noalovejb6
מה אתם חושבים שיקרה בהמשך?

I have to believe in myself 40

noalovejb6 10/05/2014 1238 צפיות 25 תגובות
מה אתם חושבים שיקרה בהמשך?

פרק 40:
"מה?!" צעק ג'סטין "ג'סטין תירגע" אמרתי בקול הכי רגוע שיכולתי לגייס באותו הרגע "ג'סטין היא צודקת,תירגע, אתה יודע שזה לטובתכם" סקוטר אמר אני דמיינתי או שהוא אמר שאני צודקת? "מה לטובתי פה? להיות רחוק מימנה?" שאלתי "דבר ראשון: כן, דבר שני אל תיקח את זה למקום הזה, שנינו יודעים שלסופיה יש לימודים בקולג', ולך לא יהיה הרבה זמן לבלות איתה בכל מקרה" טען סקוטר "הוא צודק ג'סטין" צידדתי בסקוטר, למרות שהדבר שהכי רציתי היה להצטרף אליהם לסיבוב הופעות, "סקוטר שנינו יודעים שהיא יכולה לקחת את אותם הקורסים באינטרנט, ואני אמצא זמן להיות איתה" התגונן ג'סטין כנגד טענותיו של סקוטר "ג'סטין זאת בדיוק הסיבה שתפנה זמן בשבילה, זה יסיח את דעתך מההופעות, המוזיקה, והמעריצים" המשיך לטעון סקוטר, בתגובה לדבריו של סקוטר ג'סטין יצא בדרמתיות יתר מהמשרד.

" ג'סטין, חכה רגע!" צרחתי, ללא ספק לצופה מהצד בסיטואציה הזאת היינו נראים כמו איזשהי סצנה דרמתית מידי מטלנובלה בשקל, "מה סופיה?! את לא מבינה לאן הוא חותר?!" צעק עלי ג'סטין "אל תצעק עלי!!" צעקתי עליו חזרה והוספתי "והוא לא חותר לשום מקום, הוא צודק,אל תהיה דרמתי, אנחנו נדבר ונשלח אחד לשנייה תמונות ולא חסרות לנו דרכים לתקשר" "סופיה, את לא מבינה שהוא עושה את זה כדי להרחיק אותי מימך?! הוא מההתחלה לא אהב אותך ועכשיו הוא יכול לנצל את הכוח שלו בשביל להפריד בנינו" הוא המשיך "ג'סטין! מספיק להיות דרמה קווין!" צעקתי עליו "סופיה" הוא נאנח "מה?" נאנחתי בחזרה "את לא מבינה? אנחנו לא הולכים לראות אחד את השנייה שנתיים" הוא אמר ועצב נשקף בעניו " אנחנו נראה אחד את השנייה, אתה תבוא לחופשות, ואני אטוס אליך לכמה ימים אני מבטיחה" הבטחתי " זה בשביל המעריצים שלך, הקריירה שלך- אנחנו נקריב אבל זה יהיה שווה את זה" אמרתי ואספתי את פניו בידי "אתה מבין את זה? נכון?" שאלתי "אני מבין את זה" הוא ענה וקירב את שפתינו.
ללא ספק סצנה דרמתית מידי מטלנובלה בשקל.


תגובות (25)

המשך דחוף!!!!
את כותבת מדהים!!!
ומרגש.
מה יהיה בפרק הבא ,משאני חושבת שהוא יטוס לסיבוב הופעות וסופיה תישאר .
והם ידברו דרך האינטרנט.
והם… אמת אין לי שמץ של מושג חח
הלוואי והייתי יודעת ,אבל זאת החלטה שלך:)

10/05/2014 13:02

    תודה והמשך כנראה יהיה רק ביום שישי כי יש לי מלא עומס השבוע ואני אתפנה לכתוב פרק רק ביום שישי

    10/05/2014 13:48

וואיייי איזה באסה רק ביום שישי;( אני לא אחיה עד אזזז

10/05/2014 15:57

    מה?!! תגישי לי שזה לא מה שאני חושבת שזה

    10/05/2014 16:32

לא חחחחחח כאילו אני לא אשרוד עד אז

10/05/2014 21:06

    אהה פשוט התמונה שלך והמשפט שכתבת זה קצת מלחיץ

    10/05/2014 21:46

מה נעשה עד יום שישי? תמשיכייייי

10/05/2014 23:05

    עד יום שישי תקראו סיפורים אחרים

    11/05/2014 07:16

איך אני אשרוד עד יום שישי בלי הסיפור המושלםם הזההה???

11/05/2014 15:20

    חחחח דיי אני מסמיכה פה באמת :))

    11/05/2014 16:52

קראתי כאן חלק מהפרקים שלך, וראיתי שביקשת ביקורת. אני אנסה לעשות את זה עדין ביותר כי אני שונאת לפגוע באנשים בכל דרך כלשהיא.
הסיפור שלך נחמד ביותר, אבל כמה הערות-
1. תחלקי את הסיפור לפסקאות.
אני אישית קשה לי לשבת ולקרוא סיפור שהוא ברצף אחד גדול.
2. נקודות מבט וכל השטויות האלו: תשתמשי באנטר.

-נקודת מבט סופיה-

3. בקיצורים של שמות לא משתמשים באותיות סופיות כדוגמא- סוף.
זה אמור להיות – סופ.
4. תשתמשי ברווחים בין המרכאות והדיבורים. הכוונה-
״היא אמרה ככה ועשתה ככה.״ הרגשתי ככה וככה,
״ואז ממשיכים את המשפט של השני.״.
5. יותר חשוב מכל זה, סימני פיסוק.
כשאת כותבת משפט בין המרכאות זה בדיוק כמו שאת רושמת משפט רגיל.
הוא מסתיים בנקודה, סימן קריאה או סימן שאלה.
6. לא להגזים עם הסימני תמיהה ״?!?!?!״ אלא גם להשתמש ב״?!״ ולציין רגשות יבהיר היטב את המסר.
7. שגיאות כתיב או שגיאות של מקלדת. תעברי עליהן.
8.עם/אם.
אם- משתמשים בו לרוב בשאלות כלומר, ״ואם הוא לא יגיע?״
עם- מישהו נוסף ״בראד, מייקל ועם ג׳קסון״ ואין לי עוד פירוש לזה ;(.
9. לא לעבור בנקודות מבט כל שני משפטים.
את יכולה להשתמש בשביל זה בנקודת הכותב, שבעזרתה את מספרת על כולם בפסקאות שונות.
10. ה18 פרקים הראשונים.
זה היה סיוט לקרוא את הכל בדף אחד. לכל פרק מגיע במה משלו.
11.העלילה שלך רצה מהר מידי וגם לא ניתן להבחין שהרגשות באמת אמיתיים.
כדי לגרום לקוראים להבין שיש בניהם משהו את אמורה להדגים וליצור קטעים אינטימיים ומיוחדים בניהם שיראו באופן מובהק וברור שיש בניהם כימיה.
12. הדבר הכי חשוב שיש ואני ריצה שתזכרי את זה-
אף פעם אל תגידי שבלי תגובות את מרגישה שאת כותבת לעצמך.
את לא אמורה לכתוב בשביל מישהו. את יכולה לבקר בעמוד שלי ולראות שיש לי כמות מסויימת של תגובות וצפיות ואני מעדיפה שתישאר ככה מאשר כלום.
אם את באמת כותבת טוב ולעניין התגובות יגיעו מעצמן.
מקווה שתיקחי את הביקורת לתשומת הלב. ילדה חסרת כינוי שקיבלה השראה מאינטילקטואל חביב לשעבר. (אם אני זוכרת זה הולך ככה:/)

11/05/2014 17:36

    אינטלקטואל*

    11/05/2014 17:37

    קודם כל תודה :) ואני מסכימה שבפרקים הראשונים הסיפור לא כתוב טוב אבל אם את רוצה אינדיקציה על איך אני כותבת עכשיו את מוזמנת לקרוא את הפרקים האחרונים שהם הרבה יותר טובים.
    דבר שני אני אישית לא אוהבת לקרוא סיפורים שבהם אחרי כל משפט שמשהו אומר יש אנטר למשל:
    "בלה בלה בלה"
    "בלה בלה בלה"
    ואם תקראי בספרים גם שם לא כתוב בצורה כזאת אלה כמו שאני כותבת "בלה בלה בלה" היא אמרה "בלה בלה בלה" הוא אמר.
    דבר שלישי גם בספרים כתוב "בלה בלה בלה" בלי סימן פיסוק בסוף חוץ מסמן שאלה וסימן קריאה ובדקתי באשמת הכוכבים ובעוד כמה ספרים.
    העלילה רצה בהתחלה אבל בפרק 20 (אני חושבת) העלילה מתחילה להיות יותר טובה והכל פחות רץ.
    לגבי זה שעד פרק 18 הכל בדף אחד היה שלא היה לי סבלנות לפרסם כל פרק בנפרד מאלה שהיו כתובים כבר.

    11/05/2014 20:28

    אשמח עם תתנח לי גם הערות לסיפור,אני פשוט מתחילה עכשיוסיפור ואני מעדיפה לדעת לקבל ביקורת עכשיו כדי שהסיפור יהיה יפה ומושקע♥

    11/05/2014 20:39

    את מתכוונת אלי?

    11/05/2014 20:51

עכשיו זה ברור. אבל עדיין אני לא מתכוונת ל״בלה בלה בלה.״ לרדת שורה.
אני מתכוונת ואני אקח חלק מהפרק שלך.
״מה?״ צעק ג׳סטין בחוזקה, ״ג׳סטין, תרגע. בבקשה.״ אמרתי בקול הרגוע והשליו שהצלחתי לגייס.
״ג׳סטין. תרגע, היא צודקת. זה יכול להיות רק לטובתכם.״ סקוור דיבר וניסה לשכנע את ג׳סטין שזה הכי טוב שנוכל להשיג. רגע, מה זאת אומרת היא צודקת? אני צודקת?
״אני לא מבין! ממתי לטובתי זה להיות רחוק ממנה?״
״ראשית כל, כן זה לטובתך. אני לא אעשה דברים כדי להקשות עלייך.
שנית, עלייך להבין שלסופיה יש לימודים ולך סיבוב הופעות. אני צריך את הראש שלך מרוכז בהופעות ובמעריצים ואתה צריך שסופיה תשכיל. זה יעשה לכם רק טוב.״ הוא הביע את טענתו.

זאת הכוונה שלי לגבי פסקה ולגבי לרדת כל משפט.
שמחה שקיבלת את הביקורת ולא מחקת אותה, אשמח אם תביעי את דעותייך גם על הסיפורים הנוראיים שלי :) בהצלחה!

11/05/2014 20:39

    יאלה חוזרים לMTV!!!

    11/05/2014 21:12

סקוטר* וגם זה מציג את העובדה שאפשר להביע רגשות מבלי להשתמש בהגזמה ב״?!?!?״

11/05/2014 20:39

    לגבי ה?!?!?! זה נלחץ לי בטעות כנראה

    11/05/2014 20:51

    חחחחחחחחח אוקי!

    11/05/2014 21:02

    חחחחחח

    11/05/2014 21:11

מוושלם♥♥ המממשךך♥♥

11/05/2014 20:40

יש לי קצת זמן פנוי עכשיו אז אני ממשיכה את הפרק שהתחלתי לכתוב בסופ"ש אני מקווה שהוא יעלה היום

14/05/2014 19:42

עלה פרק עופו לקרוא :)

14/05/2014 19:58
סיפורים נוספים שיעניינו אותך