noalovejb6
סליחה שאני מעלה פרק רק עכשיו פשוט הייתי אצל המשפחה שלי ורק עכשיו חזרתי הביתה. תגיבו מה נראה לכם שיקרה בהמשך.

I have to believe in myself 44

noalovejb6 19/05/2014 1170 צפיות 8 תגובות
סליחה שאני מעלה פרק רק עכשיו פשוט הייתי אצל המשפחה שלי ורק עכשיו חזרתי הביתה. תגיבו מה נראה לכם שיקרה בהמשך.

פרק 44:
"אומיגד" לחשתי, בעיניי דמעות וכשהוא מוצא אותי הוא רץ אלי ומחבק כל כך חזק.
"היי סופיה" הוא אמר וההתרגשות נשמעה בקולו.
"היי ג'סטין" עניתי ומשכתי באפי, סוף סוף אנחנו נפגשים.

ג'סטין סיפר לי עוד על ההופעות, כאב התפשט בחזי, 'איך זה שהרגעים הכי טובים שלו הם בלעדי?' חשבתי לעצמי, או שלא כל כך לעצמי (?). אופס.
"מה שאלת?" ג'סטין שאל מעט עצבני "כלום" אמרתי "סופיה!" הוא צעק.
נבהלתי אני לא רגילה לשמוע אותו צועק "שאלתי איך זה שהרגעים הכי טובים שלך בלעדי?" פלטתי בפעם השנייה.
הוא לא אמר כלום רק הלך מימני,יופי אני גם מבריחה אותו, מחיאות כפיים לסופיה.
"ג'סטין" קראתי בשמו "מה סופיה?! את חושבת שקל לי להיות כל כך רחוק מימך? אם את חושבת ככה, אז שתדעי שממש קשה לי אבל אני מסתכל על חצי הכוס המלאה, על הבליברס שלי" הוא אמר "אני יודעת" עניתי משפילה מבט "סופיה" הוא נאנח "תפסקי להיות כל כך קנאית" הוא אמר.

הנסיעה חזרה הביתה עברה בשתיקה, הוא היה עצבני.
כשהגענו הוא עלה לחדר שלו בלי להוציא מילה.
עליתי אחריו קוראת בשמו אבל הוא לא עצר, הוא המשיך ללכת. אלי אני צריכה לתת לו זמן להרגיע? כן, הוא עצבני וזמן יעזור לו. אני מקווה.

כמה שעות אחרי דפיקה נשמעה על דלת חדרי, "מי זה?" שאלתי "זה אני, אפשר להיכנס?" שאל ג'סטין "כנס" עניתי בקול חסר רגש " סוף, אני מצטער על מה שהיה היום, פשוט כל כך התגע.." קטעתי אותו "אתה לא צריך להתנצל" אמרתי "אני כן, סוף, שנינו יודעים שאני דרמתי מידי" הוא אמר "על זה אי אפשר להתווכח" לחשתי אבל מסתבר שהוא שמע "נכון, אי אפשר להתווכח על זה" אמר.

בסך הכל קבלת פנים מדהימה סידרתי לו.


תגובות (8)

את האמת אם הייתי חברה של ג׳סטין גם אני הייתי כזו קנאית, למעשה היתי מקעקעת רכוש פרטי של יובל

19/05/2014 19:01

    ופרק מושלם❤️

    19/05/2014 19:02

    חחחחח אם הייתי חברה שלך לא הייתי נותנת לך ללכת (בויפרד הופך לגרלפרנד ואני שרה אותו לג'סטין)

    19/05/2014 19:06

    אם הייתי חברה שלך לא הייתי נותנת לך ללכת (בויפרד הופך לגרלפרנד ואני שרה אותו לג'סטין)

    19/05/2014 19:07

וווואי אני מאוהבת בסיפור הזה,את חייבת לעשות עוד פרקקק ותעשי קצת אקשן ושיהיו ריבייייים!!

19/05/2014 19:16

    "זה השקט שלפני הסערה…"

    19/05/2014 19:57

תמשיייכייי דחוווףף ואני גם חושבתת שכדאיי שתעשי ריבים שיהיה קצת אקשןן..

19/05/2014 19:20

תמשיכיייי דחוףףףףף סיפור מהמםםםם

19/05/2014 19:23
סיפורים נוספים שיעניינו אותך