noalovejb6
אני מתה שיהיה לי ידיד כמו ג'ואי.. שאלות, תענו את הדעה שלכם בתגובות: 1.מה אתם חושבים על ג'ואי כדמות בסיפור? 2. מה אתם חושבים שיקרה בפרק הבא? רוצה לקרוא את התגובות שלכם כבר

I have to believe in myself 29

noalovejb6 18/04/2014 1065 צפיות אין תגובות
אני מתה שיהיה לי ידיד כמו ג'ואי.. שאלות, תענו את הדעה שלכם בתגובות: 1.מה אתם חושבים על ג'ואי כדמות בסיפור? 2. מה אתם חושבים שיקרה בפרק הבא? רוצה לקרוא את התגובות שלכם כבר

פרק 29:
"ג'סטין קום כבר אתה תאחר לפגישה עם סקוטר" אמרתי לו מנסה להעיר אותו אחרי שאפילו השעון המעורר שלו לא העיר אותו (הם לא ישנים באותו חדר לכל אחד יש חדר משלו היא פשוט קמה בבוקר כדי להעיר אותו)"כמה בן אדם יכול לישון?" אמרתי ואחרי שמזה הוא לא התעורר עלה לי רעיון "אני מתפשטת" אמרתי ושנייה אחר כך ג'סטין קם "נו.." הוא אמר "דמיין" אמרתי ויצאתי מהחדר שלו.
אחרי שהערתי את ג'סטין הלכתי לחדר שלי והתחלתי להתארגן,התקלחתי ואז לבשתי על עצמי גופיית ספגטי חלקה בצבע כחול כהה וג'ינס בהיר עם ואנס שחורות והתאפרתי, לקחתי את התיק צד הגדול שלי שאליו הכנסתי כמה מחברות,קלסר למועדון התקשורת (זה כמו שיש אצלנו מגמות אז אצלם יש מועדונים) וקלמר עם כמה עטים,כסף, מפתח לבית ולפרארי וכמובן את האייפון שלי .
ירדתי במדרגות לג'סטין שסיים להתארגן ומזג לעצמו דגני בוקר לתוך קערה עם חלב ונתתי לו נשיקה בלחי, כל הקטע של הביחד הזה מלחיץ אותי כי אין לי ניסיון "בוקר טוב ג'סטין" אמרתי "בוקר טוב האני" אמר ג'סטין, אני לא מבינה איך בכזאת קלות הוא מוציא את השמות חיבה האלה מהפה שלו-אני לא יכולה זה מילים זרות בשבילי.
הכנתי לעצמי נס-קפה ואז ג'סטין אמר "סוף(קיצור של סופיה) אני יכול לשאול אותך משהו?" שאל "כן,בטח" עניתי "למה את מתנהגת מוזר?" שאל "אני לא מתנהגת מוזר" אמרתי "אז למה נתת לי נשיקה על הלחי? למה את קוראת לי ג'סטין?אנחנו ביחד עכשיו,לא?" שאל "כן,אנחנו ביחד,אבל.."לא יכולתי להמשיך,הוא יזרוק אותי,בגלל שאין לי ניסיון "אבל.." ג'סטין ניסה לגרום לי להמשיך "ג'סטין, זה לא זמן טוב עכשיו,נדבר בצהרים,אני צריכה לזוז" התחמקתי מדבריו "טוב, אבל בצהרים נדבר על ,הא?" אמר "כן,בטח" אמרתי ויצאתי מדלת הבית.
הגעתי לחניית הקולג' וכמובן כל המבטים ננעצו בי ובפרארי של ג'סטין,אחר כך יצאתי מהמכונית וראיתי איך כולם נכנסים לשוק כשהם רואים אותי,הרי אני הבחורה שגרה עם ג'סטין ביבר,כשנכנסתי לקולג' לשיעור מתמטיקה ראיתי בצד של הכיתה את ג'ואי (ג'ואי ההומו החמוד שעובד איתה) ובצד השני את קייט,אשלי,קייטלין,ראיין,צ'אז,וכריס (החברים של ג'סטין).
קייט, אשלי וקייטלין קמו והתקדמו אלי וכך גם ג'ואי,ראיין צ'אז וכריס "אומיגד.. אנחנו אותה כיתה" אמרה אשלי "ממתי את לומדת פה?" שאל ג'ואי "וכולם סובבו את מבטיהם אליו "היי" אמר בקול הגבוהה והחמוד שלו בתגובה לכך "קייט,אש (קצור של אשלי),קייטלין,כריס,ראיין וצ'אז תכירו זה ג'ואי הוא עובד בצוות שלי בעיתון,הוא סטייליסט" אמרתי "ולגמרי הומו" הוסיף "ראיתי את המבטים הנגעלים שלהבנים ואת המבטים המערצים של הבנות כלפי ג'ואי "אני מקווה שג'סטין יודע שאת מסתובבת איתו" אמר ראיין "אויש ראיין שתוק,יש יותר סיכוי שיעמוד לו מימך מאשר מימני" אמרתי "לגמרי חתיך" ג'ואי אמר והביט בי בתגובה לדבריו של ראיין.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך