קטעתי את עצמי מתייפחת "ואמרתי לו שאני לא בטוחה שאני יכולה להיות אימא והוא פשוט קם והלך" אמרתי.

כמה שעות לאחר מכן ג'סטין חזר הביתה ונדף מימנו ריח סיגריות חזק "ככה אתה רוצה לדאוג לילד?" שאלתי "סופיה תעזבי אותי טוב, לכי תעשי הפלה אם זה מה שאת רוצה" הוא נאנח "אני לא אמרתי שאני רוצה לעשות הפלה אמרתי שצריך לחשוב על זה, אבל עכשיו אני מבינה שאולי אני באמת צריכה לעשות הפלה אם האבא של הילד שלי חזר לעשן אחרי שהוא הבטיח לי שהוא יפסיק!" צעקתי עליו "סופיה, מה שאני עושה זה לא עניינך" אמר "סליחה?! אתה הולך להיות האבא של הילד שלי בטח שזה ענייני מה שאתה עושה" צעקתי "לא, סופיה את הרי עושה הפלה" הוא ירק את המילים בארס "אני לא בטוחה שאני יעשה הפלה אמרתי שזה אחד מהשיקולים שיש לנו, כי אנחנו בני 19 ואני לר בטוחה שאנחנו יכולים לקחת אחריות על עוד מישהו" אמרתי "אם אתה על עצמך לא יכול לקחת אחריות מי יבטיח לי שאתה יכול לקחת אחריות על ילד" הוספתי מביטה בו במבט מאוכזב "מה את רוצה סופיה? כולה עישנתי סיגריה" אמר "כן ואחר כך תחזור לעשן, ואז לאלכוהול ולסמים, זה לא האבא שאני רוצה לילד שלי!" צעקתי עליו "ועכשיו אני הולכת להחזיר אותך למכון גמילה על כל סגריה שתעשן" אמרתי והתקשרתי למכון הגמילה.


תגובות (7)

תמשייכיייייי

18/07/2014 16:21

מחר בערב כנראה יעלה פרק נוסף אבל לא בטוח

18/07/2014 16:26

שוב פעם
רק עכשיו ראיתי את הפרק :)
תמשיכי דחוף!!!!
והשאלה שלך, ג'סטין אמר את זה אני חושבת אם זאת שאלה בכלל.
התגעגעתי לעליהם ביחד אבל הם רבו שוב :(
שונאת שהם רבים ואת כותבת כל פעם מחדש מותח יותר ויותר
נ.ב. תקבלי את זה כמחמאה :)
אוהבת מתמיד נועה ♥

18/07/2014 18:23

    זאת לא שאלה מה שכתבתי ברציתי להוסיף זה סתם משהו שאני חושבת, וכמובן תודה:) אוהבת תמיד נועה ♥

    18/07/2014 20:54

אז אמ היי (?)
אני אלין, נעים להכיר (סתם שתדעי את השם שלי).
אני אכן בקטע של ביקורות, זה נחוץ מאוד לדעתי באתר ובכלליות- בכתיבה.
לגבי הסיפור: לא קראתי את הפרקים הקודמים. אבל אם בפרק 83 הגעת להריון- פששש קצב עלילה מעולה!! בדרך כלל בסיפורים בפרק 20 פלוס מינוס יש את החלק הזה. הכל הולך מהר מידי בסיפורים אחרים וכאן יש לך קצב מושלם.
הכתיבה שלך בסיסית. יש לך סימני פיסוק נכונים ותחביר. האמת שהייתי קצת מגדילה את התיאורים של הסביבה ואת המחשבות של הדמות. זה גם יאריך לך כי הפרקים מאוד קצרים, אני מניחה שכבר העירו לך על זה.
בסך הכל זה מצוין אך עדיין טעון שיפור.
קבלי הכל באהבה וברוח טובה:)))
-אלין

19/07/2014 04:15

    היי אלין קודם כל תודה לאל מישהו מגיב ביקורת!! לגבי הקצב זה הקצב שבו אני מספיקה את כל הדברים לפני ההיריון למשל הטיסה לאמסטרדם והפרשה ועוד כל מיני דברים שקרו בין לבין.. לגבי אורך הפרקים אני יודעת שהם קצרים נורא פשוט נורא קשה לכתוב פרק אפילו באורך הזה אני יודבת עליו משהו כמו שעה ולפעמים יותר, אני קוראת סיפורים וספרים לפני כדי שיהיה לי רעיונות וזה לוקח לי המון זמן עד שאני מגיעה לתוצאה שאנ גאה בה ומעלה אני מניחה שבסיפור הבא שלי הפרקים יהיו ארוכים יותר ובסיפור הזה אני בוחרת להמשיך עם פרקים קצרים..

    19/07/2014 06:01

עלה פרק בנות :)

19/07/2014 14:08
סיפורים נוספים שיעניינו אותך