noalovejb6
אני מלאת השראה היום אז יש עוד פרק :)

I have to believe in myself 42

noalovejb6 16/05/2014 1133 צפיות 10 תגובות
אני מלאת השראה היום אז יש עוד פרק :)

פרק 43:
אחרי ההופעה ג'סטין חזר הביתה, התקלח אכלנו שנינו ביחד ולוויתי אותו למקום שבו היו האוטובוסים של ההופעה.
"טוב אני כבר צריך לצאת לדרך בייבי" הוא אמר "אני יודעת" אמרתי והתחבקנו בפעם האחרונה להערב "אנחנו נדבר כל יום מבטיח" הוא אמר והגניב לי נשיקה אחרונה ואז עלה לאוטובוס, הדלת נסגרה והאוטובוס התחיל לנסוע שלחתי נשיקה אחת אחרונה לכיוון האוטובוס שהתרחק מימני במהירות.
אחרי ג'סטין עלה לאוטובוס הרשתי לעצמי להתפרק בבכי, ואז נכנסתי למכונית ונסעתי לבית שלי ושל ג'סטין או יותר נכון הבית שלי לשנתיים הקרובות.
התקשרתי לקייטלין ואמרתי לה שתבוא אלי אבל במקום לבוא אלי היא הביאה גם את ראיין צ'אז וכריס,ואת קייט ואשלי.
"אז.. הוא נסע?" שאל ראיין " כן" עניתי ועוד כמה דמעות מצאו את עצמן על הלחיים שלי.
אחרי חצי שעה שאנחנו יושבים בבאסה כזאת צ'אז הדליק טלוויזיה ובדיוק היה חדשות "ג'סטין ביבר התחיל היום את סיבוב ההופעות החדש שלו…" אמר הקריין ושוב התחלתי להתייפח צ'אז החליף ערוץ והסרט שהיה משודר היה 'היומן' הסרט הרומנטי האהוב על ג'סטין והסרט האחרון שראינו ביחד.
צ'אז כיבה את הטלוויזיה וקייטלין הביאה לי מים בינתיים.
_נקודת המבט של ג'סטין_
"טוב אני צריך כבר לצאת לדרך" אמרתי אבל בליבי קיוויתי שהזמן ייעצר ונשאר ככה מחובקים לנצח- מה שלא קרה מין הסתם "אני יודעת היא ענתה "הגנבתי לה חיבוק אחרון והבטחתי שנדבר כל יום, עוד נשיקה אחרונה.
ואז כמו בסלאו מוושן עליתי לאוטובוס וראיתי אותה שולחת נשיקה לכיוון האוטובוס שמתרחק מימנה, רואה איך היא נשברת בבכי ואני בעצמי מבחין בדמעות שעומדות בזוית עיניי מהמחשבה שהשארתי אותה מאחור בשביל הקריירה שלי.
באותו הרגע רציתי לעצור את האוטובוס ולרוץ בחזרה אליה, להבטיח לה שבחיים אני לא אעזוב אותה- אבל זה לא קרה.
נכנסתי לחדר שיש באוטובוס ופשטתי את בגדי (הוא נשאר רק עם בוקסר) נכנסתי למיטה ונכנסתי מתחת לשמיכה מנסה להירדם אבל ממשך לחשוב על סופיה.


תגובות (10)

אני יותר אהבתי את הפרק הזה מאשה את הפרק של מיאמי ביץ'….
המשך!

16/05/2014 15:58

    באמת? בכל מקרה תודה שאת מגיבה ושכחתי לכתוב את זה אבל אתם לא מבינות כמה בכיתי כשכתבתי את הפרק הזה. נהרות ואגמים יש פה.

    16/05/2014 16:03

תמשיייכי דחחחווווףף אפילו היום אם את יכולה לפני כניסת שבת כי אני שומרת..
בבקשה תמשיכי זה אחד הסיפורים הכי יפים שקראתי על גסטין!!!!!

16/05/2014 16:54

    אני לא שומרת שבת ולכן יותר נוח לי לכתוב ולהעלות בשבת אז תבדקי יום ראשון אם עלה פרק ותקראי אותו.

    16/05/2014 16:57

את יכולה להביא לי המלצות לפאנפיקים /וואנשוטים/סיפורים על גסטין ביבר באתר הזה או בכל אתר אחר אם את מכירה??

16/05/2014 16:56

    בפייסבוק יש מלא הינה כמה:
    lat her go
    save me
    after
    יש עוד מלא שאני לא זוכרת אבל בסיפורים האלה תבקשי שמות של סיפורים יפים והם יתנו לך.

    16/05/2014 16:59

תודההה רבהה וסבבה אני אקרא את הסיפור במוצאי שבת …

16/05/2014 17:01

די זה עצוב לא רוצה!!!!
אני שונאת זה קורה…
תמשיכי דחוףףף אבל דחוף באמת!
סתם בצחוק חח.
את נותנת כוח להמשיך למרות שעצוב ..תודה!
את כישרונית!

17/05/2014 01:21

    חחח תודה :) זה כמו שאני קוראת סיפור ומשהו רע קורה אז אני מקללת שמה את כולם ומתעצבנת ואז אני אומרת שאני שונאת את הכותב/ת למרות שאני מתה עליה

    17/05/2014 09:28
סיפורים נוספים שיעניינו אותך