noalovejb6
למה לסופיה אסור להיות ליד ג'סטין?

I have to believe in myself-עונה 2 פר(66)

noalovejb6 22/06/2014 1278 צפיות 9 תגובות
למה לסופיה אסור להיות ליד ג'סטין?

עונה 2- פרק 6 (66):

עלינו לחדר של ג'סטין והוא נכנס להתקלח בזמן שלקחתי חולצה ובוקסר שלו (הבוקסר עליה כמו שורט והחולצה גדולה עליה כזה).

ג'סטין יצא מהמקלחת כשלפלג גופו התחתון קשורה מגבת ומים נוטפים משערו הפרוע (*~* סליחה הייתי חייבת) "ג'סטין שים על עצמך משהו!" צעקתי "יש לי דז'וו" הוא צחקק "אני עם בוקסר מתחת" הוסיף והוריד את המגבת ונכנס מתחת לשמיכה.

לרגע התעכבתי לפני שנכנסתי עם ג'סטין למיטה (לא כמו שאתם חושבות) ולבסוף החלטתי שמה כבר יכול לקרות?..

אני שוכבת כשראשי על חזהו של ג'סטין ואני עוברת עם האצבע שלי על קעקועי הדיו השחור שבגופו של ג'סטין, "למה עשית את זה?" אני שואלת בלחש "למה את חתכת?" שאל "אני לא מבינה" אמרתי "זה כואב לעשות קעקוע אבל זה כאב משחרר כמו לחתוך, אבל אני אליל נוער אני לא יכול לחתוך.." אמר "אז עשית קעקועים" השלמתי את משפטו.

עצמתי את עייני וג'סטין כנראה חשב שנרדמתי אז הוא כיבה את האור, חיבק את גבי ולחש לי באוזן "אני עדיין אוהב אותך", חייכתי וחשבתי לעצמי 'גם אני אותך'.

בבוקר התעוררתי לפני ג'סטין והבטתי בפניו שרזו מאוד מאז הפעם האחרונה שראיתי אותו, עצמות לחיו בלטו עוד יותר והבייבי פייס הנצחי התחלף בפנים רזות וחיוורות.

התלבשתי חזרה בבגדי מאתמול ופתחתי את דלת היציאה מחדרו "לאן את הולכת?" שאל "בוקר טוב" אמרתי "לאן את הולכת?" שאל שוב כשעיניו עדיין עצומות "חזרה לקולג' " אמרתי "תישארי איתי, אני מפחד" אמר והתיישב על המיטה "ממה אתה מפחד?" שאלתי "לחזור לשתות, לעשן,לקחת סמים" אמר "אם אני נשארת אנחנו הולכים לרשום אותך למכון גמילה?" שאלתי "כן "אמר "אוקיי" אמרתי וחזרתי לשבת לידו במיטה.

במשך כל היום היינו ביחד מחובקים וסידרנו את זה שהוא יכנס למכון גמילה לשבועיים, רגע מה אני עושה? אסור לי להיות כל כך קרובה לג'סטין, אסור! פשוט אסור!


תגובות (9)

הלוואי והייתי יודעת… חח
תמשיכי דחוף!!!
את כותבת ממש יפה!
אולי היא מפחדת שהיא תפגע אבל לא יודעת למה..
סתם ניחשתי נחוש פרוע חח

22/06/2014 12:20

    חחחחח תודה:)

    22/06/2014 12:54

מותר לה! מותר ועוד איך כפול שמונה
נווו באמת תמשיכייייי

22/06/2014 13:11

    חחח אסור לה..

    22/06/2014 13:24

אסור לה ?! לממהההה ?? :O
תמשיייכייי !!

22/06/2014 15:04

    את זה תגלו בפרק הבא ועד אז תנחשו, דרך אגב דברי איתי במייל משעמם לי וגם כל אחת מכן מוזמנת לדבר איתי המייל שלי הוא:
    [email protected]
    אני אשמח לדבר אתיכם

    22/06/2014 15:47

קודם כל יש לך ואני מודיעה לך רשמית את הסיפור הכי יפה שקראתי בעולם……
ולגבי סופיה אני חושבת שאסור לה בגלל שהיא לא רוצה להתקרב לגסטין ולחזור אליו ולהיפגע שוב ….
אבלל בבקשה תעשי שהיא תבטח בו שוב אני מתה שהם יחזרו ותמשיייכיי כמה שיותר
מהר בבבבקשה…
ואולי תעשי הקדשות עם כל מיני חידות???

22/06/2014 17:09

    קודם כל תודה אני מתה עלייך :)
    ואין לי כלכך חידות אם יש לך רעיונות תכתבי לי בהודעות של האתר..

    22/06/2014 18:26

עלה חלק א' של הפרק הבא ויש שם פעילות שתזכה את העונה הראשונה בהקדשה בחלק השני של הפרק!

22/06/2014 18:50
סיפורים נוספים שיעניינו אותך