noalovejb6
תגיבו חידות על הסיפור והחידה הכי יפה תקבל הקדשה בפרק הבא ותהיו צריכות לענות על החידה.

I have to believe in myself 56- מוקדש לjustin&rihanna i love you

noalovejb6 05/06/2014 1114 צפיות 17 תגובות
תגיבו חידות על הסיפור והחידה הכי יפה תקבל הקדשה בפרק הבא ותהיו צריכות לענות על החידה.

פרק 56:

"היי ליטל גירל" אמרה פטי כשנכנסתי לחדרה מניחה בו את המזוודה שלי "היי פטי" אמרתי "נו… איך ג'סטין קיבל אותך?" שאלה ואני צחקקתי נזכרת בנשיקה שקרתה לפני דקות ספורות וסומק עלה בלחיי "הוא קיבל אותי בנשיקה, נשיקה? אונס! מזל שראיין הגיע אחרת אני לא אחראית למה שהיה קורה שם" שפכתי את לבי מול פטי בזמן שנפלתי עם כל גופי על מיטת בית המלון הרכה, היא אומנם אימא של ג'סטין אבל היא משמשת כמו אימא בשבילי מאז גיל 14- כשהכרתי לראשונה את ג'סטין ביבר-זמר הפופ החמוד עם הפוני ואימא שלו שעמדה מאחוריו כדי שיגשים את חלומו.

דמיינתי לא פעם את חיי אילו פטי הייתה אימא שלי, אילו הייתה לי אימא נהדרת כמוה.

בהמשך היום פגשתי את שאר הצוות שנורא התגעגע אלי והתלונן על זה שג'סטין חופר להם עליי- חנפנים.

הגיעה הערב ויצאנו לכיוון איזור ההופעה בבאונו סיירס (אם ככה כותבים).
תחילה היה לג'סטין חימום קול עם מאמא ג'ן (אהובתי,שדרך אגב,יהודיה) וחזרה עם דן קנטר (הגיטריסט והמנהל המוזיקלי של ג'סטין, שגם הוא יהודי) הוא התלבש בחליפה הלבנה (שנראת ממש לא נוחה,נותרו לו עוד כמה דקות בהן הוא התפלל יחד עם כל הצוות כמו לפני כל הופעה.

אחר כך הוא עלה לבמה והמשיך לשיר ולפזז במשך כל ההופעה בזמן שאני הייתי בחדר
באחורי הקלעים עם ראיין וצפינו בג'סטין מופיע בטלוויזיה ששידרה ישיר מהבמה.

בסוף ההופעה ג'סטין הלך להתקלח במקלחות באחורי הקלעים ואז אני והוא יצאנו לאכול לבד (עם המאבטחים).

"מה תרצו להזמין?" שאלה המלצרית "שנים בולונז ושניים מיץ תפוזים" אמר ג'סטין למלצרית בחיוך והיא קרצה לו.
מה לעזאזל זה היה?!" התעצבנתי "מה?" שאל בתמיהה "הקריצה הזאת?! מה היא חושבת לעצמי?! היא לא רואה שאנחנו בדייט פה?!" כעסתי "בייב, תירגעי, את צריכה להתרגל לזה שבנות ינסו להתחיל איתי, אני ג'סטין ביבר" אמר "אני אעקור את העיניים למי שתתחיל איתך" אמרתי "קנאית שלי" אויש שתוק! מה היית אומר אם מישהו היה מתחיל איתי?" העמדתי אותו במקומי "הייתי דוקר אותו" אמר בעצבים, מדמיין את הסיטואציה "קנאי שלי" אמרתי "אויש שתקי" החזיר לי באותו מטבע.


תגובות (17)

תמשיכי דחוף …..
תודה תודה תודה על ההקדשההה!!!

05/06/2014 22:13

    קודם כל תודה:) ואת זכית בהקדשה.

    05/06/2014 23:13

האמת שאין לי מושג לגבי החידות למה אני לא כל כך טובה בזה אבל לא נורא..

05/06/2014 22:18

ממש יפהה תמשיכייי
הוא בגד בה ובגלל זה הוא מתיחס אליה כלך כך יפה כדי שתסלח לו?

05/06/2014 22:55

    דני, אני הודעתי שלא יהיה בסיפור שלי בגידות אף פעם. ותודה:)

    05/06/2014 23:12

חחחחחחחחחחח איזה חמודים, מאמא ג׳ן אהובתי היחידה ודן המכוער הזה חולה על התלתלים שלו.

05/06/2014 23:25

    הרגת אותי עם ההיריון בסיפור שלך!! ודן אהובי המכוער השמן הזה!!

    05/06/2014 23:28

    חחחחח ראית מה עשו לג׳רמי? התנקמו בו עם העוגה, ג׳סטין כולו דוחף לו תראש לעוגה כמה צחקתי

    05/06/2014 23:30

    ואז גם ג'קסי דחף את הראש לעוגה וג'זי אמרה לג'סי שגם ידחוף את הראש לעוגה והוא אמר שהוא הרגע שתף את הפנים דיי אוהבי המשפחה המוזרה הזאת!!

    05/06/2014 23:32

זה בואנוס איירס.
וזה נשמע ממש נחמד ותאריכי את הפרקים!

05/06/2014 23:57

    אני אומר שוב שלדעתי דברים טובים באים באריזות קטנות ולכן הפרקים קצרים.
    מה גם שאני רוצה להשאיר במטח לפרקים הבאים.
    ותודה בכל מקרה לכבוד העונה החדשה אולי אני אאריך את הפרקים.

    06/06/2014 00:02

    במתח*
    ואת יודעת לא כל מה שבא באריזות קטנות איכותי…
    ואת רוצה להשאיר במתח? תתקעי על נקודה שבמאמצ תמתח אותנו.
    לדו׳ שהאקסית של ג׳סטין תהיה באותו מקום ביחד איתם. זה נחשב מתח, כי לא יודעים מה תעשי…
    אבל בעיקרון, אני לא באה להגיד לך מה לעשות עם הסיפור ואני גם לא באה להגיד לך 'תמשיכי' פשוט, מחכה לפרק הבא.

    06/06/2014 00:17

    האקסית של ג'סטין היא עכשיו החברה של החבר הכי טוב של ג'סטין והידידה הכי טובה של ג'סטין וחברה הכי טובה של סופיה חוץ מזה שאני שונאת בגידות ואני תמיד בוכה בבגידות אז אני לא רוצה בידה בסיפור שלי.

    06/06/2014 00:20

    ושוב תודה זה נורא חשוב לי שיגיבו ביקורת ואני תמיד לומדת מביקורת.

    06/06/2014 00:20

איזה כיף את מתחילה עונה חדשה!!!!!!

06/06/2014 00:13

    כן פרק 60 יהיה האחרון בעונה הזאת ואז יהיה פסק זמן של שבוע ותתחיל עונה חדשה ומפתיעה בואו נגיד שמפרק 60 לא תצאו חיות ואתם הולכות לאהוב/לשנוא אותי.

    06/06/2014 00:14

עלה פרק ,לכו לקרוא!

06/06/2014 10:29
סיפורים נוספים שיעניינו אותך