noalovejb6
תגיבו ביקורת על הפרק. אני ממש לא בטוחה בו ואני נואשת לביקורת (גם רעה). ומה נראה לכם שיקרה בהמשך?

I have to believe in myself 45

noalovejb6 19/05/2014 1042 צפיות 13 תגובות
תגיבו ביקורת על הפרק. אני ממש לא בטוחה בו ואני נואשת לביקורת (גם רעה). ומה נראה לכם שיקרה בהמשך?

פרק 45:
השבוע שלי ושל ג'סטין מתחיל עכשיו והשעון מתחיל לספור לאחור עד לרגע שהוא יעלה על האוטובוס וימשיך את מסע ההופעות .
168 שעות ביחד מתחילות עכשיו.

בבוקר התעוררתי מוקדם יחסית והחלטתי לארגן לג'סטין ארוחת בוקר בהפתעה.
יצאתי מהמיטה לכיוון המקלחת בחדר שלי וצחצחתי את השיניים.
אחר כך לבשתי על עצמי קרופ טוב אדום חלק עם גב פתוח ומחשוף דיי גדול, אני רוצה שהוא יסלח לי.

ירדתי למטה במדרגות למטבח והתחלתי לבשל את הדבר הכי פשוט שאני מכירה. טוסט- בכל זאת מטבח זה לא המקום הכי טבעי בשבילי.
עשיתי שני טוסטים ושני כוסות מיץ תפוזים סחוט טבעי וסידרתי על מגש.
עליתי לחדר של ג'סטין ופתחתי את הדלת, רואה אותו ישן על הבטן עם פניו לכיווני. אוח איזה פנים יפות יש לו.

נכנסתי לחדר שלו והתקדמתי בשקט למיטה שלו, הנחתי על השידה ליד המיטה את המגש והתיישבתי לידו.
נשקתי אותו בכל מקום אפשרי: על הלחיים, על המצח, על הסנטר, על האף ובסוף הנחתי נשיקה קטנה על השפתיים נואשת להעיר אותו.
ברגע ששפתי פגשו בשלו הוא נשק אותי בחזרה דחפתי את עצמי מעליו "ג'סטין!" צעקתי בחיוך "דוחה. אתה לא פתחת את העיניים אפילו, אני לא מאמינה" אמרתי "מה ציפית שתנשקי אותי ואני יפתח את העיניים?" שאל שאלה רטורית "כן" עניתי " אז טעית" קבע והרים את ראשו לנשק אותו אבל התרחקתי "לך לצחצח שיניים קודם" אמרתי.

ג'סטין קם לצחצח שיניים כאשר הוא מרים אותי כך שרגלי כרוחות סביב מותניו וידי סביב צברו.
כשאנחנו מגיעים למקלחת הוא מניח אותי על השיש ונושק לאפי, לאחר מכן הוא שולף את מברשת השיניים שלו, מורח עליה משחה ומקרצף את שיניו.

את שאר היום בלינו ביחד בבית, היינו בבריכה, צפינו בסרט אכלנו אבל הכי הרבה התנשקנו.


תגובות (13)

איזה כיףף שהמשכתתת כבר היוםם זה אחד הסיפורים שהכי אהבתי על גסטין …

19/05/2014 21:29

וחוץ מזה שג'סטין בסיפור אני חושבת שאת כותבת מאוד מוכשרת….

19/05/2014 21:29

תמשיכי ממש יפההה

19/05/2014 22:29

תודה :)

20/05/2014 07:49

מצטערת שלא הגבתי אתמול הייתי במדורה באותו
הזמן אני חושבת,הייתי מאוד עייפה .
את כותבת ממש יפה!
תמשיכי !

20/05/2014 15:16

מתי את ממשיכה??

20/05/2014 18:38

יום חמישי או שישי בעזרת השם

20/05/2014 20:49

בנות אני ממש מצטערת אבל אני אוכל להעלות פרקים רק אחרי יום שלישי כי יש לנו בעיה באינטרנט ואני כותבת את זה ממחשב של בית ספר.

21/05/2014 11:24

התבלבלתי בימים זה היה ביום ראשון חח :)

21/05/2014 20:58

היה לי זמן אז עלה פרק.

23/05/2014 21:32
סיפורים נוספים שיעניינו אותך