noalovejb6
סופיה לא בטוחה שהיא אוהבת את ג'סטין-היא מבולבלת. אהה והפרק זה פרק ארוך הוא באורך של שניים כי לא יכולתי לפצל,היה לי הרבה מה לכתוב שאלות,תענו בתגובות: 1.אתם חושבים שג'סטין צריך להמשיך בתוכנית? 2.אתם רוצות שהוא ימשיך בתוכנית? 3.תכתבו מה אתם חושבים שיקרה בהמשך. תודה למי שעונה,מחכה לתשובות שלכם.

I have to believe in myself 25

noalovejb6 17/04/2014 1465 צפיות 4 תגובות
סופיה לא בטוחה שהיא אוהבת את ג'סטין-היא מבולבלת. אהה והפרק זה פרק ארוך הוא באורך של שניים כי לא יכולתי לפצל,היה לי הרבה מה לכתוב שאלות,תענו בתגובות: 1.אתם חושבים שג'סטין צריך להמשיך בתוכנית? 2.אתם רוצות שהוא ימשיך בתוכנית? 3.תכתבו מה אתם חושבים שיקרה בהמשך. תודה למי שעונה,מחכה לתשובות שלכם.

פרק 25-מוקדש לנילי:
"שלום לך, סופיה ג'ונסון" אמרה הכתבת "שלום" החזרתי "סופיה היא כתבת האופנה החדשה שלנו וגם השותפה של ג'סטין ביבר ואימא שלו לאחוזה שהם בקלבסס" הוסיפה " כן" אמרתי "אז השאלה המתבקשת היא:איך זה לגור עם ג'סטין?" שאלה "ואוו זה מדהים,הוא בן אדם מדהים ובשלן לא רע,והוא כמו כל בן אדם רגיל" אמרתי מה שתרגלתי אתמול בערב שוב ושוב "איך הכרתם?" שאלה "אני וג'סטין הכרנו דרך חברים משותפים" שיקרתי "ואיך קרה שפתאום עברתם לגור ביחד?" שאלה "אני וג'סטין חברים טובים ויום אחד הייתי בבעיות עם ההורים שלי והם העיפו אותי מהבית אז בקשתי לעבור לגור עם ג'סטין כי ידעתי שזה לא יפריע לו" עניתי "מה זאת אומרת ההורים שלך זרקו אותך מהבית?" "אני לא רוצה לדבר על זה" עניתי "אתם ישנים באותו חדר?" שאלה "לא אנחנו גרים בחדרים נפרדים אבל ממש קרובים" עניתי "ולשאלה שכולם רוצים תשובה עליה: את ביחד?" שאלה "לא, אני חברים הכי טובים,ממש כמו אחים" עניתי "אז תודה לך סופיה,שנתת לנו הצצה קטנה לחיים עם ג'סטין" אמרה "ביי" אמרתי "ביי" אמרה חזרה ואני עלית במעלית חזרה למשרד שלי.
בערב שוב אני ג'סטין וכמה חברים החלטנו לצאת.
עליתי לחדר שלי והתקלחתי,כשסיימתי היה לי דחף לא מוסבר להתגנדר במיוחד כדי שאולי ג'סטין ייתן לי תשומת לב, אוי לא אני נשמעת זונזונת, בכל מקרה לבשתי שורט דיי קצר בצבע שחור וקרופ טופ פרחוני עם עקבים בורוד בהיר.
סידרתי את שערי הגלי ואספתי את החלק הקדמי לבננה.
אפרתי את עיניי באיילינר וצללית בגוון פנינה,את ריסיי במסקרה,את לחיי בסומק ורדרד ואת שפתי באודם ורד כהה ( צבע הורס למרות שהוא נשמע מזעזע).
התזתי בושם של ג'סטין (THE KEY) על צווארי,על ידי וגם קצת על בגדי ואז יצאתי מחדרי וירדתי במדרגות ג'סטין ישב בסלון,הוא היה לבוש בטי שרט שחורה חלקה וג'ינס והוא נעל סופרה שחורות,הוא היה עם כובע שחור וריח בושם נדף מימנו, הוא נעמד על רגליו ברגע שראה אותי ופניו היו מופתעות "היי" אמרתי "ה..היי" הוא אמר מגמגם "את נראת טוב" הוסיף "תודה" אמרתי וחייכתי חיוך נבוך.
נכנסנו למועדון והלכנו לבר שם פגשנו את כולם,הבנים במועדון נעצו בי מבטים ולא אהבתי את זה אבל הייתי מוכנה לעבור את זה בשביל תשומת ליבו של הבחור שגר איתי.
הרמנו שוט כרגיל של וויסקי ואחר כך קמנו לרקוד ג'סטין עדיין היה עסוק בלהעביר מבטים על הבנות במועדות אז החלטתי לקחת את זה שלב אחד קדימה, נצמדתי לבחור שעבר שם והתחלתי לרקוד איתו,אולי מהשפעת האלכוהול,אולי מזה שהייתי נואשת לתשומת הלב של ג'סטין ראיתי שג'סטין העביר מבט אבל סובב את ראשו והמשיך בענייניו התייאשתי והתרחקתי מאותו בחור.
ג'סטין התחיל לרקוד צמוד לבחורה כלשהי והיא זרמה איתו,אחר כך הם התנשקו ובסוף הערב הוא הביא אותה הביתה כמו כל ערב.
_נקודת המבט של ג'סטין_
היא ירדה במדרגות והיא נראתה מדהים,למרות השחזה שלה בלט בחולצה והשורט היה קצר-מה שלא אהבתי כי ידעתי שהגברים במועדון ינעצו מבטים בבחורה שאני אוהב, רק המחשבה על זה גרמה לי להיות עצבני אבל אסור לי להגיד כלום כדי לא להרוס את התוכנית "היי" היא אמרה "ה.. היי" גמגמתי,יאו אתה מפגר אסור לך לגמגם לידה "את נראת טוב" שיקרתי,היא נראתה הרבה יותר מטוב "תודה" אמרה וחייכה חיוך נבוך.
נכנסנו למועדון וכל הגברים נעצו בה מבטים-שנאתי את זה,הייתי כלכך עצבני בגלל זה.
הרמנו שוטים כרגיל של וויסקי ואחר כך קמנו לרקוד אז החלטתי להעביר מבט לבדוק מי מהבנות במועדון יכולה להשתוות לבחורה היפה שלי-אף אחת כמובן אז המשכתי לסרוק בעיניי את המועדון אחרי כמה שניות ראיתי את סופיה נצמדת לבחור אקראי ורוקדת איתו,התעצבנתי כלכך התעצבנתי אבל לא הייתה לי שום זכות לכעס-היא לא שלי,סובבתי את ראשי במהירות כדי לא להעיף אגרוף לבחור המזדיין שרוקד איתה וראיתי שהיא הפסיקה לרקוד עם הבחור-מה שהקל עליי.
התחלתי לרקוד עם בחורה אקראית והיא זרמה,אחר כך התנשקנו ובסוף הערב לקחתי אותי איתי הביתה- נוהל רגיל.


תגובות (4)

תמשיכי דחוף דחוף!!!!!
שאלה ראשונה-ימשיך .
שאלה שנייה -ימשיך קצת וא יראה האם זה פועל ,האם לא אז לא ימשיך!
שאלה שלישית-אותו דבר כרגיל ,אולי רק אולי היא תדבר עם החברות שלה על גסטין שהיא מאוהבת בו ,ושהיא מקנאה.
ואז גסטין ישמע …וידע שהיא כן ואז ימשיך כמו שאת רוצה ,לא יודעת סתם המצאתי את זה ,יותר נכון כתבתי מה יקרה בדעה שלי…

17/04/2014 18:49

    לומר את האמת גם לי עדיין אין שמץ מה יקרה

    17/04/2014 19:12

המשכתי והפתעתי אפילו את עצמי

17/04/2014 20:09

את כותבת ממש יפה ותמשיכי דחוף
ולשאלה הראשונה הוא ימשיך
לשאחה השניה שהוא יפסיק ויגיד לה שהוא אוהב אותה
ולשאלה השלישית לדעתי היא תשמע שג'סטין אוהב אותה

17/04/2014 22:02
סיפורים נוספים שיעניינו אותך