noalovejb6
ג'ואי הוא הומו אז כשהוא אמר 'להעביר את ג'סטין צד' הוא התכוון להפוך את ג'סטין להומו (מה שלא יקרה). חשוב לי להבהיר שאין לי שום דבר נגד הומואים או לסביות להפך אני ממש אוהבת הומואים. אוקיי וראיתי שזה עבד בפרק הקודם אז אני כותבת שאלות ותענו עליהם בתגובות: 1. ג'סטין חושב שהוא מאוהב בסופיה,למה הוא ניגש לבחורה? 2.מה אתם חושבים על הצוות של סופיה (ג'ניפר, אמילי, בת', ניק וג'ואי"? 3.מה אתם חושבים שיקרה בפרק הבא? מחכה לתשובות שלכם.

I have to believe in myself 23

noalovejb6 17/04/2014 1208 צפיות 3 תגובות
ג'ואי הוא הומו אז כשהוא אמר 'להעביר את ג'סטין צד' הוא התכוון להפוך את ג'סטין להומו (מה שלא יקרה). חשוב לי להבהיר שאין לי שום דבר נגד הומואים או לסביות להפך אני ממש אוהבת הומואים. אוקיי וראיתי שזה עבד בפרק הקודם אז אני כותבת שאלות ותענו עליהם בתגובות: 1. ג'סטין חושב שהוא מאוהב בסופיה,למה הוא ניגש לבחורה? 2.מה אתם חושבים על הצוות של סופיה (ג'ניפר, אמילי, בת', ניק וג'ואי"? 3.מה אתם חושבים שיקרה בפרק הבא? מחכה לתשובות שלכם.

פרק23:מוקדש לנועה שהגיבה ראשונה
היום הראשון בעבודה הסתיים לו, רוב היום הכרתי את הצוות ,הסתובבתי בבניין,הכנתי תוכנית עבודה למחר וסידרתי את המשרד.
נכנסתי הביתה עייפה, זה לא כל היום להתרוצץ ולחלק הוראות "היי סוף (קיצור של סופיה) איך היה בעבודה?" שאל ג'סטין "היה מקסים,הכרתי את הצוות שלי הם ממש חמודים, איך לך היה?" שאלתי "בסדר,הייתי אצל סקוטר והוא התחיל לבדוק אולמות בכל מיני ארצות הוא צריך לסדר הכל לבליב טור,הייתי עם ראיין גוד(הסטייליסט שלו) והתחלנו לעבור על איזה קו לבוש אני רוצה לי ולרקדנים את יודעת עבודה" אמר "אהה מחר יש לי את הראיון על 'המגורים עם ג'סטין ביבר' ואני מבטיחה שאני לא יגיד כלום על הבליב טור" אמרתי "כן,אני מקווה,אחרת סקוטר יבוא בלילה וירדוף אותך בחלומות" אמר ושנינו התחלנו לצחוק.
*היי יפה* קיבלתי הודעה מג'ואי
*היי יפה* החזרתי
* בא לך לבוא לשתות משהו איתנו?* שאל
*מי זה איתנו?* שלחת
*עם הצוות,חוגגים את החדשה בצוות* שלח
*אני יתארגן ויבוא,לאיזה מועדון יוצאים?* שאלת
* THE WOODE* שלח חזרה
*מצוין,להביא את ג'סטין?* שאלת
*ברור,שיהיה לי צ'אנס להעביר אותו לצד השני* שלח
*חחח בהצלחה עם זה יפיוף שלי* הקלדת ושלחת
* תודה אני צריך את זה* כתב
"ג'סטין" קראת כשירדת במדרגות "אהה(?)" ענה "אתה רוצה לצאת איתי ועם הצוות שלי מהעיתון?" שאלתי "כן, למה לא?" אמר ועלינו להתארגן.
כשסיימתי להתארגן לבשתי על עצמי את השמלה שבחרתי,שמלה לבנה צמודה ועליה קשקושים בכל מיני צבעים, איתה נעלתי עקבים בצבע ורוד עדין.
נכנסנו למועדון ועל הבר ראיתי את הצוות אני וג'סטין התקדמנו אליהם והצגתי כל אחד מהם לג'סטין.
שתינו שוט ראשון לחגוג את ההצטרפות שלי לצוות וקמנו לרקוד.
רקדנו ורקדנו כשבאמצע ראיתי את ג'סטין הולך לבחורה בלונדינית לבושה חשוף, הכרחתי את עצמי לא להסתכל עליהם או לבכות והמשכתי לרקוד כאילו הכל בסדר למרות שממש לא הייתי בסדר.


תגובות (3)

תמשיכי פרק מהמם!
את השאלה ראשונה רצית לשאול אוותך את אמת …חחח
שאלה השנייה ,הצוות דווקא נחמד ,אהבתי את הרעיון!
שאלה אחרונה ,אני ממש לא יודעת זה רעיון שלך אז …
את אמת אני חושבת שנו בפעם הקודמת שגסטין
עם בת ממועדון שכתבת יקרה אותו דבר עם זאת ,
שגסטין נגש עלייה .
בסוף עם סופיה היא תקנא והיא לא תראה לו את זה .
והיא תנסה להתרחק מגסטין כמה שיותר.
והשאר אני סתם משאירה ל
אחרות:)

17/04/2014 15:08

שמחה שאת אוהבת את הסיפור שלי ולגבי מה שאת חושבת שיקרה;) את צריכה לקרוא ולגלות אני יעלה עוד פרק עוד מעט

17/04/2014 15:11

העלתי עוד פרק

17/04/2014 15:59
סיפורים נוספים שיעניינו אותך