noalovejb6
למרות שלא היו תגובות בפרק הקודם אני מעלה פרק, שוב אני מבקשת שתגיבו, והפרק מוקדש לי (כי אף אחד לא הגיב) ואם כלכך קשה לכם לכתוב תגובה אז בואו אני ישאל אותכם שאלות והתענו עליהם בתגובות: 1.למה גואי שאל אם היא וג'סטין ביחד? 2.למה סופיה מסמיכה? 3. מה אתם חושבים שיקרה בפרק הבא? מחכה בקוצר רוח לגובות שלכם.

I have to believe in myself 22

noalovejb6 17/04/2014 1335 צפיות 3 תגובות
למרות שלא היו תגובות בפרק הקודם אני מעלה פרק, שוב אני מבקשת שתגיבו, והפרק מוקדש לי (כי אף אחד לא הגיב) ואם כלכך קשה לכם לכתוב תגובה אז בואו אני ישאל אותכם שאלות והתענו עליהם בתגובות: 1.למה גואי שאל אם היא וג'סטין ביחד? 2.למה סופיה מסמיכה? 3. מה אתם חושבים שיקרה בפרק הבא? מחכה בקוצר רוח לגובות שלכם.

פרק 22:
_נקודת המבט של סופיה_
נכנסתי לתוך הבניין הגבוהה של עיתון VOUG וצעדתי כל הדרך להנהלה אמרו שיש לי שיחת הכירות עם לורה המנכ"לית והצוות שלי נכנסתי לחדר הישיבות והתיישבתי בכיסא הפנוי ואחרי כמה שניות לורה נכנסה ונעמדה בדיוק על יד צג ההקרנה והלוח החכם.
"אז ככה קודם כל ברוכה הבאה לסופיה ג'ונסון היא תהיה כתבת האופנה החדשה שלנו" אמרה לורה בחיוך,היא ממש נחמדה "אוקיי סופיה זה הצוות של מדור אופנה" היא אמרה ומיד התחילה להציג את כולם "זאת אמילי ,היא העורכת הראשית" היא אמרה והצביעה על בחורה בעלת שער אדמוני ועיניים חומות "זאת ג'ניפר ,והיא הצלמת הראשית שלנו" היא אמרה והצביע על בחורה שטנית עם עיניים חומות דבש "זה ג'ואי, הוא הסטייליסט הראשי" לורה אמרה והצביעה על בחור רזה ולבן מאוד עם שער בלונדיני עם פס ורוד ופס סגול הוא חייך חיוך חמוד וזז בקופצניות בכיסא שלו "זאת בת' והיא מאפרת ראשית" היא אמרה "וראש הצוות האחרון הוא ניק,הוא מעצב השער הראשי" הסתכלתי על כולם בחיוך חושף שיניים "שלום לכם,זה כבוד גדול בשבילי לעבוד איתכם" אמרתי ולורה המשיכה "אוקיי, לכל אחד מהם יש צוות משלו שעוזר לו,וראש הצוות מחלק הוראות ועושה את רוב העבודה עם עזרה מהצוות שלו" היא הוסיפה "לכל אחד יש את החדר או את המשרד שלו" היא המשיכה "הקומה של צוות אופנה זאת קומה 9 והמשרד שלך סופיה נמצא בחדר 920 " הוסיפה "קומת האוכל זאת קומה 1,הטבח פתוח כל שעות היום,קומת ההנהלה כמו שאת רואה זאת קומה 2, קומת כניסה זאת קומה 0, קומת פנאי להפסקות זאת קומה 20,וכל שאר הקומות זה מדורים בעיתון" אמרה לורה "יש לך שני הפסקות ביום, הראשונה ב10:30 עד 11:00, והשנייה ב13:30 עד 14:00 ואת מסיימת לעבוד בשעה 17:00" אמרה "ואני יודעת שעוד מעט את מתחילה קולג' ויש לך שיעורים פעמיים בשבוע,אז בשלוש הנוספים את תעבדי פה ואת צריכה לעבוד הרבה יותר קשה,בימים שאת לומדת תשאירי לצוות הכותבים שלך הוראות" אמרה לורה "תודה לורה זאת הזדמנות ענקית בשבילי" אמרתי והתפזרנו מהישיבה.
"אז, זה נכון שאת גרה עם ג'סטין ביבר?" שאל ניק "ניק יחסר טאקט היא רק הגיעה, שלום לך" אמרה בת' "זה בסדר,כן אני גרה עם ג'סטין ביבר" עניתי "נו.. איך זה?" שאל "בסדר, הוא בן אדם מדהים,באמת ואני רוצה להגיד לכם שהוא גם מכין אחלה פנקייקים" אמרתי "גם יפה,וגם אופה" אמרה אמילי "לגמרי" אמרה ג'ניפר "אז אתם ביחד?" שאל ג'ואי "לא, מה פתאום, הוא ידיד הכי טוב שלי כמעט אחי" אמרתי והרגשתי איך לחיי מאדימות "את מסמיקה" אמרה ג'ניפר"


תגובות (3)

תמשיכי זה מושלם אני מכורה לסיפור!!!!!
תמשיכי דחוףףףף ,דחוףףף!!!!
כותבת מדהים!

17/04/2014 13:58

סיפור מגניב תמשיכי חולה על הסיפור שלך :)))))))))))))))

17/04/2014 14:06

העלתי פרק 23 בנות ותודה על המחמאות זה ממש כיף לקרוא את זה..

17/04/2014 14:42
סיפורים נוספים שיעניינו אותך