noalovejb6
הפרק הזה נוראי ומשעמם ומעצבן והכל שם גרוע אני יודעת אבל אני במחסום כתיבה ממש וזאת התוצאה וממש רציתי להעלות לכם פרק אז תסלחו לי.:(

I have to believe in myself 33

noalovejb6 21/04/2014 1264 צפיות 7 תגובות
הפרק הזה נוראי ומשעמם ומעצבן והכל שם גרוע אני יודעת אבל אני במחסום כתיבה ממש וזאת התוצאה וממש רציתי להעלות לכם פרק אז תסלחו לי.:(

פרק 33:
\"איך היה היום שלך בעבודה?\" שאל ג\'סטין \"בסדר\" עניתי \"מה אתה עשית כל היום?\" הוספתי \"פגישה עם סקוטר ואז חזרתי הביתה\" אמר \"יופי\" אמרתי והתחלתי להתקדם לכיוון הסלון.

\"ג\'סטין,אני לדבר איתך\" אמרתי כשהתיישבתי על הספה בסלון \"על מה?\" שאל \"ראיין אתמול אמר לי משהו וזה לא יוצא לי מהראש\" אמרתי \"מה הוא אמר?\" שאל שוב \"הוא אמר שהוא לא בטוח שאתה רוצה לחשוף את הקשר שלנו\" אמרתי \"מה?\" שאל \"נו.. ג\'סטין באמת ענה לי\" אמרתי מיואשת \"למה שנחשוף את הקשר?\" שאל \"מה זאת אומרת למה? אני חברה שלך העולם צריך לדעת,למה שנסתיר את זה?\" שאלתי \"אהה אני יודעת למה, בגלל סקוטר?\" הוספתי, אני יודעת ג\'סטין עושה מה שסקוטר אומר לו ואם הוא יגיד לו לא לחשוף את הקשר איתי ג\'סטין יעשה את זה, \"סופיה,זה לא קשור לסקוטר, ה קשור לזה שיהיו שמועות, והמעריצים לפעמים קצת מתחרפנים כשאני יוצא עם משהי,ואנחנו צריכים להיות עם קשר ממש יציב כדי לחשוף אותנו\" אמר ואנחנו גם אמרנו שלוקחים את זה לאט\" הוסיף \"כן אבל..\" התחלתי לומר והבנתי שהוא צודק \"אבל מה?סוף את חייבת להבין אותי אני רוצה לשמור עליך\" אמר.

אני עייפה ואני לא יודעת מה לעשות: להישאר עם העבודה שלי והלחץ בנוסף לקולג\' או לעזוב את VOUG אני יודעת שג\'סטין עשה הרבה כדי לגרום לי להתקבל אבל זה פוגע בזמן שלי להיות עם ג\'סטין,אין לי בררה זה כנראה או ג\'סטין או VOUG,הוא לא אומר לי את זה וההפך הוא הכי מפרגן אבל אני חושבת שאני צריכה להיות עם ג\'סטין יותר זמן אנחנו בקושי מבלים ביחד מחר בבוקר אני יגיש מכתב פיטורים.

\"ג\'סטין\" שברתי את השתיקה שהייתה בזמן שצפינו בתוכנית של אלן \"אהה\" ענה \"אני מחר הולכת להגיש מכתב פיטורים בVOGE\" אמרתי והשפלתי את ראשי \"אהה יופי\" אמר ולאחר שנייה הבין מה אמרתי וצעק \"מה?!\" \"אני יודעת שנלחמת בשביל לקבל את העבודה הזאת בשבילי אבל זה לא יכול להיות גם זה גם אתה וגם קולג\',זה יותר מידי בשבילי אני בקושי הייתי איתך משהתחלנו להיות ביחד איך אתה מצפה שהיה לנו קשר חזק ונחשוף את המערכת יחסים בנינו?\" שאלתי \"אל תעשי את זה\" אמר בקול מתחנן \"אני ירגיש שזה כאילו אני גרמתי לך להתפטר\" הוסיף \"זה לא אתה זה לגמרי אני\" אמרתי בניסיון להרגיע אותו \"סוף אנו אני יודע שזה חשוב לך\" אמר \"אבל אתה והקולג\' יותר\" עניתי והחזקתי את ראשו בשתי ידיי.


תגובות (7)

לא זה יצא פרק חמוד!
תמשיכי דחוף…
אמת את לא חייבת לי כלום!
תמשיכי מתי שנוח לך ומתי שיש לך רעיון:)
מצטערת שכתבתי את התגובה מאוחר,
לא הייתי בבית כל היום !
וגם אני ואחותי שמרנו על אחים הקטנים !
התכוונתי החשב ,אבל הם נרדמו:)

21/04/2014 22:25

    לא זה בסדר גמור וזה אחד הפרקים הכי נוראים שכתבתי בכל חיי וכתבתי כמה נוראים כשהייתי בכיתה ד' כתבתי סיפור ערסים מטומטם

    21/04/2014 22:42

    לא נכון זה מה ממש חמוד !
    את כותבת מדהים!
    יש ממש אנשים שרוצים שיהיה רעיונות מעניינים ,
    וזה לא מצליח, כמוני תראי כדוגמא אני ממש גרועה אני מודה !
    וזה אמיתי :)

    21/04/2014 22:47

    פשוט כשאני במחסום כתיבה גם הרמה של הכתיבה שלי גרועה וגם הרעיונות

    21/04/2014 22:51

    תאמיני לי שיהיה לך!
    את יודעת שלי ,שיש הרגשה שאני רוצה לכתוב אני כותבת .
    הכוונה שיש לי מצב רוח טוב אני כותבת אבל החשב אין לי רעיון
    או הרגשה טובה לא יודעת למה פשוט אני מרגישה ככה ,אז אני לא כותבת….
    הבנת אם לא ,זה בסדר כי אני לא ממש טובה בלהסביר תמיד קשה לי בזה חחח :)

    21/04/2014 22:59

אני ממש מצטערת בנות אבל אני מפסיקה לכתוב את הסיפור כי יש באתר אדם שכתב שיר על כמה שזה נורא לכתוב על מפורסמים וכל מיני כאלה וקראתי אותו וגם את התגובות וגיליתי שהרבה אנשים באתר חושבים שאין באתר מקום לסיפורים כאלה וזה פגע בי והוריד לי את הביטחון אז אולי אני ימשיך את הסיפור הזה לעצמי בלי להעלות רק כדי להיות מאושרת שסיימתי את הסיפור הזה כמו שתכננתי אני ממש מצטערת בנות אבל זה כנראה סופי

21/04/2014 23:45

    טוב איך שאת רוצה :)

    22/04/2014 10:47
סיפורים נוספים שיעניינו אותך