noalovejb6
סוף סוף הם יודעים שהם אוהבים אחד את השני שאלות תענו עליהם למטה בתגובות: 1. איך אתם מרגישות שהם סוף סוף יודעים? 2.מה יקרה בפרק הבא ?

I have to believe in myself 27

noalovejb6 17/04/2014 1220 צפיות 6 תגובות
סוף סוף הם יודעים שהם אוהבים אחד את השני שאלות תענו עליהם למטה בתגובות: 1. איך אתם מרגישות שהם סוף סוף יודעים? 2.מה יקרה בפרק הבא ?

פרק 27:
היום יום שבת אז אני לא עובדת (אצלם שבת זה כמו שישי שלנו)קמתי מוקדם בשביל לארוז אני מתכננת לארוז הכל ולעזוב אני יכולה לגור במעונות בקולג' שאני מתחילה יום שני, אני לא מתחננת לספר לג'סטין או משהו אני פשוט ישאיר פתק.
אני יודעת זה נוראי לעשות דבר כזה למשהו שנתן לך כלכך הרבה אבל אין לי בררה,אני לא יכולה לראות אותו מביא בנות הביתה יום אחרי יום במשך חודשיים כמעט שלושה כשאני מאוהבת בו,אבל ברור שהוא לא מרגיש אלי כלום כי הוא עם בנות אחרות.
ניסיתי הכל לגרום לו לקנאה, ללבוש בגדים חשופים,להתעלם מימנו,להתחמק מימנו אבל כלום לא מצליח לי.
אז אני עוזבת התחלתי לארז את המזוודה השנייה בדיוק כשג'סטין נכנס לחדר שלי "מה קרה כאן?" הוא שאל " אני אורזת" עניתי "מה? למה?" שאל מבולבל "אני לא יכולה לגור כאן יותר" עניתי "למה?אנשי הקט השטן גילו והם מתחננים להרוג אותך?" אמר והתחיל לצחוק,זה היה גורם לי לצחוק-אם זה היה בזמן אחר,אז גיחכתי "לא,אני פשוט לא יכולה" אמרתי "למה?" התעקש "ככה" עניתי "ככה זה לא תשובה" אמר בקול ילדותי-איך מכל דבר הוא עושה צחוק? "יופי ג'סטין אימא שלך גידלה אותך למופת" אמרתי.
אחרי עוד כמה פעמים שג'סטין שאל למה ואני התחמקתי מלענות הוא הושיב אותי ואמר "תירגעי,אוקי" ואחרי כמה שניות הוסיף "למה את עוזבת?" "כי אני לא יכולה לגור פה יותר" עניתי שוב "למה?! אני נותן לך כסף לכל דבר,אוכל,מכונית,סידרתי לך עבודה,מימנתי לך קולג', נתתי לך חדר ענק, הכרתי לך חברים חדשים,את הצוות, את המשפחה שלי שנהייתה כבר גם שלך,למה את עוזבת?" שאל בקול מיואש ושבור בו זמנית "אתה יודע למה?!" צעקתי הוא עצבן אותי ואני אפילו לא יודעת מה ממה שהוא אמר עצבן אותי "למה?!" הוא צעק עלי באותו הטון "כי נתת לי הכל ואני אסירת תודה על זה אבל מרגישה כאילו אני מנצלת אותך,כי זה החברים שלך והמשפחה שלך ולפעמים אני מרגישה לא שייכת, כי אתה מביא בנות הביתה ובעיקר כי אני פשוט אוהבת אותך!!!!" צעקתי הכי חזק שיכולתי " את מה?!" צעק חזרה "אוהבת אותך!! אתה לא חרש שמעת טוב מאוד!!" צעקתי שוב "גם אני אוהב אותך" הפעם הוא אמר לא צעק "לא,אתה לא,ג'סטין תעשה לי טובה,איך אתה אוהב אותי אם כל יום אתה מביא לבית מישהי אחרת?" צעקתי "אני אוהב אותך, אני הבאתי בנות הביתה כדי לגרום לך לקנאה ולשלוח לי סימנים" אמר "אני שלחתי יותר מידי אבל אתה לא שמת לב" אמרתי "אני אוהב אותך,אוהב אותך, אוהב אותך!!!" הוא צרח ואז הוא התקרב אלי עד שנצמד אלי וקירב את ראשו אלי עד שכבר יכולתי להרגיש את הנשימות שלו על פני ושפתיו רחפו מעל שפתי "אני אוהב אותך" הוא לחש ואז הצמיד את שפתיו אל שלי.


תגובות (6)

איזה נושים!!!!! תקשיבי עכשיו קראתי הכל !! את כותבת מדהים , באמת ! אהבתי ממש את הפרק הזה :) אני מחכה לפרק הבא !!

17/04/2014 22:00

    סוף סוף עוד מישהי שמגיבה !
    שהיא אוהבת סיפור כזה מושלם!
    נכון?

    17/04/2014 22:06

    תודה :)

    17/04/2014 22:19

תמשיכי מושלם !
סליחה על השעה!
אלה ראשונה-סוף כל סוף ביחד הם מושלמים כל כך!
יששששששששששששששששששששששששששששש!!!!!!
סורי אני מתלהבת יותר מדי חחח
שאלה שנייה -אני חושבת שהם היו ביחד לנצח טוב לא ממש !
אני חושבת יקרה משהו שהם היו ביחד הם יריבו !
אבל הם יחזרו שוב !
היא לתך לקולאג אבל עדיין היו חברים!

17/04/2014 22:05

יואו את כותבת ממש מושלם והסיפור שלך ממש יפה ובגללך התחלתי לאהוב קצת את ג'סטין כי אני לא בליברית אני דירקשנית
שאלה ראשונה ישש סוף סוף הם ביחד
בפרק הבא שהם ימשיכו להיות ביחדדדד!!!!

17/04/2014 22:13

    קודם כל וואלקם (עלזה שאת אוהבת את ג'סטין)
    ותודה על כל התגובות שלכן באמת!!

    17/04/2014 22:21
סיפורים נוספים שיעניינו אותך