noalovejb6
זה פרק כפול אז אני מצפה לתגובות בהתאם. ראיתי שעניתם פעם קודמת אז נעשה לכן עוד חידה: איפה ובאילו נסיבות ג'סטין וסופיה הכירו? מי שתענה נכון תקבל הקדשה בפרק הבא.

I have to believe in myself 54+55 מוקדש לUSER

noalovejb6 05/06/2014 1326 צפיות 15 תגובות
זה פרק כפול אז אני מצפה לתגובות בהתאם. ראיתי שעניתם פעם קודמת אז נעשה לכן עוד חידה: איפה ובאילו נסיבות ג'סטין וסופיה הכירו? מי שתענה נכון תקבל הקדשה בפרק הבא.

פרק 55+54:

התעוררתי בבוקר בשעה מוקדמת לצלילי השעון המעורר שלי.
מיד קמתי מהמיטה והתחלתי בארגוני הבוקר שלי, התלבשתי בטי-שרט פשוטה וג'ינס עם עליונית (יהיה קר במטוס, לא?).

התאפרתי מעט בכל זאת אני בטוחה שהמון צלמי פאפרצי יצלמו אותי בשדה התעופה.
סיימתי להתארגן ובזמן הזה ראיין הגיע, הוא ישב במטבח ושתה קפה בזמן שהתלונן על כך ש 'לוקח לי יותר מידי זמן להתארגן' והוסיף ש 'אני בדיוק כמו קייטלין'.

ישבנו לשתות קפה בזמן שנותר לנו והזמנו מונית לשדה התעופה.
המונית צפרה ואני וראיין יצאנו כל אחד עם המזוודה שלו ותיק אחד לטיסה שבו היו: הדרכונים וכרטסי הטיסה של שנינו, מים, כמה חטיפים, מפתחות של הבית, ואוזניות הביטס שלי ושל
ראיין.

אחרי נסיעה של 15 דקות בערך הגענו לשדה התעופה, בחוץ היו כמה צלמי פאפרצי שלקחו תמונות- ידעתי! מזל שהתאפרתי.

בדיקת דרכונים, בדיקות ביטחוניות, בדיקות משקל למזוודות, בדיקות שקיפות(זה שמעבירים את המזוודה ובודקים מה יש לך שם) ועוד כמה מאות בדיקות (אני מגזימה, אבל כמה בדיקות?!) הגענו לדיוטי פרי, אני וראיין הזמנו עוד קפה וישבנו בשולחן שקט שהיה בצד הדיוטי פרי- לא רצינו למשוך תשומת לב.

בזמן שאנחנו יושבים ומדברים נערה כבת 14 נגשה לכיוונינו "היי, סליחה על ההפרעה אבל את סופיה ג'ונסון, נכון?" שאלה "כן" עניתי בחיוך והורדתי את שקפי השמש "אומיגד!" היא צעקה "ששש… אנחנו לא רוצים למשוך תשומת לב" אמרתי "שסליחה" היא התנצלה "אני אמילי, אני בליברית, ואני כל כך אוהבת את ג'סטין את יכולה להגיד לו את זה?" שאלה "כן, ברגע שנדבר, אני מבטיחה" אמרתי "אפשר תמונה?" היא שאלה "כן בטח" אמרתי ואני היא וראיין הצטלמנו ביחד "יש לי שאלה אחרונה, את אוהבת את ג'סטין?" שאלה, לא ידעתי מה לענות, כמובן שאני אוהבת אותו, אבל קשה לנו בתקופה האחרונה, " כמובן" אמרתי " ואת לא תפגעי בו, נכון?" שאלה "ברור שלא" אמרתי "תודה,זה חשוב לי מאוד שג'סטין יהיה מאושר והוא מאוד מאושר איתך,בבקשה אל תפגעי בו" היא אמרה והלכה.

"אני מעולם לא תכננתי לפגוע בג'סטין" אמרתי כשהנערה- אמילי התרחקה "ברור, פשוט הבליברס קצת אובססיביים לגבי האושר של ג'סטין" אמר "ספר לי על זה" אמרתי אבל בליבי חשבתי שוב ושוב על המילים של אמילי, 'אל תפגעי בו' למה שאני יפגע בו במכוון הרי הוא כל עולמי הוא האושר שלי הוא האיידול שלי- או לפחות היה עכשיו הוא הבן זוג שלי.

אחרי טיסה ארוכה שבה רוב הזמן שמעתי שירים, נסענו לבית המלון בו ג'סטין שוהה.

עלינו במעלית לקומה 17- הקומה האחרונה בבית המלון- שכולה הייתה לג'סטין ולצוות שלו.

נעמדתי מאחורי דלת 1050-הסוויטה של ג'סטין ונשמתי עמוק דפקתי על הדלת שלוש דפיקות וקולו של ג'סטין ענה "רק רגע" ואחרי שנייה הדלת נפתחה ובכניסה עמד ג'סטין עם שער פרוע וחסר חולצה.

כשהוא הביט בי ובראיין ניצוץ עלה בעיניו "בייבי" הוא אמר וחיבק אותי כל כך חזק "מה את עושה פה?" שאל "מפתיעה אותך" עניתי " בבקשה תגידי לי שאני לא חולם" ביקש "אתה לא חולם" אמרתי.
כשהתנתקנו מהחיבוק הוא הצמיד את שפתי לשלו ובין רגע לשונו עברה על שפתי התחתונה מבקשת אישור כניסה.

"אוח, קחו חדר" אמר ראיין בגועל "וג'סטין התנתק מימני "פאק, ברו (אחי באנגלית) מה אתה עושה פה?" ג'סטין התפלא "באתי עם סופיה" ענה "לך זדיין,למה לא אמרת כלום?" שאל את ראיין בזמן שהם התחבקו 'חיבוק גברים' שיותר היה נראה כאילו הם מרביצים אחד לשני.

"ואוו, אני לא מאמין שאתם כאן" אמר מכניס אותנו לחדרו "התגעגעתי כל כך" הוא אמר ונישק אותי פעם נוספת.

אין מאושרת מימני בעולם כרגע.


תגובות (15)

יש! אני מפורסמת!

05/06/2014 15:07

הםם חמוודייםם!!

05/06/2014 15:11

    הם חמודים בינתיים.
    מועחעחעחעחעחחע אני יודעת מה ההמשך ואתם לא!!

    05/06/2014 15:15

הסיפור מהמם תמשיכי אותו דחוףף..
ובקשר לחידה : סופיה וגסטין נפגשו באגם שבפארק . גסטין הגיע לשם כדי להירגע וכדי לקבל קצת שקט מכולם וסופיה הגיעה לשם במקרה והיא החליטה שהיא רוצה למות שמה והיא ניסתה להתאבד וגסטין היה זה הציל אותה.

05/06/2014 15:55

    קודם כל תודה :)
    את יודעת שחשבתי שאני היחידה שזוכרת את האגם באמת כאילו זה היה כל כך מזמן.

    05/06/2014 15:57

אני זוכרת כל מילה ומילה מהסיפור המדהים והמושלם הזה!!!!!!!!!!!!!!

05/06/2014 16:21

    הווו… דיי תמשיכי אני מסמיכה פה!!

    05/06/2014 16:26

תמשיכיייייי סיפור מושלם

05/06/2014 16:47

תגידו ראיתם את הסירטון שTMZ הזונות פרסמו של ג'סטין שר וואן לס לונלי ניגה ב2009?! כאילו נגמרו להם הסרטונים של 'סטין אז הם מפרסמים בדיחות לא מצחיקות (כי בכל זאת זה ג'סטין יש לו הומור מוזר) .

05/06/2014 16:55

    אבל אני מודה שבכיתי מצחוק… כאילו וואן לס לונלי ניגה…

    05/06/2014 16:56

וואי גם אני נקרעתי מצחוק שראיתי את הסרטון איזה חמוד הוא….

05/06/2014 18:04

נכון?!

05/06/2014 18:07

מישהי רוצה לבוא לעזור לי לכתוב את הפרק הבא?

05/06/2014 20:45

בגלל שאני חמודה ומדהימה ואלופה ואתם מתות עלי ואתן לא יכולות לחיות בלעדי אז העלה עוד פרק לכו לקרוא.

05/06/2014 21:56
סיפורים נוספים שיעניינו אותך