noalovejb6
קודם כל זה פרק 50 ואני כל כך מתרגשת!!! ועכשיו התודות (תנו לי לחוש שאני איזה זוכת אוסקר) תודה רבה וענקית קודם כל לכן הקוראות המקסימות שלי והמגיבות המדהימות עוד יותר שלי, אני רוצה להודות לג'סטין דרו ביבר ) שאם עוד לא הבנתם אז הסיפור הזה עליו) שהוא כמובן ההשראה שלי, אני רוצה להודות לליאור לאבג'סטין (היא כותבת סיפור על ג'סטין בפייסבוק בשם LAT HER GO- סיפור מדהים!) ולגלי שאין לי שמץ מה השם משפחה שלה (היא כותבת סיפור על ג'סטין בשם SAVE ME- סיפור מדהים גם כן) שנותנות לי המון השראה. אז אחרי חפירה גדולה (סורי שחפרתי) אני רוצה להודות לקוראות שלי פעם נוספת, ומאחלת לכן שתהנו מהפרק הזה ומהמשך הסיפור (ושתגיבו).

I have to believe in myself 50- תקראו את ה 'רציתי להוסיף'.

noalovejb6 31/05/2014 1200 צפיות 17 תגובות
קודם כל זה פרק 50 ואני כל כך מתרגשת!!! ועכשיו התודות (תנו לי לחוש שאני איזה זוכת אוסקר) תודה רבה וענקית קודם כל לכן הקוראות המקסימות שלי והמגיבות המדהימות עוד יותר שלי, אני רוצה להודות לג'סטין דרו ביבר ) שאם עוד לא הבנתם אז הסיפור הזה עליו) שהוא כמובן ההשראה שלי, אני רוצה להודות לליאור לאבג'סטין (היא כותבת סיפור על ג'סטין בפייסבוק בשם LAT HER GO- סיפור מדהים!) ולגלי שאין לי שמץ מה השם משפחה שלה (היא כותבת סיפור על ג'סטין בשם SAVE ME- סיפור מדהים גם כן) שנותנות לי המון השראה. אז אחרי חפירה גדולה (סורי שחפרתי) אני רוצה להודות לקוראות שלי פעם נוספת, ומאחלת לכן שתהנו מהפרק הזה ומהמשך הסיפור (ושתגיבו).

פרק 50:

_נקודת מבט של ג'סטין_
"ג'סטין" מישהו לחש "כן?" שאלתי וסופיה נכנסה לחדרי "אהה זאת את" הוספתי מלא אכזבה-קיוויתי שזאת אימא או קייטלין או ראיין או כל אחד אחר רק לא היא "אתה מחכה למישהו אחר?" שאלה "לא" ענתי מבלי להוציא את עיניי ממסך המחשב שהיה על ברכיי.
"ג'סטין אני פה כדי שנדבר" אמרה "על מה יש לנו לדבר?" שאלתי משחק אותה ראש קטן "על אתמול עם הבליברס, אני מצטערת" אמרה .
"סבבה, עוד משהו?" שאלתי והעברתי את מבטי אליה "למה אתה כל כך קר אלי?" שאלה 'את באמת שואלת את זה עכשיו' חשבתי לעצמי "אני? קר?"שאלתי מופתע בציניות "נו.. ג'סטין" היא נאנחה.
"יודעת מה אין לי כוח לחקירה הקטנה שלך, לכי תעשי עם עצמך משהו ותעזבי אותי בשקט" אמרתי. היא ממש קרצייה.

היא יצאה בשקט מחדרי וסגרה את הדלת.
אני המשכתי להתעסק עם המחשב ופתאום שמעתי קול של התייפחות-סופיה בוכה.
לא רציתי שהיא תבכה אני אוהב אותה אני… פשוט… אני אפילו לא יודע למה אני מדבר ומתנהג אליה ככה.
הדבר שהכי רציתי לעשות כרגע היה לרוץ לחבק אותה ולא לעזוב אבל במקום זה יצאתי מחדרי ואמרתי לה "יופי תבכי ותעשי לי מצפון" .

יצאתי מהבית ונסעתי לראיין הוא היחיד שיצליח לעזור לי עכשיו.
דפקתי על דלת ביתו אבל לא הייתה תשובה אז חזרתי לבית.

כשנכנסתי ראיתי את אימא יושבת בסלון צופה ב 'עקרות בית נואשות' והלכתי אליה "היי אימא" אמרתי "היי ג'סטין" אמרה בחזרה עם החיוך המדהים שלה.
"מזה הפרצוף העצוב הזה?" שאלה "סתם אני סופיה רבים מלא" אמרתי "בוא ספר לי" אמרה ותפחה על המקום בספה לידה, התיישבתי באותו המקום "טוב אז הכל התחיל כשחזרתי מהבליב טור …" התחלתי לספר לה על המריבות וכל הדברים הנוראים שאמרתי לה היום "למה אתה עושה את זה ג'סטין?! יש לך פה משהי מושלמת בשבילך ואתה הורס את זה?!" היא הרימה את קולה קצת "אני לא יודע למה אני עושה את זה" אמרתי והשפלתי את ראשי "אז תפסיק עם זה" אמרה "אני לא יכול" אמרתי "למה אתה לא יכול?!" היא כבר ממש צעקה "כי היא לא תסלח לי" אמרתי "יש לה סיבה" אימא עקצה "אני דיברתי איתה היום ועכשיו גם איתך וזה פשוט לא ג'סטין שאני גדלתי. אני גידלתי אותך לאהוב ולכבד אנשים ובמיוחד נשים, איפה זה התפקשש לך?!" היא צעקה.


תגובות (17)

תמשיייכי דחוףף זה פשוט סיפור מושלם וכמו שאמרתי את כותבת פשוט מושלם….

31/05/2014 21:10

תודה :)

31/05/2014 22:18

יאאא איזה פרק יפה יצא לך, אני מרחמת על ג׳סטין.

31/05/2014 22:20

תמשיכיי

31/05/2014 22:24

עוד אחת את מרחמת על ג׳סטין?! מה עם סופיה מסכנה היא מנסה להשלים עם החבר שלה ויוצא עליה בלי סיבה ובפרקים הבאים העלילה הולכת להסתבך כל כך!! לגבי המשך יכול להיות שכבר מחר יעלה עוד פרק ומהיום אני דיי השתדל להעלות פרק כל יום.

31/05/2014 22:44

    לא יודעת זה באינסטינקט הבליברי שלי להגן עליו גם אם הוא יחניק אותה, ואני אסגוד לך אם תעלי מחר פרק

    31/05/2014 22:47

    חיחחחח עלק אינסטינגט בליברי…
    ואולי יעלה פרק מהיום כל יום כי נגמרים חי המבחנים היום סוף סוף!!
    וסתם מאחורי הקלעים לסיפור:
    בכיתי כל הפרק הקודם עם סופיה!! כאילן דמעות ממש..

    01/06/2014 07:51

כל הבליבריות להקשיב:
ב-2015 מתקיימת ההופעה בסופרבול וזה אחד הטקסים החשובים בעולם למי שיודעת. בכל שנה מתקיימת הופעה במחצית הראשונה גסטין הוא אחד מהמועמדים ולפי מה שראיתי בהצבעות גסטין היה מקום ראשון לפני יומיים ועכשיו הוא מקום שני בגלל שוואן דיירקשין עקפו אותו .
עכשיו אני יודעת שההופעה עוד הרבה זמן אבל צריך להצביע ולהשפיע על כך שגסטין יהיה זה שיופיע במחצית ולא אף אחד אחר לכן אני מקווה שהבליבריות שקוראות את הסיפור הזה יצביעו לו ושיפיצו את זה לעוד בליבריות ברחבי הארץ כדי שגסטין יהיה זה שיופיע .
הנה הקישור להצבעה:
http://www.billboard.com/articles/columns/pop-shop/5893885/poll-who-should-perform-at-the-super-bowl-xlix-halftime-show?mobile_redirection=false

01/06/2014 13:22

די מסכנה סופיה!
למה גסטין עושה את זה ??
זה בכלל לא מתאים לו ,אוף אבל למה??
תמשיכי עוד שניה אני בוכה כאן בגלל זה …
שישלימו הכי טוב!

01/06/2014 17:08

    הוא לא יודע למה הוא עושה לה את זה :(

    01/06/2014 18:48

בנות אני מזה לא רוצה להגיד את זה אבל היום לא יעלה פרק וכנראה גם בתקופה הקרובה (אני לא יודעת כמה זמן) הסיבה היא שגיליתי היום משהו ששבר לי את החב ואני באמת באמת בוכה פה כבר מהצהרים וחשבתי לעדכן אותכן שלא יעלו פרקים וכן יש לי זמן לכתוב אבל אין לי מצב רוח:( סורי בנות.

01/06/2014 20:26

    הלב*

    01/06/2014 20:28

    זה בסדר3> אם את צריכה אני כאן בשבילך..;)

    02/06/2014 19:18

    אם את צריכה עזרה את יודעת למי לפנות…
    מקווה שמצב הרוח שלך ישתפר!

    02/06/2014 20:51

פאק תמשיכיייי אני בוכנ

02/06/2014 19:17

אני ממש מקווה שאני לא מאכזבת אותכן :( ואני כל כך מצטערת אני פשוט לא במצב רוח לכתוב.

03/06/2014 00:21

שכחתי לספר שעלה פרק :)

03/06/2014 22:56
סיפורים נוספים שיעניינו אותך