noalovejb6
אני שונאת את ג'סטין (של הסיפור,כן?) הוא פשוט חתיכת מניאק אידיוט!!! תגיבו מה אתם חושבות על ג'סטין.

I have to believe in myself 57- מוקדש לעוד אחת(סתם כי בא לי)

noalovejb6 06/06/2014 1138 צפיות 17 תגובות
אני שונאת את ג'סטין (של הסיפור,כן?) הוא פשוט חתיכת מניאק אידיוט!!! תגיבו מה אתם חושבות על ג'סטין.

פרק 57 (עוד שלושה פרקים נגמרת העונה!!):

אני חייבת לומר שזה דיי מרגיז.
כשהמלצרית החצופה הגישה לנו את האוכל היא אמרה "כשימאס לך מזאתי אני יהיה פה בשבילך" והוציאה מהכיס שלה פתק עם מספר טלפון עליו ונתנה לג'סטין, "תודה" ג'סטין אמר.

קמתי מהכיסא ופשוט יצאתי מהמסעדה, מה זאת אומרת כשימאס לך מזאתי?! יש לי שם!! איזה חוסר טאקט, היא רואה שאנחנו בדייט והיא נותנת לו מספר טלפון?! וג'סטין עוד אומר תודה ומחייך?!

"סופיה!" ג'סטין קרא בשמי "מה ג'סטין?" נאנחתי "בואי לפה,מה קרה?" הוא שואל "מה קרה ג'סטין?! היא פקינג נתנה לך מספר טלפון ואתה חייכת ואמרת תודה, זה מה שזה ג'סטין" אמרתי (למרות שזה הכי ברור) "סופ, מה קורה לך? לפני שנייה צחקנו על זה" הוא אמר "ג'סטין אין לי כוח להתעסק בזה אתה גם ככה לא מבין אני חוזרת למלון" אמרתי "בואי, אני יסיע אותך" הוא אמר "לא, אני רוצה ללכת ברגל" אמרתי וג'סטין שלח את משה (השומר ראש הישראלי של ג'סטין) לשמור עלי.

כשהגעתי לחדר שלי ושל פטי במלון פשוט נכנסתי למקלחת והתחלתי לבכות, לא מהריב עם ג'סטין או מהעייפות אלא מהמתח הרב שהצטבר בגופי והתיש אותי נפשית.

אחרי מקלחת ארוכה שבה הצלחתי להירגע פשוט נכנסתי למיטה לישון השעה הייתה 01:00 בלילה ולמרות העייפות הרבה שלי לא הצלחתי להירדם.

המחשבות רצו בראשי, למה אני וג'סטין חייבים לריב כל יום? למה הוא לא יכול להתנהג קצת יותר כמו חבר של מישהי וקצת פחות כמו רווק סוצטיונר?

כל המחשבות התערבבו לי בראש ושוב המחשבה על פרדה הזכירה לי אופציה ושוב הפחד להיות לבד, לנסות להסתדר לבד, בלי ג'סטין או המשפחה שלי.
אותו הפחד המשתק חזר והזכיר לי שאין לי אף אחד חוץ מג'סטין והצוות שלו, שהרי יפסיקו לדאוג לי אם אני וג'סטין נפרד.

פתאום אני מרגישה כמו נטל כבד על ג'סטין, הוא תמיד צריך לדאוג לי ולשמור עלי.
אחרי מחשבות כאלה שרצות בראשי שוב ושוב עצמתי את עיניי ונרדמתי.


תגובות (17)

ג׳סטין? תיחנק מביסלי בצל
פרק מדהים אהובתי ותודה רבה רבה על ההקדשה❤️
אמן סופיה תבעט אותו ואז הוא יבין שאין כמוה ואז הוא יחזור על ארבע

06/06/2014 10:46

    אמן סופיה תבעט אותו והוא יבין שאין כמוני ויחזור על ארבע.

    06/06/2014 10:52

    חחחחחחח בואנה חשבתי שאת רצית את דניאל… אני רוצה את ג׳סטין!

    06/06/2014 10:58

    שיבואו שנהם נעשה שלישיה.

    06/06/2014 11:03

    אוחח מחשבות מלוכלכות

    06/06/2014 11:04

    לא התכוונתי ככה!! התכוונתי כמו חמי ששי ועוגן.

    06/06/2014 11:12

    אה… פאדיחה פשוט כשזה נוגע לג׳סטין תמיד יש לי מחשבות מלוכלכות

    06/06/2014 11:32

    זה מובן ונסלח בכל זאת גם אני בליברית.

    06/06/2014 11:35

איזה מושלםםם הסיפור הזה תמשייכיי

06/06/2014 11:40

    תודה, אני אשתדל להמשיך היום לפני כניסת שבת.

    06/06/2014 13:17

את כותבת מדהים!
ואני לא צוחקת או משהו..
תמשיכי!
מצטערת שלא הגבתי בפרקים הקודמים אתמול
גם לא הייתי בבית כל היום!
והתשובה לשאלה :
אני חושבת שג'סטין מאוד מגעיל אל סופיה ..
הוא רואה שלסופיה קשה גם!
לפעמים אני לא מבינה את ג'סטין…

06/06/2014 13:27

    תודה נועה❤️ ואת לא חייבת להתנצל אם את לא מגיבה זו זכותך;)

    06/06/2014 15:57

אני שונאת יותר את סופיה, לא יודעת למה, כל דבר קטן מעצבן אותה, היא אובססיבית עליו, אני הייתי נפרדת ממנה, זה מרגיז על כל דבר קטן היא תתנפל.
בתאחלס עם ג'סטין היה אומר לה לא תודה למלצרית הוא היה יוצא רע, קיצר היאמיותר מידי מעצבנת אפילו יש רגעים שלא בה לי לקרוא את הרגשות שלה,כאילו אני יורדת למטה כאילו לא רשמו אותן. גסטין לא עושה כלום. הוא מתנהג כמו שכל מפורסם צריך להתנהג לבני אדם למרות שיש גבולות.
שיפרד מסופיה!

06/06/2014 18:32

    חחחח זה פעם ראשונה שאני שומעת משהי ששונאת את סופיה אבל אני חייבת להצדיק אותה לשנייה תארי לך שמישהי מתחילה עם חבר שלך והוא זורם איתה ועוד שאתם באמצע דייט..

    06/06/2014 18:54

    גם הוא החבר הראשון שלה והיא לא בדיוק יודעת איך להתמודד עם בנים.

    06/06/2014 19:01

    חחח אבל ככה הוא צריך להתנהג בתור מפורסם. כאילו עם הוא היה אומר לה לא תודה היא הייתה מוציא שמועות.
    קיצר נכון זה לא יפה אבל היא יותר מידי אובססיבית עליו, אני הייתי מתחרפנת ונראה לי שגם ג'סטין בהמשך הסיפור.
    זה מרגיז נכון שהוא עשה את זה אבל היא יותר מעצבנת, כאילו די, שתחררי רואים שהיא לא מספיק סומכת עליו!! היא מרגייזההההה!!!!

    06/06/2014 20:39

עלה פרק בנות :)

06/06/2014 19:54
סיפורים נוספים שיעניינו אותך