noalovejb6
שלום לקוראים החדשים (אם יש) הינה שאלות תענו מה שאתם חושבים בתגובת: 1.איך אתם מרגישות שסוף סוף סופיה הבינה שאני מאוהבת בג'סטין?" 2.מה יקרה בפרק הבא? תודה לקוראים שלי ותודה למי שמגיב מחכה לשמוע (או לקרוא)מה אתם חושבים.

I have to believe in myself

noalovejb6 17/04/2014 1288 צפיות 6 תגובות
שלום לקוראים החדשים (אם יש) הינה שאלות תענו מה שאתם חושבים בתגובת: 1.איך אתם מרגישות שסוף סוף סופיה הבינה שאני מאוהבת בג'סטין?" 2.מה יקרה בפרק הבא? תודה לקוראים שלי ותודה למי שמגיב מחכה לשמוע (או לקרוא)מה אתם חושבים.

פרק 26:
בבוקר התעוררתי בחדר שלי ושוב נזכרתי בלילה של אתמול,כל בוקר אותו הדבר התמונות של ג'סטין והבחורות רצות בראשי גורמות לי להיות עצובה וקנאית בו זמנית.
'אם את מקנאה-סימן שאת מאוהבת,אם נשבר לך הלב מהטעויות שלו-את מאוהבת,את שונאת ובו בזמן אוהבת' ככה אומר המשפט אז אולי אני מאוהבת? "את טיפשה זה מה שאת! לא מאוהבת ולא נעליים!" צעק לי האזור האחורי של הראש "אבל אני מקנאה בבנות שהוא שם לב אליהן" צעק הצד הקדמי של ראשי, כמו בסרטים מצוירים שהדמות הראשית בדילמה ושטן ומלאך מופיעים ומבלבלים אותה יותר.
קמתי בצער מהמיטה החמה והתחלתי להתארגן לעבודה.
לבשתי גינס בויפרנד בהיר וטי שרט לבנה וחלקה עם ואנס שחורות,התאפרתי כרגיל רק במסקרה ואודם, לקחתי את התיק שלי ויצאתי בפרארי.
כמו כל בוקר כל המבטים בחנייה הופנו אלי 'ילדה כלכך צעירה עם פרארי?בטח ההורים שלה עשירים מאוד.. אז למה היא עובדת?' זה הפרצופים שאני מקבלת .
כמו כל הפסקה בעבודה ירדתי עם הצוות לאכול ואחר כך עלינו לקומה 20, ישבנו בפופים ודיברנו על החיים.
כמו כל יום חזרתי הביתה ב17:00 וג'סטין קיבל אותי,כמו כל יום ישבנו והוא שאל איך היה בעבודה,כמו כל יום ראינו ביחד טלוויזיה, כמו כל יום עלינו 'לחדר מוזיקה' והוא ניגן ושר בשבילי וכמו כל יום הפרפרים בבטן שלי לא נחו לרגע והשתוללו אפילו יותר כשהוא ניגן ושר בשבילי.
כמו כל יום התארגנו ויצאנו למועדון וכמו כל יום האכזבה תקפה אותי שהוא חזר הביתה עם בחורה.
אבל מה שקרה היום שלא קורה כל יום זה שאני הבנתי,הבנתי שאני אוהבת אותו,סוף סוף הבנתי את ההרגשה הזאת,מה שקרה היום שלא קורה כל יום הוא הספק שמילא אותי 'האם אני מספיק יפה בשבילו?' 'האם אני מספיק חכמה בשבילו?' 'האם אני מספיק טובה בשבילו' והאכזבה ששטפה את גופי אחרי שהבנתי שהתשובה לספק שלי היא לא.


תגובות (6)

מושלם תמשיכי!!!!!
אבל דחוףףףףף!!!!!!!
שאלה ראשונה-סוף סוף היא מבינה שהיא אוהבת אותו .
אני כל כך חיכיתי שאומר את זה .
רק נשאר שתאומר לגסטין …טוב זה יקך זמן הרבה זמן אוף :(
שאלה שנייה -זה לא יקרה בכלל אני יודעת שסופיה תגידי לגסטין שהיא אוהבת ואותו דבר גסטין ,אוף אני כל כך מחכה לפרק הזה שהם יאמרו לאחד את השני מה מרגישים כלפי השניי.

17/04/2014 20:29

את כותבת מדהים!
חבל שאני לא כותבת כמוך !!!!!!

17/04/2014 20:37

    תודה,ולהגיד את האמת זה הסיפור הראשון שלי,פשוט אני קוראת המון גם של ילדות פה גם בפייסבוק גם ספרים כל דבר..

    17/04/2014 20:46

עלה פרק וזה פרק הכי מפתיע אתם חייבים לקרוא

17/04/2014 21:33

המשך דחוף!!!!
ולשאלה הראשונה יששששששששש
לשאלה השניה גם גסטין יבין שהוא מאוהב בה ושהוא עשה טעות

17/04/2014 22:06
סיפורים נוספים שיעניינו אותך