noalovejb6
בסופו של דבר החלטתי להמשיך את הסיפור, מקווה שתמשיכו לקרוא. מחכה לתגובות על הפרק.

I have to believe in myself -34

noalovejb6 29/04/2014 1173 צפיות 4 תגובות
בסופו של דבר החלטתי להמשיך את הסיפור, מקווה שתמשיכו לקרוא. מחכה לתגובות על הפרק.

פרק 34:
קמתי בבוקר בחדר שלי ולרגע הרהרתי בייני לבין עצמי האם אני באמת רוצה להתפטר? התשובה הייתה כמובן כן, הרי אני התחלתי לעבוד כדי להתחמק מלראות את ג'סטין והזונזונות ואני לא צריכה את זה יותר.
התרוממתי מהמיטה, רגלי החמות נעמדו על הרצפה הקרה גרמו לי לצמרמורת שעברה במהרה, נכנסתי למקלחת קצרה וכשיצאתי נעמדתי כמה דקות מול הארון בשאלה הכי קשה של היום 'מה ללבוש?', לבסוף בחרתי בטי שרט לבנה ועליה ציור של ינשוף בצבעי תכלת וסגול לילך עדין איתה לבשתי גם ג'ינס גבוהה וצמוד בצבע בהיר ואת הואנס הסגולות שלי, אספתי את שערי החום-בהיר לקוקו מתוח וקשרתי בגומייה וסיכה עם פפיון בתכלת הכנסתי בדיוק מעל הגומייה, איפרתי את עייני במעט מסקרה וצללית בצבע פנינה ואת שפתי באודם ספק ורוד ספק סגול.
יצאתי מחדרי וירדתי במדרגות, ואחר כך הלכתי למטבח והכנתי לעצמי נס קפה בדיוק כמו שאני אוהבת, התיישבתי על כיסא הבר הגבוהה ושתתי את הקפה שלי תוך התעניינות בחדשות הבוקר.
יצאתי מהבית, נוהגת בפרארי הלבנה ברחובות העיר עד לבניין VOUG וחניתי את הפרארי בחניה ונכנסתי לבניין ומיד אחר כך למעלית, עליתי לקומה 2-קומת המשרדים ודפקתי על דלת משרדה של לורה, "כן" שמעתי את קולה של לורה קוראת,מזמינה אותי להיכנס, "לורה… תקשיבי אהה… העבודה פה לא מסתדרת לי עם הקולג' והימים שלי ממש עמוסים אני נאלצת להתפטר" אמרתי בנשימה אחת מפחדת מתגובתה של לורה "אני מבינה,אני אלך להתקשר למועמדת אחרת מהבחינות,תודה על הזמן שהקדשת ועבדת בVOUG" אמרה לורה "תודה לך לורה" אמרתי ויצאתי מהמשרד הולכת לפרארי ונוסעת משם בחזרה לבית.
"אני בבית" צעקתי ברגע הסגרתי את דלת הבית "היי סוויטהארט(מתוקה)" אמרה פטי (אימא של ג'סטין אני מזכירה) "היי פטי" אמרתי "מה את עושה בבית בשעה כל כך מוקדמת? את לא צריכה היות בעבודה?" שאלה "התפטרתי עכשיו,למען האמת" אמרתי "הוו.. למה?" המשיכה בקולה האימהי "כי היה לי קצת עמוס גם עם הקולג' וגם עם העבודה ולא היה לי זמן לג'סטין שלא נדבר על זמן לעצמי" אמרתי "לא נורא, האני, עבודות באות והולכות" אמרה בקול מנחם וליטפה את גבי "עכשיו בואי, לאכול איתי ארוחת בוקר" אמרה.
"ג'סטין כבר יצא?" שאלתי את פטי "כן,הם בוחרים רקדנים היום" אמרה נרגשת "מה את חושבת על שאני אלך להפתיע אותו?" שאלתי "רעיון נפלא,הוא ממש ישמח" אמרה.


תגובות (4)

מחכה לתגובות שלכם…

30/04/2014 11:09

התגעגעתי!
תמשיכי דחוף …
את כותבת מדהים!!!

30/04/2014 19:08

    גם אני התגעגעתי ואני בדיוק כותבת את הפרק הבא… הוא יעלה היום

    30/04/2014 19:17

העלתי פרק רוצו, טוסו,לכו, קפצו, דלגו לקרוא

30/04/2014 23:42
סיפורים נוספים שיעניינו אותך