noalovejb6
פעילות: כמה מעברים עברו על המזוודות של סופיה בשנתיים האחרונות?

I have to believe in myself-עונה 2 פרק22(82)

noalovejb6 16/07/2014 1228 צפיות 15 תגובות
פעילות: כמה מעברים עברו על המזוודות של סופיה בשנתיים האחרונות?

עונה 2 פרק 22(82):

בוקר למחרת התעוררתי בחדרו של ג'סטין היום אני וג'סטין מתחילים לארוז את דברי מהחדר במעונות הקולג'.

המחשבה על כך שזה מוקדם מידי לעבור לגור עם ג'סטין צצה במוחי אך אני מדחיקה אותה.

ברגע שהרגל שלי דרכה בחדר שלי שבמעונות התחלתי לארוז את כל דברי בתוך המזוודות, שעברו איתי די הרבה מעברים בשנתיים האחרונות.
זאת הייתה הזדמנות טובה להיפטר מדברי שאני לא זקוקה להם יותר כמו בגדים שאני לא אוהבת, בקבוקים ריקים של בשמים ששמרתי ובעיקרון כל דבר לא שימושי שיש לי, ויש לי
הרבה.

אחרי שארזתי את כל דברי במזוודות אני וג'סטין הלכנו לעמותה שתורמת לנזקקים והבנו להם את כל הבגדים שהחלטתי למסור ומשם המשכנו לבית של ג'סטין.

כשהגענו לבית של ג'סטין הוא הרים את המזוודות לחדר שלו,שלנו, ואני ישבתי בספה כשלפתע צלצל הטלפון קוטע את מחשבותיי.

על הצג היה שמה של קייטלין.
עניתי לשיחת הטלפון ומיד התחלתי לשמוע התייפחויות מצידו השני של הקו.
"הלו, קייטלין" שאלתי "הוא נפרד מימני" היא אמרה ולאחר מכן בכתה חזק עוד יותר "מה?!" שאלתי מופתעת "הוא פשוט ארז את הדברים שלו ועזב את הבית" אמרה והמשיכה להתייפח "למה שהוא יעשה דבר כזה?!" שאלתי "כי רבנו" היא סיפרה "ו. ואני בהיריון.. מימנו" אמרה "את מה?!" שאלתי "בהיריון מראיין" היא חזרה על דבריה שנית "והוא יודע?" שאלתי "לא, גיליתי רק לפני כמה ימים, פשוט המחזור שלי איחר, הציצי שלי כאב וקמתי בכל בוקר מלווה בבחילות והקאות.. אז עשיתי בדיקת היריון" אמרה והבנתי שכל אלה קרו גם לי "קייטלין, אני מצטערת אבל אני חייבת ללכת אני ידבר איתך יותר מאוחר" אמרתי וניתקתי את השיחה.

"ג'סטין!" קראתי מהקומה התחתונה עולה במהירות במדרגות "קרה משהו?" שאל בדאגה "מה התאריך היום?" שאלתי "10.1, למה?" שאל "פאק!" צעקתי "בבקשה תגידי לי שהשתמשת באמצעי מניעה כששכבנו" הוספתי "אני לא זוכר" אמר "בבקשה תיזכר זה חשוב" אמרתי דקה לאחר מכן אמר "אני חושב שלא" "פאק!" אמרתי "מה קרה?" הוא שאל מודאג "מאחר לי ג'סטין" אמרתי "את חושבת שאת בהיריון?" שאל "כן" אמרתי ופרצתי בבכי "אל תדאגי, אנחנו נעשה בדיקה" אמר אבל זה לא הרגיע אותי במיוחד.

ג'סטין חזר הביתה ובידו שקית של דראג סטור "הינה קחי" אמר ובלי התרעה מוקדמת חטפתי ת השקית מדיו ורצתי לשירותים נועלת את עצמי בתוכן ומבצעת הבדיקות, את כולן, והיו שם די הרבה.

לאחר שעשיתי את הבדיקות יצאתי מהשירותים "נו.." שאל ג'סטין "צריך לחכות חמש דקות" אמרתי ופרצתי בבכי שוב.

חמש דקות מאוחר יותר ביקשתי מג'סטין שיבדוק כי אני לא מסוגלת והוא יצא כשעל פניו חיוך גדול.

הוא חיבק אותי ואמר "בייב, את בהיריון, יהיה לנו בעוד תשעה חודים ביבר קטן או ג'ונסון קטנקטנה" לחש לי באוזן ואני פרצתי בבכי נוסף, חיוכו של ג'סטין ירד והתחלף במבט דואג.


תגובות (15)

מה לעזאזל?! אני לא מאמינה שתיהן בהריון! איזה חמוד בעלי שאני אמות…
מה היא עפה שתנחת אני גם רוצה ביברון קטן.
פרק מעולה אהובתי❤️

16/07/2014 21:44

    שתיהן בהיריון! אולי קייטלין בהיריון מביבר השובב? חחח סתם אין מצב.

    16/07/2014 21:48

    חחחחחחחח אחד החלומות שלי שקייטלין וראיין יהיו יחד…

    16/07/2014 22:32

    בא לי שג'סטין וקייטלין יחזרו.. דרך אגב שמעת על הקעקוע של סלינה? היא עשתה קעקוע בערבית איכ זונה

    16/07/2014 23:01

    לא סובלת אותה… אני דווקא שמחה שהוא הולך קצת עם אחרות… יובנה קצת מעסיקה אותו :-)

    16/07/2014 23:07

    למה אהובתי היא!! אני מתה עליה, בכל מקרה אני לא חושבת שג'סטין מאוהב ביובאנה ושיש להם פוטנציאל לקשר ארוך וחזק.. הוא צריך מישהי לא מפורסמת שתחזיר אותו למציאות ויובאנה היא אולי יפה ונחמדה אבל היא לא בשבילו לקשר… או ככה אני חושבת

    16/07/2014 23:22

    את סלינה אני בכלל לא אוהבת, לא קשור למערכת יחסים שלה עם ג׳סטין פשוט משהו בה מרתיע אותי.
    יובאנה חמודה לגמרי ואני דווקא כן חושבת שיש פוטנציאל, היא לא ממש מפורסמת כמו סלינה ובעיניי היא כן מעלה לו חיוך על הפנים ומה שטוב לו טוב לי.

    16/07/2014 23:24

גם אני לא אוהבת את סלינה, ויובאנה חמודה אבל אני לא רואה אותה ואת ג'סטין מתחתנים או מגדלים ילדים או בכלל במערכת יחסית ארוכה

17/07/2014 12:59

אהבתי את סלינה אני מודה אבל עכשיו זה השתנה !
כלומר כמה כבר אפשר ,שונאת אותה .
טוב אני יפסיק לדבר עליה …
אני קצת מופתעת מזה שתיהן בהיריון בסיפור.
אבל אני יודעת שאת כותבת את הסיפור שתמיד שנשאר
מתח ואני אוהבת את זה!
מצפה להמשך:)
אוהבת נועה♥

17/07/2014 15:29

    כבר מהעונה הקודמת תכננתי שהן יהיה בהיריון ביחד..

    17/07/2014 15:57

גאד אני מרותקת לסיפור אני לא מאמינה ששתיהן בהריון
תמשיכיייי

17/07/2014 19:33

    כלכך קשה להאמין ששתיהן בהיריון? אני עשיתי פעילות ואף אחת לא ענתה על השאלה :(

    17/07/2014 20:12

שאלת שאלה לא ראיתי הפעם..

17/07/2014 21:58

    כן ברציתי להוסיף כמו תמיד..

    18/07/2014 12:45

עלה פרק!

18/07/2014 15:33
סיפורים נוספים שיעניינו אותך