noalovejb6
מישהי רוצה הקדשה בפרק הבא? אם מישהי רוצה שתבקש בתגובות.

I have to believe in myself 58-מוקש לליאורה (היא לא באתר) שעזרה לי לכתוב את הפרק.

noalovejb6 06/06/2014 1108 צפיות 11 תגובות
מישהי רוצה הקדשה בפרק הבא? אם מישהי רוצה שתבקש בתגובות.

פרק 58:

בבוקר התעוררתי וראיתי את פטי מתאפרת "בוקר טוב סוויטי" אמרה "בוקר מזעזע" אמרתי "מה קרה?" שאלה "הבן שלך משגע אותי" אמרתי "מה הוא עשה עכשיו?" היא שאלה ונאנחה "אתמול הלכנו למסעדה אחרי ההופעה, והמלצרית התחילה איתו בקטנה כזה וצחקנו על זה וכשהיא הגישה את האוכל היא נתנה לו את המספר טלפון שלה ואמרה 'כשימאס לך מזאתי אני יהיה פה בשבילך' והחצוף עוד חייך אליה ואמר 'תודה' " אמרתי "את חייבת להבין שמתחילות איתו המון בנות עכשיו שהוא מפורסם" היא אמרה "את זה אני מבינה אבל למה הוא אומר תודה? כאילו הפאקניג חברה שלך פה לידך" אמרתי "הוא רצה להיות מנומס זה ג'סטין" היא אמרה "יש מנומס ויש לזרום-עם משהי-שמתחילה-איתך-ליד-החברה-שלך" אמרתי "נכון" היא אמרה והתחלנו לצחוק "אז למה הצדקת אותו?" שאלתי "כי הוא הבן שלי- אני חייבת להצדיק" אמרה וצחקקה.

כשסיימנו להתארגן ירדנו אני ופטי למכוניות של המסע וג'סטין היה כבר באחת המכוניות עם כמה שומרי ראש ואני ופטי הלכנו למכונית הזאת.

כשנכנסתי ראיתי את מבטו הדואג של ג'סטין "בוקר טוב מאמי (אימא באנגלית)" הוא אמר לפטי "ובוקר טוב גם לך סופ" הוסיף בחיוך והתקרב כדי לנשק אותי אך סובבתי את הפנים שלי "מה קרה?" הוא שאל "סתם לא מתחשק לי להתנשק" עניתי "אוקיי" אמר.

במהלך הנסיעה ג'סטין ניסה כמה פעמים להחזיק את ידיי או לנשק אותי אבל בכל פעם זזתי.
"סופ, מה יש לך?" שאל ג'סטין בסופו שלדבר "אתה פדוט חושב שאתה יכול להתחיל עם משהי ויום אחרי לנשק אותי? זה לא עובד ככה ג'סטין" אמרתי "סופיה את יודעת שלא באמת הייתי מתקשר אליה, נכון?" אמר ג'סטין מצחקק "מאיפה אני אמורה לדעת את זה?" שאלתי "את מכירה אותי" אמר "להזכיר לך בתור איזה בן אדם הכרתי אותך?" שאלתי "איזה בן אדם?" שאל "כזה שכל יום מזיין מישהי אחרת בלי לדפוק דין וחשבון" אמרתי "את יודעת שלא באמת שכבתי איתם" אמר "יופי לך ג'סטין, עכשיו עזוב אותי בשקט" אמרתי .

בשאר הנסיעה ג'סטין אפילו לא ניסה ליצור קשר איתי.


תגובות (11)

אני רוצה! ממש אהבתי את הסיפור!!
אשמח עם תקראי את סיפורי ותמשיכיי

06/06/2014 20:19

    תודה, ואני אשמח לקרוא את הסיפור שלך.

    06/06/2014 20:27

הסיפור מדהים ורעיון מדהים (אני אשמח עם תקראי את הסיפור שלי *רמזרמז*) תמשכייייי

06/06/2014 20:30

    אני אקרה עכשיו יש לי זמן.

    06/06/2014 21:24

מרגייזה שלא תדבר איתו סבבה!!!! היא יותא מידי מעצבנת!!!!! יאו מרגע לרגע אני יותר שונאת אותה, לא בגלל שאני אוהבת את ג'סטין, היא מרגייזה!!!

06/06/2014 21:04

    חכי חכי לפרק האחרון של העונה שם את תרצי להרוג אותה (אותי) ^^.

    06/06/2014 21:23

    אני כבר עכשיו רוצה להרוג אותה!! שתשנה איזה לחוצה היא היא אובססיבית עליו וזה מרגיז!!!

    07/06/2014 10:03

    כן, נכון..

    07/06/2014 11:34

אניי מתה על הסיייפווור הזההההה ♥
במיוחד כי אני בליברית :>
זה מדהים , תמשיכי ♥

07/06/2014 01:06

עלה פרק 59, זה הפרק לפני פרק סיום העונה!!

07/06/2014 12:22
סיפורים נוספים שיעניינו אותך