noalovejb6
אני מתה על סקוטר (האמיתי לא זה של הסיפור) ואין לי כוונה שתכעסו עליו. שאלות, תענו בתגובות מה אתם חושבים: 1. ג'סטין הגיב טוב לזה שזה נשיקה ראשונה שלה? 2.מה יהיה בהמשך?

I have to believe in myself 28

noalovejb6 18/04/2014 1218 צפיות 6 תגובות
אני מתה על סקוטר (האמיתי לא זה של הסיפור) ואין לי כוונה שתכעסו עליו. שאלות, תענו בתגובות מה אתם חושבים: 1. ג'סטין הגיב טוב לזה שזה נשיקה ראשונה שלה? 2.מה יהיה בהמשך?

פרק 28:
התנתקתי במהירות משפתיו למרות שלא רציתי "ג'סטין" אמרתי נאנחת "מה? למה?אני אוהב אותך" אמר וניסה לנשק אותי שוב "ג'סטין" נאנחתי ושוב התרחקתי משפתיו "אני לא יודעת" הוספתי "לא יודעת מה?" שאל "לא יודעת להתנשק" אמרתי והרכנתי את ראשי,בטוחה שבגלל חוסר הניסיון שלי הוא יברח "למה לא אמרת קודם?" הוא שאל "חשבתי שהבנת את זה כאמרתי שלא היה לי חבר אף פעם" אמרתי "בואי לפה" הוא אמר ופתח את ידיו לחיבוק "עכשיו את תתני לי ללמד אותך?" שאל "כן" עניתי והוא התקרב לשפתי שוב עד ששפתיו נגעו בשפתי,פיו זז בהתאמה מושלמת לשלי ולשונו לטפה את לשוני- זה היה מושם-באסט פארסט קייס (הנשיקה הראשונה הכי טובה).
אחרי יום שלם שביליתי עם ג'סטין שדרך אגב היה מדהים החלטנו שצריך לספר לחברים ולצוות.
הזמנו את כולם אלינו הביתה-חוץ מפטי (אימא של ג'סטין)כשכולם הגיעו התיישבנו בסלון וג'סטין התחיל לדבר "טוב,אז אממ… אני וסופיה,אנחנו ביחד" הוא אמר וראיתי עד כמה הוא לחוץ אז לחצתי את ידו כדי לסמן לו שאני פה והוא נרגע קצת הסתכלתי על המבטים של כולם והם היו מופתעים "ג'סטין,אתה בטוח ש.." סקוטר (האמרגן של ג'סטין)התחיל לומר אבל ג'סטין קטע אותו "למה שאני לא יהיה בטוח?!" שאל עצבני "ילדים (הוא מתכוון ג'קסון וג'זמין האחים הקטנים של ג'סטין)תעלו לחדר משחקים טוב" הוא שאל והם עלו במהירות "ג'סטין,היא הייתה חותכת היא ניסתה להתאבד,אתה יודע אם היא לא תנסה שוב?" שאל סקוטר הרגשתי את הדמעות עומדות לי בגרון מאיימות לפרוץ החוצה "שלא תעיז בחיים לדבר עליה ככה" ג'סטין אמר בלחש ובקול עצבני יחד "ג'סטין אני רק אומ.." ג'סטין קטע אותו שוב "סקוטר,תקשיב לי טוב,היא עשתה את זה אוקיי אני לא מתכחש אבל היא התגברה על זה ,היא הפסיקה ולך אין שום זכות לשפוט אותה על זה אוקיי!!" ג'סטין צרח מה שעוד יותר הלחיץ אותי וגרם לדמעות שלי לזלוג על לחיי.
ג'סטין הסתובב אלי וראה שאני בוכה,הוא התקרב וחיבק אותי חזק חזק והבטיח שזה כלום ואני בתגובה התייפחתי שוב ושוב על הכתף שלו "אני הולכת לחדר שלי ג'סטין" אמרתי ועליתי במדרגות לחדר שלי נשכבתי על המיטה ובכיתי בלי מחשבות פשוט בכיתי.
אחרי חצי שעה ג'סטין נכנס לחדר שלי "האני (מותק), איך את?" שאל "בסדר" עניתי "אני מצטער על מה שסקוטר אמר" הוסיף "אני מבטיחה לך שאני לא יחתוך או ינסה להתאבד שוב אף פעם" אמרתי "זה בסדר אני יודע, האני"
נכנסתי למקלחת מורידה מעצמי את הגועל של היום הזה,את העצבים והעצב ממילותיו של סקוטר,נרגעת תחת מגע המים החמים.
ואחר כך נכנסתי למיטה לישון.


תגובות (6)

גם אני אוהבת את סקוטר
ולשאלה הראשונה הוא כזה חמוד הם כאלה מתוקים ביחד
ולשאלה השניה ניראה לי שיפרידו בינהם :-( :-( :-(

18/04/2014 00:41

    אין לדעת..
    ואני רצינית אפילו אני לא יודעת

    18/04/2014 00:52

מהמם!

18/04/2014 01:03

תמשיכי דחוףףףףף!!!!
שאלה ראשונה-הגיב בטוב!
ממש חמוד!
שאלה שנייה -אין לי מושג ,הלוואי והיה לי מישהו לכתוב כדעה אבל אין!
אבל אולי אולי הוא ינסה להפריד בינהם!
ובסוף זה יצליח ,והם ינתקו קשר בגלל שסופיה תחשוב משהו שזה
לא נכון על גסטין משהו כזה …

18/04/2014 11:30

תקשיבו הפרקים הקרובים אולי יהיו קצת משעממים כי ג'סטין עושה כל מיני סידורים לסיבוב הופעות של BELIEVE (בליב טור)

18/04/2014 12:08

עלה פרק :)

18/04/2014 13:01
סיפורים נוספים שיעניינו אותך