noalovejb6
חג שמח!! הייתה לי פתאום השראה אז כתבתי פרק- וכן אני יודעת המצב רוח שלי משתנה מהר. מקווה שנהניתם מהפרק ומהחג. (תגיבו).

I have to believe in myself 51

noalovejb6 03/06/2014 1142 צפיות 4 תגובות
חג שמח!! הייתה לי פתאום השראה אז כתבתי פרק- וכן אני יודעת המצב רוח שלי משתנה מהר. מקווה שנהניתם מהפרק ומהחג. (תגיבו).

פרק 51:
_עדיין נקודת מבט של ג'סטין_
~פלשבק ליום השני של החופשה של ג'סטין~
'ג'סטין בוא למשרד עכשיו.זה דחוף. סקוטר.' קבלתי הודעה מסקוטר לבשתי על עצמי חולצה ויצאתי במהירות לכיוון המשרד של סקוטר.
"כן סקוט, מה היה כל כך חשוב?" שאלתי כשנכנסתי למשרדו של סקוטר וראיתי נערה כבת 20 לחייה יושבת על הספה של סקוטר עם גבר בחליפה שיש לידה "היי" אמרתי לה בחיוך והיא שלחה לי מבט קודר ומנוכר. מפחידה.
"מר ביבר.." התחיל הגבר בחליפה לומר "ג'סטין" תיקנתי אותו- מר ביבר זה זקן מידי בשבילי, "מר ביבר" הוא שאר בשלו "אתה מכיר את הנערה הזאת?" הוסיף אותו גבר "לא" אמרתי "השם מריה ייתר אומר לך משהו?" שאל "לא" עניתי "האם קיימת יחסי מין עם מריה?" שאל "מריה הבתולה?" שאלתי מבולבל "ככה אתה קורא לה?" שאל האיש בחליפה והצביע על הנערה שהתגלתה כמריה ייתר "לא אני מדבר על אימא של ישו" עניתי "מר ביבר!" הוא צעק "לא, לא קיימתי יחסי מין עם מריה ייתר, מריה הבתולה או כל מריה אחרת!" צעקתי "מר ביבר מריה טוענת שאתה שכבת איתה והכנסת אותה להיריון" אמר הגבר בחליפה "אני מה?!" שאלתי "אתה מודה שעשית זאת?"שאל "לא" אמרתי "אם לא תתוודה עכשיו המקרה יגיע לבית משפט" אמר הגבר "ג'סטין אתה שכבת עם מריה?" שאל סקוטר "לא, אני נשבע סקוטר" אמרתי "אנחנו נתראה בבית משפט מר ביבר" אמר אותו גבר בחליפה ויצא ממשרדו של סקוטר והנערה-מריה אחריו.
~ סוף פלשבק~
_נקודת במט של סופיה_
"סופיה , אני יכול לדבר איתך?"שאל ג'סטין "כן" עניתי והתיישבתי על המיטה שלי "תקשיבי סופיה, הולכים לתבוע אותי.. " הוא התחיל לומר "מה?!" "כן, נו.. מעריצה אחת החליטה שהיא שכבתי איתה והכנסתי אותה להיריון ובגלל זה אני מתנהג כמו חרא. אני כל כך מצטער" הוא אמר "אתה שכבת עם מעריצה בזמן שהיית איתי?!" צעקתי "לא.. נו.. אני לא באמת הכנסתי אותה להיריון" הוא אמר.


תגובות (4)

כל פעם מחדש אני אוהבת יותר!
תמשיכי יש לך כישרון!

04/06/2014 00:41

    מצטערת שלא הגבתי קודם …
    היו אורחים בגלל חג שבועות .
    ואיך מצב הרוח שלך?
    הוא ישתפר?
    אם לא ,אז את יודעת למי לפנות לעזרה!

    04/06/2014 00:45

    המצב רוח שלי השתפר תודה בכל מקרה:)

    04/06/2014 08:58

אני לא יודעת אם יהיו פה בנות כי חג אבל בכל מקרה אני יודיע: הפרק הבא כתוב ומוכן לעלות, הוא יהיה פרק קצת קשה ומלא מחשבות (וקצת מדכא), הזמן בפרק הוא כמה חודשים אחרי שהוא סיפר לסופיה על מריה.
כשיהו עוד בנות שיגיבו הפרק הבא יעלה ואני מבטיחה שזה פרק מדהים -לא בגלל שאני כתבתי אותו- הוא באמת מדהים.

04/06/2014 16:02
סיפורים נוספים שיעניינו אותך